Google постоянно променят интерфейса на своята търсачка, за да я направят максимално полезна за всички потребители. Компанията експериментира с различни функции, с които не само да ускорят откриването на информация в интернет. Водещ акцент в стратегията им е да ни стимулират да извършваме повече покупки онлайн, докато използваме популярните им приложения. Вече се провеждат тестове с нов рекламен формaт, който скоро ще стане част от Google Images. 

 

Въпросните банери ще се показват директно в резултатите от заявките за търсене на изображения. По този начин само с едно кликване ще можем да пазаруваме в интернет от самата търсачка. Oт Google уточниха,  че тази функция първоначално ще бъде ограничена само за спонсорираните реклами и ще е налична за водещите платформи за смартфони. Припомняме ви, че и сега виждаме реклами в мобилната версия на Google Images, но няма как да пазаруваме директно от тях.

 

 

Маркетинговите партньори на Google ще могат да добавят полезна информация и тагове към рекламите, с които да ускорят целия процес. На този етап функцията е достъпна за ограничен брой потребители, като банерите са селектирани в категории като "Home/Office Ideas", "Shower Tile Designs" и "Abstract Art", съобщава Engadget. Интеграцията на подобен инструмент би могъл едновременно да бъде полезен за потребителите, но и има потенциала да се превърне в солиден източник на приходи за Google.

 

Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда