Facebook постоянно експериментират с различни функции и нововъведения, с които да улеснят комуникацията на потребителите. През последните месеци социалната мрежа проведе серия от тестове с интеграцията на Downvote бутон сред ограничен брой потребители. Изглежда, че тази функция е предизвикала позитивни реакции, тъй като вече е достъпна за повече хора. Новият Downvote бутон е наличен в в САЩ, Австралия, Нова Зеландия и редица други страни в световен мащаб, информира TechRadar.

 

Самият бутон може да се използва като алтернатива на традиционния Upvote в коментарите на публичните постове в социалната мрежа. От компанията твърдят, че Downvote бутона е различен от Thumbs-Up и Thumbs-Down опциите за харесване или нехаресване на публикации. Facebook също така окуражават потребителите да използват тази функция, за да докладват за неподходящи коментари, които разпространяват нецензурно или обидно съдържание, както и фалшиви новини. 

 

 

Разбира се тази функция може да се използва и като израз на несъгласие или негативно мнение с дадена публикация. В следващите дни Downvote бутона ще е достъпен за повече профили и постепенно ще стане неизменна част от социалната мрежа. Времето ще покаже дали потребителите ще възприемат положително тази иновация или ще се придържат към досегашните методи да изразяват себе си и да комуникират с другите хора във Facebook.

 

Още от Digital: Пет социални мрежи, които можете да използвате вместо Facebook