Oгромната колекция от съдържание в Google Play е една от водещите причини да бихте искали да си купите устройство с Android. Компанията постоянно ъпдейтва онлайн магазина с допълнителни функции, които да улеснят максимално откриването и изтеглянето на атрактивни заглавия. Разнообразното съдържание, обаче може да се превърне в проблем, тъй като често най-младите потребители имат достъп до мобилни приложения, които не са подходящи за възрастта им.

 

 

Google са напълно наясно с този проблем и полагат много усилия, за да гарантират, че портала представлява "позитивна виртуална среда" за деца и техните родители. От компанията и досега финансират и подкрепят различни проекти, с което препоръчват съдържание за Android, което е подходящо за деца. Следващата стъпка е самите разработчици изрично да посочат каква възрастна група таргетират с новите си приложения, които ъплоудват в Gogle Play, предаде PhoneArena.

 

 

Toва е възможно от допълнителен панел в oнлайн портала, който ги подканва и да отговорят над още няколко допълнителни въпроса. Успоредно с това Google ще се погрижат да допуснат в самите приложения единствено реклами, които отговарят на съответните възрастови групи. Новите правила важат за всички нови приложения, а разработчиците имат срок до 1 септември да оптимизират сегашните си заглавия съобразно изискванията на компанията. 

 

Oще от Digital: Как да изтегляме приложения, които вече ги няма в Google Play или в App Store