Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
39 резултата за google search
Google Search
Google иска да премести лентата за търсене в долната част на търсачката
Google иска да премести лентата за търсене в долната част на търсачката
Откриването на информация онлайн е изключително бърза и удобна задача, благодарение на Google. Алгоритмите на търсачката могат за секунди да покажат най-релевантните резултати от милиони сайтове в интернет. Умни функции като Google Lens предоставят допълнителни възможности да сканирате QR и баркодове, както и да получавате информация за различни обекти. Дори ако ръцете ви са заети може да откривате съдържание, чрез гласови команди и услугата Google Assistant. Разбира се всички инструменти, които предлага Google Search не означават, че компанията няма как допълнително да подобрява търсачката. Една от идеите, с които експериментира компанията е преместване на URL лентата от горната в долната част. Това решение улеснява работата с търсачката, особено когато държите смартфона с една ръка. Подобна концепция от години е заложена в Pixel Launcher приложението за устройствата с бранда Google Pixel.     Смяната на позицията на лентата за търсене ще е разположена точно над четирите таба: Discover, Shapshot, Search и Collections. Koгато скролвате търсачката ще изчезва и няма да скрива обектите на екрана. На този етап ограничен брой потребители имат достъп до актуализираната версия на Google Search, съобщава АndroidCommunity. Aко тестовете преминат успешно може да очакваме скоро смартфоните с Android да предложат новата функционалност. Компанията си запазва правото да интегрира и други промени, с които да подобрява работата на търсачката. Всяка промяна, която обещава да ни спести време е добре дошла. Google Search е най-популярната търсачка и премахването на всяко излишно кликване ще бъде възприета положително от милионите ѝ потребители.   Още от Digital: Как да увеличим броя на резултатите, които виждаме в търсачката на Google
Google Search
Как да увеличим броя на резултатите, които виждаме в търсачката на Google
Как да увеличим броя на резултатите, които виждаме в търсачката на Google
Търсенето в интернет е максимално бърза, лесна и удобна задача, благодарение на впечатляващите възможности на Google. Всеки от нас разполага с разнообразни възможности да селектира и филтрира съдържанието. Вградените инструменти на Google Search са подходящи да откривате публикации съобразно датата, размера, както и да търсите само в определени страници. Най-популярната търсачка в интернет също така поддържа и опция да определят колко резултати виждате на началната страница. Тази функция е налична единствено за десктопите и все още не е налична за мобилните устройства. Ако искате да увеличите или намалите резултатите в Google Search, които по подразбиране са 10 на страница трябва да следвате следните стъпки, според HowToGeek:   1. Oтворете началната страница на Google. 2. Скролнете в долната част и изберете "Settings".     3. Изберете опцията "Search Settings" от новото меню.     4. Трябва да изберете "Search Results" опцията от левия панел.     5. В дясната част ще видире слайдера "Results Per Page", който ви позволява да избирате между 10, 20, 30, 40, 50 и 100.     6. Изберете желаната от вас стойност и скролнете до "Save" бутона в долната част.     7. Допълнителен прозорец ще ви информира, че настройките са запаметени.     Имайте предвид, че колкото повече резултати изберете да се показват, толкова по-бавно може да се зарежда съдържанието. Следвайте същите стъпки, когато исакте да увеличите или намалите броя публикации в търсачката, съобразно желанията ви.   Още от Digital: Как да активираме тъмния режим в Google Search
Google Search
Google вече позволява на хората до 18 години да изтрият снимките си от търсачката
Google вече позволява на хората до 18 години да изтрият снимките си от търсачката
Google обработват милиарди заявки в търсачката всеки ден и съхраняват огромно количество данни за всеки потребител. Компанията е доказала, че алгоритмите им са най-добрите в подбора и индексирането на съдържанието, което търсим в интернет. Колкото по-активни сме в своите профили, толкова повече проблеми трябва да решават софтуерните технологии на Google. Причината е, че компанията има пряка отговорност за качеството на публикациите и е нужно да следи за разпространението на обидно и нецензурно съдържание, както и за публикации насаждащи омраза или дискриминация. Google вземат този проблем много сериозно и постоянно оптимизират своята екосистема от софтуер и хардуерни решения. Специално внимание се обръща на най-младата аудитория, които са доста активни онлайн и в приложения като TikTok. Новите промени в декларацията за поверителност на От компанията вече позволяват на потребителите на възраст до 18 години да изтриват снимките си от Google Search, информира CNet.     По този начин родителите могат да имат по-голям контрол над присъствието на своите деца в уеб пространството. За да го направят е необходимо да попълнят онлайн формуляр, както и да добавят URL адреси на изображения, които не искат вече да се показват от Google. Това важи и за отделни страници от резултатите търсачка, както и ключови думи, които водят до показване на снимките. След това екип на компанията ще разглежда заявките преди да премахне напълно съдържанието. Промените са предизвикани от популярността на приложенията за забавление и комуникация, както и негативните ефекти, които могат да имат върху съзнанието на подрастващите.   Още от Digital: Как да активираме тъмния режим в Google Search
Google Search
Google разкри защо плаща на производителите на смартфони да инсталират предварително търсачката в смартфоните
Google разкри защо плаща на производителите на смартфони да инсталират предварително търсачката в смартфоните
Google и Apple са доминиращите фактори в мобилната индустрия, които от години се конкурират агресивно, за да спечелят вниманието на потребителите. Въпреки разликите в бизнес моделите на двете компании е факт, че разчитат на изграждането на мащабни екосистеми. Tехнологичните гиганти също така намират начин как да си партнират, за да генерират повече приходи. Добър пример са внушителните суми, които Google плаща на Apple за привилегията да е основна търсачка в iOS. Aнтитръстовите органи на ЕС са изключително стриктни и постоянно извършват мониторинг на големите компании. Google и Apple често са обвинявани, че вредят на естествената конкуренция и се опитват да се възползват от своята монополна позиция.  Регулаторите глобиха няколко пъти Google с рекордни суми, заради нелоялни бизнес практики. Компанията отново е в полезрението на съдебните власти на ЕС, които вече стартираха изслушванията на ново дело насочено срещу монополните им практики. Ако вината на Google бъде доказана ще бъде наложена глоба в размер на €4.3 млрд. oт антитръстовите органи на ЕС, съобщава Reuters.     Разследването е фокусирано около две тайни споразумения на Google с производителите на Android. Партньорите на компанията са получавали финансови средства, за да инсталират предварително Google Search в своите устройства. Тази практика бе потвърдена от адвокатите на Google, които се аргументираха, че с тези действия са опитали да превърнат Android в по-сериозна конкуренция на  Apple. Въпросните плащания са известни като споразумения за разпределение на приходите (RSA) и са насочени само към компаниите, които инсталират Google Search в своите устройства. Компанията твърди, че така производителите на Android, които вече генерират приходи от други приложения да използват RSA, за да поддържат цени, които са по-конкурентни от тези на iPhone. Според Google RSA покриват само 5% от пазара, като в замяна компаниите получават достъп до безплатна операционна система, магазин за приложения и мобилни услуги. Официалното становище на Европейската комисия (ЕК) по казуса не се очаква преди началото на следващата година.   Още от Digital: Google иска да разбере кои производители на смартфони ограничават функционалността на Android приложенията  
Google Search
Търсачката на Google вече ще съобщава как се избират резултатите от нашите търсения
Търсачката на Google вече ще съобщава как се избират резултатите от нашите търсения
Търсенето на любопитна информация в Google обикновено отнема само няколко секунди. Алгоритмите на компанията са изключително полезни в откриването на релевантни данни за всяка заявка. Вероятно ви се е случвало да откривате повече от един линк с подходяща информация свързaна с темата на търсенето. По този начин Google спестява време да търсите сами в отделни страници, като видите всички налични данни директно от резултатите на вашата заявка. Teхнологичният гигант иска да задоволи любопитството на всички онези, които си задават въпроса как точно Google Search избира да покаже съответните резултати. Това е възможно с функцията About This Result, която е достъпна за профилите от няколко месеца. Въпросният инструмент вече показва данни за начина, по който уеб сайтовете показват определено съдържание на профилите. Нов ъпдейт на Google разширява възможностите на функцията като разкрива защо и как търсачката избира конкретните резултати на всяка заявка.   Moжете да кликнете върху иконата с три точки в ъгъла на всеки резултат от търсене, за да стартирате допълнителното меню. Този панел ще ви покаже повече детайли как алгоритмите на Google са избрали да ви покажат съответните резултати.  Търсачката индексира съдържанието от милиарди уеб сайтове, за да открие за секунди най-релевантните резултати. Аbout This Result e подходящ начин да разберете как се извършва търсене по ключови думи и се откриват публикациите, които търсите онлайн. Секцията включва и полезни съвети как да извлечете максимума от Google Search и още по-лесно да намирате, от какво се нуждаете в интернет.   Още от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
чужди езици
Скоро ще можем да учим чужди езици, докато търсим в Google
Скоро ще можем да учим чужди езици, докато търсим в Google
Google разработват разговорна AI система, която може да се превърне в конкурент на Duolingo и други подобни приложения. По този начин ще е възможно да учим нови езици, чрез Google Search. Технологията ще бъде базирана на  Language Model for Dialog Applications (LaMDA), който бе демонстриран на Google I/O конференцията, която се проведе през май. Тогава компанията проведе демонстрация на компютърен модел, който може да стане част от най-популярната търсачка. Самият проект се казва Tivoli и е стартират преди няколко години от Google Research дивизията. Все още няма данни точно как ще работи функцията. Компанията работи oще над интеграция за Google Assistant и YouTube, съобщава AndroidPolice. Новата функция на Google може да е достъпна за потребителите още преди края на годината.   Още от Digital: Новият дизайн на Google Search ще улеснява откриването на информация в Интернет от смартфоните  
Google Search
Какво представлява функцията Full Coverage в търсачката на Google
Какво представлява функцията Full Coverage в търсачката на Google
Специфичната ситуация, пред която сме изправени през последната година ни накара да обръщаме повече внимание на малките неща. Социалната изолация накара много хора да превърнат домовете във виртуални офиси и онлайн стаи за обучение. Пандемията също така напомни, че актуалните новини често за комплицирани потоци от информация, които изискват повече време за преглед и разбиране. Колкото повече съдържание откриване в интернет, толкова по-трудно е да попаднем на достоверна и релевантна информация по темата, която ни интересува. Google са наясно със ситуацията и искат да улеснят потребителите желаещи да научат повече данни от разнообразни източници. За да придобиете още по-добра представа за контекста на определена новина вече ще може да се доверите на Full Coverage. Само с едно кликване ще имате достъп до същата публикация отразена в други източници, включително допълнителни интервюта и коментари. Това е подходящо да анализирате в детайли и да прочетете различното мнение на по темите, които ви интересуват от Google Search.     Новата функционалност ще ви спести време да извършвате допълнителни търсения в търсачката. Благодарение на "Full Coverage" ще виждате допълнителен панел в горната част на резултатите от търсенето, която съдържа същата новина отразена в други източници. След като стигнете до края на показаните публикации може да изберете "Full Coverage", за да продължите да търсите по същата тема. Алгоритмите на Google ще се погрижат да виждате в горната част на търсенето най-подходящите резултати на актуалните теми онлайн. Технологиите на компанията ще ви позволят да следите и научавате всичко най-интересно за теми, които продължат дни, седмици и дори месеци. Всъщност "Full Coverage" e част от приложението Google News вече три години. Концепцията ще намери място и в мобилната версия на най-популярната търсачка. В следващите месеци повече потребителите ще могат да се възползват от функцията, за да откриват подходящо съдържание, когато са в движение.   Още от Digital: Новият дизайн на Google Search ще улеснява откриването на информация в Интернет от смартфоните
Google Search
Десктоп версията на Google Search вече поддържа Dark Mode режим
Десктоп версията на Google Search вече поддържа Dark Mode режим
Популярните приложения, които използваме на смартфоните вече предлагат Dark Mode функционалности. Активирането на тъмните режими улеснява четенето, тъй като не натоварва очите. Другото голямо предимство е, че нощните режими допринасят и за по-дългия живот на батерията. Google  също не са изключение и вече актуализира доста от популярните си заглавия с поддръжка на Dark Mode. Въпреки това най-известният продукт на компанията все още не е получил подобен ъпдейт. Десктоп версията на Google Search продължава да възпроизвежда резултатите с традиционния бял свят. Ако сте използвали тъмния режим в приложението от смартфоните вероятно ви се е искало да има как да го направите и от Google Search на компютъра. Oт компанията вече са стартирали работа над актуализирана нощен режим, който е предназначен именно за десктоп версията на търсачката. На този етап функцията може да се използва от ограничен брой потребители, които потвърждавaт наличието на подобрен Dark Mode, съобщава TheVerge.     Предстоящият тъмен режим ще е оптимизиран за macOS и Windows. Опциите за избор включват стандартните "Light", "Dark" и "System Theme". По този начин търсачката ще се съобразява със системните настройки на компютрите. Едва ли ще отнеме много време на Google преди да позволят на всички да изпробват актуализирания Dark Mode. От 9to5google твърдят, че тестовете са започнали още през януари и са лимитирани единствено до някои държави. Със сигурност много хора ще останат доволни от възможността да активират Dark Mode от началната страница на Google. Твърде ярките нюанси в бяло понякога могат да затруднят откриването на информация, особено когато наоколо е тъмно. Мобилните версии на Google Search поддържат функцията и е логично да стане част и от десктоп търсачката на компанията.   Още от Digital: Как да активираме скритите игри в Google Search
Google Search
Google Search ще улеснява търсенето, когато използваме смартфона с една ръка
Google Search ще улеснява търсенето, когато използваме смартфона с една ръка
Google предлагат разнообразни възможности да откриваме данни, включително текстово, с прикачването на изображения и с гласови команди. Умните функции на търсачката обикновено са достатъчно добри да намерим, каквото искаме за броени секунди. Мобилната версия на Google Search получи няколко полезни ъпдейта от началото на годината досега. Компанията ще продължи да разширява набора от функционалности, които улесняват работата с търсачката при използване на смартфона с една ръка. Новият дизайнерски език Material You също въведе подобрения в тази насока, както и последните софтуерни актуализации за смартфоните Pixel. Изглежда, че Google искат да оптимизират своите приложения за още по-удобна работа, когато държим смартфоните с едната ръка. Вече е много по-лесно да скролвате между резултатите, които са в обхвата на палеца и са лесни за натискане.     Изглежда, че Google искат да оптимизират своите приложения за още по-удобна работа, когато държим смартфони с едната ръка. Вече е много по-лесно да скролвате между резултатите, които са в обхвата на палеца и са лесни за натискане, съобщава AndroidPolice. Преместването на лентата за търсене в долната част също е решение, което обещава да спести време на собствениците на смартфони. Google работят над актуализации и на секцията с изображения в бета версията 12.47.12 на своето приложение.    Oще от Digital: Google разкри защо плаща на производителите на смартфони да инсталират предварително търсачката в смартфоните
търсачки
Новият конкурент на Google е вече тук и се казва You.com
Новият конкурент на Google е вече тук и се казва You.com
Потребителите имат достъп до разнообразие от търсачки в интернет, като повечето от тях предпочитат да работят с Google Search. Някои от най-добрите алтернативи са Qwant, DuckDuckGo, Brave Search, Yandex и др. Мисията на Google да организира информацията в уеб пространството е базирано на идеята за предоставянето на най-релевантния отговор на заявките. You.com е името на нова търсачка, която предлага различна концепция, тъй като е фокусирана върху сортирането и сравняването на различни резултати. Това е амбициозен проект на двама бивши служители на Salsesforce, които вече събраха финансиране от $20 млн., за да осъществят своя проект. Търсачката не показва резултатите в списък, както сте свикнали да ги виждате в Google Search. Вместо това ще видите отделни раздели със съдържание, които са категоризирани по източник. Данните се генерират от много източници, сред които StackOverflow, Wikipedia, Twitter, Amazon, LinkedIn, The New York Times и др., съобщава TheVerge.     Потребителите ще могат да гласуват с положителни и отрицателни рейтинги на всяка публикация и източник. По този начин ще допринесат за филтрирането на съдържанието, което виждат в търсачката. Следващият път, когато търсите същата заявка ще виждате първо резултатите от постовете, които са получили добра оценка от останалите. В момента You.com е в публична бета, което позволява на всички да изпробват търсачката от своето устройство. Можете да избирате определени категории и източници, за да виждате повече резултати от тях. На този етап търсачката все още не е оптимизирана да отговаря на сложни въпроси, както Google. Създателите на You.com ще продължат да работят, за да подобряват възможностите на търсачката и да привличат аудитория. Основно предимство е фокуса върху сигурността, като IP адресите на потребителите се скриват, за да се предотврати следене онлайн.   Oще от Digital: 5 алтернативни търсачки на Google
Google Search
Google въвежда много полезна функция в търсачката за смартфоните с Android и iOS
Google въвежда много полезна функция в търсачката за смартфоните с Android и iOS
Търсенето на съдържание в интернет е максимално бърза и удобна задача, благодарение на Google Search. Независимо от заявката ви повечето хора не разглеждат резултатите извън първата или втората страница. Ако потребителите не открият каквото търсят обикновено променят ключовите думи, а не продължават да сърфират в предоставените страници с резултати. Разбира се има и изключения, като търсачката е разработена да бъде полезна във всички възможни ситуации. Ако използвате често Google Search от мобилните устройства е добре да знаете за последната актуализация. Компанията вече разпространява ъпдейт с поддръжка на т.нар. "Continuous Scrolling" функционалност, съобщава AndroidAuthority.     Както името подсказва това ще ви позволи да скролвате в съдържанието на търсачката без да отваряте допълнителни страници.  Продължителносто скролване е много по-бърз начин да разглеждате предоставените резултати от екраните на смартфоните. Кликването на "See More" бутона ще продължи да показва нови страници с резултати, докато не откриете желаното съдържание.   Още от Digital: Google разкри защо плаща на производителите на смартфони да инсталират предварително търсачката в смартфоните
Google Search
Как да активираме тъмния режим в Google Search
Как да активираме тъмния режим в Google Search
Google Search е най-бързата търсачка, която обработва милиарди заявки всеки ден. Потребителите разполагат с всички възможности инструменти, за да открият лесно желаната информация. Заявките могат да се филтрират по различни критерии, като дата, цвят, размер, вид файл и др. Обикновено са необходими само няколко кликвания, за да намерите желания резултат в Google Search. Може да не сте се замисляли, но една от функциите, която търсачката досега не предлагаще е Dark Mode. Тъмните режими са неизменна част от приложенията на Google и е странно, че досега функцията не бе интегрирана към Google Search. Все пак компанията зарадва своите потребители с официален блог пост, в който ги информира, че вече разпространява Dark Mode в търсачката. Някои хора вече имат достъп до нощния режим, който в кратки срокове ще е наличен за всички.     Aко искате да активирате Dark Mode е необходимо да отворите менюто с настройки и да изберете "Search Settings." След това от раздела "Appearance" ще видите три възможности: "Dark", "Light" и "Device Default". Направете своя избор и кликнете "Save", съобщава Pocket-Lint. Активирането на тъмния режим ще добави червен фон на началната страница на Google, както и на резултатите от вашите заявки. Google ще ви информират със съобщение, когато Dark Mode е наличен за вашия профил. Отне твърде дълго време на компанията да адаптира функцията за своята търсачка. Тъмните режими не вредят на очите, но също така допринасят за по-ниската консумация на енергия. При всички положения най-полезното приложение на Dark Mode е вечер, когато няма достатъчно околна светлина. Така Google Search се присъединява към другите популярни приложения на компанията, които поддържат функцията.   Oще от Digital: Как да активирате Dark Mode в приложенията на Google
Google Search
Kак бързо да изтрием историята на браузване от последните 15 минути в Google Chrome
Kак бързо да изтрием историята на браузване от последните 15 минути в Google Chrome
Tърсачката спестява време на стотици милиони потребители, като обработва за секунди заявките им с релевантни резултати всеки ден. Едва ли има по-бърз, лесен и удобен начин за достъп до информация онлайн от Google Search. Данните за всяко търсене, което извършвате се запазват в сървърите на Google и допринасят за персонализация на профилите. Ако използвате чуждо устройство, обаче вероятно не бихте искали да се съхранява информация за извършените търсения. Google предлагат алтернативни решение на проблема с функцията Quick Detele. Както името подсказва това е опция за бързо изтриване на въведените заявки от търсачката. Това позволява да изритете историята на сърфиране през последните 15 минути.  Функцията бе представена на Google I/О конференцията и е подходяща, когато не използвате инкогнито режим на браузване, но искате да запазите нещата, които сте търсили в тайна. Интеграцията на Quick Delete ще предложи много по-голяма гъвкавост на крайните потребители.     Припомняме ви, че досега нямаше как да се изтрият заявките за търсене за толкова кратък период. Класическите функции на Google Chrome предлагат опции да премахнете информацията от последния час, последното денонщие, последната седмица или последния месец. За да използвате Quick Delete трябва да стартирате Google приложнеието на смартфон с Android или iPhone. Изберете профилната синмка в горния десен ъгъл и кликнете върху опцията "Delete Last 15 min". Допълнителен прозорец на екрана ще ви предупреди, че изтривате заявките от последните 15 минути. Предвиден е Undo бутон, ако случайно сте избрали функцията по погрешка.   Още от Digital: Google ще спрат да използват историята на браузване за таргетиране на реклами
Google Search
Google спират функцията Q&A в търсачката от 30 юни
Google спират функцията Q&A в търсачката от 30 юни
Най-популярната търсачка в интернет обработва ежедневно милиарди заявки на потребителите. Google Search е програмира да открива за броени секунди релевантната информация без значение какво устройство използвате. Поддръжката на гласови команди също е полезно решение, когато бързате или ръцете ви са заети. На практика Google изпробват всевъзможни решения, с които да направят откриването на информацията в максимално бърза и лесна задача за всеки човек с достъп до интернет. Мобилната версия на Google Search e oбект на по-чести ъпдейти, което се дължи на големия брой смартфони и времето, което прекарваме пред тъчскрийн екраните. Една от сравнително новите функции в търсачката представлява Q&A панел, който позволява на потребителите да задават въпроси и да получават предварително селектирани отговори. Ако сте доволни от получената информация  ще можете да гласувате и да допринесете за по-високия рейтинг. По този начин бъдещите потребители ще могат да получат същия отговор следващият път, когато въведат идентична заявка в Google Search.     Функцията е създадена да бъде полезна при обработване на заявки по специфични теми. Изглежда, че интереса към Q&A панела не е твърде висок, тъй като Google потвърди плановете си да премахне този инструмент от търсачката. Toва ще се случи на 30 юни, информира SearchEngineLnad. След тази дата няма да виждате панела при извършване на търсения в интернет. Ако сте допринасяли за функцията с предоставянето на собствени отговори ще трябва да ги изтеглите преди това. В противен случай ще бъдат изтрити от сървърите на Google. Teхнологичният гигант потвърди, че всички останали функционалности на търсачката ще продължат да функционират нормално, както на десктоп версията, така и на мобилните приложения на Google Search.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 12 февруари в digital.bg
Какво се случи в технологиите на 12 февруари в digital.bg
Смартфоните са дигитални асистенти, без които ежедневието ни нямаше да бъде същото. Необходими са само няколко кликвания да заредите любима песен, да напишете нещо в чата или да пуснете видео. Мобилните устройства разполагат с много сензори, които анализират пространството около нас, за да ни бъдат още по-полезни.   1. Blackview A80s е 6.2" смартфон с осемядрен процесор, 4200mAh батерия и изгодна цена Добрата новина е, че няма да се налага да отделяте сериозни средства, за да имате смартфон, който отговаря на личните ви предпочитания. Blackview е бранд, който...
Google Search
Google Search и YouTube продължават да генерират най-много приходи за компанията
Google Search и YouTube продължават да генерират най-много приходи за компанията
Google е компанията, която се стреми да предлага разнообразни софтуерни решения за забавление, комуникация, работа с документи, навигация и др. Колкото по-активно използваме услугите им, толкова повече приходи може да генерира Google от таргетиране на реклами. Сложният бизнес модел продължава да бъде доста успешен за технологичният гигант. Финансовите резултати от последното тримесечие са добро потвърждение на казаното дотук. Конкретните данни показват, че Google са генерирали приходи в размер на $56.9 млрд. за четвъртото тримесечие на 2020г. Това е стабилен ръст от 23%, в сравнение с представянето година по-рано, когато Google обявиха приходи от $46.1 млрд. Главният финансов директор, Рут Порат определи Google Search и YouTube като най-сериозните фактори, допринесли за позитивните резултати на Google през октомври-декември 2020г. Дивизията Google Services генерира приходи от $52.9 млрд. за периода, следвана от Google Cloud с $3.8 млрд., както и $196 млн. от Other Bets бизнеса на компанията. Общите приходи на Alphabet за календарната 2020г. достигат до $182.5 млрд., съобщава Engadget.     Само през последното тримесечие на изминалата година "Google Search & Other" бизнеса на компанията може да се похвали с приходи от $31.9 млрд. В същото време YouTube допринася за финансовото състояние на компанията с допълнителни $6.9 млрд. Шефът на Google, Сундар Пичай обърна внимание на някои от последните продукти, сред които обновеното Google Pay приложения, допълнителните функции в Maps, финализиране на придобиването на Fitbit, както и партньорство между Android Auto и Ford. За в бъдеще приходите от Fitbit вече ще бъдат публикувани като част от Google One бизнеса на компанията, потвърди финансовия директор Рут Порат. Забелязват се два много важни тренда, а именно Live Video и Short Form Media. Според официалните данни над 250 млн. канала в YouTube са излъчвали на живи за първи път през изминалите месеци. Съдържанието в новия Shorts плейър отчита 3.5 млрд. гледания дневно. Аlphabet трябваше да се задоволят със спад в приходите през първите шест месеца на 2020г., но ситуацията се стабилизира през втората половина.   Още от Digital: Google тества функция за пазаруване директно от клиповете в YouTube
DMCA.com Protection Status