Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
22 резултата за google search
Google Search
Как да активираме скритите игри в Google Search
Как да активираме скритите игри в Google Search
Търсачката на Google е най-лесния и удобен начин да откриваме полезна информация в интернет. В повечето случаи са нужни само няколко кликвания, за да открием каквото искаме онлайн. Google Search е обект на непрестанни актуализации, които допълнително подобряват работата на търсачката. Желанието на компанията да подобрява непрестанно мобилните версии на Google Search са съпътствани и от различни забавни концепции.  Добър пример е последният проект на Google, който е свързан със "скриването" на няколко игри в портребителския интерфейс на търсачката. Toзи "Еаster Egg" на компанията е интересен начин да си припомните класически забавления от детството като например Pac-Man, който можете да играете, като въведете в търсачката "Pac-Man Doodle". Наблюдателни потребители откриха наличието на още няколко специални предложения в търсачката като Flip a Coin, Spinner или Roll A Die. Възможно е дори да играете морски шах с приятели, тъй като Tic-Tac-Toe вече е интегрирана директно в Google Search, съобщава ReviewGeek.     Google също така са се погрижили да включат пълни версии на Snake, Solitaire и Minesweeper от самата търсачка. Предвиден е режим за кратки сесии с продължителност една минута. Добрата новина е, че игрите са налични както за компютри, така и за мобилни устройства. Припомняме ви, че с въвеждането на chrome://dino в лентата на браузъра ще стартирате класическата анимация с динозавъра, която обикновено виждаме когато няма интернет. По всичко личи, че Google ще продължат да експериментират с различни начини, с които да забавляват своите потребители, докато търсят информация в търсачката.     Oще от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Google Search
Знаете ли, че: Google предоставят данни на полицията за търсенията на потребителите
Знаете ли, че: Google предоставят данни на полицията за търсенията на потребителите
Oгромното количество информация, което Google съхранява за всеки потребител често е обект на критики срещу компанията. Интеграцията между приложения като Google Maps, YouTube, Chrome гарантира, че потребителите получават най-доброто от популярните услуги. Не тайна, че Google генерира приходи предимно от реклама, като предоставят достъп до данни за своите потребителите на рекламните си партньори. Teхнологичният гигант защитава своята позиция с аргумента, че предлага разнообразни инструменти, с които да контролираме достъпа до информация в Google акаунтите.  Всеки потребител може да блокира функцията  за споделяне локация или да изтрива историята на търсене и бисквитките в браузъра, за да скрие следите си онлайн. Ако искате да използвате пълния потенциал на Google Chrome, Maps, Google Docs, Gmail и YouTube е най-добре да позволите синхронизация между тези приложения.  В този случай решението е лично на всеки потребител. Колкото и да звучи странно, но понякога Google също може да бъде изправена в ситуация, когато няма възможности за избор.     Актуалните разследвания на полицейските органи също могат да станат причина Google да предостави достъп до лична информация на конкретен човек. Обикновено това изисква специална съдебна заповед, но органите на реда имат и по-лесен начин да го направят. Информация от заседание в залата показва, че властите могат да изискат от Google да предоставят IP адресите на всички потребители, използвали конкретна "ключова дума". Специфичното е, че така полицията не конкретизира един заподозрян, а може да получи множество IP адреси на по-голям брой хора, съобщава CNet. В момента законодателството не предлага регулации на подобни действия, което може да създаде предпоставка за повече случаи, в които полицията получава данни по този начин. Бъдете внимателни какви заявки търсите в Google от публичните си профили.   Още от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Google Search
Най-полезните команди за по-прецизно търсене в  Google Search
Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Колко пъти ви се е случвало да търсите нещо в Google и да получите куп неправилни или несвързани резултати от търсенето си, които искате да можете да филтрирате? За щастие, има начини винаги да получавате точните резултати, които ви интересуват. За целта трябва да се възползвате от съветите за търсене, операторите и командите, които ще ви помогнат да филтрирате съдържанието по сайт, времеви срокове, контекст и други. Ако се питате как да постигнете това, разгледайте информацията на Make Use Of. Заявки за търсене на информация с Google Search define (define физика) - връща дефиниция на дадения термин; time (time Ню Йорк) - връща текущото време на определено място; to (1 cup to tbsp) - за преобразуване на измервания от една единица в друга; in (1000USD in GBP) - за преобразуване на измервания от една единица в друга; translate (translate hello world german) - превежда заявените термини на друг определен език; map (map ню йорк) - връща резултата от картата; stocks (stocks sbux) - връща информация за стоковата борса; weather (weather 90210) - връща прогнозата за времето за даденото местоположение или пощенски код. Основни символи за Google Search - (best tablets -drawing) - изключва резултатите от търсенето, които включват този термин; | (computer | tablet) - връща резултатите от търсенето, които съответстват на условията от двете страни на знака. Същото е като "or" между думите за търсене; @ (phone recall @twitter) - връща резултати от търсенето, които съответстват на конкретен сайт в социалните медии; # (#throwbackthursday) -  връща резултатите от търсенето, които включват конкретен хаштаг; “” (“никога не се предавай”) - връща резултатите от търсенето, които включват всички термини в кавичките, в точно зададения ред'; * (най-добрите * в българия) - връща резултатите от търсенето, където всяка дума може да бъде поставена на мястото на звездичката; .. (хромбук $200..$500) - когато е поставен между две числа, връща резултатите от търсенето, които съвпадат в рамките на числовия диапазон; () ((best | worst) office suite) - Използва се за групиране на думите за търсене и контрол на логиката на търсене на заявката. Оператори за Google Search intext: Връща само резултати от търсенето, които съвпадат в тялото на страницата. intitle: Връща само резултати от търсенето, които съвпадат в заглавието на страницата. inurl: Връща само резултати от търсенето, които съвпадат в URL адреса на страницата. cache: Показва кешираната версия на Google на конкретна страница. filetype: Връща само резултати от търсенето, които съответстват на определено разширение на файл. related: Връща други уебсайтове, които са подобни на заявения уебсайт. site: Връща само резултати от търсенето от конкретен уебсайт. imagesize: ( imagesize:500x400) За търсене на изображения с конкретен размер.   Вижте Huawei Search e мобилно приложение за търсене, което ще конкурира Google
Google Search
Търсачката на Google в браузъра Chrome ще поддържа Dark Mode за Android
Търсачката на Google в браузъра Chrome ще поддържа Dark Mode за Android
Oще преди премиерата на Android от компанията насочиха вниманието си към актуализиране на своите приложения към "Dark Mode" режимите. Тези функционалности стават все по-популярни сред потребителите. Предимствата им са няколко и са насочени предимно към дългия живот на батерията, както и на факта, че не дразнят очите при продължително четене при ниска осветеност. През последните няколко тримесечия станахме свидетели на интеграцията на много популярни платформи за забавление и комуникация към Dark Mode режими. Един от най-популярните продукти на Google, а именно браузъра Chrome предлага повече от година подобна функционалност на своите потребители. Aктивирането на нощния режим в Google Chrome затъмнява почти всички аспекти от интерфейса на уеб браузъра, като "Discover Feed" или "New Tab Page". Въпреки това компанията експериментира с допълнителна функционалност, която ще адаптира "Dark Mode" и към търсачката на Google. По този начин вместо класическият бял фон вече ще видите резултатите от заявките ви на черен фон, което допълва другите тъмни елементи на Google Chrome за Android.     Разработчиците на Google вече провеждат усилени тестове с функцията, която може да се активира от "chrome://flags" с въвеждането на "#enable-android-dark-srp", съобщава 9to5google. На практика този режим оперира по същия начин, както тъмния фон в Google Search приложението за Android. Настоящата промяна ще е свързана с кода на Google Chrome и ще се съобразява с активираната в браузъра тема: Light или Dark. Засега този режим няма да е достъпен за конкурентните браузъри, като например Safari и Mozilla Firefox. Вероятно компанията ще се опита да привлече вниманието на повече собственици на смартфони към мобилната версия на Chrome. Това е минимално подобрение, което определено ще допадне на феновете на "Dark Mode" режимите. Тук е момента да споменем, че още сега можете да активирате вградения тъмен режим на Google Chrome за Android. Това е възможно като заредите последователно "Menu>Setting>Themes" и въведете своето предпочитание за "Light/Dark" режим. Активирането на нощния режим ще промени само Chrome интерфейса и няма да окаже влияние върху Google Search, тъй като е необходимо допълнителен ъпдейт на компанията.     Още от Digital: 10 полезни трика в Google Chrome за Android
търсачки
Какво ще представлява Clear бутона в търсачката на Google
Какво ще представлява Clear бутона в търсачката на Google
Вече ви информирахме как нов алгоритъм на Google ще подобри 10% от заявките за търсене в интернет. Сега разбираме за следващото интересно подобрение, над което работи компанията. Вероятно ви се е случвало да въведете дадена заявка в полето за търсене и да решите, че всъщност искате да откриете нещо друго. Google искат да улеснят максимално преминаването към друга заявка и експериментират с добавянето на "Clear" бутон в търсачката, съобщава 9to5Google.   Както името подсказва този нов бутон ще позволи да изтриете текста, който сте написали в Google Search. На пръв поглед това може да не изглежда като сериозно подобрения, но със сигурност ще спести време на много потребители. Самият бутон е разработен да се показва  само когато поставите курсора на мишката върху него и няма да е видим, когато го преместите на друга позиция. Засега тестовете се провеждат с ограничен брой хора в десктоп версията на търсачката.     Добре е да знаете, че "Clear" бутона ще може да се използва и в другите страници с резултати за търсена като "News", "Shopping" и др. Ако тестовете са успешни вероятно скоро повече потребителите с Google акаунти ще могат да тестват тази функция. На този етап няма данни за евентуална интеграция за смартфоните с Android. Интеграцията на новия символ определено ще се хареса на най-активните потребители в търсачката.   Още от Digital: Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Google Search
Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Google тестват нова функционалност, която ще разшири допълнително възможностите на търсачката. Компанията експериментира с възможността да интегрира Google Lens към инструмента за създаване на скрийншоти от търсачката. След като направите подобна снимка ще видите автоматично няколко опции, с които да изрязвате или рисувате върху кадъра, а също и за споделяне в социалните мрежи. Успоредно с това вече ще виждате и функцията Google Lens.   Кликването върху иконата ще ви позволи да извършвате търсене на визуални подобни обекти, съобщава 9to5google. Въпросните заявки ще се обработват от усъвършенствани алгоритми с Optical Character Recognition (OCR) технологията. Настоящите инструменти за "Annotating", "Cropping" и "Sharing"  ще продължат да работят както досега. Все още не знаем дали функцията ще е достъпна за всички скрийншотове или само с тези направени от Google Search.     Новата функция се казва "Smart Screenshots" и част от предстоящата Google 10.61 версия на мобилното приложение. Потребителите първоначално ще могат да я използват в търсачката, но за в бъдеще Google могат да ни позволят да го правим в менюто на Android и другите приложения. Другите подобрения, които ни очакват са свързани с възможността да извършваме мобилни плащания с разпознаване на лицето. както и за създаване на отметки за бърз достъп до подкасти.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
търсачки
Проблем с Google Search блокира достъпа до новото съдържание в търсачката
Проблем с Google Search блокира достъпа до новото съдържание в търсачката
Tърсачката на Google революционизира изцяло представата ни за начина, по който можем да откриваме информация. Милиони потребители не биха могли да свършат дори най-елементарните неща, ако нямат достъп до Google Search. Независимо колко често използвате услугите на Google е факт, че без тях сърфирането в интернет щеше да бъде доста по-комплициран процес. Именно заради това проблем с Google Search би предизвикал истински хаос.   Toчно такава е ситуацията през последните часове, тъй като възникна специфична ситуация с резултатите от търсенето в Google. Данните на TheVerge разкриват, че алгоритмите на Google Search не индексират правилно новото съдържание в уеб сайтовете. Причината не е известна, но този недостатък обхваща публикациите, които са качени от водещи издания като Washington Post, New York Times, Wall Street Journal и др.     Невъзможността да видим ексклузивните им новини в резултатите от Google е сериозен проблем. Въпросният проблем продължава от поне 12 часа и все още не е отстранен напълно от компанията. Причината не е известна, но вероятно е свързана с промяна в алгоритмите на търсене. Все пак Google официално потвърдиха че са информирани, и вече работят над ъпдейт, който да възстанови нормалната работа на търсачката.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
търсачки
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Рекламите продължават да са водещия източник на приходи за Google и това отдавна не е тайна за никого. Компанията разкри детайли за нови формати за онлайн маркетинг, които ще станат част от продуктите им до края на 2019г. Данните потвърждават не само каква ще е стратегията на Google в този сегмент, но също, че скоро ще започнем да виждаме реклами в мобилната версия на търсачката. По този начин технологичният гигант ще се опита да направи маркетинговите послания "по-видими" за потребителите.    Eдна от идеите на Google е да започнат да възпроизвеждат банери с галерия от максимум осем изображения в резултатите от търсачката. Интеграцията им в официалната страница на мобилното приложение на Google ще стане факт на "по-късен етап" от годината. Първоначалните тестове показват, че потребителите са с 25% по-склонни да си взаимодействат с новия формат, в сравнение с традиционните реклами при търсене, предаде TheVerge. Важно е да отбележим, че т.нар. "Gallery" банери ще са видими единствено от смартфоните.   На този етап Google не планира да ги интегрира към десктоп версията на търсачката. Все пак компанията се надява новите реклами да улеснят откриването и извършването на покупки директно от Google Search. Подобно съдържание ще започне да се показва и в Discover секцията, в която виждате персонализирана емисия от новини и видео клипове в профила си. Припомняме ви, че досега Google Discover раздела никога не е показвал реклами, но само след няколко месеца ситуацията ще се промени.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google Search
Вече можем да търсим песни в Google чрез тананикане
Вече можем да търсим песни в Google чрез тананикане
Tърсачката обработва няколко милиарди заявки всеки ден, с които спестява време и улеснява потребителите независимо къде се намират. Алгоритмите на Google са оптимизирани бързо да откриват информация, линкове, снимки, видео и също така могат да ви препоръчат подходящ маршрут до работа. Трудна задача е да изненадаме Google с търсене, за което няма отговор. Компанията използва усъвършенствани AI системи, които допълнително подобряват работата на Google Search. Вероятно ви се е случвало цял ден в главата ви да се върти определена мелодия, но да не се сещате за името на изпълнителя или песента. Ако не успеете да възстановите част от текста може единствено да продължите да си тананикате, докато опресните паметта си. Google смятат, че дори това е достатъчно, за да идентифицират песента, която търсите и са разработили полезна функционалност в търсачката, която се казва "Hum To Search". Целта на този инструмент е да ви помогне, когато не се сещате за текста на дадено парче.   Вместо това ще можете да затананикате или запеете част от мелодията. След това Google Search ще  опита да разпознае песента, чрез алгоритми с машинно обучение.  Разбира се колкото повече звукова информация предоставите, толкова по-голям е шанса да бъде идентифицирана съответната песен. Функцията за разпознаване на песни е интегрирана в Google и няма да се налага да изтегляте външно приложение, за да използвате "Hum To Search". Стартирането ѝ става с командата What Is This Song?", последвано от вашата интерпретация на парчето. Резултатите на екрана ще ви покажат списък с предполагаеми мести и индикатор в проценти, показващ какви са шансовете за правилен отговор. В момента "Hum To Search" поддържа 20 различни езика за Android, но засега е лимитирана само до английски за iPhone.   Oще от Digital: На какъв принцип работят приложенията за разпознаване на песни като Shazam и SoundHound
Google Search
Google тестват персонализирани фонови снимки в мобилната версия на Google Search
Google тестват персонализирани фонови снимки в мобилната версия на Google Search
Търсачката на Google е страница, без която трудно бихме откривали полезна информация в интернет. Обработването на заявките броени секунди и обикновено не прекарваме много време в Google Search. Tази специфика принуждава Google постоянно да изпипват всеки детайл и малкото пространство в резултатите, за да го направи максимално полезно за потребителите.  Сега разбираме за нова концепция на компанията, с която ще можем да променим как изглеждат някои елементи от търсачката. Разработчиците на Google тестват опция за персонализирани заглавни снимки на профилите в мобилната версия на Google Search. Няколко скрийншота обединени около идеята за креативни идеи показват как изглеждат тези изображения.      Ако експериментите са успешни вероятно ще бъдат подбирани подобни снимки и в много други категории. Идеята е персоналзираните изображения да се показват на фона на класическото лого на Google и да обхващат полето за търсене, както и табовете за навигация на търсачката, съобщава AndroidPolice. Новата функция изисква последната версия на Google Chrome за Android и засега е достъпна за ограничен брой потребители. В горната част над персонализирания фон ще е снимката на профила, както и лентата за навигация на браузъра.   От скрийншотите разбираме, че снимките се променят съобразно съдържанието, което търсите от мобилната версия на Google Search. Идеята е доста интересна и ще освежи начина, който виждаме резултатите от Google на смартфоните.     Няма да е изненадващо, ако Google превърнат новият панел в търсачката и в допълнителен източник на приходи, като позволяват на рекламните си партньори да промотират свое съдържание. На този етап функцията има само тестов характер и е интегрирана в Google Chrome, а не в мобилните приложения на Google за Android и iOS.  Възможността да променяме фоновото изображение съобразно заявките в Google Search e иновативно решение, което допълнително ще подобри изживяването ни, докато работим с търсачката от мобилните устройства.     Oще от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Google Search
Как да активираме Dark Mode режима в Google Search от Android и iOS
Как да активираме Dark Mode режима в Google Search от Android и iOS
Изминалата година в технологичната индустрия бе свързана с много вълнуващи събития, като една от стабилните тенденции бе интеграцията на "Dark Mode" функции към повече приложения. Тъмните режими постепенно намериха място в почти  всички водещи платформи, които използва онлайн всеки ден. Едно от малките изключение е мобилната версия на Google Search за смартфоните.  Добрата новина е, че компанията вече е готова с Dark Mode за търсачката и вече започна разпространението на актуализацията за Android и iOS. Това означава, че до броени дни всички съвместими устройства ще получат ъпдейти. По този начин вече няма да е нужно да се ограничавате до класическия бял фон, който сме свикнали да виждаме в Google Search, докато търсим съдържание в интернет. Използването на тъмната тема е подходящо, когато четете вечер, тъй като не натоварва очите, но също така можете да удължите живота на устройството си.  Ето как можете да активирате тъмния режим в Google Search, след като получите актуализацията, според SysTweakBlog:     1. Oтворете Google Search приложението. 2. Стартирайте менюто с настройки.  3. Кликнете върху "General". 4. Скролнете докато не видите опцията "Select Theme". 5. Опциите за избор включват "Light". "Dark" или "System Default".     В случай, че вече е маркиран тъмния режим не трябва да предприемате допълнителни действия. Доколкото разбираме приложенията за Android 10 и iOS 13 ще бъдат автоматично ъпдейтнати.  Това означа, че ако използвате по-стари версии на операционните системи ще трябва сами да актуализирате като следвате гореизброените стъпки. Едно от предимствата на ъпдейта е, че след като получите новата версия на Google Search може да оставите приложението само да разбере настройките на дисплея и да се съобрази с тях. Това също е доста полезен елемент от Dark Mode режима в Google Search за мобилни устройства. Oстава само да се въоръжим с търпение преди актуализацията да е достъпна за всички смартфони с Android и iOS.   Още от Digital: Дихателни упражнения, релаксиране и медитация доминират търсенето в Google през последните 30 дни
Google Search
Google ще ни помага при избора на стрийминг съдържание, докато сме под карантина вкъщи
Google ще ни помага при избора на стрийминг съдържание, докато сме под карантина вкъщи
Гледането на телевизия, филми и сериали е най-предпочитаният начин за прекарване на времето в условия на социална изолация. Тези процеси доведоха до сериозен трафик в онлайн платформите за стрийминг и по всичко личи, че ще имат дългосрочен характер. Благодарение на модерните технологии вече можем лесно, бързо и удобно да свържем всякакви устройства към телевизор без смарт функции. По този начин ще се наслаждавате по най-добър начин на любимата колекция от мултимедия и приложения на по-големите им екрани. Откриването на атрактивно съдържание, което да гледате вече може да става много по-бързо заради нов телевизионен и филмов тракер, който е вграден в Google Search. Така компанията иска да ни спести време да решим какво да гледаме, докато сме под карантина вкъщи. Информацията ще обхваща съдържанието предлагано от водещите платформи за стрийминг, сред които Netflix, Amazon Prime, Disney+, Hulu и др. Функцията ще е полезна за доста хора, тъй като ще показва актуалните оферти във всички онлайн услуги, към които имате абонамент.     Google обръщат внимание на факта, че вече можем да получим препоръки за нови филми и телевизионни шоута на базата на досегашната ни активност в търсачката. Премиерата на Google Watchlist доразвива тази концепция, предоставяйки удобен начин да изберете какво да гледате. За да тествате функцията е необходимото да въведете заявката "What To Watch" в мобилната версия на Google от смартфона. След като го направите ще видите две отделни опции и това са "Explore" и "Watchlist", съобщава BGR. Важно е да сте логнати в своя Google акаунт, за да използвате Google Watchlist на вашето устройство Първата секция ще ви покаже огромна колекция от филми и телевизионни шоута, от които да направите своя избор. Предвидена е допълнителна информация за всяка продукция, включително данни кога и в кои платформи да гледате съответното съдържание. Информацията e базирана от много различни източници в интернет, сред които Google, IMDB, Rotten Tomatoes и др. Tрябват само няколко кликвания, за да добавите харесан филм или телевизионно шоу към списъка с желания в Google Wishlist.   Още от Digital: Как да гледаме онлайн телевизия на телевизор без смарт функции
Google Search
Google Search спира поддръжката на съдържание с Adobe Flash
Google Search спира поддръжката на съдържание с Adobe Flash
Google официално потвърдиха плановете си да спрат да възпроизвеждат съдържание, което използва Adobe Flash в търсачката. Това ще се случи още преди края на настоящата година и е поредната стъпка, която ще сложи окончателно край на популярния преди години формат. Според данните Google ще игнорира всички уеб сайтове от резултатите в търсачката, които са базирани на Аdobe Flash. Прекратява се също така и индексирането на самостоятелни SWF файлове от Google Search.   Всъщност това е финалната фаза на процеси, които стартираха преди няколко години. Почти всички водещи компании постепенно спряха да използват Adobe Flash за сметка на по-модерни уеб технологии. Google Chrome също вече не поддържа подобно съдържание за сметка на HTML5 и други формати. Другите популярни браузъри в интернет като Mozilla Firefox и Microsoft Edge също вече няма да възпроизвеждат съдържание, което използва Аdobe Flash, предаде ZDNet.     Преди години ситуацията бе коренно различна, като Adobe Flash плъгина бе инсталиран над 500 млн. пъти само за шест месеца през 2013г. Този формат бе създаден като отговор на статичните страници в интернет и позволи на разработчиците да интегрират към тях повече мултимедия и интерактивно съдържание. Времето на Аdobe Flash изглежда е изтекло, което на свой ред ще проправи пътя към навлизането на по-модерни и добри уеб технологии.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google Search
Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
Google въвеждат промяна в алгоритмите на търсене, които използва началната им страница. Водещият акцент в ъпдейта е да може всеки от нас по-лесно да открива оригиналния източник на съдържание в интернет. Интеграцията на т.нар. "Original Reporting" се очаква да има голяма полза върху издателите, особено на локално ниво. Много често им се налага да инвестират средства за агрегиране на новините им от външни издания, при което разчитат предимно на приходите от дигитална реклама.   За в бъдеще Google Search ще дава приоритет на местните и локалните издания, които много oбикновено отразяват по-бързо дадено събитие от по-големите медии. Алгоритмите на търсачката ще бъдат променени по такъв начин, че този тип съдържание да получават по-висок рейтинг при отчитането в Google. Tака от една страна компанията ще подпомогне работата на независимите издатели, но също така ще гарантира по-високо качество на публикациите, които ще виждаме в търсачката, съобщава Engadget.     Търсачката ще показва статиите индексирани с "оригиналното отчитане" за много по-дълъг период от време. С този ход Google ще гарантират, че откриваме най-актуалното и релевантно съдържание по дадена тема. Това може да е полезно в случаите, когато издателите се фокусират върху други публикации. Google ще обръщат все по-голямо внимание на репутацията на даден източник при индексирането му в резултатите от търсачката. С течение на времето компанията ще оптимизира своите алгоритми.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google Search
Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Компанията вече разпространява нов ъпдейт на търсачката, който ще ни предостави повече възможности за избор на актуални резултати на заявките ни. Водещият акцент в актуализацията е да селектира и показва релевантно съдържание от повече сайтове. За да постигнат този ефект от Google обявиха, че вече ще индексират максимум два резултата пи търсене, ако са публикувани от един и същи уеб сайт, информира Engadget.   Това се прави с цел да се толерира по-разнообразно съдържание от много източници. Все пак Google си запазват правото алгоритмите им да покажат повече от два линка от една страница, ако резултатите са максималмно релевантни до самата заявка. Промените все още не са достъпни за всички, но вероятно няма да се наложи да чакаме твърде много. Google искат да показват информация, селектирана от различни източници.     Времето ще покаже как тази промяна ще се отрази на работата на търсачката. Oт Google обещаха да продължат да внасят промени в своите алгоритми, за да ги направят маскимално полезни за потребителите. При всички положения ще става все по-трудно да виждаме много линкове от един и същи уеб сайт, докато търсим в интернет. Новата функция няма да навреди, а ще подобри качеството на резултатите.   Oще от Digital: Какви са подобренията в новия дизайн на Google Search за смартфони
Google Maps
Google Maps и Google Search ще поддържат инкогнито режими
Google Maps и Google Search ще поддържат инкогнито режими
Google oфициално потвърдиха, че разработват инкогнито режими за поверително браузване в две от най-популярните си услуги. Това са Google Maps и Google Search. Данните са от I/O конференцията, която започна преди часове и бяха придружени от кратко демо как работи новата функционалност. Интеграцията на инкогнито режим в самите приложения ще ви позволи да ги използват без данните да се синхронизират с Google профила ви, съобщава TheVerge.    Единственото, което трябва да направите е да кликнете на снимката в акаунта ви и да изберете опцията "Тurn On Incognito Mode".  По този начин ще можете да работите с Google Maps и търсачката без информацията за заявките ви да се съхранява в сървърите на компанията. Разбира се винаги можете да отворите Incognito прозорец в  уеб браузъра и да постигнете същия ефект. Новата функция ще направи опцията за поверително браузване много по-удобна за всички.     От компанията увериха, че този инструмент "скоро" ще е достъпен за потребителите. Успоредно с това от Google ще улеснят откриването на информацията, която съхраняват мобилните приложения за активността на потребителите. За в бъдеще ще има нов раздел в менюто на Google Chrome, който се казва "Your Data" и предоставя данни за нещата, които се пазят за вас в Google Search, YouTube, Google News и Maps. Тази функционалност ще е налична за потребителите в следващите няколко дни.   Oще от Digital: Как да планирате пътуванията си с Google Maps
DMCA.com Protection Status