Oрганизаторите на най-популярната автомобилна надпревара на обявиха ново технологични партньорство, което този път е с Amazon. Концепцията им предвижда във Formula 1 вече да се възползват от предимствата на платформата Amazon Web Services (AWS). Съгласно споразумението им AWS ще се превърне в основния партньор на F1 в сферата на облачните услуги и алгоритмите с машинно обучение. Логото на компанията също така ще се появява на телевизионните графики.

 

Предстоящият ъпдейт на Formula 1 означава, че "преобладаващата част" от сегашната инфраструктура ще бъде мигрирана към локалните центрове за данни на AWS, информира TechRadar. Разнообразните инструменти за анализ и статистика на Amazon ще предоставят дори още повече данни за представянето на болидите и пилотите по време на състезанията. Това е поредният опит F1 да използва модерните технологии, за да стане по-атрактивна за феновете. 

 

 

Oт една страна Amazon ще могат да се похвалят, че са единствения партньор на F1 в сферата на облачните услуги, а от друга ще виждаме по-разнообразни данни за представянето на отборите. AWS предлага много повече възможности и превъзхожда платформите на другите конкурентни компании по отношение на скоростта, сигурността и инструментите за анализ. Цялата информация ще се стриймвa от сървърите на Amazon и ще се ъпдейтва за части от секундата.

 

Още от Digital: Formula 1 стартира онлайн телeвизия с името F1 TV