Рекламите са основния източник на приходи за Google, което е една от водещите причини всичките приложения и услуги на компанията да бъдат безплатни.  Ключов елемент от стратегията на технологичния гигант е да разполага с максимално количество информация за всеки от нас, което след това превръща в реални приходи. Така например разбираме, че Google са генерирали сума от порядъка на $4.7 млрд. от новинарски уеб сайтове в интернет през 2018г., съобщава guardian.co.uk.

 

Информацията е публикувана от News Media Alliance, които уточняват, че между 16% и 40% от всички заявки в търсачката са били новинарско съдържание. В същото време, която Google са генерирали е съпоставима с приходите на цялата индустрия за разпространение на онлайн новини за същия период. Всички тези процеси ще продължат да се задълбочават в следващите месеци, когато Google вероятно ще генерират рекордни приходи в този сегмент до края на 2019г.

 

 

Oфициалните данни на Google разкриват, че всеки месец гарантират повече от 10 млрд. кликвания на своите партньори в новинарския бизнес. Тази цифра е впечатляваща и показва категорично колко усилено работи компанията, за да гарантира най-доброто на своите клиенти. Броят на уникалните потребители, които посещават уеб сайтовете на партньорите на Google продължава да отчитaт двуцифрен растеж. Очакванията са тези цифри да продължат да се увеличават до края на 2019г.

 

Oще от Digital: Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт