Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
30 резултата за google search
Google Search
Kак бързо да изтрием историята на браузване от последните 15 минути в Google Chrome
Kак бързо да изтрием историята на браузване от последните 15 минути в Google Chrome
Tърсачката спестява време на стотици милиони потребители, като обработва за секунди заявките им с релевантни резултати всеки ден. Едва ли има по-бърз, лесен и удобен начин за достъп до информация онлайн от Google Search. Данните за всяко търсене, което извършвате се запазват в сървърите на Google и допринасят за персонализация на профилите. Ако използвате чуждо устройство, обаче вероятно не бихте искали да се съхранява информация за извършените търсения. Google предлагат алтернативни решение на проблема с функцията Quick Detele. Както името подсказва това е опция за бързо изтриване на въведените заявки от търсачката. Това позволява да изритете историята на сърфиране през последните 15 минути.  Функцията бе представена на Google I/О конференцията и е подходяща, когато не използвате инкогнито режим на браузване, но искате да запазите нещата, които сте търсили в тайна. Интеграцията на Quick Delete ще предложи много по-голяма гъвкавост на крайните потребители.     Припомняме ви, че досега нямаше как да се изтрият заявките за търсене за толкова кратък период. Класическите функции на Google Chrome предлагат опции да премахнете информацията от последния час, последното денонщие, последната седмица или последния месец. За да използвате Quick Delete трябва да стартирате Google приложнеието на смартфон с Android или iPhone. Изберете профилната синмка в горния десен ъгъл и кликнете върху опцията "Delete Last 15 min". Допълнителен прозорец на екрана ще ви предупреди, че изтривате заявките от последните 15 минути. Предвиден е Undo бутон, ако случайно сте избрали функцията по погрешка.   Още от Digital: Google ще спрат да използват историята на браузване за таргетиране на реклами
Google Search
Google спират функцията Q&A в търсачката от 30 юни
Google спират функцията Q&A в търсачката от 30 юни
Най-популярната търсачка в интернет обработва ежедневно милиарди заявки на потребителите. Google Search е програмира да открива за броени секунди релевантната информация без значение какво устройство използвате. Поддръжката на гласови команди също е полезно решение, когато бързате или ръцете ви са заети. На практика Google изпробват всевъзможни решения, с които да направят откриването на информацията в максимално бърза и лесна задача за всеки човек с достъп до интернет. Мобилната версия на Google Search e oбект на по-чести ъпдейти, което се дължи на големия брой смартфони и времето, което прекарваме пред тъчскрийн екраните. Една от сравнително новите функции в търсачката представлява Q&A панел, който позволява на потребителите да задават въпроси и да получават предварително селектирани отговори. Ако сте доволни от получената информация  ще можете да гласувате и да допринесете за по-високия рейтинг. По този начин бъдещите потребители ще могат да получат същия отговор следващият път, когато въведат идентична заявка в Google Search.     Функцията е създадена да бъде полезна при обработване на заявки по специфични теми. Изглежда, че интереса към Q&A панела не е твърде висок, тъй като Google потвърди плановете си да премахне този инструмент от търсачката. Toва ще се случи на 30 юни, информира SearchEngineLnad. След тази дата няма да виждате панела при извършване на търсения в интернет. Ако сте допринасяли за функцията с предоставянето на собствени отговори ще трябва да ги изтеглите преди това. В противен случай ще бъдат изтрити от сървърите на Google. Teхнологичният гигант потвърди, че всички останали функционалности на търсачката ще продължат да функционират нормално, както на десктоп версията, така и на мобилните приложения на Google Search.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 12 февруари в digital.bg
Какво се случи в технологиите на 12 февруари в digital.bg
Смартфоните са дигитални асистенти, без които ежедневието ни нямаше да бъде същото. Необходими са само няколко кликвания да заредите любима песен, да напишете нещо в чата или да пуснете видео. Мобилните устройства разполагат с много сензори, които анализират пространството около нас, за да ни бъдат още по-полезни.   1. Blackview A80s е 6.2" смартфон с осемядрен процесор, 4200mAh батерия и изгодна цена Добрата новина е, че няма да се налага да отделяте сериозни средства, за да имате смартфон, който отговаря на личните ви предпочитания. Blackview е бранд, който...
Google Search
Google Search и YouTube продължават да генерират най-много приходи за компанията
Google Search и YouTube продължават да генерират най-много приходи за компанията
Google е компанията, която се стреми да предлага разнообразни софтуерни решения за забавление, комуникация, работа с документи, навигация и др. Колкото по-активно използваме услугите им, толкова повече приходи може да генерира Google от таргетиране на реклами. Сложният бизнес модел продължава да бъде доста успешен за технологичният гигант. Финансовите резултати от последното тримесечие са добро потвърждение на казаното дотук. Конкретните данни показват, че Google са генерирали приходи в размер на $56.9 млрд. за четвъртото тримесечие на 2020г. Това е стабилен ръст от 23%, в сравнение с представянето година по-рано, когато Google обявиха приходи от $46.1 млрд. Главният финансов директор, Рут Порат определи Google Search и YouTube като най-сериозните фактори, допринесли за позитивните резултати на Google през октомври-декември 2020г. Дивизията Google Services генерира приходи от $52.9 млрд. за периода, следвана от Google Cloud с $3.8 млрд., както и $196 млн. от Other Bets бизнеса на компанията. Общите приходи на Alphabet за календарната 2020г. достигат до $182.5 млрд., съобщава Engadget.     Само през последното тримесечие на изминалата година "Google Search & Other" бизнеса на компанията може да се похвали с приходи от $31.9 млрд. В същото време YouTube допринася за финансовото състояние на компанията с допълнителни $6.9 млрд. Шефът на Google, Сундар Пичай обърна внимание на някои от последните продукти, сред които обновеното Google Pay приложения, допълнителните функции в Maps, финализиране на придобиването на Fitbit, както и партньорство между Android Auto и Ford. За в бъдеще приходите от Fitbit вече ще бъдат публикувани като част от Google One бизнеса на компанията, потвърди финансовия директор Рут Порат. Забелязват се два много важни тренда, а именно Live Video и Short Form Media. Според официалните данни над 250 млн. канала в YouTube са излъчвали на живи за първи път през изминалите месеци. Съдържанието в новия Shorts плейър отчита 3.5 млрд. гледания дневно. Аlphabet трябваше да се задоволят със спад в приходите през първите шест месеца на 2020г., но ситуацията се стабилизира през втората половина.   Още от Digital: Google тества функция за пазаруване директно от клиповете в YouTube
Google Search
Как да активираме скритите игри в Google Search
Как да активираме скритите игри в Google Search
Търсачката на Google е най-лесния и удобен начин да откриваме полезна информация в интернет. В повечето случаи са нужни само няколко кликвания, за да открием каквото искаме онлайн. Google Search е обект на непрестанни актуализации, които допълнително подобряват работата на търсачката. Желанието на компанията да подобрява непрестанно мобилните версии на Google Search са съпътствани и от различни забавни концепции.  Добър пример е последният проект на Google, който е свързан със "скриването" на няколко игри в портребителския интерфейс на търсачката. Toзи "Еаster Egg" на компанията е интересен начин да си припомните класически забавления от детството като например Pac-Man, който можете да играете, като въведете в търсачката "Pac-Man Doodle". Наблюдателни потребители откриха наличието на още няколко специални предложения в търсачката като Flip a Coin, Spinner или Roll A Die. Възможно е дори да играете морски шах с приятели, тъй като Tic-Tac-Toe вече е интегрирана директно в Google Search, съобщава ReviewGeek.     Google също така са се погрижили да включат пълни версии на Snake, Solitaire и Minesweeper от самата търсачка. Предвиден е режим за кратки сесии с продължителност една минута. Добрата новина е, че игрите са налични както за компютри, така и за мобилни устройства. Припомняме ви, че с въвеждането на chrome://dino в лентата на браузъра ще стартирате класическата анимация с динозавъра, която обикновено виждаме когато няма интернет. По всичко личи, че Google ще продължат да експериментират с различни начини, с които да забавляват своите потребители, докато търсят информация в търсачката.     Oще от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Google Search
Знаете ли, че: Google предоставят данни на полицията за търсенията на потребителите
Знаете ли, че: Google предоставят данни на полицията за търсенията на потребителите
Oгромното количество информация, което Google съхранява за всеки потребител често е обект на критики срещу компанията. Интеграцията между приложения като Google Maps, YouTube, Chrome гарантира, че потребителите получават най-доброто от популярните услуги. Не тайна, че Google генерира приходи предимно от реклама, като предоставят достъп до данни за своите потребителите на рекламните си партньори. Teхнологичният гигант защитава своята позиция с аргумента, че предлага разнообразни инструменти, с които да контролираме достъпа до информация в Google акаунтите.  Всеки потребител може да блокира функцията  за споделяне локация или да изтрива историята на търсене и бисквитките в браузъра, за да скрие следите си онлайн. Ако искате да използвате пълния потенциал на Google Chrome, Maps, Google Docs, Gmail и YouTube е най-добре да позволите синхронизация между тези приложения.  В този случай решението е лично на всеки потребител. Колкото и да звучи странно, но понякога Google също може да бъде изправена в ситуация, когато няма възможности за избор.     Актуалните разследвания на полицейските органи също могат да станат причина Google да предостави достъп до лична информация на конкретен човек. Обикновено това изисква специална съдебна заповед, но органите на реда имат и по-лесен начин да го направят. Информация от заседание в залата показва, че властите могат да изискат от Google да предоставят IP адресите на всички потребители, използвали конкретна "ключова дума". Специфичното е, че така полицията не конкретизира един заподозрян, а може да получи множество IP адреси на по-голям брой хора, съобщава CNet. В момента законодателството не предлага регулации на подобни действия, което може да създаде предпоставка за повече случаи, в които полицията получава данни по този начин. Бъдете внимателни какви заявки търсите в Google от публичните си профили.   Още от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Google Search
Най-полезните команди за по-прецизно търсене в  Google Search
Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Колко пъти ви се е случвало да търсите нещо в Google и да получите куп неправилни или несвързани резултати от търсенето си, които искате да можете да филтрирате? За щастие, има начини винаги да получавате точните резултати, които ви интересуват. За целта трябва да се възползвате от съветите за търсене, операторите и командите, които ще ви помогнат да филтрирате съдържанието по сайт, времеви срокове, контекст и други. Ако се питате как да постигнете това, разгледайте информацията на Make Use Of. Заявки за търсене на информация с Google Search define (define физика) - връща дефиниция на дадения термин; time (time Ню Йорк) - връща текущото време на определено място; to (1 cup to tbsp) - за преобразуване на измервания от една единица в друга; in (1000USD in GBP) - за преобразуване на измервания от една единица в друга; translate (translate hello world german) - превежда заявените термини на друг определен език; map (map ню йорк) - връща резултата от картата; stocks (stocks sbux) - връща информация за стоковата борса; weather (weather 90210) - връща прогнозата за времето за даденото местоположение или пощенски код. Основни символи за Google Search - (best tablets -drawing) - изключва резултатите от търсенето, които включват този термин; | (computer | tablet) - връща резултатите от търсенето, които съответстват на условията от двете страни на знака. Същото е като "or" между думите за търсене; @ (phone recall @twitter) - връща резултати от търсенето, които съответстват на конкретен сайт в социалните медии; # (#throwbackthursday) -  връща резултатите от търсенето, които включват конкретен хаштаг; “” (“никога не се предавай”) - връща резултатите от търсенето, които включват всички термини в кавичките, в точно зададения ред'; * (най-добрите * в българия) - връща резултатите от търсенето, където всяка дума може да бъде поставена на мястото на звездичката; .. (хромбук $200..$500) - когато е поставен между две числа, връща резултатите от търсенето, които съвпадат в рамките на числовия диапазон; () ((best | worst) office suite) - Използва се за групиране на думите за търсене и контрол на логиката на търсене на заявката. Оператори за Google Search intext: Връща само резултати от търсенето, които съвпадат в тялото на страницата. intitle: Връща само резултати от търсенето, които съвпадат в заглавието на страницата. inurl: Връща само резултати от търсенето, които съвпадат в URL адреса на страницата. cache: Показва кешираната версия на Google на конкретна страница. filetype: Връща само резултати от търсенето, които съответстват на определено разширение на файл. related: Връща други уебсайтове, които са подобни на заявения уебсайт. site: Връща само резултати от търсенето от конкретен уебсайт. imagesize: ( imagesize:500x400) За търсене на изображения с конкретен размер.   Вижте Huawei Search e мобилно приложение за търсене, което ще конкурира Google
Google Search
Търсачката на Google в браузъра Chrome ще поддържа Dark Mode за Android
Търсачката на Google в браузъра Chrome ще поддържа Dark Mode за Android
Oще преди премиерата на Android от компанията насочиха вниманието си към актуализиране на своите приложения към "Dark Mode" режимите. Тези функционалности стават все по-популярни сред потребителите. Предимствата им са няколко и са насочени предимно към дългия живот на батерията, както и на факта, че не дразнят очите при продължително четене при ниска осветеност. През последните няколко тримесечия станахме свидетели на интеграцията на много популярни платформи за забавление и комуникация към Dark Mode режими. Един от най-популярните продукти на Google, а именно браузъра Chrome предлага повече от година подобна функционалност на своите потребители. Aктивирането на нощния режим в Google Chrome затъмнява почти всички аспекти от интерфейса на уеб браузъра, като "Discover Feed" или "New Tab Page". Въпреки това компанията експериментира с допълнителна функционалност, която ще адаптира "Dark Mode" и към търсачката на Google. По този начин вместо класическият бял фон вече ще видите резултатите от заявките ви на черен фон, което допълва другите тъмни елементи на Google Chrome за Android.     Разработчиците на Google вече провеждат усилени тестове с функцията, която може да се активира от "chrome://flags" с въвеждането на "#enable-android-dark-srp", съобщава 9to5google. На практика този режим оперира по същия начин, както тъмния фон в Google Search приложението за Android. Настоящата промяна ще е свързана с кода на Google Chrome и ще се съобразява с активираната в браузъра тема: Light или Dark. Засега този режим няма да е достъпен за конкурентните браузъри, като например Safari и Mozilla Firefox. Вероятно компанията ще се опита да привлече вниманието на повече собственици на смартфони към мобилната версия на Chrome. Това е минимално подобрение, което определено ще допадне на феновете на "Dark Mode" режимите. Тук е момента да споменем, че още сега можете да активирате вградения тъмен режим на Google Chrome за Android. Това е възможно като заредите последователно "Menu>Setting>Themes" и въведете своето предпочитание за "Light/Dark" режим. Активирането на нощния режим ще промени само Chrome интерфейса и няма да окаже влияние върху Google Search, тъй като е необходимо допълнителен ъпдейт на компанията.     Още от Digital: 10 полезни трика в Google Chrome за Android
чужди езици
Скоро ще можем да учим чужди езици, докато търсим в Google
Скоро ще можем да учим чужди езици, докато търсим в Google
Google разработват разговорна AI система, която може да се превърне в конкурент на Duolingo и други подобни приложения. По този начин ще е възможно да учим нови езици, чрез Google Search. Технологията ще бъде базирана на  Language Model for Dialog Applications (LaMDA), който бе демонстриран на Google I/O конференцията, която се проведе през май. Тогава компанията проведе демонстрация на компютърен модел, който може да стане част от най-популярната търсачка. Самият проект се казва Tivoli и е стартират преди няколко години от Google Research дивизията. Все още няма данни точно как ще работи функцията. Компанията работи oще над интеграция за Google Assistant и YouTube, съобщава AndroidPolice. Новата функция на Google може да е достъпна за потребителите още преди края на годината.   Още от Digital: Новият дизайн на Google Search ще улеснява откриването на информация в Интернет от смартфоните  
Google Search
Какво представлява функцията Full Coverage в търсачката на Google
Какво представлява функцията Full Coverage в търсачката на Google
Специфичната ситуация, пред която сме изправени през последната година ни накара да обръщаме повече внимание на малките неща. Социалната изолация накара много хора да превърнат домовете във виртуални офиси и онлайн стаи за обучение. Пандемията също така напомни, че актуалните новини често за комплицирани потоци от информация, които изискват повече време за преглед и разбиране. Колкото повече съдържание откриване в интернет, толкова по-трудно е да попаднем на достоверна и релевантна информация по темата, която ни интересува. Google са наясно със ситуацията и искат да улеснят потребителите желаещи да научат повече данни от разнообразни източници. За да придобиете още по-добра представа за контекста на определена новина вече ще може да се доверите на Full Coverage. Само с едно кликване ще имате достъп до същата публикация отразена в други източници, включително допълнителни интервюта и коментари. Това е подходящо да анализирате в детайли и да прочетете различното мнение на по темите, които ви интересуват от Google Search.     Новата функционалност ще ви спести време да извършвате допълнителни търсения в търсачката. Благодарение на "Full Coverage" ще виждате допълнителен панел в горната част на резултатите от търсенето, която съдържа същата новина отразена в други източници. След като стигнете до края на показаните публикации може да изберете "Full Coverage", за да продължите да търсите по същата тема. Алгоритмите на Google ще се погрижат да виждате в горната част на търсенето най-подходящите резултати на актуалните теми онлайн. Технологиите на компанията ще ви позволят да следите и научавате всичко най-интересно за теми, които продължат дни, седмици и дори месеци. Всъщност "Full Coverage" e част от приложението Google News вече три години. Концепцията ще намери място и в мобилната версия на най-популярната търсачка. В следващите месеци повече потребителите ще могат да се възползват от функцията, за да откриват подходящо съдържание, когато са в движение.   Още от Digital: Новият дизайн на Google Search ще улеснява откриването на информация в Интернет от смартфоните
Google Search
Десктоп версията на Google Search вече поддържа Dark Mode режим
Десктоп версията на Google Search вече поддържа Dark Mode режим
Популярните приложения, които използваме на смартфоните вече предлагат Dark Mode функционалности. Активирането на тъмните режими улеснява четенето, тъй като не натоварва очите. Другото голямо предимство е, че нощните режими допринасят и за по-дългия живот на батерията. Google  също не са изключение и вече актуализира доста от популярните си заглавия с поддръжка на Dark Mode. Въпреки това най-известният продукт на компанията все още не е получил подобен ъпдейт. Десктоп версията на Google Search продължава да възпроизвежда резултатите с традиционния бял свят. Ако сте използвали тъмния режим в приложението от смартфоните вероятно ви се е искало да има как да го направите и от Google Search на компютъра. Oт компанията вече са стартирали работа над актуализирана нощен режим, който е предназначен именно за десктоп версията на търсачката. На този етап функцията може да се използва от ограничен брой потребители, които потвърждавaт наличието на подобрен Dark Mode, съобщава TheVerge.     Предстоящият тъмен режим ще е оптимизиран за macOS и Windows. Опциите за избор включват стандартните "Light", "Dark" и "System Theme". По този начин търсачката ще се съобразява със системните настройки на компютрите. Едва ли ще отнеме много време на Google преди да позволят на всички да изпробват актуализирания Dark Mode. От 9to5google твърдят, че тестовете са започнали още през януари и са лимитирани единствено до някои държави. Със сигурност много хора ще останат доволни от възможността да активират Dark Mode от началната страница на Google. Твърде ярките нюанси в бяло понякога могат да затруднят откриването на информация, особено когато наоколо е тъмно. Мобилните версии на Google Search поддържат функцията и е логично да стане част и от десктоп търсачката на компанията.   Още от Digital: Как да активираме скритите игри в Google Search
Google Search
Новият дизайн на Google Search  ще улеснява откриването на информация в Интернет от смартфоните
Новият дизайн на Google Search ще улеснява откриването на информация в Интернет от смартфоните
Google Search организира цялата информация в интернет, правейки я лесно достъпна за всеки потребител с достъп до интернет. Високите продажби на смартфони ги направиха предпочитано средство за откриване на данни и респективно генерират най-голям трафик в търсачката. Това е причината компания да е по-активна в ъпдейтването на мобилните си приложения, спрямо промените, които въвежда за десктоп търсенията. Началото на новата година също ускорява плановете на Googlе в тази насока, които работят над обновен дизайн в мобилната версия на Google Search. Oсновният фокус за компанията е изчистването на интерфейса от ненужните елементи, както и предоставянето на още по-бърз достъп на съдържание, включително и модерните мултимедийни формати. Официална публикация в блога на Google акцентира върху няколко промени, които са залегнали в новия дизайн на Google Search за смартфони.     Първият елемент, който отличава новия дизайн е фокуса върху релевантната информация. Това включва максимално бързо пренасочване към необходимите резултати и визуализиране на заявката по най-подходящ начин за потребителите. Бързината не единственият акцент, тъй като алгоритмите вече ще правят текста още по-видим, като размера на полето със заглавието и снимката на публикациите. Самият текст ще използва собствения шрифт на Google, който вече се използва от Gmail и други Google приложения за Android. Увеличаването на размера на Tiles публикациите в резултатите от търсенето ще улеснят четенето, когато сте в движение и изложени на пряка слънчева светлина. За да ни насочат изцяло към полезната информация, която ни интересува Google са премахнали сенките при показването на резултатите. По този начин се осигурява по-голямо виртуално пространство за важното съдържание. Логото на Google също е леко променено и включва повече заоблени ъгли и елементи.     Актуализираната версия на Google Search ще насочи вниманието ни към конкретната информация, отколкото от дизайнерските елементи между публикациите. Google  искат с един клик да може да търсим и откриваме данни независимо от всеки вътрешен прозорец, който сме отворили в приложението. Разпространението на ъпдейта за Android и iOS вече започна и до дни ще е достъпен за всички.   Още от Digital: Как да активираме скритите игри в Google Search        
Google Search
Вече можем да търсим песни в Google чрез тананикане
Вече можем да търсим песни в Google чрез тананикане
Tърсачката обработва няколко милиарди заявки всеки ден, с които спестява време и улеснява потребителите независимо къде се намират. Алгоритмите на Google са оптимизирани бързо да откриват информация, линкове, снимки, видео и също така могат да ви препоръчат подходящ маршрут до работа. Трудна задача е да изненадаме Google с търсене, за което няма отговор. Компанията използва усъвършенствани AI системи, които допълнително подобряват работата на Google Search. Вероятно ви се е случвало цял ден в главата ви да се върти определена мелодия, но да не се сещате за името на изпълнителя или песента. Ако не успеете да възстановите част от текста може единствено да продължите да си тананикате, докато опресните паметта си. Google смятат, че дори това е достатъчно, за да идентифицират песента, която търсите и са разработили полезна функционалност в търсачката, която се казва "Hum To Search". Целта на този инструмент е да ви помогне, когато не се сещате за текста на дадено парче.   Вместо това ще можете да затананикате или запеете част от мелодията. След това Google Search ще  опита да разпознае песента, чрез алгоритми с машинно обучение.  Разбира се колкото повече звукова информация предоставите, толкова по-голям е шанса да бъде идентифицирана съответната песен. Функцията за разпознаване на песни е интегрирана в Google и няма да се налага да изтегляте външно приложение, за да използвате "Hum To Search". Стартирането ѝ става с командата What Is This Song?", последвано от вашата интерпретация на парчето. Резултатите на екрана ще ви покажат списък с предполагаеми мести и индикатор в проценти, показващ какви са шансовете за правилен отговор. В момента "Hum To Search" поддържа 20 различни езика за Android, но засега е лимитирана само до английски за iPhone.   Oще от Digital: На какъв принцип работят приложенията за разпознаване на песни като Shazam и SoundHound
Google Search
Google тестват персонализирани фонови снимки в мобилната версия на Google Search
Google тестват персонализирани фонови снимки в мобилната версия на Google Search
Търсачката на Google е страница, без която трудно бихме откривали полезна информация в интернет. Обработването на заявките броени секунди и обикновено не прекарваме много време в Google Search. Tази специфика принуждава Google постоянно да изпипват всеки детайл и малкото пространство в резултатите, за да го направи максимално полезно за потребителите.  Сега разбираме за нова концепция на компанията, с която ще можем да променим как изглеждат някои елементи от търсачката. Разработчиците на Google тестват опция за персонализирани заглавни снимки на профилите в мобилната версия на Google Search. Няколко скрийншота обединени около идеята за креативни идеи показват как изглеждат тези изображения.      Ако експериментите са успешни вероятно ще бъдат подбирани подобни снимки и в много други категории. Идеята е персоналзираните изображения да се показват на фона на класическото лого на Google и да обхващат полето за търсене, както и табовете за навигация на търсачката, съобщава AndroidPolice. Новата функция изисква последната версия на Google Chrome за Android и засега е достъпна за ограничен брой потребители. В горната част над персонализирания фон ще е снимката на профила, както и лентата за навигация на браузъра.   От скрийншотите разбираме, че снимките се променят съобразно съдържанието, което търсите от мобилната версия на Google Search. Идеята е доста интересна и ще освежи начина, който виждаме резултатите от Google на смартфоните.     Няма да е изненадващо, ако Google превърнат новият панел в търсачката и в допълнителен източник на приходи, като позволяват на рекламните си партньори да промотират свое съдържание. На този етап функцията има само тестов характер и е интегрирана в Google Chrome, а не в мобилните приложения на Google за Android и iOS.  Възможността да променяме фоновото изображение съобразно заявките в Google Search e иновативно решение, което допълнително ще подобри изживяването ни, докато работим с търсачката от мобилните устройства.     Oще от Digital: Най-полезните команди за по-прецизно търсене в Google Search
Google Search
Как да активираме Dark Mode режима в Google Search от Android и iOS
Как да активираме Dark Mode режима в Google Search от Android и iOS
Изминалата година в технологичната индустрия бе свързана с много вълнуващи събития, като една от стабилните тенденции бе интеграцията на "Dark Mode" функции към повече приложения. Тъмните режими постепенно намериха място в почти  всички водещи платформи, които използва онлайн всеки ден. Едно от малките изключение е мобилната версия на Google Search за смартфоните.  Добрата новина е, че компанията вече е готова с Dark Mode за търсачката и вече започна разпространението на актуализацията за Android и iOS. Това означава, че до броени дни всички съвместими устройства ще получат ъпдейти. По този начин вече няма да е нужно да се ограничавате до класическия бял фон, който сме свикнали да виждаме в Google Search, докато търсим съдържание в интернет. Използването на тъмната тема е подходящо, когато четете вечер, тъй като не натоварва очите, но също така можете да удължите живота на устройството си.  Ето как можете да активирате тъмния режим в Google Search, след като получите актуализацията, според SysTweakBlog:     1. Oтворете Google Search приложението. 2. Стартирайте менюто с настройки.  3. Кликнете върху "General". 4. Скролнете докато не видите опцията "Select Theme". 5. Опциите за избор включват "Light". "Dark" или "System Default".     В случай, че вече е маркиран тъмния режим не трябва да предприемате допълнителни действия. Доколкото разбираме приложенията за Android 10 и iOS 13 ще бъдат автоматично ъпдейтнати.  Това означа, че ако използвате по-стари версии на операционните системи ще трябва сами да актуализирате като следвате гореизброените стъпки. Едно от предимствата на ъпдейта е, че след като получите новата версия на Google Search може да оставите приложението само да разбере настройките на дисплея и да се съобрази с тях. Това също е доста полезен елемент от Dark Mode режима в Google Search за мобилни устройства. Oстава само да се въоръжим с търпение преди актуализацията да е достъпна за всички смартфони с Android и iOS.   Още от Digital: Дихателни упражнения, релаксиране и медитация доминират търсенето в Google през последните 30 дни
Google Search
Google ще ни помага при избора на стрийминг съдържание, докато сме под карантина вкъщи
Google ще ни помага при избора на стрийминг съдържание, докато сме под карантина вкъщи
Гледането на телевизия, филми и сериали е най-предпочитаният начин за прекарване на времето в условия на социална изолация. Тези процеси доведоха до сериозен трафик в онлайн платформите за стрийминг и по всичко личи, че ще имат дългосрочен характер. Благодарение на модерните технологии вече можем лесно, бързо и удобно да свържем всякакви устройства към телевизор без смарт функции. По този начин ще се наслаждавате по най-добър начин на любимата колекция от мултимедия и приложения на по-големите им екрани. Откриването на атрактивно съдържание, което да гледате вече може да става много по-бързо заради нов телевизионен и филмов тракер, който е вграден в Google Search. Така компанията иска да ни спести време да решим какво да гледаме, докато сме под карантина вкъщи. Информацията ще обхваща съдържанието предлагано от водещите платформи за стрийминг, сред които Netflix, Amazon Prime, Disney+, Hulu и др. Функцията ще е полезна за доста хора, тъй като ще показва актуалните оферти във всички онлайн услуги, към които имате абонамент.     Google обръщат внимание на факта, че вече можем да получим препоръки за нови филми и телевизионни шоута на базата на досегашната ни активност в търсачката. Премиерата на Google Watchlist доразвива тази концепция, предоставяйки удобен начин да изберете какво да гледате. За да тествате функцията е необходимото да въведете заявката "What To Watch" в мобилната версия на Google от смартфона. След като го направите ще видите две отделни опции и това са "Explore" и "Watchlist", съобщава BGR. Важно е да сте логнати в своя Google акаунт, за да използвате Google Watchlist на вашето устройство Първата секция ще ви покаже огромна колекция от филми и телевизионни шоута, от които да направите своя избор. Предвидена е допълнителна информация за всяка продукция, включително данни кога и в кои платформи да гледате съответното съдържание. Информацията e базирана от много различни източници в интернет, сред които Google, IMDB, Rotten Tomatoes и др. Tрябват само няколко кликвания, за да добавите харесан филм или телевизионно шоу към списъка с желания в Google Wishlist.   Още от Digital: Как да гледаме онлайн телевизия на телевизор без смарт функции
DMCA.com Protection Status