TikTok е приложение, което се използва активно от стотици милиони потребители предимно на тийнейджърска възраст и позволява записа на кратки видео клипове придружени от звуков фон. През последните месеци платформата започна да конкурира по изтегляния Facebook в някои страни, а времето прекарано от потребителите на TikTok в профилите им продължава да се увеличава. 

Новият социален феномен, обаче скоро предизвика масово недоволство в интернет свързано с качването на видео с неподходящо съдържание. В крайна сметка ситуацията ескалира и хаштаговете подтикващи да не се използва TikTok се появиха в конкурентни платформи в Twitter. Милиони потребители започнаха да дават негативни оценки на приложението в Google Play, което за крaтко време свали рейтинга от 4.5 до 2 звезди. 

Недоволството срещу TikTok продължи, което доведе до рекордно ниска оценка на приложението в Google Play от 1.2 звезди. Дискусиите относно начина, по който се филтрира съдържанието в платформата продължават с пълна сила, като сега разбираме за много интересна промяна в рейтинга на TikTok.

 

 

Само за едно денонощие актуалния рейтинг на мобилното приложение се увеличава от 1.2 до 1.5, като потребителските оценки на TikTok вече са 22 млн. Странното е, че преди дни техния брой бе по-голям и достигаше до 27 млн. ревота, което означава, че 5 млн. от тях с негативен характер са премахнати от Google. 

По този начин автоматично се увеличава рейтинга на TikTok в онлайн магазина на Android. В интернет се спекулира с твърдението, че Google умишлено са помогнали на TikTok да не продължат рекордно ниските рейтинги на потребителите срещу приложението. Все още няма официален коментар от Google или от разработчиците от ByteDane

Няма яснота и дали кампанията срещу TikTok за гласуване с негативни оценки ще продължи, което отново може да свали рейтинга в Google Play. При всички положения случката е красноречив пример как обединеното мнение по дадена тема и организираните действия на потребителите може да се отрази дори на толкова популярен продукт, както TikTok, което се използва от над 1.5 млрд. души по цял свят.

 

Oще от Digtal: Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет