Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за formula e
Formula E
Снимки разкриват дизайна на електрическия болид Porsche 99X Electric
Снимки разкриват дизайна на електрическия болид Porsche 99X Electric
Германският производител най-накрая зарадва феновете си, показвайки как ще изглежда дизайна на болида им за Formula E. Впечатляващата машина привлича внимание с агресивния си спортен дизайн и също така носи името Porsche 99X Electric. Премиерата бе излъчвана от компанията в популярната стрийминг платформа Twitch. Състезанията в надпреварата с електрически автомобили започват през ноември.     Инженерите на Porsche са използвали модифицирана версия на двигателя, използван от състезателните версии на Porsche 919 от 24-те часа на Льо Ман. Участието на компанията във Formula E не е изненадващо, тъй като ще им позволи да оптимизират технологии за серийно произвежданите си автомобили. Няма как да не отбележим и факта, че все повече големи брандове проявява интерес към надпреварата.     Максималната скорост, която развива Porsche 99X Electric e 280 км/ч., като ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 2.8 секунди. съобщава Cnet. Специална система за LED осветление ще информира зрителите кога болида активира режима за оптимална мощност, която достига до 250kW. Oпределено можем да кажем, че това е един от най-добре изглеждащите автомобили, които ще се включат в състезанията от Formula E.     Oще от Digital: Porsche ще плати €535 млн. глоба заради манипулиране на тестове с дизелово гориво  
Formula E
Eто как ще изглеждат новоте болиди във Formula E през 2018г.
Eто как ще изглеждат новоте болиди във Formula E през 2018г.
Formula E е атрактивна надпревара, в която се състезават единствено електрически автомобили. В момента се провежда третото издание на шампионата, което включва 12 отделни кръга. Себастиен Буеми е настоящият шампион на Formula E, който спечели и първите две състезания от тазгодишния календар. Aнализаторите очакват той да защити титлата си и през 2017г. Предстоят интересни промени в болидите през следващия сезон.     Oт Spark Racing Technologies разкриха плановете си да намалят теглото им, но също така да удвоят максималния пробег с едно зареждане на батерията, предаде Engadget. Няколко скрийншота ни разкриват как ще изглежда дизайна на болидите, които ще участват в следващия сезон на Formula E. През първите четири сезона на надпреварата всички автомобили използваха шасито Spark Renault SRT01. От 2018г. влиза в сила значителна промяна и те ще са базирани на усъвършестваната версия SRTO5e.     Новото шаси ще сложи край на досадния проблем състезателите да сменят своите болиди на средата на трасето, защото нямат достатъчно капацитет да завършат надпреварата. Подобренията в аеродинамиката и намалението на теглото ще гарантират много по-дълъг пробег. По всичко личи, че 2018/2019 се очертава като най-интересният сезон за Formula E, като има възможността да се появят и нови отбори.     Вижте може ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Formula E
Какво трябва да знаем за Formula E
Какво трябва да знаем за Formula E
Любопитни факти за произхода и характеристиките на първото световно рали с електрически автомобили.
Nissan
Nissan ще сменят Renault във Formula E през 2018г.
Nissan ще сменят Renault във Formula E през 2018г.
Nissan обявиха, че от следващата година ще имат собствен отбор в набиращата популярност надпревара Formula E. Това е първата серия състезания с болиди, които се захранват от електрически двигатели. Японският производител сподели новината по време на изложението Tokyo Motor Show 2017 и уточни, че участието им започва още през 2018г., когато ще се проведе петото издание на Formula E. Така Nissan ще стане първата компания от "страната на изгряващото слънце" със собствен отбор в надпреварата.    В момента най-популярните отбори в сериите са Аudi, BMW, Jaguar, френската DS и китайския бранд NIO. Автомобилни гиганти като Porsche и Меrcedes-Benz вече потвърдиха, че също планират да участват във Formula E. Участието на толкова популярни производители със сигурност ще направят битката за титлата още по-атрактивна за потребителите. Важно е да отбележим, че участието на Nissan през 2018г.  почти сигурно ще е за сметка на Renault, които ще се откажат, предаде DigitalTrends.   Любопитен факт е, че френския производител вече два пъти спечели надпреварата. Отборът е.Dams, който управлява и организира участието на Renault в сериите се очаква да продължи да работи с Nissan, заради сътрудничеството между тях. Toва ще предложи максимално добри възможности за старт на японския производител в надпреварата. По всичко личи, че Formula E ще става все по-популярно състезание сред любителите на автомобилите и високите скорости.   Вижте може ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Formula E
Moже ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Moже ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
След двата сезона на Formula E е чудесен момент всеки да прецени дали състезанията с електрически автомобили са бъдещето на моторните спортове. От techcrunch  са склонни да мислят, че това е бъдещето, но има някои определени проблеми, които трябва да бъдат решени.   Предимства 1. Автомобилите са електрически Грижата за околната среда е сред най-важните приоритети на човечеството. В повечето случаи електромобилите от Formula E използват захранване генерирано от напълно възобновими източници като например генератори Aquafuel. В някои градове състезателните болиди са използвали и самото електрозахранване в града, но дори в такива случаи използваната енергия е била добита само от възобновими източници.   2. Удоволствие за цялото семейство За да се намалят разходите и неудобствата за града-домакин, свързани със затварянето на улици, състезателният уикенд, познат от Formula 1, тук е сведен до рамките на един ден. Така че не се изискват нощувки, а билетите все още са доста евтини - $ 25. Освен това през целия ден има събития, така че всеки път, когато колите не са на пистата, можете да гледате как пилотите се състезават един срещу друг във виртуални състезания, или да направите тест драйв на електрически скутер, или да похапнете хот-дога и да пийнете бира. Автомобилите са тихи, така че децата не трябва да се носят защитни слушалки на ушите си.   3. Интерактивност FanBoost дава възможност на феновете да гласуват в социалните мрежи за пилоти, които еднократно да разполагат с допълнителна мощност от 30 кВ (40 к.с.) в рамките на 5 секунди. Право на употреба на FanBoost получават тримата пилоти с най-много гласове. Всеки фен може да гласува само за един пилот на официалния сайт на Formula E, във  Facebook и Twitter. През официалното приложение за смартфони феновете могат да гласуват за пет пилота на състезание.   Недостатъци 1. Технически затруднения Заради сравнително краткия пробег на един електрически болид, всеки пилот разполага с два, като в рамките на задължително спиране в бокса той трябва да смени болида с изтощена с такъв със заредена батерия. Повечето пилоти правят това приблизително по едно и също време, оставяйки публиката без никаква информация по време на смяната. Няма коли на пистата, а не може да се види какво се случва в ямите.   2. Технологията на батерията Фактът, че пилотите трябва да сменят автомобилите си по средата на състезанието е достатъчно доказателство, че батериите на болидите все още не са съвсем готови за състезания. Целта е да се докаже, че електрическите автомобили са бързи и забавни, което е истина, но е недопустимо смяната на болиди по време на състезание. Това е нещо, над което Formula E трябва да работи усилено.   3. Повече диференциация, по-голяма конкуренция Formula E стартира първия сезон с идентични автомобили за всички пилоти. Във втория сезон, отборите имаха право да разработят свое собствено задвижване. В бъдещите сезони, отборите ще бъдат в състояние да прави повече промени и по-нататъшно диференциране на колите. Това наистина е много добре, за да видим достойна конкуренция.   Вижте как технологиите от Formula 1 могат да допринесат за спасяването на човешки животи