Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
27 резултата за ferrari
автомобили
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Легендарният производител актуализира своето портфолио с премиерата на новия F8 Spider. Този модел е разработен като наследник на Ferrari 488 Spider, който се радва на голяма популярност. Новият суперавтомобил има сходен дизайн и характеристики с F8 Tributo. Според официалните данни Ferrari F8 Spider имат 3.9-литров V8 двигател с максимална мощност от 710 конски сили.   Всъщност това е с 49 конски сили повече от възможностите на Ferrari 488 Spirder. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 2.9 секунди, като максималната скорост е 340 км/ч. Новият модел предлага и седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, информира CNet. Tвърдият покрив е подвижен и може да се прибере за едва 14 секунди при скорост, която не надхвърля 40 км/ч.     Ferrari F8 Spider използва същата Dynamic Enhancer Plus (FDE+) система, както F8 Tributo. Другите иновации в автомобила включват технологията Side Slip Control. Самият интериор има минималистичен дизайн със 7-инчов тъчксрийн в централната конзола. Все още не разполагаме с информация на каква цена  ще се продава този модел, както и кога стартират продажбите на пазара.   Още от Digital: Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari Purosanque
Ferrari Purosangue ще е първият SUV автомобил на компанията
Ferrari Purosangue ще е първият SUV автомобил на компанията
Ferrari официално потвърдиха как ще се казва първия им SUV автомобил. Дългоочакваният модел ще дебютира на пазара през 2022г. с името Purosangue. Премиерата ще е чак след четири години, защото Ferrari искат да имат достатъчно време да създадат най-добрия автомобил в този сегмент. Мисията на Purosаngue няма да е лесна, тъй като ще трябва да се конкурира директно с предложенията на другите водещи производители като Maserati и Lamborghini.     Италианският бранд засега пази в тайна техническите спецификации на модела, като засега знаем само, че това ще е четириместен SUV автомобил. Ferrari ще положат специални усилия, за да отличат Purosangue от останалите SUV автомобили, които се продават на пазара. Първоначалните планове на компанията предвиждаха премиерата да стане факт преди края на десетилетието. Това няма да се случи, тъй като Purosangue е най-важният автомобил за Ferrari от десетилетия.      Необходимо е повече време дизайнерите да постигнат перфектния баланс между луксозен дизайн и интериор, бързина и мобилност, която е необходима са градски условия. Ferrari допълниха, че цената на първия им SUV ще е характерна за премиум сегмента. Много е вероятно Purosangue да има V8 или хибридни V6 двигатели и система за задвижване на четирите колела. Тепърва ще разбираме повече детайли за възможностите на този модел.   Oще от Digital: Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari също планират да се присъединят към набиращата популярност тенденция в разработването на електрически автомобили. Повечето големи производители започнаха да разработват EV версии на най-популярните си модели. Лично шефът на италианския бранд, Серджо Маркионе потвърди официално, че почти всичките автомобили на Ferrari ще са хибриди до 2022г. Клиентите им ще разполагат с възможността да изберат много малък брой модели, които се задвижват от стандартните бензинови двигатели, предаде BusinessInsider.   Данните бяха разкрити по време на среща на главния изпълнителен директор с инвеститорите на Ferrari, информира BusinessInsider. Решението да се премине към хибриди е провокирано от желанието на компанията да продава повече автомобили годишно, както и да отговори подобаващо на все по-строгите изисквания за емисии и икономия на горивото. Именно заради това Ferrari ще се наложи да намерят оптимален баланс между хибридите и традиционните модели, които имат двигатели с вътрешно горене в портфолиото си.      Италианският производител ще инвестира сериозни средства за "хибридизиране" на сегашните си двигатели с 8 и 12 цилиндъра. Това няма да е лесен и бърз процес, но е задължителен компонент от бъдещата им стратегия. Феновете на Ferrari ще продължат да изискват максимална мощност и традиционния звук на двигателя свързан с популярните им модели дори от хибридните автомобили на Ferrari. Времето ще покаже дали компанията ще успее да се адаптира към всички тези процеси в индустрията.   Oще от Digital: Как Ferrari се превърна от производител на автомобили в мултимилионен бранд
автомобили
Ferrari разработват електрически суперавтомобил и SUV от висок клас
Ferrari разработват електрически суперавтомобил и SUV от висок клас
Ferrari планират да представят мощен суперавтомобил с електрически двигател, който да се конкурира с последните модели на Tesla. Информациятa е от изявление на главния изпълнителен директор на компанията, Серджо Маркионе на изложението Detroit Auto Show 2018. Според думите му Ferrari ще представят модела на пазара преди 2020г., когато се очаква премиерата на Tesla Roadster. Шефът на компанията отказа да коментира детайли за спецификациите и дизайна на първия им EV автомобил.   Неговото мнение е, че ако бъде произведен суперавтомобил с електрически двигател е абсолютно задължително Ferrari да го създадат преди останалите компании. Шефът на компанията твърди, че единствено най-скъпите EV модели могат да бъдат печеливши и италианския производител не проявява никакъв интерес към по-евтините автомобили от този сегмент. Серджо Маркионе, обаче допълни, че Ferrari възнамеряват да представят и свой SUV автомобил, предаде Engadget   Любопитен факт е, че само преди две години в свое интервю той сподели, че Ferrari никога няма да представят подобен модел, докато управлява компанията. Ferrari ще трябва да се справят с доста сериозна конкуренция и в пазара на електрически автомобили, тъй като BMW и Porsche също имат амбициозни планове в тази ниша. Не ни остава нищо друго освен да се въоръжим с търпение, за да научим повече данни за визията и характеристиките на предстоящите суперавтомобили на Ferrari.   Вижте как Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari e един от най-обичаните производители на спортни автомобили и вече повече от седем десетилетия не спира да изненадва своите клиенти. Италианският гигант извървя дълъг път от премиерата на първия си модел до утвърждаването си като един от най-луксозните брандове в цял свят. През 2015г. Ferrari станаха публична компания, чиято стойност се оценяваше на стойност от почти $10 млрд. В момента пазарната капитализация е над $21 млрд., което е впечатляващ ръст за толкова кратък период.   Не е голям броя на компаниите, които могат дасе похвалят с подобна стойност. В същото време това превръща Ferrari в един от най-скъпите и престижни брандове в цял свят. Едва ли има човек, който да не асоциира името на компанията с култовото "конче" от емблемата им, което и днес е запазена марка на Ferrari. Интересното е, че впечатляващия успех на Ferrari в сферата на бизнеса идва чак през последните години, предаде BusinessInsider.      В миналото въпреки безупречната си репутация италианската компания не е можела да се конкурира с най-големите брандове в света. Златната ера за компанията стартира през 70-те години на миналия век, когато Енцо Ферари заради финансови проблеми продава правата на компанията на FIAT. С този ход се подсигурява бъдещето на Ferrari и това е основата, на която е създаден мултимиардния бранд на италианския производител, който всички познаваме днес.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
Ferrari
Шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат лускозен SUV
Шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат лускозен SUV
Водещите производители проявяват все по-голям интерес към SUV автомобилите и това в момента е най-атрактивния сегмент в индустрията. През последната година видяхме много интересни SUV модели на компании като Jaguar, Maserati и Bentley. Прави впечатление отсъствието на Ferrari в тази пазарна ниша. Този фактор принуди много анализатори да спекулират с навлизането на италианския бранд в този сегмент. Плановете на компанията, обаче са коренно различни.    Шефът на Ferrari, Серджо Маркионе официално отхвърли възможността на този етап да видим SUV автомобил на италианския производител, предаде BusinessInsider. В своето изявление той сподели, че всеки е наясно, че ако компанията пусне на пазара подобен модел той ще се продава добре. Маркионе допълни, че не може да си представи Ferrari да предложат на клиентите си SUV, който не предлага динамиката на шофиране, характерна за спортните автомобили италианския производител.    Компанията ще продължи да се придържа към корените си и засега няма да рискува с премиерата на подобен автомобил. Шефът на Ferrari също така очаква продажбите да се увеличат до над 10 хил. броя през 2017г., в сравнение с досегашните 7 хил. автомобила от последните години. Изказването на Маркионе е много любопитно, тъй като всички водещи компании се надпреварват да представят SUV автомобили на пазара. Ferrari изглежда ще заложат на съвсем различна стратегия, за да гарантират максималното качеството на автомобилите си.    Вижте как Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari
Ferrari спират да произвеждат автомобили с механични скоростни кутии
Ferrari спират да произвеждат автомобили с механични скоростни кутии
Ferrari продължава да е символ на спортните автомобили от висок клас и е един от най-обичаните брандове в индустрията. Италианският производител обича да експериментира с различни иноваторски идеи. Oт компанията смятат, че времето на ръчните скоростни кутии вече е изтекло и трябва да заложат на автоматичните трансмисии в своите бъдещи модели. Ferrrari смятат, че досега те бяха символ на бърза скорост, но ситуацията вече е много по-различна в индустрията, предаде DigitalTrends.    Италианският производител вече разглежда механичните трансмисии, като нещо от миналото. Taка италианският производител смята да заложи на изцяло нов стратегия, за да привлича вниманието на своите фенове по цял свят. От компанията са на мнение, че механичната трансмисия ограничава самите водачи в желанието им да усетят пълната мощ на автомобилите. В същото време oт Ferrari вярват в огромния потенциал, който имат автоматичните скоростни кутии.    Причината за това решение на компанията е, че дори съвременните ръчни трансмисии няма как да осигурят скоростта, която автоматичните кутии с два съединителя предлагат на своите потребители. Въпрос на време е да видим дали другите производители ще последват примера на Ferrari. Италианският бранд винаги е бил специално име в индустрията и сега до показва за пореден път.    Вижте какво мисли шефът на Ferrari за автомобилите на Tesla
Ferrari
Какво мисли шефът на Ferrari за автомобилите на Tesla
Какво мисли шефът на Ferrari за автомобилите на Tesla
Теsla e сравнително ново име в автомобилната индустрия, но иновативните модели на компанията вече загатнаха и убедиха всички в нейния потенциал да бъде по-влиятелен фактор в нея. Премиерата на нейния първи автомобил бе интересно събитие, което обаче не бе достатъчно другите водещи брандове да са позитивно настроени към нейния успех в дългосрочен план. Само преди няколко седмици Tesla представиха официално новия Model 3, който е най-добрия автомобил на компанията досега и предлага много интересни характеристики на сравнително достъпна цена.   Eдна от най-легендарните компании в този сектор, а именно Ferrari продължава да се придържа към класическите двигатели и да не проявява интерес към набиращите популярност електрически автомобили, информира CNet. В свое изявление сега главният изпълнителен директор на италианския производител, Серджио Маркионе коментира моделите на Tesla и увери своите фенове, че няма никакво намерение да навлиза в пазара на EV модели. Според него идеята да видим Ferrari без стандартния двигател с вътрешно горене е "неприемливо" и в разрез с философията и традициите на компанията.   Изказването му е направено след като шефа на Ferrari е имал възможността да шофира Model 3 на Tesla, като той допълни, че се е чувствал странно заради електрическия агрегат на модела и при липсата на агресивния звук на двигателя, който по традиция отличава нейните автомобили. За да се измъкне от пълната тишина в купето той се е оказал принуден да включи радиото и заключи, че "Този автомобил не е Ferrari", а също, че италианския производител никога няма да представи такъв модел, както и самоуправляващ автомобил. По този начин компанията ще остане верна на корените си и ще залага на мощни двигатели с вътрешно горене и уникалния си спортен дизайн.   Вижте как Ferrari ще променят дизайна на своите бъдещи автомобили
суперавтомибили
Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari е една от най-емблематичните компании в автомобилната индустрия, която предлага разнообразие от предложения в премиум сегмента. Италианският производител вече обръща и сериозно внимание на електрическите двигатели, които ще имат все по-важно значение за стратегията им. Ferrari предстaвиха официално първият си хибриден автомобил, който ще бъде произвежда масово от компанията и носи името SF90 Stradale.      С тази премиера Ferrari искате да демонстрират ангажимента си към електрическите автомобили и да покажат на всички, че виждат в тях бъдещето на цялата индустрия. Ferrari SF90 Stradale освен впечатляващ дизайн предлага и 4-литров V8 двигател с максимална мощност от 769 конски сили, която се осигурява от три електрически двигателя. Уникалният модел е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч. за приблизително 2.5 секунди, съобщава Engadget.     Любопитен факт е, че суперавтомобила може да измине само 25 километра на електричество. Все пак това е достатъчно да се спестят ценни литри гориво в натоварените градски условия. Ferrari SF90 Stradale на хартия не е толкова мощен модел, колкото LaFerrari, но се очаква в реални условия да демонстрира по-бърза скорост. По този начин новия хибрид ще се превърне в най-мощния автомобил на италианския производител досега.     Oще от Digital: Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari 512S Modulo
Ето как Ferrari са си представяли автомобила на бъдещето преди 40 години
Ето как Ferrari са си представяли автомобила на бъдещето преди 40 години
Инженерите на Ferrari винаги са намирали начини как да изненадват с футуристичните си дизайни. Компанията има безупречната репутация може да се похвали с редица престижни награди на автомобилите си. Ferrari са известни с желанието да експериментират и през годините са представяли много вълнуващи концепции, които са изпреварили времето си. Тази традиция и до ден днешен се изповядва от компанията.     Modulo е прототип на Pininfarina от 70-те години, който се отличава  футуристичния си дизайн. Идеята за Ferrari 512S Modulo е на Паоло Мартин, който работи за Pininfarina и изразява неговата представа за автомобила на бъдещето. Плановете са предвиждали футуристичния модел да бъде показан на 1970 Geneva Motor Show, но това така и не се случва, но Ferrari все още разполагат с работеща версия. съобщава Engadget.     Концепцията е предвиждала автомобила на бъдещето да има 5-литров V12 двигател с петстепенна механична скоростна кутия и максимална мощност от 550 конски сили. Плановете са били Ferrari 512S Modulo да развива скорост от 354 км/ч. Самият автомобил никога не влиза в продукция, но дизайна му изглежда доста интересно дори от модерна гледна точка. Възстановката на работещия прототип дължим на колекционер-любител на Ferrari.     Oще от Digital: Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari 488 PIsta
Ето как изглежда суперавтомобила Ferrari 488 Pista
Ето как изглежда суперавтомобила Ferrari 488 Pista
Ferrari вече представиха специални версии на на последните си три автомобила, които се задвижват от V8 двигатели. Това са 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia и 458 Speciale. Италианският производител продължи с тази стратегия и сега разкри повече детайли за новия Ferrari 488 Pista, който представлява лимитирана версия на мощния 488 GTB. Официалната премиера на суперавтомобила ще стане факт на изложението 2018 Geneva Motor Show през март, информира CNet.     Новият модел е оптимизиран за шофиране с оптимална скорост на състезателната писта. Ferrrari 488 Pista има V8 двигател с два турбокомпресора, които гарантират максимална мощност от 720 конски сили. Според официалните данни самия агрегат е по-лек от този в  стандартния 488GTB и е допълнен от изпускателни колектори на Inconel, олекотен колянов вал и маховик, както и керамични спирачни дискове. Дизайнът на Ferrari 488 Pista e променен, за да гарантира максимално сцепление и на пистата.     Системата Ferrari Dynamic Enhancer използва софтуер за регулиране на налягането на спирачките и така гарантира, че суперавтомобила е стабилен дори при високи скорости. Ferrari ще произведат лимитирана серия на суперавтомобил и ще разкрият допълнително цената на Ferrari 488 Pista. За сравнение стандартната версия на 488 GTB се продава за $252 800, докато по-стария 458 Speciale е достъпен за $300 хил. С оглед на подобренията цената на 488 Pista е възможно да е още по-висока.     Вижте как Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ferrari за пръв път разкриха детайли за концептуалния FXX-K преди три години. Компанията не е спирала да работят над този прототип и сега разкриха повече данни за подобренията в новата версия на модела. Въпросният суперавтомобил е базиран на най-модерните технологии и има хибриден двигател, осигуряващ максимална мощност от 1000 конски сили. Уникалното превозно средство е разработено не толкова с идеята да се използва от реални клиенти, а по-скоро да демонстрира на какво са способни инженерите на Ferrari.     Всеки един детайл от дизайна е изпипан така, че да допринесе максимално за аеродинамиката на Ferrari FXX-K Evo, информира BusinessInsider. Италианския производител смята да ограничи бъдещите собственици на модела в местата, на които могат да управляват возилото. Ferrari искат това да се случва на специално подбрани от тях и контролирани трасета, а не реални пътища. Самият модел е разработен за малка, но елитна група от фенове на Ferrari.     Цената на уникалния модел се очаква да е от порядъка на $3 млн. Мощният двигател на суперавтомобила работи на впечатляващите 9400 оборота в минута. От Ferrari засега пазят в тайна повечето технически спецификации на FXX-K Evo. При всички положения можем да кажем, че дизайна има потенциала го превърне в един от най-впечатляващите автомобили на италианската компания досега. Въпрос на време е да разберем повече детайли за характеристиките на FXX-K.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
МcLaren 720S
МcLaren 720S е новият конкурент на Ferarri 488 GTB
МcLaren 720S е новият конкурент на Ferarri 488 GTB
Ferrari е първата асоциация за спортен автомобил, която много от нас си правят. McLaren имат за цел да променят тази представа на любителите на високите скорости с новия си футуристичен модел. Компанията използва Geneva Motor Show 2017, за да покажат за първи път новия McLaren 720S. Това е първият представител на второто поколение Super Series aвтомобили на английския производител. McLaren 720S има една единствена цел, а именно да се справи с конкуренцията на Ferrari.     Футуристичният дизайн на McLaren 720S е допълнен от усъвършенствана аеродинамика и ултралек корпус от въглеродни влакна. Новият автомобил е наследник на McLaren 650S Coupe и се очаква да е по-мощен дори от впечатляващия Ferrari 488 GTB, който има двигател с 661 конски сили, предаде BusinessInsider. Дизайнерите на McLaren са вградили два LED сензора в предните фарове, където са разположени и всмукатели за въздух, което придава неподражаем вид на 720S.     В задната част има двойна изпускателна система и хидравлично задвижван заден спойлер, който функционира и като въздушна спирачка. Този компонент може да подобрява стабилността при висока скорост, да увеличава спирачната активност и да нaмалява сцеплението, в зависимост от позицията си. McLaren 720S има две врати, които се отварят вертикално и откриват впечатляваща гледка към новото Monocage II купе на компанията. Суперавтомобилът използва нов 4-литров M840T V8 двигател с максимална мощност от 720 конски сили и е допълнен от 7-степенна скоростна кутия с два съединителя. Вижте как новият суперавтомобил McLaren Super Series ще има сгъваем дисплей в предната част
Ferrari
Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari е една от малкото компании, която все още не предлага на клиентите си електрически автомобили. Легендарният производител все пак проявява голям интерес към тези модели. Главният изпълнителен директор на Ferrari, Серджо Маркионе потвърди, че компанията иска да се включи към надпреварите от Formula E сериите. Болидите в тях използват именно електрически двигатели. Според него има още няколко важни неща, които трябва да бъдат направени, за да се изпълни тази цел.    Мнението на Маркионе е, че Ferrari е необходимо да се справят с два проблема преди да се включат към Formula E сериите, информира DigitalTrends. Първият е свързан с факта, че болидите се сменят на средата на състезанието, защото батериите им нямат достатъчно капацитет да изминат цялата дистанция. Шефът на Ferrari определи сегашната система на стандартизация на Formula E като втория голям проблем за навлизането на компанията в това интересно състезание.   Отборите разполагат с известна свобода по отношение на дизайна на задвижващата система на своите болиди. Голямото ограничение е изискването всички да използват едно и също Spark-Renault SRT_01e шаси. Маркионе категорично заяви, че ако Ferrari се присъединят към Formula E те ще искат да си проектират собствено шаси. Италианският производител се надява тези правила да бъдат променени. Именно това е желанието и на другите големи компании в индустрията като Audi, BMW, Jaguar и Mercedes-Benz.    Вижте как Ferrari ще променят дизайна на своите бъдещи автомобили
Ferrari
Ferrari ще представят кабрио версия на LaFerrari през есента
Ferrari ще представят кабрио версия на LaFerrari през есента
Италианската компания възнамерява да изненада приятно своите фенове и посетителите на Paris Motor Show, което ще се проведе през есента като представят кабрио версия на хибридния суперавтомибил LaFerrari. Успоредно с това те показаха и първите снимки на този модел и потвърдиха, че смятат да продадат лимитирана серия на луксозното возило, а повечето от тях вече са предварително поръчани. На този етап все още не знаем цената на предстоящия кабриолет от висок клас на Ferrari, но базовата версия на LaFerrari може да се купи за приблизително $1.3 млн., информира Forbes.   Впечатляващият хибрид на Ferrari разполага с V12 бензинов агрегат с мощност от 780 конски сили и е разположен точно зад двете седалки за пътници в купето и е допълнен от още един електрически двигател. От своя страна той гарантира още 155 к.с. и заедно с две батерии са поставени под самите седалки, като тази конструкция ще се запази и в кабрио версията на суперавтомобила. За разлика от другите конкурентни хибриди на компании като Porsche и McLaren в този случай собствениците няма да могат да изполжват режим, в който работи единствено електрическия двигател.   Новият кабриолет ще запази същата ходова част и системата генерира енергия не само от двигателя, но още от спирачките и тракшън контрола, a пълното име и другите спецификации ще научим на изложението в Париж. Предстои да видим и колко точно броя на този автомобил ще създаде компанията, като всеки от тях ще има подвижен покрив, направен от карбонови материали. Все пак компанията е внесла промени в дизайна, които да подобрят аеродинамиката и представянето, като ще трябва да се въоръжим с още малко търпение, за да разберем какви други подобрения ни очакват в кабрио версията на LaFerrari.   Вижте какво мисли шефът на Ferrari за автомобилите на Tesla
Ferrari
Ferrari GTC4 Lusso има V12 двигател с мощност от 680 к.с. и максимална скорост от 334 км./ч.
Ferrari GTC4 Lusso има V12 двигател с мощност от 680 к.с. и максимална скорост от 334 км./ч.
Ferrari GTC4 Lusso е новото поколение на популярния модел FF на италианския производител и е подходящ за каране в неравни терени, заснежени пътища и може безпроблемно да ви закара до планираната от вас ски почивка в планината. Новият модел включва усъвършенствана система за задвижване на четирите колела и има просторен интериор, който може да побере цялото ви семейство. Ferrari GTC4 Lusso има по-изчистени линии и спортен дизайн, но също така разполага с по-мощен V12 двигател, като All-Wheel Drive (AWD) системата е другата разлика, в сравнение с неговия предшественик, предаде Mashable.   Вътрешността на автомобила също е претърпяла промени, тъй като купето вече е базирано на иновативен Dual Cockpit дизайн, който позволява на всичките пътници да имат същото пространство, както и водача за максимален комфорт. В горната част на автомобила е разположен панорамен стъклен покрив, който се грижи за осигуряването на достатъчна светлина в него, а в централната конзола е оборудвана с голям дисплей за възпроизвеждане на любимото ви мултимедийно съдържание. Новият V12 двигател гарантира максимална мощност от впечатляващите 680 конски сили, като Ferrari GTC4 Lusso може да развива скорост от 334 км./ч.   Ferrari са използвали и най-модерните технологии, за да гарантират безопасността и стабилното поведение на модела, като са взаимствали и някои от системите, които се използват от болидите във Формула 1. Официалната премиера на модела ще се състои на предстоящото изложение Geneva Motor Show, което ще се проведе през март в Швейцария и тогава ще разберем повече детайли за неговата цена. Можем да сме сигурни, че тя няма да е по джоба на всеки и ще е интересно да видим дали новия автомобил ще повтори успеха на своя предшественик.   Вижте как Ferrari ще променят дизайна на своите бъдещи автомобили