Видео комуникацията е най-добрия начин да продължим да общуваме с познати, роднини, колеги и любими хора по време на пандемията. През последните месеци приложения като Microsoft Teams, Google Meet и Zoom регистрират впечатляващ трафик. В момента разполагаме с множество възможности да провеждаме групови разговори и да участваме в чатове с други хора онлайн.

Опциите са твърде много, че е възможно сериозно да се затрудните при избора на приложение за видеокоференция. Дори алтернативни платформи за споделяне на снимки и публикации предлагат различни възможности за дигитална комуникация. Instagram е предпочитана услуга от любителите на фотографията, инфлуенсърите и знаменитостите със сериозно влияние в световен мащаб.

Приложението вече предлага възможност за излъчване на живо между двама души, което работи по подобие на Facebook Live. Следващият ъпдейт на Instagram ще удвои броя на участниците, позволявайки да стриймваме по едно също време с още трима души. Това е възможно благодарение на нова функция, която се казва "Live Rooms", информира TechCrunch.

 

 

Опцията четирима души да излъчват на живо ще предостави доста повече възможности на потребителите и авторите на съдържание да бъдат по-креативни. Функцията "Live Rooms" е подходяща например за провеждане на интервюта, музикални сесии с изпълнителни или токшоута на живо.

Instagram също така обръщат внимание на друго предимство на Live Rooms, а именно, че може да се превърне в източник на приходи. Още в началото на пандемията бе въведена система със значки в мобилното приложение, позволяваща на феновете да подкрепят любимите си профили.

Новият инструмент за излъчване на живо не е изключение и също се фокусира върху интерактивни подобрения като Live Fundraisers и Shopping в реално време. Стартирането на виртуална стая в Live Rooms става с плъзгане на пръста в лявата посока от Live Camera опцията на смартфоните.

След това изберете Room и съответната икона, за да започнете да добавяте гости, като вашия профил ще е видим в най-горната част на екрана. Функцията ще е достъпна за всички акаунти на Instagram до броени дни.

 

Oще от Digital: Instagram се опитва да открадне най-креативните автори от TikTok за новата услуга Reels