Google се озова в центъра на мащабно антитръстово разследване на Федералната търговска комисия в САЩ, което ги принуди да променят някои от своите бизнес практики. В това число влизат премахването на ограниченията за AdWords, които пречат на рекламодателите да стартират мултиплатформени кампании. Google също така се съгласиха да предоставят на собствениците на уеб сайтове инструмент, с който да се откажат съдържанието им да бъде показвано в търсачката.

 

Този съдебен конфликт и гореизброените промени влизат в сила официално още преди пет години. Юридическият ангажимент на Google да спазва изискванията на Федералната комисия за търговия и да ги прилага, обаче изтече на 27 декември, предаде Engadget. Все пак Google потвърдиха, че няма да променят своята стратегия и ще продължат и за в бъдеще да спазват правилата, които бяха одобрени през 2012г.

 

Алгоритмите на Google няма да бъдат променяни и така ще сe уважи правото на уеб сайтовете, които не искат да се показват в резултатите от търсене. По този начин ще се гарантира нужната свобода и гъвкавост за разработчиците и авторите на съдържание. Изтичането на споразумението, обаче означава, че ако Google променят мнението си и започнат да показват съдържание от страница, която досега не е била индексирана това няма да наруши установените правила.

 

Вижте три начина за получаване на по-точни резултати когато търсим с Google