Технологичните компании често стартират инициативи, с които да редуцират влиянието на потребителите върху околната среда. Възприемането на по-екологичен подход в производството и опаковката на продуктите е само част от тази стратегия. Google искат да стимулират своите клиенти да рециклират своите използвани джаджи, като предоставят повече информация.

Верифицираните профили могат да използват Google My Business страницата, за да уточнят какви видео материали приемат за рециклиране. В това число влизат дрехи, батерии, електроника, опасни отпадъци, стъкло пластмаси и др. Самите потребители могат да видят детайлите директно от Google Maps или търсачката на Google.

Има много бизнеси, които все още не са верифицирани, като решението на компанията е въпросник, с който посетителите на различни обекти да въведат необходимите детайли. Въвеждането на допълнителни детайли и редакции във вече наличната информация ще улесни другите хора да открият проактивните рециклиращи машини.

По този начин компанията се надява с общи усилия да направи откриването на локации, където да рециклираме в максимално удобна задача.

 

 

Google ще опитат да стимулират локалните бизнеси да въведат подобни детайли в своите профили. Реализирането на плановете им ще зависят и от Local Guides програмата, която е ключова за развитието на Google Maps. За в бъдеще ще са необходими само няколко кликвания в интерфейса на приложението, за да видите къде и какви материали се рециклират във вашия град.

Предстоящи ъпдейти ще улеснят целият процес и вероятно ще включва филтри, с които потребителите да могат да откриват по-бързо и лесно какво търсят. Този проект е добро доказателство за ангажимента на Google да бъде по-екологична компания и да стимулира потребителите си да направят същото.

 

Още от Digital: Как да добавяме предпочитани локации в Google Maps