Само преди няколко седмици Google въведоха една от най-големите промени в дизайна на своята търсачка. Актуализираната визия затруднява значително разграничението между рекламите и органичните резултати от търсенето. Този ефект е постигнат с премахването на цветни наслагвания и въвеждането на допълнителна иконография с малки символи на уеб сайтовете. Всъщност те се казват фавикони и са налични до резултатите от търсачката, които не са рекламирани.

 

 

Според официалните данни на компанията по този начин се гарантира, че резултатите изглежда еднакво в мобилната и десктоп версията на търсачката. Новият дизайн на Google предизвика противоречиви коментари сред потребителите. От компанията са обърнали внимание на критиките им и потвърдиха, че експериментират с нови елементи, които да променят дизайна на търсачката. Google искат да намерят най-подходящото място на фавиконите в резултатите от заявките на потребителите.

 

 

Именно заради това в следващите седмици стартират тестове на Google, които ще разположат тези символи на различни места в резултатите от търсенето. Това означава, че е възможно да виждате различни промени във визията на търсачката, докато компанията открие най-оптималната подредба. Според Google собствениците на мобилни устройства са доволни от дизайна, както и авторите на съдържание и собствениите на уеб сайтове. Остава само да се намери правилната позиция на фавиконите в търсачката.

 

Още от Digital: Как да изтриете предишните си търсения с Google