Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за googlе
Googlе
Рeзултатите от търсачката на Google ще бъдат напълно оптимизирани за мобилно съдържание през септември
Рeзултатите от търсачката на Google ще бъдат напълно оптимизирани за мобилно съдържание през септември
Google от години се опитват да въведат концепцията за мобилно индексиране на информацията в интернет. Това е една от най-амбициозните цели на компанията през последните пет години. Внушителните им усилия в тази насока са причината приблизително 70% от уеб сайтовете да са оптимизирани за дисплеите на смартфони и мобилни устройства. Със сигурност това е добра цифра, която също така означава, че 30% от страниците в интернет имат интерфейси разработени предимно за десктоп потребителите, съобщава АndroidPоlice.   Все пак компанията продължава активно да работи със своята мрежа от партньори по цял свят, за да гарантира, че цялото съдържание в търсачката е разработено да изглежда добре на смартфони. Поддържането на една версия на даден сайт спестява разходи на собствениците, но може да създаде проблеми при разглеждането на съдържанието. Отварянето на десктоп страница на смартфоните може да затрудни сърфирането, да смесва данните от няколко публикации или да направи някои секции от интерфейса неактивни и др.   Следващата стъпка в този проект на Google ще улесни още повече потребителите. От компанията официално обявиха, че преминават към система за мобилно индексиране от септември 2020г. Тази промяна ще обхване всички уеб сайтове в интернет и ще накара още повече хора да оптимизират своите страници за мобилната търсачка на Google. В противен случай съдържанието им няма да се толерира от Google, което ще има сериозен негативен характер върху трафика, ако излизат на по-задни позиции при търсения в Google Search.   Още от Digital: DuckDuckGo срещу Google – кой е по-добрия начин за търсене в Интернет
Googlе
Нова функция ще позволи на Google да разбира по-добре въпросите на потребителите
Нова функция ще позволи на Google да разбира по-добре въпросите на потребителите
Tърсачката на Google несъмнено е най-използвания им продукт независимо от разнообразното портфолио от приложения и услуга, което компанията ни предлага. Именно заради това е обект и на непрестанни ъпдейти, които допълнително да улеснят потребителите в откриването на желаното съдържание. Google вече започнаха да разпространяват нова функция, чиято цел е да позволи на търсачката още по-добре да разбира контекста на думите и въпросите, които ѝ задаваме, информира PhoneArena.      Името на новия инструмент е Multifaceted Featured Snippets и използва специални алгоритми, чиято цел е по-прецизно да осъзнават конкретния смисъл на думите, които питаме. Google ще разбира дори, ако заявката ни има няколко значение и респективно да ни покаже най-релевантното съдържание. Tърсачката ще възпроизвежда и няколко различни вида резултати на най-сложните заявки, за да се гарантира, че потребителите все пак ще намерят това, което търсят.   Всеки въпрос има няколко  компонента и идеята е Google да разбира цялостния смисъл, за да осъзнава и контекста на думите. Новата функция вече е достъпна за някои хора и до дни ще индексира всички заявки в интернет. Google ще продължат да подобряват възможностите на своите алгоритми, за да ни улеснят и спестят време, докато използваме търсачката. Въпросният инструмент ще е достъпен и за смартфоните, тъй като все повече хора използват гласа си, за да откриват съдържание.   Вижте Google разкри водещите тенденции в търсенето през 2017г.
Googlе
Как Googlе контролират работата на балоните Project Loon
Как Googlе контролират работата на балоните Project Loon
Данните на Google показват, че в момента около 4.5 млрд. души по цял свят нямат достъп до интернет.
Googlе Chrome
Google работи над следващото поколение URL адреси в Интернет
Google работи над следващото поколение URL адреси в Интернет
Google отбелязаха подобаващо навършването на 10 години от премиерата на първата версия на своя уеб браузър. Компанията представи обновения Google Chrome 69, който включва редици подобрения и пачове за сигурност. Успоредно с това инженерите им работят над още една иновация, която може да промени начина, по който въвеждаме и отваряме  уеб сайтове в интернет. Причината е, че Google определят URL адресите, с които всички сме свикнали като основен метод за идентификация на страниците като остаряла технология.    Компанията твърди, че начина, по който става въвеждането на заявка и стартирането на уеб сайт не е безопасно и въпреки, че не подозираме може да крие много рискове за сигурността ни. Един от главните инженери на браузъра, Адриен Портер Фелт сподели пред Wired, че сегашната система на URL адреси ги прави твърде трудни за прочитане и запомняне и в повечето случаи могат да улеснят, а не да попречат на хакерите да достигат до информация за потребителите. Google искат да сложат край на ситуацията и вече експериментират с различни решения.      Taка например една от новите функции в Google Chrome 69 позволява да виждаме информацията, която търсим в интернет директно в самата адресна лента без да отваряме нов раздел. Всъщност това е само пример за иновативните идеи, над които работят инженерите на компанията. Тук е момента да отбележим, чe Google искат да променят начина, по който работи тази ключова функционалност на браузърите и да я направи по-удобна за използване и по-сигурна, а не да я премахнат напълно. Скоро ше научим повече за плановете на компанията.     Oще от Digital: Най-полезните трикoве в Google Chrome
Googlе
Google въвеждат нова функция, с която да избираме какви реклами да виждаме
Google въвеждат нова функция, с която да избираме какви реклами да виждаме
Рекламите имат много важно значение за бизнес стратегиите на големи технологични гиганти като Facebook и Google, тъй като продължават да са основния източник на приходи за тях, което в голяма степен е и причината техните услуги да са безплатни. Все пак от компаниите прекрасно осъзнават, че за много от потребителите те са доста досадни и в различна степен ни предоставят функции, с които да контролираме какво съдържание виждаме в профилите си. Google са създали изцяло нов портал, който се казва My Activity и вече започнаха да ни информират за него с нотификации в браузъра Chrome и Gmail.   Благодарение на него ще имате много по-голям контрол над рекламите, които виждате онлайн, като въведете темите, от които се интересувате и повече информация за вашата възраст, пол и нещата, които харесвате, съобщава Engadget. Въпросните данни ще се използват не само в търсачката на Google, но и в другите популярни услуги на компанията като YouTube, като My Activity ще ви показва и как всеки от нас ги използва в серия от интерактивни харти. Новият портал показва списък с всички заявки за търсене, история на уеб сайтовете, в който сте влизали, приложенията за Android, които използвате и рекламите, с който си взаимодействате.   Разполагате и с възможността да изтриете цялата тази информация, като My Activity e само опционална функция и не е необходимо да я използвате и сами да предоставяте информация за вас на Google, ако не желаете. В случай, че го направите ще трябва да се съгласите компанията да използва данните ви, за да направи рекламите в интернет по-подходящи за вас и да се възползвате от пълните възможности на тази нова функция.   Вижте как търсеха потребителите в Интернет преди да съществува Google
DMCA.com Protection Status