Google вече представиха полезен инструмент за блокиране на рекламите в браузъра Chrome. Функцията използва специални филтри, с които следи и блокира досадните съобщения в страниците. Концепцията предвижда от една страна хората да не виждат подобни съобщения, а от друга да накара собствениците на сайтове да спрат да ги използват. Този инструмент досега бе ограничен само в някои държави на територията на Европа, САЩ и Канада, но Google планират да променят ситуацията. 

 

От компанията потвърдиха, че от 9 юли потребителите от всички държави ще могат да се възползват от предимствата на функцията. Припомняме ви, че Google са част от Coalition For Better Ads програмата, която вече си постави за цел да въведе стандарти за рекламите в интернет, които не са досадни и не показват обидно или нецензурно съдържание. Новата система на Google Chrome ще блокира само онези съобщения, които нарушават установените правила, предаде TheVerge.

 

 

За в бъдеще браузъра няма да толерира рекламите, които се отварят на пълна страница или онези от тях, които автоматично се пускат с видео или звук и др. Всеки собственик на уеб сайт ще бъде информиран за промените и подканен да промени методите си за достигане до по-широка аудитория, съобразно критериите на Coalition For Better Ads. Всичко това е част от амбициозната цел на Google да превърнат интернет в по-добро и приятно място за потребителите.

 

Oще от Digital: Как да стартираме Android приложения в браузъра Google Chrome от компютър