Аlphabet публикуваха официално финансовите си резултати за последното тримесечие, от които разбираме интересни детайли за представянето на Google през този период. Данните разкриват, че приходите от реклама между октомври и декември са достигнали до $32.6 млрд., което представлява стабилен ръст от 20% на годишна база. Любопитен факт е, че същият ръст бе отчетен в последните три месеца на 2017г., което даде поводи за сериозен анализ на пазарните наблюдатели, съобщава abc.xyz.

 

Moже да ви се стори странно, но компанията е инвестирала внушителни средства за купуване на интернет трафик през горепосочения период. Конкретната информация показва, че Google са платили сума от $7.45 млрд. за тази цел през октомври-декември. Teхнологичният гигант може да си позволи подобни разходи заради високите приходи, които отчита за периода. Така например разбираме, че общите приходи на Google за последното тримесечие възлизат на $39.1 млрд. което е ръст от 22%, спрямо 2017г.

 

 

Ситуацията е сходна и с търсачката на компанията, която е генерирала оперативна печалба от $9.7 млрд., което е 13% увеличение, в сравнение с $8.6 млрд. в края на 2017г. Продажбите на хардуер за периода също са се увеличили, като това бизнес подразделение е отчело с 31% по-високи приходи, които вече достигат до $6.4 млрд. В това число влизат смартфоните Pixel и разнообразното портфолио от умни високоговорители на Google. Доброто представяне за компанията се очаква да продължи и през настоящото тримесечие.

 

Oще от Digital: 20 полезни съвета за приложенията на Google