Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
43 резултата за google drive
Google Drive
Вече можем да коментираме в Microsoft Office документи от Google Drive
Вече можем да коментираме в Microsoft Office документи от Google Drive
Google започнаха да разпространяват нов ъпдейт на облачната си услуга, който се отличава с едно много полезна функционалност. Потребителите вече разполагат с възможността да добавят коментари в документи от Microsoft Office пакета директно от своите профили в Google Drive. По този начин няма да им се налага да отварят самите приложения, което ще ги улесни и ще им спести ценно време. Досега това не бе възможно и бе една от най-желаните функции в Google Drive от много хора.    Вариантите да се добави коментар към файлове в Microsoft Office включваха използването на Office Compatibility Mode, стартирането на приложение от трети страни или конвертиране на самите документи. Новата версия на облачната услуга слага край на тези затруднения, позволявайки директно да добавите коментар към презентация в PowerPoint или текстови файл в Microsoft Word, информира gizmodo. Интеграцията на функцията ще улесни значително всички потребители, които работят с други хора върху един и същи документ.   За в бъдеще всеки коментар или таг, който споменава друг човек ще се синхронизира в реално време и ще се показва при отварянето на документа в Office 365. Можем да сме сигурни, че подобни подобрения ще накарат повече хора да използват облачната услуга за създаване и редактиране на своите документи. В заключение ще отбележим, че новата актуализация на Googlе Drive вече е достъпна за някои потребители и до броени дни ще е налична за всички профили.   Вижте как да имате достъп до Google Drive файловете си офлайн
Google Drive
6 настройки, които ще подобрят работата ви в Google Drive
6 настройки, които ще подобрят работата ви в Google Drive
Google Drive ви позволява да осъществявате достъп до файловете си независимо къде се намирате и то по всяко време, но може да не се възползвате максимално от тази услуга. От makeuseof ще покажат 6 настройки в Google Drive, които трябва да променим веднага.   Независимо дали става въпрос за промяна на мястото за запазване по подразбиране, редактиране на шрифтове или офлайн използване на вашите файлове, тези съвети ще ви помогнат да бъдете по-ефективен потребител на Drive.   1. Трябва ръчно да поставите файловете във вашия локален Google Drive, така че да се синхронизират с облака. Това обаче е тромава работа, когато Windows по подразбиране определя мястото ви за съхранение да е Documents. За щастие може да го промените на Google Drive. За целта натиснете Windows key + E за да се отвори File Explorer. От левия списък, кликнете с десния бутон върху папката „Documents“. Преминете към таба „Location“ и кликнете върху „Move“. Ще се отвори нов прозорец. Кликнете върху Google Drive от левия списък и след това върху „Select Folder“. Кликнете върху „OK“, за да потвърдите.   2. Ако използвате Google Drive на компютъра си, не е нужно да правите нищо специално, за да използвате файловете си офлайн. Отворете ги, редактирайте ги и те ще се синхронизират следващия път, когато сте свързани към мрежата. За да получите същото нещо за браузъра си, процесът на настройка е малко по-различен. Първо, ще трябва да използвате Google Chrome. Стартирайте го и инсталирайте разширението Google Docs Offline. Отворете Google Drive, кликнете върху иконата на зъбно колело горе в дясно и изберете „Settings“. В панела „General“ сложете отметка до „Sync Google Docs, Sheets, Slides & Drawings files to this computer so that you can edit offline“. Накрая кликнете върху „Done“. Ще видите съобщение, което показва, че промените ви се актуализират, което ще изчезне, след като процесът приключи.   3. Може да свързвате различни приложения с Google Drive, които да изпълняват различни цели. Можете да използвате функционални приложения, които ви позволяват да извършвате неща като изпращане на факс, подписване на документи или създаване на диаграми. Можете също така да вкарате други програми, за да използвате Google Drive като хранилище – архивите на чата на WhatsApp са популярен пример за това.   Разумно е да проверите кои приложения са свързани с Google Drive профила ви. Може би сте добавили погрешно нещо или вече не се нуждаете от него. Ако е така, няма нужда то да има достъп до профила ви или да използва данните ви.   За да управлявате това, отворете Google Drive и кликнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, след което кликнете върху „Settings“. Преминете към прозореца „Manage Apps“ от лявата навигация. Тук ще видите списък с всичките си приложения. Можете да използвате падащото меню „Options“ за избор на опцията „Disconnect from Drive“ и да премахнете изцяло приложението. Ако е приложимо, ще можете също така да изтриете скритите данни от приложенията – „Delete hidden app data“. Това означава, че приложението използва вашата квота за данни, но няма да се показва в стандартния ви списък с файлове. Кликнете върху „Done“ и сте готови.   4. Можете да запазите автоматично снимките и видеоклиповете си в Google Drive от вашия смартфон. Това е наистина полезно, ако имате ограничено място за съхранение на телефона си или не искате да мислите за процеса на архивиране. На Android, отворете приложението Google Drive и натиснете иконата на менюто. Отидете в „Settings“ и включете опцията „Auto Add“.   На iOS, отворете приложението Google Drive и натиснете иконата на менюто. Отидете в Settings > Photos и включете опцията „Auto Backup“.   5. Може да зададете форматиране на документ по подразбиране. За целта, първо, отворете документ в Google Drive. Въведете нещо, след което го подчертайте. Задайте форматирането си за шрифта чрез падащите менюта. След това отидете в Format > Paragraph styles > Normal text > Update normal text to match. Докато текстът е маркиран, отворете Format > Paragraph styles > Options > Save as my default styles.   6. Ако имате няколко имейл адреса, свързани с профила ви в Google, може непрекъснато да се наложи да превключвате между тях, за да получите достъп до желания от вас профил в Drive. Това е така, защото Google използва първия профил, в който влизате, като валиден. Можете да оправите тази каша.   Първо отидете в Google, кликнете върху иконата „Profile“ горе в дясно, а след това върху Sign out. Направете това за всичките си акаунти. Сега отидете в Google Drive и влезте с профила, който искате да използвате като основен. Това ще бъде акаунтът ви в Drive, който се зарежда първо. След като приключите, можете да влезете в останалите си профили.   Вижте 6 основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
Google Drive
Как да имате достъп до Google Drive файловете си офлайн
Как да имате достъп до Google Drive файловете си офлайн
За съжаление, много често, технологичните компании са с една крачка напред от нашите доставчици на интернет. Вече няколко години, облачните услуги са относително широко разпространени, но доставчиците на интернет услуги все още са неспособни да предлагат стабилни и бързи връзки.   В България този проблем не е толкова актуален, поне по думите на Силвестър Сталоун, който преди време направи страхотна реклама на страната ни. Но не е изключено в даден момент да се окажете с лош интернет сигнал. Ако имате много важни файлове и документи, запазени в Google Drive, може да се окажете неспособни да получите достъп до тях по време на периоди на нестабилност на мрежата.   Не е изненадващо, че разработчиците на Google Drive са помислили за това. Потребителите на услугата имат възможност за достъп до файловете си в Google Drive, дори докато сте офлайн, припомнят от Make Use Of.   Офлайн достъп до Google Drive файловете ви на компютър Ако използвате десктоп или лаптоп, трябва да използвате браузъра Google Chrome, ако искате да имате достъп до файлове в офлайн режим. Първо отидете в Chrome Web Store и свалете разширението Google Docs Offline.   След това отворете вашия Google Drive акаунт и отидете в Settings > Offline. За да завършите настройката, сложете отметка в квадратчето до Sync Google Docs, Sheets, Slides & Drawings files to this computer so that you can edit offline. Функцията ще отнеме няколко минути, за да се активира.   Офлайн достъп до Google Drive файловете ви на мобилни устройства Ако искате да настроите офлайн достъпа на мобилно устройство, процесът е малко по-ясен. Не е необходимо да изтегляте разширение. Вместо това отворете приложението Google Drive и намерете файла, до който искате да получите достъп. Докоснете трите вертикални точки до името на файла, след което плъзнете превключвателя до „Available Offline“ на позиция „On“.   За да видите файловете, които сте предоставили за офлайн достъп, докоснете трите хоризонтални линии в горния ляв ъгъл и изберете „Offline“. За съжаление, поради съображения, свързани с пространството за съхранение, Google не е направил възможно оперирането на всички ваши файлове офлайн само с едно докосване.   Вижте 6 основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
Google Drive
Как да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive
Как да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive
Вече ви информирахме как да архивирате цялата информация от компютъра в Google Drive. Функцията се казва Backup and Sync и е създадена да реши проблемите на милиони потребители. Новият инструмент позволява да изтеглите и съхраните в облака всичките си документи, файлове, снимки и видео клипове и вече може да се изтегли като десктоп приложение за Windows и Mac OS.   Целият процес може да се финализира много бързо и ще отнеме само няколко клика, предаде Mashable. Eто и как да архивирате данните от компютъра в Google Drive.   Първата стъпка е да изтеглите приложението от основната страница на Google Drive или от своя профил в Google Photos.      Логнете се в Google акаунта, който искате да използвате за архивирането.      Изберете файловете и папките, които ще копирате.      Снимкките ви се запазват в неограниченото място в Google Photоs и не е нужно да се притеснявате за размера им. За да завършите процеса сложете отметка на функцията Sync My Drive to this computer.      След като го направите ще видите декстоп икона за Google Drive, която автоматично ще създаде резервно копие на файловете.      Отворете Google Drive акаунта и Computer раздела, за да сте сигурни, че файловете са архивирани.      Вижте шест основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
Google
Ще може да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive oт 28 юни
Ще може да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive oт 28 юни
Google Drive много скоро ще ни позволи да създаваме резервно копие на всяка една папка в компютъра. Това е много полезна опция, тъй като можем не само да изберем конкретна селекция от документи и файлове, но и да архивираме цялата информация в компютъра. За да се възползвате от тази възможност ще трябва да инсталираме ново приложение, което се казва Backup and Sync. Както името подсказва програмата ще се грижи всичко да е синхронизирано и автоматично ще ъплоудва новите файлове, които запазваме в интернет.   Google потвърдиха, че Backup and Sync ще е достъпна за потребителите от 28 юни. Новият инструмент ще може да се използва от всеки компютър с Windows и Mаc. В определени случаи Backup and Sync ще замести част от функционалността на Google Drive и Google Photos Backup приложенията, предаде TheVerge. Създаването на резервно копие на информацията ни е важно, тъй като позволява да запазим файловете си, дори ако възникне неочакван проблем с компютъра. Google искат да улеснят максимално този процес.     Инсталирането на Backup and Sync ще позволи да имаме достъп до документите от всеки един смартфон или таблет, който използваме. Все още не знаем какви допълнителни функции за редактиране и персонализация ще ни предложи този инструмент. Трябва да отбележим също, че стандартният абонамент в Google Drive предлага 15GB свободно място. Това определено няма да е достатъчно, ако искате да архивирате цялата информация от компютъра и вероятно трябва да преминете към платен акаунт.   Вижте как Google тестват нов дизайн на търсачката си
Google Drive
Услугата Google Drive вече не е достъпна за смартфоните с Аndroid 4.0
Услугата Google Drive вече не е достъпна за смартфоните с Аndroid 4.0
Google Drive е една от най-предпочитаните облачни услуги сред потребителите в интернет и е перфектно допълнение към новия ви смартфон и таблет. Всеки потребител получава 15GB безплатно място за съхранение на данни, което е достъпно независимо какво устройство използва, но може да плати и допълнително за още по-голямо пространство. Google сега представиха нов ъпдейт, който спира поддръжката за Google Drive на смартфоните, работещи с Android 4.0 Ice Cream Sandwich.   От своя страна това означава, че най-добрият вариант за собствениците на такива устройства е да преминат към по-висока версия на платформата. Google за в бъдеще няма да представят актуализации на облачната си услуга за Android 4.0 и потребителите трябва да я използват на свой риск. Aко сте собственик на смартфон с Android 4.0 вероятно трябва да насочите вниманието си към други облачни услуги.   Подходящи варианти са Microsoft OneDrive или Dropbox, които се радват на голяма популярност сред потребителите. Другите промени на приложението включват възможността да добавяте икони за бърз достъп към любимите си файлове, по-лесно да ъпгрейдвате към абонаментните планове и да получавате нотификации за коментари. Google са отстранили и някои от най-големите проблеми свързани със сигурността на облачната услуга.   Вижте как да използваме Google Drive без интернет
Google Drive
5 полезни съвета за файловете, които споделяме с Google Drive
5 полезни съвета за файловете, които споделяме с Google Drive
Google Drive е облачна услуга, която дава възможност за споделяне на всеки файл или папка, които сме качили на сървърите на услугата.   Услуга на Google наистина увеличава продуктивността ни, защото ни позволява лесно да създаваме, редактираме и споделяме файлове, както и да работим с други хора по общ проект.   Ако вече използвате Google Drive, съветите на Make Use Of може да са ви от полза.   1. Как да деактивираме функциите Copy, Download и Print за файловете, които споделяме? Отворете Google Drive. Изберете файл и кликнете върху иконата „Share“ в горния десен ъгъл. В диалоговия прозорец „Share with others“ добавете името на сътрудника и кликнете върху „Advanced“ в долния десен ъгъл. Изберете опцията „Disable options to download, print, and copy for commenters and viewers“ и кликнете „Save“.   2. Споделяне на папка с такива, които не ползват услугите на Google Не е нужно вашите приятели и колеги да ползват Google Drive, за да може да споделяте документи с тях. Можете да изпратите покани на електронния им адрес или да споделите линк с тях. Изберете измежду „Can view“, „Can edit“ илиr „Can Comment“ и кликнете върху бутона „Save“. Може да отидете в настройките „Advanced“ и да изберете други опции за споделяне.   3. Изтегляне на цяла папка като ZIP файл Отидете в „Shared with me” във вашия Google Drive акаунт. Кликнете с десния бутон върху папката и изберете „Download“.   4. Разберете колко пъти е бил разглеждан един споделен документ Google не предлага начин да разберете колко пъти е разгледан даден споделен документ, но може да използвате подходяща услуга. Отидете на http://goo.gl, тази услуга ви позволява да съкращавате вашите URL адреси, да ги споделяте и да следите в реално време, кликванията и референтите на всеки съкратен URL адрес.   5. Доверете се на услугата Slack Slack е услуга за професионална комуникации, която ви позволява да импортирате Google Drive файлове и да ги споделяте през Slack. Импортираните Google Drive файлове са индексирани от Slack за лесно търсене и справки. Slack се интегрира и с други близо 100 услуги.   Вижте пет нови функции в Google Drive, които е добре да знаете
Google Drive
Как да търсим по-лесно в Google Drive
Как да търсим по-лесно в Google Drive
Google Drive е брилянтна услуга. Получавате 15+ GB безплатно място за съхранение, безплатен достъп до онлайн офис пакет и интеграция с Gmail. Това означава, че имате много файлове, а откриването на конкретен може да се окаже сложна работа.   Предлагаме ви съветите на Make Use Of за това как да търсим по-лесно в Google Drive.   1. Търсене по вид на файла или разширение В полето за търсене въведете *. последвано от разширението на файла, за да намерите всички файлове с това разширение. Например: * .png за всички PNG файлове, или * .mp4 за всички MP4 файлове.   2. Търсене по дата В More search tools ще откриете няколко опции за търсене по период от време: Today, Yesterday, Last 7 days, Last 30 days, Last 90 days. За да дефинирате персонализиран период от време на десктопа, кликнете върху последния вариант – „Customized“ и използвайте двата календара за намиране на файлове между двете дати. За мобилни устройства ще трябва да използвате текстова команда. - За файлове модифицирани преди определена дата: Before:2015-10-18   - За файлове модифицирани след определена дата: After:2015-04-22   - За файлове модифицирани през определен период от време: After:2015-04-22 Before:2015-10-18   3. Търсене по собственик или по това с кой е бил споделен файла С облачно базираните офис пакети споделянето на файлове е много лесно, но управлението на споделените файлове в Google Drive не е толкова лесно. Но можете да търсите със следните параметри: - Файлове, получени от някой друг: Използвайте „from:“ последвано от имейл адреса на някой ваш колега например: from:donald.duck@digital.bg   - Файлове изпратени на някой друг: Използвайте „to:“ последвано от имейл адрес to:daisy.duck@digital.bg - Файлове собственост/създадени от някой друг: Използвайте „owner:“ последвано от имейл адрес owner:donald.duck@digital.bg   4. Търсене по заглавие За да търсите файлове с думата "куче" в името на файла, а не в самото съдържание на файл, използвайте „title:куче“   5. Още полезни команди - Използвайте кавички, когато искате да търсите за точна фраза. Например:  “Точно думите между тези две кавички”.   - Използвайте „or“, за да намирате съвпадения с няколко използвани думи кучета or котки or динозаври   - Използвайте знака “ –“ , за да изключвате думи. Например: Android -Samsung В резултат ще се отворят всички файлове съдържащи думата "Android", но без думата "Samsung".   - Използвайте приложението, за да намерите файлове, които могат да се отварят с Google Drive интегрирани приложения. Например, „app:PicMonkey“. В резултат ще получите всички файлове, които могат да се отварят с уеб-базираното приложение PicMonkey.   Вижте пет нови функции в Google Drive, които е добре да знаете
приложения
7 полезни функции в Google Drive за Android, които е добре да използваме редовно
7 полезни функции в Google Drive за Android, които е добре да използваме редовно
Google Drive е предварително инсталиран на всеки Android телефон и вероятно го използвате като основна услуга за съхранение в облака. Но той може да ви предложи много повече.   От Make Use Of научаваме за тези 7 функции за Google Drive for Android, които трябва да се използват редовно.   1. Архивиране на телефона  С Google Drive може да архивирате настройките на системата и приложенията си, така че бързо да ги възстановите след фабрично нулиране или при преминаване към ново устройство. За целта, отворете Drive и отидете в Settings > Backup & reset, след което изберете „Back up my data“ и включете опцията „On“. Ако имате много Google акаунти, изберете един който искате да използвате и активирайте „Automatic restore“. За да видите какво е архивирано, Backups от менюто на Drive.   Недостатъкът Google Drive в тази област е, че работи само с приложения на трети страни, където създателят им е решил да се поддържа тази възможност.   2. Сканиране на снимки и документи Google Drive разполага със скенер за документи с поддръжка на OCR. За да започнете сканирането, докоснете иконата + в долния десен ъгъл и изберете Scan. Сега направете снимка на документа. Софтуерът ще се опита да увеличи изображението както и да изреже всички нежелани елементи около краищата.   Може да изберете инструмента „Crop“, за да коригирате ако е необходимо или да използвате инструмента „Color“, за да запазите изображението като цветен или чернобял документ. Накрая натиснете бутона „Save“. Ако сканирате много документи, можете да добавите пряк път към началния екран за лесен достъп.   3. Интегриране с Google Photos Отворете Drive и отидете в Settings > Auto Add. Това ще създаде папка във вашия Drive наречена „Google Photos“ и ще съдържа снимките, които имате в приложението Google Photos. Трябва да имате предвид, че всички редакции, които правите в Google Photos няма да се отразят в Drive, но ако изтриете изображение, то ще изчезне и от двете места. Защо тогава е нужна тази интеграция?   Папката работи най-добре, когато я настроите да се синхронизира с вашия работен плот. Това автоматично ви дава локално копие на снимките, които сте направили на телефона си и също така ви помага да организирате всичките си снимки независимо от камерата, с която сте ги снимали.   Копирайте всички снимки, които правите с някоя камера, в папката „Photos“ на работния ви плот и те ще се синхронизират с Drive. След това автоматично ще се покажат в приложението Google Photos, неподдържаните RAW файлове няма, но те ще бъдат сигурно архивирани и запазени на същото място като останалите ваши снимки.   4. Публични файлове Google Drive не е услуга за споделяне на файлове, но може да я използвате, за да направите файл публично достъпен. За да направите това в приложението, докоснете бутона на менюто до файла или папката и след това изберете „Share link“. Връзката ще бъде копирана в клипборда ви и ще можете да я публикувате онлайн или в имейл вместо да я прикачвате като файл. Който има достъп до линка, може да види файла.   По подразбиране, споделеният файл е зададен само за „Преглед”. Ако искате хората да могат да го редактират, отидете в „Add people“ и докоснете зелената икона с верига под „Who has access“. На следващия екран, докоснете иконата на око встрани до „Link sharing on“ и променете разрешението на „Comment“ или „Edit“.   5. Отваряне на файлове в различно приложение Докоснете бутона с три точки до името на файла, след което изберете „Open with“. Сега ще видите всички приложения, които имате и които могат да обработват този тип файлове, така че да можете да ги изберете от списъка. Ако няма други приложения, файла ще се отвори автоматично в стандартното приложение, както обикновено.   6. Добавяне на преки пътища към началния екран Ако използвате много Drive, вероятно имате поне няколко файла, до които редовно искате достъп – например PDF, който четете, електронна таблица, която трябва да актуализирате  или споделен файл, върху който работите. Много по-удобно ще ви бъде ако имате пряк път от началния екран на устройството си до тях. За целта, натиснете бутона за меню до името на файла и изберете „Add to Home screen“. Прекият път ще бъде създаден на първото празно място на началния ви екран. Можете да го плъзнете на друго място или да го преместите в папка, точно както всяка друга икона.   7. Запазване на споделените файлове и папки Възможността да споделяте и да си сътрудничите с документи е едно от най-големите предимства на Drive. Но след известно време, проследяването на файлове и папки, които са споделени с вас, може да се окаже трудна задача. По подразбиране всички те се показват като част от голям списък в папката „Shared with me“. За да бъде обаче всичко по-организирано може да преместите файловете в една от вашите собствени папки. Докоснете бутона за меню с три точки до споделения файл или папка. След това изберете „Add to My Drive“, след което изберете папка и докоснете „Add“. Можете да създадете нова папка с иконата в горния десен ъгъл.   Споделените папки са достъпни само докато човека ги споделя с вас. След като той анулира споделянето или изтрие изцяло файловете обаче, няма да имате достъп до тях.   Вижте как да имате достъп до Google Drive файловете си офлайн
Google Drive
Google разкри каква е причината за проблема с недостъпните файлове в Drive
Google разкри каква е причината за проблема с недостъпните файлове в Drive
Вече ви информирахме, че можем да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive. Много потребителите се оплакаха от облачната услуга в последните няколко дни. Причината бе неочакван проблем който блокира достъпа до файлове в Google Docs и  Drive. От компанията потвърдиха, че рaзследват проблема и все още търсят ефективно решение, което да го отстрани.  Все още не е ясно защо някои от файловете са докладвани като неподходящо съдържание, съобщава Engadget.   Според официалните данни на компанията са се задействали техните филтри за блокиране на вируси и зловреден софтуер. Въпросният проблем е причинил спирането на достъпа до голям брой документи на потребителите. Алгоритимите на Google Docs и Google Drive преценяват ситуацията като хакерска атака и активират съответните мерки за сигурност. В крайна сметка се оказва, че никой не се опитва да хакне потребителите и проблема има различно естество.    Компанията потвърди за недостатъка и увери всички хора, че вече е възстановила нормалната работа на сървървите си. Ситуацията е поредното доказателство, че могат да се случат подобни неочаквани неща, които да затруднят потребителите. Google реагираха доста бързо, с което потвърдиха репутацията си на една от най-големите технологични компании в индустрията.   Вижте седем начина, по които Google може да направи ежедневието ни по-добро
Google Drive
Google слага край на услугата Drive от 12 март 2018г.
Google слага край на услугата Drive от 12 март 2018г.
Вече ви информирахме как да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive. Aко сте един от милионите потребители, които използва облачната услуга е добре да знаете за големите промени подготвяни от компанията. Google официално потвърдиха, че няма да ъпдейтват и поддържат Drive от 11 декември. Услугата ще бъде спряна напълно на 12 март 2018г. Това означава, че трябва да се погрижите да направите резервно копия на информацията си преди тази дата, предаде CNet.    Идеята е вместо Google Drive да започнем да използваме новата услуга на компанията Backup and Sync, която функционира по същия начин. Бизнес потребителите пък могат да използват приложението Fire Stream, което стриймва файловете директно от облака. По този начин се показват копия на всичките ви документи, но не се съхраняват локално на компютъра. В същото време Backup and Sync синхронизира файловете по традиционния начин, пазейки копие на десктопа, който след това архивира в облака.     Новите промени са поредното доказателство за популярността на облачните услуги и колко важни са те за бизнеса на Google. Друг подходящ пример за това е Google Photos, която предоставя неограничено място за снимките ни. Backup and Sync вече е достъпна за потребителите и също както Drive предлага 15GB безплатно пространство за съхранение на данните, които се синхронизират между всичките ни устройства.     Вижте шест основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
Google Drive
Вече можем да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive
Вече можем да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive
Вече ви информирахме, че ще може да архивираме цялата информация от компютъра в Google Drive oт 28 юни. Официалната премиера на приложението се забави, тъй като Google се нуждаеха от допълнително време да подобрят неговата работа. Back and Sync вече е достъпно за потребителите и позволява да създадете резервно копие на цялата информация от компютъра в Google Drive. Новата фунция ще замести сегашните Google Photos и Google Drive клинети за ъплоудване на файлове в облачната услуга.   Google Backup and Sync представлявва отговор на компаният към сходен инструмент в iCloud, който позволява да избирате кои файлове и папки да архивирате и да синхронизира промените между всичките ви устройства. Функцията е доста полезна и определено ще накара повече хора да използват Google Drive. Mного важно е да знаете, че само първите 15GB са безплатни. Това означава, че ако архивирате повече файлове ще трябва да си платите за допълнително място в услугата, предаде AndroidAuthority.     Представителите на бизнеса ще могат да продължат да работят с досегашния Google Drive ъплоудър, но скоро ще бъде заместен от още по-добър инструмент с името Drive File Stream. Новата функция за архивиране вече е достъпна за таблети, лаптопи и компютри. Ако искате да изпробвате сами възможностите на Google Backup and Sync можете да го направите от този линк. В заключение ще отбележим, че функцията е достъпна както за Windows, така и за устройствата с Mac OS.   Вижте шест основни неща, които е добре да знаем за Google Drive 
Google Drive
6 основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
6 основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
Има много облачни услуги, които потребителите могат да ползват, но Google Drive доминира над всички тях. Google Drive и съпътстващите го приложения предлагат изобилие от инструменти, които ви помагат да бъдете по-продуктивни.   Предлагаме ви да разгледате тези 6 основни неща, които според анализаторите от Make Use Of е добре да знаем за Google Drive.   1. Файловете в кошчето заемат ценно място за съхранение и по тази причина е добре от време на време да ги триете от там. В много отношения, запазването на изтрити файлове за определен период от време е нещо добро, тъй като това предпазва от случайна загуба на важни документи, пази основните ви папки чисти от излишни файлове и ви дава възможност за възстановяване на изтрити файлове, за които сте променили мнението си и искате да ги ползвате отново. Ако обаче спешно се нуждаете от място в Google Drive, бърз начин да го получите е като изтриете файловете в кошчето. За да направите това влезте в папката, кликнете върху „Trash“ в горната част на екрана, след което изберете „Empty Trash“.   2. За да разберете колко място в момента сте използвали в Google Drive, трябва само да влезете в Drive акаунта си. Ако обаче по някаква причина нямате достъп до него може да проверите това и от вашия Google Account. Трябва само да отидете в myaccount.google.com/intro/preferences#storage и да кликнете върху стрелката за подробна информация.   3. От месец август тази година, вече можем да добавим команди за бърз достъп в началния екран на Android устройството си за най-често използваните файлове и папки. За да създадете пряк път, отидете до файла или папката, която искате да добавите и натиснете трите вертикални точки. Превъртете надолу, а след това натиснете „Add to Home Screen“.   4. Ако имате голяма Google Drive папка, едва ли имате нужда да синхронизирате всичко с вашия лаптоп. В такъв случай може да се възползвате от възможността за селективно синхронизиране. За целта в Windows, кликнете върху иконата на Google Drive в лентата на задачите. След това кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл и отидете в Preferences. Изберете опцията „Sync These Folders Only“ и направете вашия избор за съдържание което да се синхронизира.   5. Ако забележите че когато Google Drive се синхронизира другите програми, които ползвате започват да работят по-бавно, върнете се към Google Drive иконата и отворете „Preferences“. Кликнете върху таба „Advanced“ и под „Bandwidth Settings“ въведете желаните скорости. Кликнете върху „Аpply“, за да запазите промените.   6. Отворете приложението Google Photos, натиснете трите хоризонтални линии в горния десен ъгъл  и след това натиснете Free Up Space. Приложението ще започне да сканира вашите снимки, за да види  кои от тях вече са архивирани Google Drive профила ви. След като приключи, ще ви каже колко снимки могат да бъдат безопасно изтрити.   Вижте как да използваме Google Drive, за да записваме всичко в PDF формат  
Google Drive
Как да добавим 2GB безплатно място към профила си в Google Drive
Как да добавим 2GB безплатно място към профила си в Google Drive
Google Drive е безплатна облачна услуга на компанията, която вече предлага на потребителите 15GB допълнително място за снимките, клиповете и другите им мултимедийни файлове. Технологичният гигант сега ни позволява да увеличим с още 2GB това пространство, като за целта трябва да направим кратка проверка на сигурността в своите профили. Новата промоция в облачната услуга на Google е свързана с Международният ден за безопасно общуване в интернет 2016, който отбелязваме днес и отнема само няколко секунди, предаде PhoneArena.   Добре е да знаете, че по време на този процес не е необходимо да променяте по никакъв начин настройките на своите акаунти в Google Drive, a просто да прегледате настройките за сигурност, които тя предлага. Първата стъпка е да потвърдите своя телефонен номер и да предоставите алтернативен имейл адрес, ако вече не сте го направили, който ще бъде използват за възстановяване на паролата ви в случай на проблем. Разбира се разполагате с опция и да създадете и въпрос за сигурност, като след това трябва да прегледате свързаните устройства, които използват акаунта в Google Drive.   Последната стъпка е да прегледате разрешенията, които давате на отделните приложения за достъп до вашия акаунт в Google и така само с няколко стъпки ще увеличите капацитета в услугата до 17GB. Добавянето на още 2GB в Drive на пръв поглед не изглежда много, но е достатъчно да запазите още няколко папки със снимки или филм с висока резолюция. През миналата година тази промоция продължи до 17 февруари, но ако искате да използвате тази оферта вероятно най-добре ще трябва да побързате.   Вижте как да използваме Google Maps без интернет
Google Drive
Как да използваме Google Drive, за да записваме всичко в PDF формат
Как да използваме Google Drive, за да записваме всичко в PDF формат
Google Drive е безусловен лидер сред облачните офисни програми, тъй като от години предлага и актуализира редовно пълен набор функции за ежедневна работа. Въпреки че е известен най-вече като офис пакет, Google Drive е и мощен PDF инструмент. Благодарение на вградената функция, може да съхранявате почти всеки файл като PDF файл. А във всеки PDF файл съхранен във вашия Drive акаунт може да се търси, благодарение на Optical Character Recognition технологията на Google.   Предлагаме ви съветите на PC World затова как да използваме Google Drive, за да записваме всичко като PDF.   Цифрови документи Вие може и да не го осъзнавате, но всички тези документи и електронни таблици във вашия Drive акаунт са потенциални PDF файлове и дори не ви е нужен Adobe Acrobat, за да ги конвертирате.   Google Drive ви позволява да експортирате всеки файл като PDF. Просто отворете документа и изберете File > Download as > PDF Document. Запишете новия файл на вашата локална папка в Google Drive, за да се синхронизира.   Уеб страници Може да запишете всяка уеб страница в Drive като PDF файл с помощта на браузъра Chrome. Когато сте на страницата, която искате да запишете, кликнете върху иконата на принтера в долния десен ъгъл на прозореца на браузъра и изберете „Change“. Превъртете надолу до Google Cloud Print секцията и кликнете върху Save to Google Drive.   Книжни документи Може да превърнете всички визитки, рецепти и ръчно написани бележки в PDF файлове с помощта на приложението Google Drive за Android. В Drive приложението натиснете върху знака плюс в долния десен ъгъл, за да създадете нов документ, след което изберете иконата на камерата. След като сканирате документа, скенера за документи на Drive автоматично ще открие краищата на хартията и ще подобри изгледа на PDF файла. Когато сте готови, натиснете върху отметката и файлът ще бъде запазен във вашия Drive акаунт.   Вижте четири приложения, с които можем да създаваме музика
Google Drive
Пет полезни функции в Google Drive, които е добре да ползвате
Пет полезни функции в Google Drive, които е добре да ползвате
Интерфейсът на Google Drive може да ви накара да си мислите, че това, което виждате е всичко, което получавате. Реално обаче услугата предлага много мощни функции, които могат да ви помогнат да подобрите производителността си, но които за съжаление не са толкова очевидни колкото би ни се искало.   От PC World ще ни помогнат да разкрием 5 функции в Google Drive, които е добре да ползваме.   1. Влачене и пускане на файлове Нормално е, когато искате да качите файл на Google Drive да натиснете големия червен бутон New, да изберете File upload и след това да навигирате до папките на вашия компютър, за да вземете файла който ви трябва. Има обаче по-бърз начин: просто плъзнете файла от Windows Explorer в списъка с файловете си в Google Drive.   2. Линкът „quick creation“ Ето още един пряк път, който дори не изисква от вас да отваряте Google Drive. Ако искате да създадете нов текстови документ, електронна таблица или слайдшоу, можете да го направите от всеки прозорец на браузъра с помощта на линка „quick creation“. Плъзнете следните линкове към лентата с инструменти на браузъра и кликнете на подходящия, когато искате да започнете нов проект: Документ: https://docs.google.com/document/create Таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/create Презентация: https://docs.google.com/presentation/create   3. Търсене по подател Въведете името или имейл адреса на някого в лентата за търсене на Google Drive и в рамките на няколко секунди ще имате списък с всички материали, по които сте работили заедно с този човек.   4. Конвертиране на PDF файлове и изображения в текст Кликнете с десния бутон върху файла, който искате да конвертирате и изберете Open with > Google Docs. Ще се отвори нов прозорец на браузъра с изображението или PDF файла, заобиколен от синя рамка. Оразмерете рамката, за да уловите само текста, който желаете, след това използвате някой от инструментите на Docs за да го редактирате и форматирате. Когато сте готови, изтрийте оригиналното изображение / PDF от таба и запишете новия текстови документ.   5. Превод на документи Качете документа, който искате да преведете в Google Drive и с кликнете с десния бутон върху Open with > Google Docs. След това отидете в менюто „Tools“ и кликнете върху „Translate document“. Изберете език от десетките опции в падащото меню, кликнете върху бутона „Тranslate“ и готово! Сега може да го запишете като нов документ.   Вижте три разширения за Google Docs, които ще подобрят продуктивността ви