Google и Facebook продължават да бъдат под голямо напрежение заради начина, по който използват личната ни информация в интернет. Именно заради това компаниите вече бяха подканени да въведат промени в начина, по който работят популярните им услуги. Google искат да ни предоставят повече контрол над всички данни споделяни с рекламните партньори на компанията. Именно заради това ще бъде създаден нов набор от стандарти, който се казва "Privacy Sandbox".

 

Както името подсказва идеята на проекта е да допринесе за създаването на интернет, където поверителността на информацията е основния приоритет. Въвеждането на новите стандарти ще предпазва потребителите, затруднявайки работата на рекламодателите, които вече по-трудно ще виждат ключови данни за активността на профилите, като историята на браузване в Google Chrome. Компанията ще ни представи и допълнителни функции, с които да блокираме споделянето им с трети страни.

 

 

Google ще показва в реално време повече данни за информацията, която споделя с рекламодателите. Все пак промените няма да спрат напълно таргетираните реклами. Популярният браузър ще опита да се справи с този проблем, като предостави повече свобода и контрол на самите потребители. Интеграцията на "Privacy Sandbox" ще стане на етапи и тепърва ще разбираме повече за бъдещите планове на компанията да направи Chrome по-добър браузър.

 

Още от Digital: Kак да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон