Софтуерните инженери на Google тестват нова система, която използва историята ни на браузване, за да предвижда какво съдържание ще търсим за в бъдеще. Използвайки данните за досегашните ни предпочитания търсачката ще разбира какво искаме да открием в интернет още преди да сме въвели съответната заявка. По този начин потребителите ще виждат предварително селектирани линкове, които Google смятат, че ще привлекат вниманието ни. Компанията вече подаде молба за патентоване на системата.

 

Официалните документи описват метод, който анализира историята на браузване, за да открои личните предпочитания на всеки потребител. След като обработи информацията Google предварително ще зарежда първите няколко резултата и ще предвижда каква заявка бихте искали да въведете и респективно кой URL адрес искате да отворите, предаде DigitalTrends. Системата ще анализира фактори като движение на курсора на мишката, какви теми търсим в интернет, колко време отделяме за гледане на видео и др.

 

 

Google ще интегрират всички тези данни в специален алгоритъм, за да улеснят сърфирането на потребителите в интернет. Така например търсачката може да започне да зарежда даден уеб сайт още като започнете да движите курсора на мишката. Новата система ще премахне закъснението от момента, в който oтварят адресната лента на уеб браузъра и въвеждат URL адреса до момента, в който се изпрати и възпроизведе съдържанието. Въвеждането на функцията също така ще ни спести ценно време.

 

Вижте как Google ще подобрят качеството на интернет съдържанието в Европа