Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
34 резултата за ferrari
Ferrari
Ferrari ще представят първия си електрически автомобил до 2025г.
Ferrari ще представят първия си електрически автомобил до 2025г.
Ferrari работят усилено над своето портфолио от автомобили с хибридни системи за задвижване. Очакванията са 60% от всички нови модели на компанията да попадат в тази категория до края на 2022г. Компанията следи внимателно развитието на електрическите автомобили, но не избързват с премиерата на първoто Ferrari задвижан изцяло от EV двигатели. Бившият шеф на Ferrari, Луис Камилери коментира потенциалните възможности пред компанията в интересно интервю в края на 2019г. Тогава най-важният човек във Ferrari определи батериите, като основната причина да се бави разработката на електромобил на италианския бранд. Според него технологиите все още не са достатъчно добри за параметрите, които Ferrari иска да предложи на своите клиенти. Водещите производители в автомобилната индустрия вече инвестират в нови иновации, които да гарантират по-дълъг пробег с едно зареждане. Модерните батерии се подобряват с всяка изминала година и Ferrari очакват да пуснат на пазара електрически автомобил през 2025г., съобщавa CNet.     Информацията бе потвърдена от председателя на Ferrari, Джон Елкан по време на годишната среща на високо равнище. Еволюцията на технологиите и усъвършенстването на EV системите ще осигури нови бизнес възможности за еволюция на италианския бранд. Джон Елкан потвърди още, че до края на следващата година ще видим три нови модела на Ferrari. Това е част от бизнес рамката 2018-2022 на компанията, като поне един от новите автомобили ще бъде показан преди края на годината. Голям интерес предизвиква предстоящият SUV модел с името Purosangue, който вероятно ще бъде един от трите нови модела в портфолиото на Ferrari.   Още от Digital: Снимки разкривят визията на 2021 Ferrari Portofino M
Ferrari
Ето как изглежда луксозната лимузина Ferrari 360 Modena
Ето как изглежда луксозната лимузина Ferrari 360 Modena
Италианският производител има впечатляващ принос за еволюцията на състезателните автомобили през последните десетилетия. Легендарните модели на Ferrari освен с впечатляващата скорост винаги са се отличавали със спиращ дъха дизайн. Какво ще кажете за лимузина с логото на компанията?  Колкото и странно да звучи това не е налудничава идея а реалност, тъй като такъв автомобил вече съществува и дори е достъпен за продажба. Лимузината представлява модифицирана версия на 2003 Ferrari 360 Modena, но съответно има доста по-издължено шаси.     Спортната версия е изрязана наполовина, като размерите ѝ са увеличени с допълнителни три метра, за да се направи трансформацията oт автомобил в лимузина. Уникалният модел се продава от Exotic LImo - частна компания, която отдава под наем подобни превозни средства.  Желаещите да се повозят във 2003 Ferrari 360 Modena и да се потопят в комфортния интериор ще трябва да платят сума от $1000 на час. Лимузината може да бъде купена срещу сума от $287 хил., съобщава BusinessInsider.     Купето предлага пространство за общо десет пътника и изискат кожен салон. Гостите могат да се забавляват с вградения минибар и двата големи телевизора, които допълват интериора. Няма как да не ви направи впечатление вертикално отварящите се врати, като лимузината използва V8 двигател с максимална мощност от 400 конски сили. Аудио системата гарантира кристален звук, а окачването е променено, за да не усещате неравностите по градските пътища. Околи минибара могат удобно да се разположат в кожения салон осем души, а другите двама пътници ще стоят в предната част. Наемането на 2003 Ferrari 360 Modena в този си вид е перфектния начин да привлекат внимание към себе си и да отпразнувате подобаващо дадено тържество или празник, поне за хората, които могат да си го позволят.     Още от Digital: Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Ferrari
Tри легендарни модела на Ferrari ще станат най-скъпите коли продадени в Интернет
Tри легендарни модела на Ferrari ще станат най-скъпите коли продадени в Интернет
Името на легендарния италиански производител вероятно е една от първите асоциации, която повечето хора си правят когато чуят термина "спортни автомобили". Богатата история на Ferrari доказва, че напълно оправдават своята репутация. Всеки един модел, който предлагат се отличава с впечатляващ дизайн, невероятна мощност и характерен звук, който малцина могат да сбъркат.  Аукционната къща RM Sotheby ще предложи уникалната възможност феновете на компанията да се сдобият с три от най-легендарните им автомобили. Въпросните модели се очаква да се продадат за суми, които надхвърлят внушителните $2 млн.    Ferrari Enzo   Ако това се случи RM Sotheby ще могат да се похвалят, че са продали първия автомобил на търг, който струва толкова скъпо. Имайте предвид, че цената от $2 млн. е само за един от суперавтомобилите. Уникалната колекция на аукционната къща включва Ferrari 288 GTO, F50 и Enzo.  Самият търг ще се проведе онлайн от съображения за сигурност и продължаващата пандемия от коронавирус. Мотото на аукциона е "Driving Into Summer" и е планиран да се проведе между 21 и 29 май. Любопитен детайл е, че това ще бъде първото събитие в историята на RM Sotheby, което се провежда напълно виртуално за всички участници, съобщава BusinessInsider.   Ferrari 288 GTO   Първият модел е впечатляващия Ferrari 280 GTO, който е произведен през 1985г. и има уникален дизайн, който вероятно предизвиква носталгия сред любителите на високите скорости дори и днес. Първоначалните очаквания са този автомобил да се продаде за сума между $2.2 и $2.4 млн., но винаги са възможни допълнителни изненади, които да увеличат тази стойност.  Ferrari са произвели само 272 бройки на 280 GTO, които са предлагали опционално климатична инсталация и електрически огледала.   Ferrari F50   Следващото атрактивно предложение е Ferrari F50 от 1995г., което е произведено в лимитирана серия от 349 бройки. Финалната цена вероятно ще надхвърли $2.75 млрд. Мощният V12 двигател гарантира 512 конски сили, като версията продавана на аукциона е изминала малко над 5000 километра.  Най-интересният модел определено е футуристичния 2003 Ferrari Enzo, който е възможно да се продаде за повече от $3 млн. Каквото и да се каже за този модел едва ли ще бъде достатъчно. Остава да видим каква цена ще платят феновете на Ferrari за тези впечатляващи модели.    Oще от Digital: Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Всички водещи имена в автомобилната индустрия вече проявяват интерес към хибридите и моделите, които изцяло се захранват от електрически двигатели. От една страна тези процеси ще провокират навлизането на повече EV автомобили, а от друга ще допринесе за подобряване на технологията. Преобладаващата част от новите модели, които дебютират на пазара в следващите години ще бъдат именно на електромобили.   Въпреки това Ferrari нямат намерение да избързват с премиерата на първия си състезателен автомобил, който използва електрически двигател. Данните бяха потвърдени от главния изпълнителен директор на компанията, Луис Камилери в интервю за Reuters. Шефът на италианският гигант допълни, че ще изчакат поне до 2025г. преди да представят електрически автомобил на пазара. Причината е, че технологията все още не е достатъчно добра.     На практика това означава, че компанията ще е фокусирана основно върху хибридите в следващите пет-шест години преди да представи електромобил. Ferrari също така си запазват правото допълнително да забавят премиерата на подобен автомобил, ако батериите все още не задоволяват изискванията им. Все пак Ferrari споделиха, че в дългосрочен план виждат голям потенциал в технологията, но няма да са нетърпеливи, за да представят най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
суперавтомибили
Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari е една от най-емблематичните компании в автомобилната индустрия, която предлага разнообразие от предложения в премиум сегмента. Италианският производител вече обръща и сериозно внимание на електрическите двигатели, които ще имат все по-важно значение за стратегията им. Ferrari предстaвиха официално първият си хибриден автомобил, който ще бъде произвежда масово от компанията и носи името SF90 Stradale.      С тази премиера Ferrari искате да демонстрират ангажимента си към електрическите автомобили и да покажат на всички, че виждат в тях бъдещето на цялата индустрия. Ferrari SF90 Stradale освен впечатляващ дизайн предлага и 4-литров V8 двигател с максимална мощност от 769 конски сили, която се осигурява от три електрически двигателя. Уникалният модел е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч. за приблизително 2.5 секунди, съобщава Engadget.     Любопитен факт е, че суперавтомобила може да измине само 25 километра на електричество. Все пак това е достатъчно да се спестят ценни литри гориво в натоварените градски условия. Ferrari SF90 Stradale на хартия не е толкова мощен модел, колкото LaFerrari, но се очаква в реални условия да демонстрира по-бърза скорост. По този начин новия хибрид ще се превърне в най-мощния автомобил на италианския производител досега.     Oще от Digital: Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari 512S Modulo
Ето как Ferrari са си представяли автомобила на бъдещето преди 40 години
Ето как Ferrari са си представяли автомобила на бъдещето преди 40 години
Инженерите на Ferrari винаги са намирали начини как да изненадват с футуристичните си дизайни. Компанията има безупречната репутация може да се похвали с редица престижни награди на автомобилите си. Ferrari са известни с желанието да експериментират и през годините са представяли много вълнуващи концепции, които са изпреварили времето си. Тази традиция и до ден днешен се изповядва от компанията.     Modulo е прототип на Pininfarina от 70-те години, който се отличава  футуристичния си дизайн. Идеята за Ferrari 512S Modulo е на Паоло Мартин, който работи за Pininfarina и изразява неговата представа за автомобила на бъдещето. Плановете са предвиждали футуристичния модел да бъде показан на 1970 Geneva Motor Show, но това така и не се случва, но Ferrari все още разполагат с работеща версия. съобщава Engadget.     Концепцията е предвиждала автомобила на бъдещето да има 5-литров V12 двигател с петстепенна механична скоростна кутия и максимална мощност от 550 конски сили. Плановете са били Ferrari 512S Modulo да развива скорост от 354 км/ч. Самият автомобил никога не влиза в продукция, но дизайна му изглежда доста интересно дори от модерна гледна точка. Възстановката на работещия прототип дължим на колекционер-любител на Ferrari.     Oще от Digital: Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari 488 PIsta
Ето как изглежда суперавтомобила Ferrari 488 Pista
Ето как изглежда суперавтомобила Ferrari 488 Pista
Ferrari вече представиха специални версии на на последните си три автомобила, които се задвижват от V8 двигатели. Това са 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia и 458 Speciale. Италианският производител продължи с тази стратегия и сега разкри повече детайли за новия Ferrari 488 Pista, който представлява лимитирана версия на мощния 488 GTB. Официалната премиера на суперавтомобила ще стане факт на изложението 2018 Geneva Motor Show през март, информира CNet.     Новият модел е оптимизиран за шофиране с оптимална скорост на състезателната писта. Ferrrari 488 Pista има V8 двигател с два турбокомпресора, които гарантират максимална мощност от 720 конски сили. Според официалните данни самия агрегат е по-лек от този в  стандартния 488GTB и е допълнен от изпускателни колектори на Inconel, олекотен колянов вал и маховик, както и керамични спирачни дискове. Дизайнът на Ferrari 488 Pista e променен, за да гарантира максимално сцепление и на пистата.     Системата Ferrari Dynamic Enhancer използва софтуер за регулиране на налягането на спирачките и така гарантира, че суперавтомобила е стабилен дори при високи скорости. Ferrari ще произведат лимитирана серия на суперавтомобил и ще разкрият допълнително цената на Ferrari 488 Pista. За сравнение стандартната версия на 488 GTB се продава за $252 800, докато по-стария 458 Speciale е достъпен за $300 хил. С оглед на подобренията цената на 488 Pista е възможно да е още по-висока.     Вижте как Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ferrari за пръв път разкриха детайли за концептуалния FXX-K преди три години. Компанията не е спирала да работят над този прототип и сега разкриха повече данни за подобренията в новата версия на модела. Въпросният суперавтомобил е базиран на най-модерните технологии и има хибриден двигател, осигуряващ максимална мощност от 1000 конски сили. Уникалното превозно средство е разработено не толкова с идеята да се използва от реални клиенти, а по-скоро да демонстрира на какво са способни инженерите на Ferrari.     Всеки един детайл от дизайна е изпипан така, че да допринесе максимално за аеродинамиката на Ferrari FXX-K Evo, информира BusinessInsider. Италианския производител смята да ограничи бъдещите собственици на модела в местата, на които могат да управляват возилото. Ferrari искат това да се случва на специално подбрани от тях и контролирани трасета, а не реални пътища. Самият модел е разработен за малка, но елитна група от фенове на Ferrari.     Цената на уникалния модел се очаква да е от порядъка на $3 млн. Мощният двигател на суперавтомобила работи на впечатляващите 9400 оборота в минута. От Ferrari засега пазят в тайна повечето технически спецификации на FXX-K Evo. При всички положения можем да кажем, че дизайна има потенциала го превърне в един от най-впечатляващите автомобили на италианската компания досега. Въпрос на време е да разберем повече детайли за характеристиките на FXX-K.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
Ferrari
Снимки разкривят визията на 2021 Ferrari Portofino M
Снимки разкривят визията на 2021 Ferrari Portofino M
Ferrari изненадаха своите фенове с премиерата на 2021 Portofino M, който представлява актуализирана версия на 2+2 GT версията. Обновеният модел предлага още по-динамичен дизайн и по-модерни технологии. Наличието на буквата "M" в името на 2021 Ferrari Portofino е индикация за направените модификации различаващи автомобила от оригиналния кабриолет. Италианската дума е "Modificata". Предстоящата версия запазва 3.8-литровия V8 двигател, но добавя функции като колянов вал с плоска равнина, сензор за скорост в турбокомпресора, подобрени ауспуси и нов софтуер за управление. Крайният резултат е мощност от 612 конски сили и интеграцията на осемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Този модул е с 20% по-малък, но използва с 35% по-висок въртящ момент.       Различните режими на шофиране на автомобила включват Wet, Comfort, Sport и ESC-OFF. Потребителите могат да изберат като екстри отопляеми седалки. В предната част има два TFT дисплея с размери от съответно 10,3" и 7", които предоставят необходимата информация в реално време. Предвидена е поддръжка за Android Auto и Apple CarPlay. Компанията осигурява и специална програма за обслужване за период от седем години. Цената на 2021 Ferrari Portofino M ще е $240 хил.     Още от Digital: Ето как изглежда луксозната лимузина Ferrari 360 Modena
Ferrari
Ето как е изглеждал футуристичният автомобил 1970 Ferrari 512 S Modulo
Ето как е изглеждал футуристичният автомобил 1970 Ferrari 512 S Modulo
Легендарният италиански производител никога не с изпитвал трудности да експериментира с различни дизайни и да представя мощни и уникални във всеки един детайл суперавтомобили. Ferrari продължават да търсят начини, с които да изпреварят своите конкуренти в индустрията. Всички сме свикнали да виждаме спортни модели като Ferrari Enzo или Ferrari F50, но в богата история на компанията съществуват и прототипи на други футуристични машини. Един от най-добрите примери е уникалния Ferrari 512 S Modulo, чиито дизайн  е показан за първи път през 1970г.  Определено можем да се съгласим, че визията на автомобила е доста атрактивна дори и погледано от днешните стандарти. Със сигурност хората, които са имали възможността да видят с очите си Ferrari 512 S Modulo дълго време ще си спомнят за този момент.     С тази привилегия могат да се похвалят потребителите, които са посетили 1970 Geneva Motor Show изложението. Уникалният дизайн е дело на партньорство с експерти на Pininfarina, които стават причини за 22 престижни награди, които Ferrari 512 S Modulo печели на събитието. Много автомобили от следващите две десетилетия взаимстват и доразвиват някои от напредничавите идеи заложени във Ferrari 512 S Modulo, съобщава SlashGear. Водещият дизайнер на машината е Паоло Мартин, който премахва класическите врати за сметка на подвижен покрив от стъкло, който изглежда като сцена от фантастичен филм през 1970г. Шасито е базирано на Ferrari 512 S Group 5 състезателния модел на компанията. Автомобилът използва 5-литров V12 двигател с максимална мощност от 550 к.с.     Все пак трябва да отбележим, че прототипа показван на 1970 Geneva Motor Show не разполага със скоростна кутия и двигател, а демонстрира единствено дизайна на автомобила. Според първоначалните планове Ferrari 512 S Modulo може да развие максимална скорост от 355 км/ч. и да ускорява от 0 до 100 км/ч за едва три секунди.  Всички тези характеристики са доста впечатляващи за дизайн на автомобил от преди пет десетилетия. Любопитен факт е, че Pininfarina продават работеща версия на прототипа на американския филмов продуцент и запален фен на Ferrari, Джеймс Гликенхаус. Сумата не е публично обявена.  Новият собственик полага много грижи да възстанови модела до началното състояние, което включва оригиналния двигател и скоростна кутия. Повторният дебют на 512 S Modulo е на 2018 Concorso d'Eleganza at Villa d'Este.     Още от Digital: Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
часовници
Новият часовник на Bugatti има 16-цилиндров двигател и струва колкото Ferrari
Новият часовник на Bugatti има 16-цилиндров двигател и струва колкото Ferrari
Със своите скромно $280 000, Bugatti Chiron Tourbillon  дори не влиза в класацията Топ 100, където на 10 позиция е струващият $5.7 милиона Patek Philippe Ref. 1527, а шампионът по висока цена е Graff Diamonds Hallucination, който струва $55 милиона.
автомобили
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Легендарният производител актуализира своето портфолио с премиерата на новия F8 Spider. Този модел е разработен като наследник на Ferrari 488 Spider, който се радва на голяма популярност. Новият суперавтомобил има сходен дизайн и характеристики с F8 Tributo. Според официалните данни Ferrari F8 Spider имат 3.9-литров V8 двигател с максимална мощност от 710 конски сили.   Всъщност това е с 49 конски сили повече от възможностите на Ferrari 488 Spirder. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 2.9 секунди, като максималната скорост е 340 км/ч. Новият модел предлага и седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, информира CNet. Tвърдият покрив е подвижен и може да се прибере за едва 14 секунди при скорост, която не надхвърля 40 км/ч.     Ferrari F8 Spider използва същата Dynamic Enhancer Plus (FDE+) система, както F8 Tributo. Другите иновации в автомобила включват технологията Side Slip Control. Самият интериор има минималистичен дизайн със 7-инчов тъчксрийн в централната конзола. Все още не разполагаме с информация на каква цена  ще се продава този модел, както и кога стартират продажбите на пазара.   Още от Digital: Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari Purosanque
Ferrari Purosangue ще е първият SUV автомобил на компанията
Ferrari Purosangue ще е първият SUV автомобил на компанията
Ferrari официално потвърдиха как ще се казва първия им SUV автомобил. Дългоочакваният модел ще дебютира на пазара през 2022г. с името Purosangue. Премиерата ще е чак след четири години, защото Ferrari искат да имат достатъчно време да създадат най-добрия автомобил в този сегмент. Мисията на Purosаngue няма да е лесна, тъй като ще трябва да се конкурира директно с предложенията на другите водещи производители като Maserati и Lamborghini.     Италианският бранд засега пази в тайна техническите спецификации на модела, като засега знаем само, че това ще е четириместен SUV автомобил. Ferrari ще положат специални усилия, за да отличат Purosangue от останалите SUV автомобили, които се продават на пазара. Първоначалните планове на компанията предвиждаха премиерата да стане факт преди края на десетилетието. Това няма да се случи, тъй като Purosangue е най-важният автомобил за Ferrari от десетилетия.      Необходимо е повече време дизайнерите да постигнат перфектния баланс между луксозен дизайн и интериор, бързина и мобилност, която е необходима са градски условия. Ferrari допълниха, че цената на първия им SUV ще е характерна за премиум сегмента. Много е вероятно Purosangue да има V8 или хибридни V6 двигатели и система за задвижване на четирите колела. Тепърва ще разбираме повече детайли за възможностите на този модел.   Oще от Digital: Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari също планират да се присъединят към набиращата популярност тенденция в разработването на електрически автомобили. Повечето големи производители започнаха да разработват EV версии на най-популярните си модели. Лично шефът на италианския бранд, Серджо Маркионе потвърди официално, че почти всичките автомобили на Ferrari ще са хибриди до 2022г. Клиентите им ще разполагат с възможността да изберат много малък брой модели, които се задвижват от стандартните бензинови двигатели, предаде BusinessInsider.   Данните бяха разкрити по време на среща на главния изпълнителен директор с инвеститорите на Ferrari, информира BusinessInsider. Решението да се премине към хибриди е провокирано от желанието на компанията да продава повече автомобили годишно, както и да отговори подобаващо на все по-строгите изисквания за емисии и икономия на горивото. Именно заради това Ferrari ще се наложи да намерят оптимален баланс между хибридите и традиционните модели, които имат двигатели с вътрешно горене в портфолиото си.      Италианският производител ще инвестира сериозни средства за "хибридизиране" на сегашните си двигатели с 8 и 12 цилиндъра. Това няма да е лесен и бърз процес, но е задължителен компонент от бъдещата им стратегия. Феновете на Ferrari ще продължат да изискват максимална мощност и традиционния звук на двигателя свързан с популярните им модели дори от хибридните автомобили на Ferrari. Времето ще покаже дали компанията ще успее да се адаптира към всички тези процеси в индустрията.   Oще от Digital: Как Ferrari се превърна от производител на автомобили в мултимилионен бранд
автомобили
Ferrari разработват електрически суперавтомобил и SUV от висок клас
Ferrari разработват електрически суперавтомобил и SUV от висок клас
Ferrari планират да представят мощен суперавтомобил с електрически двигател, който да се конкурира с последните модели на Tesla. Информациятa е от изявление на главния изпълнителен директор на компанията, Серджо Маркионе на изложението Detroit Auto Show 2018. Според думите му Ferrari ще представят модела на пазара преди 2020г., когато се очаква премиерата на Tesla Roadster. Шефът на компанията отказа да коментира детайли за спецификациите и дизайна на първия им EV автомобил.   Неговото мнение е, че ако бъде произведен суперавтомобил с електрически двигател е абсолютно задължително Ferrari да го създадат преди останалите компании. Шефът на компанията твърди, че единствено най-скъпите EV модели могат да бъдат печеливши и италианския производител не проявява никакъв интерес към по-евтините автомобили от този сегмент. Серджо Маркионе, обаче допълни, че Ferrari възнамеряват да представят и свой SUV автомобил, предаде Engadget   Любопитен факт е, че само преди две години в свое интервю той сподели, че Ferrari никога няма да представят подобен модел, докато управлява компанията. Ferrari ще трябва да се справят с доста сериозна конкуренция и в пазара на електрически автомобили, тъй като BMW и Porsche също имат амбициозни планове в тази ниша. Не ни остава нищо друго освен да се въоръжим с търпение, за да научим повече данни за визията и характеристиките на предстоящите суперавтомобили на Ferrari.   Вижте как Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari e един от най-обичаните производители на спортни автомобили и вече повече от седем десетилетия не спира да изненадва своите клиенти. Италианският гигант извървя дълъг път от премиерата на първия си модел до утвърждаването си като един от най-луксозните брандове в цял свят. През 2015г. Ferrari станаха публична компания, чиято стойност се оценяваше на стойност от почти $10 млрд. В момента пазарната капитализация е над $21 млрд., което е впечатляващ ръст за толкова кратък период.   Не е голям броя на компаниите, които могат дасе похвалят с подобна стойност. В същото време това превръща Ferrari в един от най-скъпите и престижни брандове в цял свят. Едва ли има човек, който да не асоциира името на компанията с култовото "конче" от емблемата им, което и днес е запазена марка на Ferrari. Интересното е, че впечатляващия успех на Ferrari в сферата на бизнеса идва чак през последните години, предаде BusinessInsider.      В миналото въпреки безупречната си репутация италианската компания не е можела да се конкурира с най-големите брандове в света. Златната ера за компанията стартира през 70-те години на миналия век, когато Енцо Ферари заради финансови проблеми продава правата на компанията на FIAT. С този ход се подсигурява бъдещето на Ferrari и това е основата, на която е създаден мултимиардния бранд на италианския производител, който всички познаваме днес.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
DMCA.com Protection Status