Рекламите са основният източник на приходи за Google и това не е тайна за никого. Компанията се старае да ги направи не толкова досадни и да ги оптимизира съобразно личните нужни на всеки потребител. Вече се експериментира с интересна идея на Google, която обръща специално внимание на поверителността на личните ни данни. Компанията иска да разработи алгоритми с изкуствен интелект, които не се появяват постоянно, а единствено в определени интервали от време, Това ще се случва при отсъствието на бисквитки на трети страни.

 

Специален софтуер на компанията ще изработва различни модели за маркетинг в интернет, които да съответстват на всеки потребител. По този начин вграденият мениджър на Google Ads ще може не само да избира най-доброто съдържание за таргетиране, но също и да прецени доколко е релевантно към съответния акаунт. Изкуственият интелект ще може да предвижда каква е процентнaта вероятност даден човек да кликне реклама и да отвори уеб сайта на даден партньор на компанията, съобщава VentureBeat.

 

 

Алгоритмите ще подбират и момента, в който да покажат дадена реклама до потребителите. В момента се провеждат тестове с малък брой партньори на Google. Компанията вече използва подобни алгоритми с машинно обучение за подбора на своите реклами, но изглежда се опитва да разшири значително потенциала на своята онлайн платформа. По всичко личи, че скоро AI софтуера на Google ще има още по-голям контрол над рекламите, които виждаме в своите профили, докато сърфираме свободно в интернет.

 

Oще от Digital: Как системите с изкуствен интелект класифицират потребителите от техните селфита