Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
131 резултата за gmail
Gmail
Приложението Gmail вече е изтеглено над 5 млрд. пъти от Google Play
Приложението Gmail вече е изтеглено над 5 млрд. пъти от Google Play
Gmail е една от най-добрите услуги на компанията, която ежедневно улеснява комуникацията на десетки милиони потребители. Мобилното приложение е предварително инсталирано на смартфоните с Android, което позволява на повече хора да работят с него. Google постоянно ъпдейтват Gmail с много функции и подобрения, които подобряват възможностите на имейл платформата. Водещ акцент ще продължат да са смартфоните с Android.     Още през миналата от компанията се похвали, че Gmail вече има 1.5 млрд. активни потребители, което е доста впечатляващо постижение. От AndroidPolice сега ни информират, че приложението е постигнало още един значителен успех, тъй като е преминало 5 млрд. инсталации от Google Play. По този начин Gmail се присъединява към други популярни заглавия като YouTube, Google Search и Maps, които също направиха това сериозно постижение.     Популярността на Аndroid има водещо значение за успеха на Gmail, тъй като се използва от над 87% от всички смартфони на пазара. Много от тях предпочитат да използват именно това приложение, за да общуват с имейли. Така Gmail вече има привилегията да стане част от елитния клуб от заглавия, които са преминали границата от 5 млрд. инсталации. В заключение ще отбележим, че Facebook и WhatsApp все още не са постигнали подобни резултати.   Oще от Digital: Как да се логваме в няколко Gmail акаунта едновременно
имейли
Функцията Confidential Mode в Gmail ще е достъпна от 25 юни
Функцията Confidential Mode в Gmail ще е достъпна от 25 юни
Google още преди няколко месеца разкриха повече детайли за новия "Confidential Mode" режим в популярната имейл услуга. Сега компанията потвърди официално и кога ще можем да изпробваме тази интересна функционалност в Gmail. Оказва се, че това ще се случи на 27 юни, когато стартира разпространението на конфиденциалния режим до G Suite потребителите. Новият инструмент ще предостави още повече възможности за контрол и управление на входящата и изходящата поща.    На практика "Confidential Mode" предлага атрактивната възможност да въведете дата и час, след които имейлите няма да бъдат видими за получателите им. Това е полезно, ако в съобщението се съдържат поверителни данни и не искате някой да злоупотреби с тях. Другото предимство на новия режим е, че включва функция за верифициране самоличността на човека, който трябва да получи имейла с текстово съобщение. Самият получател трябва да въведе код изпратен със SMS, за да отвори съобщението.     По този начин ъпдейта добавя още едно допълнилно ниво на сигурност, което е много важно особено за корпоративните потребители. За да старите новия режим е необходимо да изберете иконата, която изобразява катинар и часовник в долния десен ъгъл до класическия бутон "Send". Изпращането на имейл с тази функция не позволява на получателя да препраща и копира съдържанието, както и да изтегля и споделя прикачените файлове. Ако получателя няма Gmail ще получи уникален линк, с който да отвори имейла.   Oще от Digital: Как да се логваме в няколко Gmail акаунта едновременно
Gmail
Как да настроим след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Как да настроим след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Вече ви информирахме, че Google тестват нова функция, която позволява да избираме предварително кога да бъде пратен имейл в Gmail. Добрата новина е, че компанията вече е готова с финалната версия и започна да разпространява ъпдейт до потребителите, която ще им позволи да се възползват от тази полезна опция. Възможността предварително да задавате кога искате да изпратите имейл може да  е полезна в доста случаи особено, когато часовата разлика е твърде голяма.    Вероятно до броени дни всички собственици на смартфони с Android ще могат да изпробват сами възможностите на новата функция. Предстоящият ъпдейт предлага още няколко подобрения, но определено това е акцента и най-желаната актуализация от потребителите. Необходими са  само няколкo кликвания, за да настроите след колко време да пратите имейл в Gmail за Android oт менюто на приложението. Ето как може да го направите, според tomsguide:     1. Отворете класическото меню с три точки в горния десен ъгъл на Gmail приложението, докато пишете нов имейл. 2. След като ъпдейта е достъпен за вашето устройство ще видите на първо място функцията "Schedule Send". 3. Кликването върху нея ще отвори нов прозорец, в който да въведете кога искате да бъде изпратен имейла. 4. Нотификация в долната част ще потвърди настройките и ще позволи да отмените промените с бутона "Undo".       Продуктовият мениджър на G Suite дивизията на компанията, Якоб Банк разкри за още едно подобрение в ноивя ъпдейт Gmail. Tака например компанията ще разшири обхвата на Smart Compose функцията до устройствата с Android, тъй като досега бе налична единствено за Google Pixel 3. Функцията използва изкуствен интелект, за да ви улесни при въвеждането на думи и фрази, които често използвате в имейлите. Всяка седмица Smart Compose спестява над 1 млрд. букви текст на потребителите, което е еквивалента на 1000 копия на "Lord of the rings".   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
Gmail
Вече ще можем да избираме след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Вече ще можем да избираме след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Gооgle провеждат експерименти с полезната функция "Scheduling Еmails" в Gmail за устройствата с Android поне от лятото на миналата годината. Компанията е почти готова с финалната версия, която ще стане част от следващия ъпдейт на мобилното приложение за платформата. Интеграцията на "Scheduling Еmails" е едно от най-желаните подобрения, което потребителите искат да видят в Gmail. Функцията позволява предварително да изберете времеви период, след който да бъде изпратен определен имейл.   Това е подходящо в случаите, когато комуникирате с хора от държави, където часовата разлика е твърде голяма. Функцията "Scheduling Еmails" е добро решение за провеждане на маркетингови кампании и ще позволи да се избере точния момент за изпращането на имейл. По този начин ще се стимулира реализирането на по-добри резултати. От TechRadar ни информират, че времевият период, в който можете предварително да настроите изпращането на имейл в Gmail за Android ще е между две минути и 50 години.      Собствениците на смартфони ще разполагат и с опцията да отменят изпращането на мейла, ако променят решението си. Добрата новина е, че няма да е необходимо да имате достъп до интернет в момента, когато сте избрали да бъде получено съобщението. Gmail ще използва облачните сървъри на компанията, за да се погрижи, че имейла пристига навреме до неговия получател. Остава да се въоръжим с търпение, за да тестваме сами новата функция в Gmail.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
Gmail
Изкуственият интелект на Gmail блокира 100 млн. спам съобщения дневно
Изкуственият интелект на Gmail блокира 100 млн. спам съобщения дневно
Google продължават да бъдат една от най-активните компании, когато става въпрос за борба срещу разпространението на спам. Технологичният гигант използва разнообразни алгоритми, с които да засичат и блокират подобни съобщения в интернет. В официален блог пост компанията се похвали, че благодарение на изкуствения интелект успяват да предотвратят над 100 млн. имейла в Gmail  през всяко денонощие. Така за първи път компанията разкрива детайли за своята иновативна АI платформа.    Всъщност името на този софтуер е TensorFlow, като той е с отворен код и може да се използва и модифицира от разработчиците. Платформата използва огромна база данни и усъвършенствани алгоритми с машинно обучение, за да открие и блокира съмнителните съобщения, които получаваме в Gmail. Официалната премиера на TensorFlow бе през 2015г., но ето, че сега няколко години по-късно започваме да виждаме реалните резултати от подобренията в платформата, съобщава DigitalTrends.     Имайте предвид, че TensorFlow оперира самостоятелно от основните филтри, с които Gmail спира автоматично над 99% от съобщенията, които Google определя като спам. От своя страна това е цифра, която по най-добър начин илюстрира колко сериозен всъщност е този проблем. Компанията ще продължи да работи усилено със своите партньори, за да се противопостави успешно на досадните спам имейли и да ни позволи да се фокусираме върху най-важното за нас съдържание в интернет.   Oще от Digital: Шест полезни трика за Gmail, които може би не знаете
браузъри
9 разширения за Google Chrome, с които ще подобрите функционалностт на Gmail
9 разширения за Google Chrome, с които ще подобрите функционалностт на Gmail
Въпреки многобройните усилия имейлите да бъдат заменени с по-добра алтернатива, те все още съществуват, а имейл услугите процъфтяват повече от всякога. А най-големият им недостатък е, че пощенските ни кутии бързо се задръстват от спам. И това ще се случва докато не спрете да давате имейла си всеки път, когато си регистрирате нов акаунт в уебсайтовете.   Ако използвате Gmail, може да се доверите на Make Use Of и да използвате някое от тези 9 Chrome разширения, с които ще подобрите функционалностт на Gmail.   1. FlowCrypt Има безброй аспекти на вашия цифров живот, които заслужават по-добра сигурност и имейлите без съмнение са един от тях. FlowCrypt е безплатно разширение, което ви позволява да изпращате кодирани имейли в Gmail или Google Inbox. Вашите прикачени файлове също са защитени от разширението. Ако преминете към платената версия ще можете да композирате саморазрушаващите се имейли, да изпращате файлове, по-големи от 25 MB и други неща.   2. Burner Emails Не е нужно да давате личния си имейл, всеки път когато си регистрирате профил, може да ползвате имейли за еднократна употреба. За целта опитайте Burner Emails, безплатно разширение за Chrome, което ви позволява лесно да създавате и управлявате нови временни имейли. 3. Hunter С Hunter можете веднага да намерите с кой да се свържете, когато посещавате даден уебсайт. Наред с имейл адресите можете да получите имена, длъжност, социални мрежи и телефонни номера. Всички данни имат публични източници, подробно описани в резултатите от търсенето. Безплатната версия покрива само хиляда заявки – за повече от това ще трябва да платите.   4. Rebump Rebump е друго умно разширение, което автоматизира един от най-досадните аспекти на имейлите: последващите действия. Rebump изпраща последващ отговор на всеки няколко дни, ако не получите отговор. Можете да промените съобщенията и сроковете им, когато те трябва да бъдат изпратени. Има и опция за проследяване на прогреса на имейлите, проверка дали получателят е прочел последващите действия и др. Rebump е безплатен за първите тридесет дни и ще ви струва най-малко по пет долара на месец след това.   5. Hiver Ако сте човек, който се занимава с няколко фирмени пощенски кутии за цели като продажби или поддръжка, трябва да проверите Hiver. Безплатното разширение предлага възможността да интегрирате пощенските кутии, така че да не се налага постоянно да жонглирате между тях. Можете да ги управлявате от едно и също място. Има много други функции, които Hiver предлага, включително опция за отлагане, шаблони и др.   6. Email This Това е помощната програма за подобряване на производителността. Тя ви позволява да запазвате статии и уеб страници без рекламите в пощенската си кутия за по-късно четене. Не се изисква регистрация. Ако изберете платен абонамент, можете също така да маркирате тези линкове, да ги получавате като прикачени файлове и др.   7. Mailtrack Mailtrack ви позволява да проследявате имейлите си, независимо дали сте на телефона или десктопа. Разширението ви позволява да разберете кога е бил прочетен имейла, колко пъти е бил отворен и в коя платформа е бил отворен. Mailtrack може дори да ви уведоми, веднага след като е бил прочетен имейла. Разширението е безплатно, но има някои допълнителни функции, за които ще трябва да плащате.   8. Email Monster Email Monster предлага безплатни шаблони и оформления за проектиране на персонализирани имейли. Има множество опции, от които можете да избирате. Интерфейсът е доста ясен и дори ви позволява лесно да персонализирате дизайна.   9. Sortd Sortd е последното разширение в този списък, но не и по значение. То има за цел да подобри практическата ви работа в Gmail, осигурявайки безпроблемен и интуитивен начин за планиране и приоритизиране на имейлите и задачите.   Вижте 6 полезни трика за Gmail, които може би не знаете
Gmail
Всеки десети имейл в Gmail е написан от чат ботовете на Google
Всеки десети имейл в Gmail е написан от чат ботовете на Google
Google вече започнаха да разпространяват ъпдейти, които позволяват на всички потребители на Gmail да се възползват от полезната функция Smart Reply. Toва е инструмент, който залага на алгоритми с машинно обучение, за да създава автоматични отговори на имейлите, които получаваме. Вероятно сте забелязали в долната част на своя профил предложения като "Тhanks", "See Ya Later", "OK, Sounds Good" и др. По този начин Smart Reply ни спестява ценно време да пишем всеки път сами отговори на имейлите, съобщава CNet.   Според официалните данни в момента 10% от всички изходящи съобщения в Gmail са генерирани от Smart Reply. Mного скоро функцията ще бъде активирана по подразбиране за всички акаунти в услугата, които вече надхвърлят 1 млрд. Това със сигурност ще позволи на повече хора да работят с услугата, както и на Google да направят Smart Reply по-прецизна и полезна за всички. Колкото повече заявки обработва функцията, толкова повече тя се учи от навиците на потребителите и подбира по-подходящи отговори.      Данните са доста интересни, тъй като показват за пореден път колко полезни могат да бъдат чатботовете в модерната комуникация. Алгоритмите на Smart Reply анализират съобщенията в Gmail и обръщат внимание на ключови думи и фрази, които могат да се използват за формулиране на отговори за всеки потребител. Google също така уточниха, че данните не се споделят с външни страни и не се съхраняват в сървърите на компанията, тъй като ценят високо поверителността на личната ни информация.     Oще от Digital: Пет нови функции в Gmail, които си заслужава да пробвате
Inbox by Gmail
Google спират поддръжката за Inbox by Gmail през март 2019г.
Google спират поддръжката за Inbox by Gmail през март 2019г.
Google официално разкриха плановете си да спрат поддръжката на Inbox by Gmail. Все пак потребителите ще разполагат с време до март 2019г. да работят с услугата преди да се наложи да използват алтернативен продукт. От компанията ни подканят да преминем към новата версия на Gmail, която вече предлага повечето функции на Inbox by Gmail. Популярната услуга ще продължи да е обект на много софтуерни ъпдейти, които допълнително ще променят интерфейса и ще подобрят работата, предаде SlashGear.   Припомняме ви, че Inbox by Gmail бе представен преди четири години. Основната идея бе да ни предложи изцяло различен начин, по който да управляваме своите имейли. В началото Inbox by Gmail предложи много уникални функции, но днес повечето от тях вече са част от Gmail. Именно заради това Google не искат да инвестират и поддържат две услуги, които на практика работят по идентичен начин. Inbox by Gmail е вдъхновение за създаването на много функции в Gmail.     За в бъдеще компанията ще фокусира усилията си изцяло върху новата версия на Gmail, която е достъпна за потребителите от няколко седмици. Услугата предлага редица подобрения като Snooze, Confidential Mode и Directly Access Actions. Дали потребителите ще продължат работят с Gmail след като бъде спрян Inbox by Gmail е въпрос на личен избори предпочитания. Съветваме ви, обаче поне да изпробвате новия дизайн на Gmail, ако все още не сте имали възможността да го направите.   Oще от Digital: Gmail срещу Inbox – каква е разликата между двете услуги
Gmail
Функцията "динамични имейли" в Gmail ще е достъпна за всички потребители от 2 юли
Функцията "динамични имейли" в Gmail ще е достъпна за всички потребители от 2 юли
Google работят над нова актуализация, която ще ни позволи да извършваме още повече неща без да излизаме от входящата поща на Gmail. Въпросният ъпдейт ще е наличен за всички потребители от 2 юли и ще предложи още една интересна функционалност. Концепцията за т.нар. "динамични имейли", които се захранват от AMP технологията вече са налични за G Suite потребителите. Toва е протокол, който зарежа по-бързо страниците от мобилните джаджи.   Интеграцията на динамичните имейли в Gmail ще ни позволи да извършваме редица уеб базирани задачи от своята входяща поща. По този начин ще можете да попълвате различни формуляри и документи, да се присъединявате към различни събития, да отговаряте и редактирате документи в Google Docs, да разглеждате колекция от снимки и др. Тази функционалност първоначално ще е достъпна единствено за уеб версията на Gmail.     Компанията обещава интеграция за водещите платфоми за смартфони, но не се ангажира с конкретен срок кога да очакваме това да се случи. Броят на разработчиците, които оптимизират своите приложения за "динамичните имейли" в Gmail постоянно се увеличава. Сред тях личат имената на Booking.com, Despegar, Ecwid, Nexxt, OYO Rooms, Pinterest, redBuds, Doodle, Freshworks и др, съобщава Engadget. "Динамичните имейли" ще ни позволят да сме по-продуктивни с по-малко кликвания.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
сигурност
Знаете ли, че: Google проследява почти всичко, което купувате онлайн
Знаете ли, че: Google проследява почти всичко, което купувате онлайн
Google разполагат с впечатляващо количество от информация за всеки потребител. Преобладаващата част от данните се споделя доброволно с компанията. Шефът на технологичния гигант Сундар Пичай преди дни направи интересно изявление, в което изрази мнение, че "поверителността на личните ни данни не може да бъде лукс". В контраст с неготово изказване, обаче се оказва, че Google следят без знанието на потребителите всяка една покупка, която извършваме в интернет.     Това важи и за нещата, които сме пазарували от Amazon, Alibaba, Seamless,DoorDash, Square и други онлайн търговци, които нямат нищо общо с компанията. От CNBC твърдят, че тази практика не е нова, а от години се използва от Google, като данните са подредени в специална секция в Gmail, която може да проверите от този линк. Компанията разбира за всяка извършена покупка, заради информацията, която получавате в процеса на поръчка в своя имейл и в някои случаи датира още от 2010г.     От Google не отрекоха за тази практика, но уточниха, че данните за извършените покупки са видими единствено за потребителите и не се използват за таргетиране на реклами. Ако тези действия на компанията не ви се струват странни ще допълним, че изтриването на информацията в раздела за покупки на Gmail е доста по-сложен процес, отколкото вероятно си представяте.     Стандартната секция за "Данни и персонализиране" също не предлага опция да премахнете тези данни. Детайлен преглед върху менюто също показва, че не съществува настройка, с която да изтриете всички покупки, асоциирани с акаунта ви в Gmail. В момента трябва ръчно да отваряте всяка от поръчките и да ги премахвате една по една от своя профил.   Oще от Digital: Oсем начина да спрем Google да ни следи
Gmail
Технологията Google AMP вече е достъпна и за Gmail
Технологията Google AMP вече е достъпна и за Gmail
Интернет се променя постоянно и само преди няколко години разглеждахме предимно статично съдържание днес всеки от нас работи постоянно с интерактивни приложения. Google постоянно работят, за да предоставят най-доброто на своите потребители и вече представиха концепцията за "Accelerated Mobile Pages (AMP)". Благодарение на нея компанията зарежда копия на уеб сайтовете, които съхранява в сървърите си и ограничава визуалните елементи, което подобрява значително скоростта.  Това е подходящо решение, когато нямате достъп до бърз интернет.   Google вече обещаха да интегрират технологията AMP към Gmail и до броени дни ще е достъпна за всички потребители. Интеграцията на тази функционалност ще подобри работата ви с услугата и ще накара имейлите да изглеждат като интерактивни уеб сайтове. Данните бяха публикувани в официален блог пост от продуктовия мениджър на компанията, Аакаш Сахни. Динамичните имейли ще улеснят навигацията в Gmail и ще позволят да виждате и отговаряте на входящите съобщения без да се налага да отваряте допълнителни прозорци в браузъра, предаде BGR.     Технологията AMP ще направи интерфейса на Gmail много по-интуитивен и ще позволи много по-бързо да комуникираме с приятелите и колеги, както и да откриваме съдържание в профилите си. В следващите седмици някои от партньорите на компанията, сред които Pinterest и Booking.com ще се възползват от новата функционалност и ще ни вдъхновят с нови креативни идеи. Първоначално AMP ще е налична за уеб версията на Gmail, но на по-късен етап е предвидена и интеграция за мобилните приложения.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
Gmail
Нови функции ще улесняват работата с десния бутон на мишката в Gmail
Нови функции ще улесняват работата с десния бутон на мишката в Gmail
Gmail предлага разнообразие от функции, с които бързо да организирате съобщенията във входящата си поща. Ако активно използвате услугата вероятно сте забелязали, че кликването на десния бутон на мишката предлага три опции. Това са "Archive", "Mark As Unread" и "Delete." Компанията смята, че това не е достатъчно и започнаха да разпространяват нов ъпдейт на Gmail, който разширява значително тази функционалност, предаде Mashable.   Актуализацията увеличава броя на наличните команди с десния бутон до 12. Благодарение на това ще си спестите допълнително време, докато работите с имейлите в своя профил. След като получите ъпдейта ще имате достъп до следните функции, когато натиснете десния бутон на мишката: "Reply", "Reply All", "Forward", "Archive",  "Delete", "Mark As Unread", "Snooze", "Move To",  "Label As", "Mute", "Find Emails From Same Sender", както и "Оpen In New Window".      Новата функционалност ще е предварително активирана по подразбиране. Google увериха, че до дни 12-те нови опции в менюто ще могат да се използват от всички профили в Gmail. Кликването на десния бутон на мишката е много по-бърз вариант да използвате клавишни комбинации или да се ровите в менюто на услугата, за да откриете това, което търсите. Новата актуализация  е предимно за  онези от нас, които водят постоянна кореспонденция с много хора и ще улесни значително комуникацията им.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
Gmail
Хакери откриха нов метод, за да заобиколят двуфакторното удостоверяване в Gmail
Хакери откриха нов метод, за да заобиколят двуфакторното удостоверяване в Gmail
Системите за двуфакторно удостоверяване добавят още едно ниво на сигурност към онлайн акаунтите ни. Изпращането на уникален код до смартфоните, с който се логваме предотвратява опитите чужди хора да се логнат вместо нас. Технологията имат множество предимства, което е причината да се използва от все повече уеб сайтове. Изборът на сложна комбинация за парола и автентикацията от мобилното устройства са съчетание, което предпазва милиони души от заплахите на хакери.    Всички водещи услуги, като Facebook, Google и Twitter поддържат функцията и постоянно ни насърчават да я използваме, за да предпазим профилите си. Нов доклад на Amnesty International, обаче разкриха, че хакерите вече разполагат с ефективен метод, с който да се справят с двуфакторното удостоверяване. За да го направят се използват фалшиви версии на уеб сайтове в интернет, а въвеждането на легитимния код след това става тяхно притежание, съобщава DigitalTrends.     Хакерите използват различни методи как да приложат тази концепция в реалността. Най-популярен засега е този, при който потребителите са подканени да въведат своята парола в съмнителен сайт. След това тя попада в хакерите, които опитват да се логнат с нея в Gmail. След като системата задейства втората част от процеса с въвеждането на уникалния код от смартфона отново потребителите се пренасочват към изглеждаш легитимно сайт, който обаче копира и този код. Tака се улеснява логването им в съответните акаунти.   Още от Digital: Как да активираме двуфакторната автентикация за Google, Facebook и Twitter
Gmail
Oткриха проблем в Gmail, който улеснява извършването на фишинг атаки
Oткриха проблем в Gmail, който улеснява извършването на фишинг атаки
Gmail се използва от милиони потребители всеки ден и несъмнено е един от най-важните продукти в портфолиото на компанията. Софтуерните инженери на Google постоянно подобряват възможностите на услугата, за да я направят още по-полезна за всички. Сигурността винаги е бил водещ акцент в разработването на Gmail, но дори и това не е гаранция, че сме на 100% защитени от различни заплахи в интернет. Експерти по сигурността откриха нов проблем в услугата, който потвърждава това твърдение.    Оказва се, че има бъг в Gmail, който позволява на хакери да не въвеждат име на подател в даден имейл, а да го изпратят анонимно. На пръв поглед това изглежда маловажно, но всъщност е перфектна възможност за извършване на фишинг атаки и разпространение на спам, информира ThreatPost. Toзи недостатък е неприятен, тъй като може да се използва, за да се подмамят потребителите да извършват определено действие или да отворят линк към зловреден уеб сайт. Google вече са информирани за проблема и работят над ъпдейт.      Липсата на име на подателя може да се използва за разпространението на съобщения, които излагат на риск личните ни данни. Още по-неприятното е, че за доста хора подобни имейли биха изглеждали легитимно, което ги прави още по-уязвими на подобни атаки. При всички положения трябва да бъдете много внимателни с входящите съобщения в своя акаунт, за да предотвратите възможността да станете жертва на хакери. Google вероятно в кратки срокове ще отстранят проблема.   Oще от Digital: Пет нови функции в Gmail, които си заслужава да пробвате
Google
Google призна, че позволява на разработчиците да събират данни от профили ни в Gmail
Google призна, че позволява на разработчиците да събират данни от профили ни в Gmail
Официално писмо на Google до американски сенатор, което е изпратено преди няколко месеца разкрива интересни детайли за начина, по който компанията съхранява личните данни на потребителите. Данните в документа потвърждават, че разработчиците имат достъп до Gmail акаунтите и виждат информацията, която се съдържа в тях. Google освен достъп до нея им позволяват да я споделят с други разработчици. Единственото условие е да се опише по какъв начин ще бъдат използвани данните, предаде WSJ.    Вицепрезидентът на Public Policy и Government Affairs на Google за Северна Америка, Сюзън Молинари сподели, че "разработчиците могат да споделят информация за потребителите, ако са напълно прозрачни в намеренията си и начина, по който ще използват данните". Всеки потребител на Gmail може лесно да открие информация за тези практики в менюто на своя имейл и да промени настройките и нещата, които споделя с Google, ако не е доволен от сегашната ситуация.     Toва означава, че всеки от нас може да вижда каква информация за него се споделя с разработчиците и да въведе съответните промени, ако не е доволен от резултата. В повечето случаи те имат достъп до имената на продуктите, които купуваме онлайн и знаят с кои хора комуникираме най-много в своя Gmail профил. Използването на тези практики не е необичайно, тъй като подобни методи се използват и от другите големи технологични компании като Facebook и Twitter.   Oще от Digital: Пет нови функции в Gmail, които си заслужава да пробвате
Gmail
Новият панел за бърз достъп на Gmail ще е достъпен за Google Docs и Calendar
Новият панел за бърз достъп на Gmail ще е достъпен за Google Docs и Calendar
Новият дизайн на Gmail вече от няколко седмици е на разположение за потребителите и предизвиква основно позитивни коментари. Изчистеният интерфейса не е единственото подобрения, тъй като имейл услугата предлага и още няколко атрактивни функционалности. Едно от подобренията е свързано с интеграцията на панел за бърз достъп, с който да превключвате между останалите приложения на Google като Calendar, Docs, Sheets, Keep и Tasks. Така може да си спестим ценно време, докато работим с тях.   Компанията сега потвърди, че след обратна връзка с потребителите са решили да оптимизират панела за бърз достъп до всички останали уеб приложения, сред които Google Calendar и Docs. Вече се работи над предстоящия ъпдейт, който скоро ще е наличен за всички потребители, информира АndroidAuthority. Според Google интеграцията на панела ще ни позволи да бъдем по-продуктивни и да свършим, каквото трябва без да се налага да затваряме или излизаме от прозореца, който сме отворили на устройството си.      Самият панел остава минимализиран, докато не решите да го активирате. Кликването върху някоя от иконите ще зареди събитие в календара, бележка в Keep или нещата в То-Do листа ви със задачи. Новата функция със сигурност ще се хареса на потребителите, които активно използват всеки ден популярните уеб приложения на Google. Няма да е необходимо да инсталирате нищо, тъй като Google ще ъпдейтнат сървърите си, за да позволят на всички да използват полезния панел в Docs, Calendar и другите им услуги.   Oще от Digital: Пет нови функции в Gmail, които си заслужава да пробвате