Социалната мрежа добави поддръжка за 360-градусови клипове в News Feed още през юни 2016г. Функцията се превърна в хит сред потребителите и това принуди Facebook да инвестира допълнителни средства в този формат. Вече можем да излъчваме на живо с 360-градусово видео, както и да го гледаме на мобилните си устройства. Следващата закономерна стъпка в еволюцията на News Feed e виртуалната реалност, информира Engadget.

 

 

Facebook са разработили интерактивна игра по повод премиерата на новия филм Jumanji, която е достъпна както под формата на 360-градусово видео, така и за очилата с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се разхождат из мистериозния остров и да събират различни артефакти, които им разкриват любопитни неща за самия филм. Пълното име на играта е Jumanji: Welcome to the Jungle и е базирана на React VR софтуера за разработчици, който се използва и от Oculus.

 

Това е само първият подобен проект, тъй като Facebook планират да започнат да ни показват все повече VR съдържание в News Feed секцията в профилите ни. Самите кадри всъщност са заснети като 360-градусови снимки, които след това се обработват от специални алгоритми и така се получава ефекта на виртуална реалност. Ако искате сами да се разходите на мистериозния остров в Jumanji: Welcome to the Jungle трябва да отворите този линк от своя браузър. 

 

Вижте Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции