Google са изключително стриктни, когато стане въпрос за разпространение на спам, фалшиви новини или неподходящи реклами в интернет. Компанията има специални алгоритми, с които засича и блокира подобно съдържание в своята търсачка. Фактът, че Google притежават една от най-мащабните рекламни платформи в уеб пространството е причината все повече хора да се опитват да разпространяват неподходящи реклами в сайтовете, които посещаваме всеки ден. 

 

Технологичният гигант вече тества нови филтри за превенция срещу подобно съдържание и въпреки усилията им това продължава да е голям проблем. Alphabet, които са компанията-майка на Google сега разкриха интересни детайли за този сравнително нов феномен. Информацията в доклада им показва, че през календарната 2017г. алгоритмите на Google са премахвали средно по 100 неподходящи реклами на секунда, предаде AndroidHeadlines.

 

 

Цифрата е толкoвa голяма защото много често за тази цел се използват огромни ботнет мрежи, които за кратко време изпращат множествo съобщения до потребителите. Забелязва се тенденцията постепенно Apple да става предпочитана мишена за разпространение на такова съдържание. Именно заради това е необходимо всички водещи компании заедно да открият най-ефективният начин да се справят с този несъмнено досаден проблем. Регулациите на ЕС също стимулират всички подобни инициативи на Google, Apple и Facebook. 

 

Още от Digital: Google и Facebook печелят 25% от приходите на всички реклами в интернет