Потребителите разполагат с разнообразни възможности бързо и лесно да откриват съдържание в YouTube. Вградената търсачка на услугата е доста добра и веднага ще ви покаже видеото, което искате да откриете. Разполагате с опцията да филтрирате по разнообразни критерии, но също да сортирате съдържание в различни плейлисти и много др. 

Колкото по-активно използвате YouTube, толкова по-добри стават алгоритмите за препоръчване на съдържание и това също е удобен начин да намирате атрактивно видео в акаунтите си. Всичко това изглежда не е достатъчно за Google, които вече експериментират с още една полезна функционалност. 

Някои потребители съобщават, че компанията тества интеграция на резултатите от Google Search в мобилната версия на YouTube. Това означава, че като въведете дадена заявка освен стандартната селекция от клипове ще виждате и такива генерирани от търсачката. Въпросните препоръки ще се показват автоматично между другите видеа, които виждате в резултатите от YouTube за Android.

Oпределено доста потребители ще харесат интеграцията на подобна функционалност в мобилното приложение.

 

 

От AndroidPolice публикуваха и скрийншот, който показва как изглежда новата функция за смартфони, която ще предложи YouTube. В конкретният случай се използва нeтрадиционна заявка като "Open A Beer Bottle With A Butter Knife", но разбира се можете да въведете всяка тема, която желаете да откриете по този начин. 

В същото време наличието на подобен инструмент може да се превърне в предпоставка да правим повече кликвания в YouTube и респективно да генерираме приходи от реклама за Google. Само през първото тримесечие на настоящата година компанията отчете с 11.6% ръст на приходите си от онлайн реклама, които достигнаха до $24.5 млрд. 

Интеграцията на резултати от търсачката на Google в YouTube за Android едва ли ще коства сериозни финансови разходи, но крие потенциала за дългосрочна маркетингова печалба. Най-вероятно функцията ще е достъпна първо за устройствата с Android 10, а след това и за смартфоните с по-старите версии. Все още няма информация за премиерата на версия за iOS. 

 

Oще от Digital: 6 полезни трика в YouTube, които си заслужава да пробвате