Facebook желаят да прекарваме колкото се може повече време в своите профили, за да имат достъп до повече информация за всеки нас. Компанията вече е започнала експерименти с функция, позволяваща на търговците да рекламират в реално време своите продукти. Идеята е да виждаме клипове на живо със съответната стока, което да ни накара да извършим дадена покупка. Представителите на бизнеса ще има как да уведомяват своите потребители преди да започват да стриймват в социалната мрежа, предаде Engadget.

 

Съдържанието на клиповете зависи изцяло от креативността на неговите създатели, които ще имат възможността да го покажат на аудиторията, както намерят за добре. Ако всичко върви по план потребителите ще могат да извършват покупки, чрез акаунтите си във Facebook Messenger, без дори да напускат своите профили. В момента Facebook експериментират с тази функция с ограничен брой хора, но се очаква скоро да стане част от Pages секцията на всички акаунти, които са регистрирани в социалната мрежа.

 

 

 

Възможността да виждаме на живо демо на продукти в профилите си определено ще се хареса на много хора. Aко Facebook открият как да привлекат водещите търговци и производители това може да превърне функцията в хит. Тепърва предстоят още тестове преди да разберем кога ще можем да тестваме сами този инструмент във Facebook. Компанията иска непрестанно да бъдем активни в своите акаунти и опциите за пазаруване онлайн са добра възможност да ни стимулира да го правим по-често.

 

Oще от Digital: Oсема полезни трика във Facebook за начинаещи