Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за google images
Google Images
Google манипулира резултатите от търсенето, за да скрие противоречиви теми и да благоприятства бизнеса
Google манипулира резултатите от търсенето, за да скрие противоречиви теми и да благоприятства бизнеса
Google Search е най-добрият продукт и водещ източник на приходи за компанията. Няма да е пресилено, ако определим търсачката като основната на модерното интернет общество. Всеки ден милиарди потребители използват алгоритмите на Google Search, за да открият желаното от тях съдържание онлайн. Разследване на The Wall Street Journal разкрива, че компанията използва нерегламентирани практики да влияе на резултатите, които виждаме в търсачката. Данните са генерирани от над 100 интервюта.   Това се прави с цел да се даде приоритет на представителите на големия бизнес за сметка на малките компании. По този начин Google премахват публикации, които предлагат съдържание на чувствителни теми като имиграция, аборти и др. Така резултатите в търсачката по тези теми са много по-различни от Bing, Yahoo или DuckDuckGo. Въвеждането на промените оказват директно влияние върху локалния бизнес и допринася за увеличение на трафика към Amazon и други големи партньори на Google.     Google винаги са твърдели, че хора се намесват в процеса на подбор на резултатите в търсачката. Според официалните им данни индексирането на страници става единствено, чрез уникалните алгоритми на търсачката. Разследването на The Wall Street Journal твърди, че това се случва доста по-често, отколкото си представяме, а манипулирането на резултатите от търсенето се прави в интерес на големите рекламодатели на Google. Технологичният гигант категорично отхвърли обвиненията в разследването на The Wall Street Journal.   Още от Digital: Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Google
Знаете ли, че: Рокля на Дженифър Лопес е причината за създаването на Google Images
Знаете ли, че: Рокля на Дженифър Лопес е причината за създаването на Google Images
Gооgle промениха представата ни за начина, по който откриваме съдържание в интернет със своята популярна търсачка. Днес толкова много сме свикнали с Google Search, че повечето хора дори не си спомнят колко сложен бе процеса за намиране на дадена публикация преди това. Много любопитна е историята, която на практика води до създаването на Google Images. Този продукт е създаден от софтуерните инженери на Google като алтернативна онлайн платформа за по-бързо откриване на снимки в интернет.   Всъщност това се случва през февруари 2020г. по време на връчването на годишните музикални награди Грами. Събитието провокира голям интерес сред феновете като кулминационния момент е появата на Дженифър Лопес в ослепителна зелена рокля. Дрехата е разработена специално за този повод от Донатела Версаче и предизвиква огромен интерес сред потребителите по цял свят. Само за едно денонощие елегантната рокля генерира толкова много заявки, колкото Google не са виждали до този момент, съобщава TheVerge.     По това време линкове в резултатите от търсачката са просто списък от сини връзки подредени в избран от компанията ред. Служителите на Google осъзнават, че на този етап не са в състояние да покажат на хората онова, което искат, а именно снимка с роклята на Дженифър Лопес. Това ги мотивира да създадат Google Images. Компанията отново си партнира с Донатела Версаче със създаването на нова версия на роклята, която бе показана по време на Milan Fashion Week 2019, която отбелязва подобаващо раждането на Google Images.   Още от Digital: Новият дизайн на Google Images ще ни помага да вземаме по-лесно решение при пазаруване
Google Images
Нова функция ще улеснява търсенето на снимки в Google от смартфони с Android и iOS
Нова функция ще улеснява търсенето на снимки в Google от смартфони с Android и iOS
Популярността на смартфоните промени редица навиците на потребителите през последните години. В момента повече хора използват мобилното си устройство, отколкото компютъра, за да откриват съдържание в интернет. Google са наясно с тези процеси полагат много усилия да подобрят работата на своите приложения и услуги, за да улеснят намирането на визуална информация от смартфоните. Последният ъпдейт на компанията е свързан с начина, по който търсачката възпроизвежда резултатите при търсене на изображения.    Актуализацията вече е достъпна за Android и iOS, като целта е да показва повече допълнителна информация на показаните снимки, информира официалния блог на Googlе. По този начин мобилната версия на Google Images вече ще обръща внимание на контекста на изобразените обекти, за да препоръчва по-релевантни на заявките резултати. Следващият път, когато търсите снимка ще видите и името на уеб сайта, както и заглавието на самата статия, в която е публикувана. Тази допълнителна информация ще направи търсенето по-полезно.      Старата версия (вляво) и новият Google Images (вдясно) Благодарение на тези данни потребителите могат бързо да преценят дали в съответната страница биха могли да открият друго подобно съдържание или да променят критериите на търсене. Ако например искате да видите снимка на рядък плод, освен снимките ще разберете името му, какви са вкусовите му качества, в кои страни е най-популярен и друга полезна информация. В крайна сметка така ще откриете максимално бързо каквото ви трябва и ще си спестите допълнителни кликвания и ценно време, докато търсите в интернет от смартфоните.   Ето как Google вече ще ни показва допълнителна информация при заявките ни на търсене
Google Images
Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Компанията е въвела интересна промяна в своите алгоритми, с които обработва заявките за откриване на снимки в търсачката. Някои потребителите, използващи активно Google Images с изненада откриха, че вече е доста по-трудно да намират изображения в търсачката. Оказва се, че Google са премахнали полезния бутон, с който всеки от нас може да зададе времеви период, в който да търси съответната публикация. Възможностите за филтриране вече са само няколко и са доста ограничени.   Ако сте добре запознати в Google Images вероятно поне веднъж сте използвали вградения инструмент, с който да откривате снимки между две отделни дати. Тази функциoналност , обаче вече не присъства в менюто, където можем да въведем критерии за търсене като последните 24 часа, последната седмица, месец или година. Другата опция, която може да използвате е “Any Time”, която е активирана по подразбиране в търсачката на Google Images, информира Forbes.     Все пак тази промяна не означава, че няма как да търсите съобразно определен период от време. За да го направите е нужно да въведете сами датите в търсачката. Така например е важно да добавите предпочитани период в подобен формат "(...) after:2017-01-01 before:2017-12-31." , като в празното пространство напишете това, което търсите. След последния ъпдейт на Google това е единствения начин да филтрирате по дата снимки в Google Images.   Знаете ли, че: Рокля на Дженифър Лопес е причината за създаването на Google Images  
Google Images
Новият дизайн на Google Images ще ни помага да вземаме по-лесно решение при пазаруване
Новият дизайн на Google Images ще ни помага да вземаме по-лесно решение при пазаруване
Google актуализираха интерфейса на популярната си услуга за откриване на изображения в интернет. Основният акцент е да се улеснят потребителите в сравнението между различни снимки в Google Images. Актуализираният дизайн разделя екрана на две части, като вляво виждате резултатите от заявката ви, а в дясно може да отварите изображение и да продължите да сърфирате в останалитe снимки. Предвидена е допълнителна информация и списък със сходни визуални резултати.   Имайте предвид, че снимката, която изберете ще продължи да стои в новия панел в дясната част. Потребителите могат да продължат да търсят и да променят заявката и лесно да сравняват други изображения с това, което вече са избрали. Компанията обещава с течение на времето да продължи да подобрява работата на тази нова функция в Google Images. Последният ъпдейт включва още няколко интересни подобрения, с които още по-лесно да използвате услугата.     Така например избора на снимка, която е тагната като продукт ще покаже още данни за бранда, цената, наличността и коментарите на потребителите за съответната стока. Google Images ще показва и информация за източника, който е публикуван снимката в интернет, съобщава Engadget. Всички тези промени ще ви позволят много по-бързо и лесно да вземете правилното решение, докато пазарувате онлайн. Новият дизайн вече е достъпен и в България.   Oще от Digital: Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения