Google Play е най-важният елемент от стратегията, която превърна Android в най-популярната операционна система за смартфони в индустрията. Разнообразието от съдържанието и разпространението на ключови ъпдейти и пачове за сигурност са добър пример за влиянието на онлайн магазина. 

Компанията сега разкри детайли за нова концепция, която ще промени изцяло начина, по който разработчиците промотират своите приложения в Google Play. В момента се провеждат тестове с функционалност, позволяваща на потребителите да купуват абонаменти извън интерфейса на самите приложения. 

Това означава например, че вместо да кликвате върху изскачащи прозорци, докато играете или работите с друг софтуер ще можете да го направите директно от описанието в Google Play. Идеята е собствениците на смартфони с Android да могат да купуват абонаменти в приложения още преди да са ги инсталирали на самото устройство.

Засега тестовете са в начална фаза и са ограничени единствено до малък брой разработчици, чрез достъп до новата библиотека с ресурси Android Billing Library Version 3.

 

 

Възможността да купим премиум заглавие от Google Play предварително и да се отървем от досадните реклами със сигурност ще се хареса на потребителите. Актуализацията ще позволи да инсталираме по нормален начин мобилното приложение или да се възползваме от новата функция с бутона "Free Trial & Install". 

Избирането на втората опция ще ви позволи да купите абонамента, да стартирате приложението и автоматично да добавите безплатния тестов период, който предлага съответния разработчик, съобщава TechCrunch.

Предимствата за крайния потребител не са свързани само със спестяването на ценно време, но също и със сигурността. В Google Play често се появяват фалшиви версии на популярни заглавия, които могат да заблудят доста хора. 

Интегрирането на нова функция ще предотврати отварянето на подобни приложения и ще ви позволи да се забавлявате още по-пълноценно от смартфоните с Android. 

 

 

Oще от Digital: 5 безопасни уеб сайта за изтегляне на Android приложения