Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
788 резултата за facebook
Facebook Messenger
Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Facebook вече експериментират с нова функция, която да стимулира потребителите да използват Instagram. За да постигнат този ефект от компанията ще ни позволят да синхронизираме профилите си в двете популярни мобилни приложения. В момента имаме опцията да добави Instagram акaунт към Facebook Messenger. Следващата закономерна стъпка в тази интеграция е да можем да виждаме и използваме цялата информация в комуникацията си с други хора   След като синхронизирате своя профил в Instagram към Facebook Messenger ще имате достъп до всичките данни и списъка си с приятели. предаде nokiapoweruser. Функцията ще е особено полезна за хората, които активно използват двете приложения. Благодарение на нея компанията се надява да ни накара да прекарваме повече време в своите акаунти. В момента само ограничен брой потребители могат да използват този инструмент, но вероятно, че скоро ще е достъпен за всички.   Интеграцията на акаунтите между двете приложения е интересна идея, която ще увеличи времето, което прекарваме в профилите си. От друга страна това ще премахне необходимостта да използваме други конкурентни услуги, за да се свързваме с приятелите си. Остава само да се въоръжим с търпение. за да може всички ние да използваме тази функционалност в профилите си във Facebook Messenger и Instagram.   Oще от Digital: 10 скрити функции във Facebook Messenger, които може би не знаете
Facebook
Facebook тестват нова функция за публикуване на коментари в публични постове
Facebook тестват нова функция за публикуване на коментари в публични постове
Facebook експериментират с нови идеи как да ни предоставят разнообразни възможности да виждаме и качваме коментари към публичните страници. От компанията тестват функция, която позволява да стартираме частни разговори в секцията за коментари във Facebook Pages. Засега само ограничен брой хора могат да работят с този инструмент. Те могат да добавят коментар към пост, който да се вижда само от хората, които не са блокиран от настройките на профилите им.     Сега собствениците на страници няма как да виждат частните коментари, но това ще е възможно на по-късен етап, предаде TheNextWeb. Новата функция ще позволи на хората да зададат въпрос или да коментират дадени теми без да им се налага да стартират публична дискусия в социалната мрежа. Много хора вероятно ще възприемат положително предстоящата промяна. Благодарение на нея ще може да коментираме публични постове, единствено с приятелите и близките си хора.     В момента има начин да споделяте постове до даден човек или да им го изпратите на лично съобщения. Много по-лесно е просто да добавите един коментар и да сте сигурни, че ще го видят. Още в началото на годината Марк Зукърбърг обеща повече функции, които да ни позволят да поддържаме близки отношения със семейството и любимите ни хора. Ако всичко върви по план няма да се налага да чакаме дълго, за да изпробваме сами новата опция за коментари във Facebook.   Още от Digital: Как Facebook преценяват кои публикации не са подходящи за социалната мрежа
Facebook Messenger
Facebook Messenger вече ще ни информира за фалшивите профили в приложението
Facebook Messenger вече ще ни информира за фалшивите профили в приложението
Facebook Messenger е едно от малкото приложения за комуникация, което има потребителска база от над 1 млрд. души. Софтуерните инженери на компанията вече работят над нова функция, която ще ни позволи да разграничаваме фалшивите профили от тези на действителни хора. Този инструмент може да е доста полезен, особено за онези от нас, на които често им се налага да общуват с непознати във Facebook Messenger. Новата функция предлага много просто, но ефективно решение.    За в бъдеще, когато даден човек се опита да се свърже с вас във Facebook Messenger ще виждате допълнителна информация за съответния акаунт, съобщава Neowin. Вече ще има как с няколко кликвания да видим неща като имейл адрес, телефонен номер, държавата, в която е регистриран профила и др. Този инструмент вече се тетва от Facebook сред ограничена група от хора и тепърва ще се търсят начини как да се подобри допълнително неговите възможности.      Новата функция ще е свързана единствено с хората, които не са  в списъка с приятели и се опитват да се свържат с вас във Facebook Messenger. Компанията ще ви предупреждава, ако други потребители вече са подали сигнал за съответния акаунт. Всички тези опити на Facebook се правят с цел да се сложи край на разпространението на фалшиво съдържание от профили на несъществуващи хора. Комуникацията с тях в определени случаи също така може да изложи на риск сигурността ни. Все още не знаем кога функцията ще е достъпна за всички.   Oще от Digital: Десет скрити функции във Facebook Messenger, които може би не знаете
Google
Обвиниха Facebook и Google, че ни подвеждат да споделяме повече информация онлайн
Обвиниха Facebook и Google, че ни подвеждат да споделяме повече информация онлайн
Google и Facebook са две от най-влиятелните компании в света и имат достъп до огромно количество информация за потребителите. Технологичните гиганти сега отново провокираха внимание към себе си, тъй като бяха обвинени, че манипулират европейските граждани. Независим доклад от 44 страници на Норвежкия съвет на потребителите (NCC) твърди, че Google и Facebook използват тайни практики да ни подмамят да споделим повече данни за себе си в интернет. Това се случва независимо от операционнaта система.    Водещият начин, по който Google и Facebook ни карат да предприемаме "ненужни действия" за споделяне на данни е с различни прозорци и интерфейси, които ни карат да изберем предпочитан от тях вид настройки в профилите. По този начин потребителите са подканени да кликнат, регистрират, купят или предприемат действие, което в противен случай не биха направили, информира Mashable. В допълнение към това двете компании предприемат различни методи, за да "скрият" в менюто дадени настройки за сигурност.   Докладът на NCC стига до заключението, че двeте компании създават "илюзорна представа" за това, че имаме пълен контрол над това, което се случва с профилите ни в интернет. Тези практики не само ни правят уязвими и ни излагат на риск в социалните мрежи, но също така нарушават актуалното европейско законодателство. NCC са наели няколко адвокатски и консултантски фирми, които да разследват ситуацията и евентуално да повдигнат реални обвинения пред Европейския съд.   Oще от Digital: Как да активираме двуфакторната автентикация за Google, Facebook и Twitter
Facebook
Facebook тестват бутон за блокиране на всички нотификации в социалната мрежа
Facebook тестват бутон за блокиране на всички нотификации в социалната мрежа
Facebook е предлага максимално удобен и лесен начин да се свържем с приятелите и любимите си хора. Един от малкото проблеми на социалната мрежа са досадните нотификации, които виждаме на дисплея на смартфоните.  Компанията е обърнала внимание на този недостатък и вече работи над ефективно решение. Последните данни на Mashable разкриват, че Facebook експериментират с полезна функция, която блокира всички уведомления в профилите ни.    Идеята е потребителите да могат да изберат предварително определен времеви период, в който да не виждат досадните съобщения на екрана на смартфона, предаде Mashable. Решението на социалната мрежа е включването на нов "Do Not Disturb" бутон в профилите ни, с който на спираме нотификациите във Facebook. Засега тази функционалност е достъпна единствено за ограничен брой потребители, но се очаква да може да се използва от всички в следващите месеци.     Компанията е на мнение, че с подобни функции ще позволи на всички да извличат максимума от времето, което прекарват в своите акаунти. Facebook ще проведат серия от допълнителни тестове преди да позволят всички да могат да се възползват от  "Do Not Disturb" бутона. Тази опция ще е интегрирана и към мобилните приложения на социалната мрежа за Android и iOS. Някои анализатори дори прогнозираха, че функцията на по-късен етап ще е достъпна и за Instagram.   Oще от Digital: Facebook вече ще дават приоритет на локалните новини в News Feed
Facebook
Въпреки новите правила, Facebook са споделяли лични данни за потребителите с над 60 компани
Въпреки новите правила, Facebook са споделяли лични данни за потребителите с над 60 компани
Facebook продължават да са обект на множество критики свързани с начина, по който съхраняват и споделят личната ни информация. Скандалът с Cambridge Analytica накара доста хора да изразят негативни коментари и дори принуди Марк Зукърбърг да дава публичния обяснения пред Сената. Компанията призна, че до 2015г. е осигурявала достъп до поверителните данни на своите рекламни партньори и разработчици. След това въвежда нови правила, с които слагат край на тази практика.    Оказва се, обаче, че това твърдение направено директно от Facebook не отговаря на истината. информира Mashable. Нови документи разкриват, че дори и след въвеждането на новите правила някои разработчици са имали ексклузивен достъп до данните на потребителите, като конкретния брой е 61. В продължение на около шест месеца социалната мрежа е споделяла с тях лична информация без знанието на собствениците на засегнатите акаунти. Данните са част от документ със 747 страници.    Едва ли ще е изненадващо, ако Facebook станат обект на нови разследвания заради този доклад. В своя защита компанията казва, че вече не предоставя информация по този начин, но съмненията около достоверността на твърдението остават твърде много. Изглежда, че трябва да бъдем много внимателни какво споделяме в интернет и да обърнем специално внимание на това кои хора имат достъп до поверителната ни информация, която качваме в социалната мрежа, за да се предпазим.   Oще от Digital: Четири функции на Facebook, които можем да подобрим
Facebook
Официално: Европейските потребители на Facebook не са засегнати от скандала Cambridge Analytica
Официално: Европейските потребители на Facebook не са засегнати от скандала Cambridge Analytica
Facebook непрекъснато акцентират върху това, че ни предоставят пълен контрол над информацията, която виждаме и споделяме в социалната мрежа. Въпреки това много потребители продължават да са скептични относно средствата, с които компанията гарантира сигурността ни в интернет. В началото на годината Facebook се озова в центъра на мащабен скандал с политически и социални последствия свързан с американската компания Cambridge Analytica, която се занимава с политически консултации и маркетингови проучвания.    Разследването показа, че Cambridge Analytica са имали достъп до личната информация на над 87 млн. потребители на Facebook без тяхното знание. Компанията е използвала нормалните канали за купуване на данните, които са налични за рекламните партньори на Facebook. Информацията за скандала предизвика вълна от негативни коментари на потребители и предизвика множество разследвания в САЩ и ЕС. Шефът на Privacy Policy дивизията на Facebook, Стивън Сатерфилд сега също коментира ситуацията, предаде AndroidHeadlines.   Основният акцент в изявлението му бе факта, че засегнати от Cambridge Analytica са единствено граждани на САЩ. Той категорично отхвърли възможността лична информация на потребители, които живеят на територията на ЕС да са споделяни в интернет без изричното им съгласие. Тепърва ще разбираме повече детайли за начина, по който Cambridge Analytica успяват да се сдобият с информацията, тъй като Facebook все още чакат различни одобрения, за да извърат пълно вътрешно раследване на скандала.   Oще от Digital: Най-големите проблеми в сигурността на Facebook
социални мрежи
7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Ако не можете да си представите живота без социалните медии, това е знак, че сте се превърнали в жертва на злата сила на социалните мрежи. Това също означава, че сте изпитали поне един от отрицателните ефекти на социалните медии върху хората, твърдят от Make Use Of. Повечето потребители виждат само положителните неща за социалните мрежи – те ни свързват с любими хора, които са далеч от нас, информират ни за важни неща, но те имат и тъмна страна. Ще бъдете изненадани да научите, че отрицателните ефекти на социалните медии са както физически, така и психически. Те може да променят вашето възприятие за света и за вас самите, и то не винаги към по-добро.   Скептични сте към думите, които четете? Няма проблем, но ако прочетете информацията по-долу за 7-те най-тежки отрицателни ефекти на социалните медии върху хората и разпознаете някой от тях като свой собствен  симптом, помислите дали няма да е по-добре за вас да спрете изцяло да използвате социалните медии.   1. Депресия и тревожност Прекарвате ли повече от два часа на ден в социалните медии? Дългото стоене в тези сайтове може да повлияе неблагоприятно на вашето настроение. Възможно е да се появят симптоми на тревожност и депресия. Според редица изследвания, препоръчителният период от време, който трябва да отделите на социалните мрежи, е половин час на ден. Така че, както при всяко друго нещо в живота ни, умереността е ключът.   2. Кибертормоз Днес всеки знае какво е кибертормозът и повечето от нас са наясно какво може да причини той на човека. Въпреки че социалните медии улесниха начина, по който откриваме стари познати и приятели, те също така улесниха престъпниците да намират жертвите си. Анонимността, която осигуряват социалните мрежи, може да бъде използвана от злонамерени хора, за да спечелят доверието на хората и след това да ги тероризират. Тези онлайн атаки често оставят дълбоки белези  в ума на жертвата и дори карат хората да се самоубиват. Кибертормозът не засяга само децата, но и възрастните. Ако сте тормозени онлайн, важно е да знаете, че не сте сами и че можете да предприемете стъпки, за да си върнете достойнството.   3. Страх от липса на информация Страхът от липса на информация е феномен, който се зароди с появата на Facebook. Това е едно от най-честите негативни ефекти на социалните медии. Страхът от липса на информация е основна форма на тревожност, която идва, когато се страхувате, че ще изпуснете някакви положителни емоции, които някой друг изпитва.   Този страх постоянно се подхранва от ангажираността ви в социалните медии. Колкото повече използвате социални мрежи, толкова по-вероятно е да видите пръв, че някой се забавлява. И точно това причинява този страх.   4. Нереалистични очаквания Това вероятно не е изненада, но социалните медии ви помагат да създавате нереалистични очаквания за живот и приятелства. Мрежите, които най-много допринасят за тези нереалистични очаквания са Facebook, Instagram и Snapchat. 5. Отрицателно въздействие върху самочувствието Ако погледнете най-следваните профили в Instagram ще откриете красиви хора, които носят скъпи дрехи на перфектните си тела. Днес тялото е проблем за много хора от двата пола. Разбира се, виждайки тези перфектни в съответствие със стандартите на обществото хора, обикновените хорица осъзнават колко различно изглеждат  от тези снимки и страдат от това. Не всеки е в състояние да направи правилните заключения от тази ситуация.   6. Нездравословен сън Наред с повишените нива на тревожност и депресия, прекаленото време отделено на социалните медии може да доведе до лош сън. Многобройни проучвания показват, че увеличеното използване на социалните медии има отрицателно въздействие върху качеството на съня.   7. Пристрастяване Социалните медии често се описват като по-пристрастяващи от цигарите и алкохола. Не може да прецените дали сте пристрастени към социалните мрежи? Помислете кога за последен път е минал цял ден, без да проверявате профилите си в социалните медии? Ами ако любимите ви социални мрежи напълно изчезнат, това ще ви разстрои ли? Ще ви накара ли това да се чувствате празни и депресирани?   Вижте как прекомерната употреба на социални мрежи влияе на тялото ни  
Facebook
Facebook наеха шефа на дивизията за процесори на Google
Facebook наеха шефа на дивизията за процесори на Google
Google наеха няколко водещи специалисти в сферата на хардуера през последните години, които вече започнаха да разработват процесори за компанията. Технологичният гигант може да се похвали, че притежава един от най-талантливите и добри екипи в този сегмент, но ще трябва да се примират със загубата на най-опитния си учен. Причината е, че досегашния шеф на Chip Development дивизията на Google, Шахриар Раби се е съгласил да продължи кариерата си в един от най-големите им конкуренти в индустрията, а именно Facebook.    Информацията бе потвърдена и от LinkedIn профила на Шахриар Раби, информира AndroidHeadlines. Досега под негово ръководство се създаваха процесорите за смартфоните Pixel. С неговото име се свързва уникалния проект Pixel Visual Core, който представлява модифициран чип, позволяващ на приложения от трети страни да правят снимки с HDR+ качество. Много е вероятно Шахриар Раби да отговаря за разработването на подобни архитектури и в структурата на Facebook, които изглежда проявяват все по-голям интерес към хардуера.    Социалната мрежа започна да публикува различни обяви за сформирането на специален екип, който да проектира за нуждите им чипове още преди няколко месеца. Изглежда, че Шахриар Раби ще се превърне в ръководител на тази дивизия. Възможните приложения на собствена линия процесори са разнообразни и освен подобрява на социалната мрежа и Instagram могат да са свързани с премиерата на собствени джаджи като Google Home. Времето ще покаже какви изненади ни очакват от Facebook в сферата на хардуера.   Още от Digital: Facebook ще разработва процесори, които филтрират съдържанието в реално време
Maрк Зукърбърг
Шефът на Facebook  вече е третият най-богат човек в света
Шефът на Facebook вече е третият най-богат човек в света
Съоснователят и главен изпълнителен директор на Facebook, Марк Зукърбърг продължава да увеличава своето финансово благосъстояние. Шефът на социалната мрежа вече притежава $81.6 млрд., което го превръща в третия най-богат човек на планетата. За да го направи Марк Зукърбърг изпреварва известния инвеститор, бизнесмен и филантроп, Уорън Бъфет от тази позиция. Това определено е личен успех за шефа на Facebook с оглед скандалите около компанията през последните месеци.    По всичко личи, че негативното обществено мнение не се е отразило на финансовото състояние на един от най-влиятелните хора в света на технологиите. Maрк Зукърбърг попадна в списъка с тримата най-богати хора на планетата, след като акциите на Facebook отчетоха поредния ръст от 2.4% и му осигуриха минимална разлика пред Уорън Бъфет, предаде Huffingtonpost. С тази промяна челните места с най-богати хора в света са окупирани от шефовете на три от най-големите компании в IT сектора.      Джеф Безос е едноличен лидер, тъй като благосъстоянието му възлиза на $144 милиард и е следван от Бил Гейтс, който притежава малко над $95.3 млрд. От Bloomberg допълват, че за първи път трима души от света на технологиите заемат едновременно първите три места в престижната класация. Времето ще покаже колко дълго време ще се запази тази ситуация или скоро другите крупни предприемачи и бизнесмени ще попаднат обратно на върха в листата за най-богатите хора.   Oще от Digital: Шефът на Facebook разкри, че може да направи социалната мрежа платена
Facebook Messenger
Нова функция ще разпознава съмнителните профили във Facebook Messenger
Нова функция ще разпознава съмнителните профили във Facebook Messenger
Facebook продължават да се борят активно с разпространението на обидно съдържание и фалшиви новини в профилите ни. Компанията разполага с много алгоритми, с които открива и блокира подобни акаунти и тестват нова функция, която да стане част от Messenger. Идеята е приложението да идентифицира подозрителните акаунти, които публикуват неуместни съобщения. Ограничен брой хора виждат допълнителни данни за съмнителните профили, като телефонен номер и страната, в която са регистрирани и от кога използват Messenger.   По този начин потребителите ще бъдат предупредени, ако си комуникират с ботове или с хора, които са си присвоили самоличността на някой друг и се опитат да ни заблудят. Facebook потвърдиха, че тестват подобна функция, но не пожелаха да коментират кога ще е достъпна за всички профили в популярното приложение за комуникация, информира TheVerge. За в бъдеще Facebook Messenger ще ни показва уведомление, че даден профил е регистриран скоро и вече е докладван за неуместно поведение от други хора.      Така Facebook Messenger ще се опитат да се противопоставят успешно на разпространението на спам и фалшиви новини. В момента това е голям проблем, тъй като големи бот мрежи постоянно се възползват от пропуски в Messenger и заливат с подобни новини потребителите. Facebook ще използват и специални филтри с изкуствен интелект и машинно обучение, които откриват и блокират подобно съдържание в Messenger. Всичко това ще ни позволи да виждаме актуална и достоверна информация, която не излага на риск профилите ни.   Oще от Digital: Десет скрити функции във Facebook Messenger, които може би не знаете
Facebook
Как да възстановим забравена парола във Facebook
Как да възстановим забравена парола във Facebook
Възможността да забравите някоя от паролите си за достъп до профилите си е доста голяма, ако не използвате специализирани програми за тази цел. Мениджърите на пароли са ефективно решение на проблема, но по една или друга причина не се използват от много потребители. Facebook е основно средство за комуникация и откриване на съдържание в интернет, което е причина да прекарвате все повече време в социалната мрежа.   Много хора биха се чувствали доста неприятно, ако забравят паролата за акаунта си. Истината е, че не трябва да се притеснявате излишно, тъй като има много лесен начин да се справите със ситуацията и да възстановите кода си за достъп до Facebook. Компанията се е погрижила да направи процеса максимално бърз и удобен за всички. Ето какво да направите, за да възстановите забравена парола за Facebook, според MakeUseOf:    1. След като въведете грешна парола в логин страницата ще видите отдолу бутона "Recover Password".     2. Нeoбходимо е да въведете имейла, с който сте регистрирали своя акаунт и да натиснете "Search".     3. Facebook ще ви покажат допълнителен прозорец, след като верифицират имейла, от който потвърдете с "This is my account".     4. Изберете предпочитан от вас имейл за възстановяване на паролата.     5. Потвърдете като напишете кода изпратен в имейла.      6. Остава само да изберете и да запазите нова парола за достъп до Facebook.        Имайте предвид, че бихте могли например да използвате акаунта си в Google за достъп до Facebook. Aко сте свързали своя Gmail със социалната мрежа ще имате веднага достъп до меню за възстановяване на загубена парола. По този начин няма да се налага да получавате имейл и да потвърждавате изпратения код, за да изберете нова парола. Независимо кой вариант изберете ще можете много бързо да възстановите достъп до свия акаунт.   Още от Digital: Най-големите проблеми в сигурността на Facebook
Facebook
Нов пропуск в сигурността на Facebook отблокира хора, които първоначално сте блокирали
Нов пропуск в сигурността на Facebook отблокира хора, които първоначално сте блокирали
Facebook обяви, че е открила нов бъг в системата си. Той е бил активен между 29-ти май т.г. и 5-ти юни т.г., като е довел до отблокирането на хора, които потребителят преди това е блокирал, съобщава TechRadar.   От проблема са засенати над 800 000 души по целия свят. Това означава, че публикациите и профилите на тези потребители са могли да бъдат видени от хора, които те са блокирали преди това. Facebook казва, че прекратени приятелства не са били възстановени, но по време на проблема, публикациите е можело да се видят от по-широка...
Facebook
Facebook искат да ни препоръчват селфи филтри базирани на емоциите ни
Facebook искат да ни препоръчват селфи филтри базирани на емоциите ни
Facebook разполагат с огромно база данни за потребителите в социалната мрежа, но изглежда дори и това не е достатъчно. Компанията патентова система, която разбира емоционалното състояние и препоръчва най-подходящото анимирано селфи. Идеята e, софтуера на Facebook автоматично да се активира и вместо вас да подбере емотикона, която отговаря по най-добър начин на настроението. За целта трябва да направите селфи и да изчакате алгоритмите на компанията да се погрижат за останалото.   Данните разкриват, че системата работи като използва машинно обучение за анализ на изражението на лицето и подбора на емотикона, която е най-релевантна до емоционалното ни състояние. Ако например се намирате в зоопарка и си направите снимка с панда и изглеждате щастливи Facebook ще ви препоръча филтър, на който е изобразена усмихната мечка. Това означава, че системата обръща внимание не сало на лицевите изражения, а също на останалите обекти в снимките, информира Mashable.   Това е само една от концепциите, над които работят инженерите на компанията в опита да ни предоставят по-добри възможности да изразяваме себе си в социалната мрежа. С оглед на последните скандaли свързани със сигурността на личните данни вероятно ще има начин как да блокираме подобна система, ако не желаем да я използваме в акаунта си. Трябва да отбележим, че засега това е само патент и не разполагаме с информация кога би могъл да намери реално приложение в потребителските профили.   Oще от Digital: Четири функции на Facebook, които можем да подобрим
Facebook
Facebook вече ще ни информират колко време прекарваме в социалната мрежа
Facebook вече ще ни информират колко време прекарваме в социалната мрежа
Facebook е подходяща платформа да си комуникирате и да следите какво се случва с приятелите и любимите ви хора. но също така е основен източник на информация в интернет за милиони потребители. Доста хора отделят часове всеки ден, за да проверяват своя акаунт в социалната мрежа и това не е тайна за никого. Компанията тества нов инструмент, с който да ни позволи да следим колко време прекарваме във Facebook акаунта си всеки ден. Функцията ще е достъпна първоначално за смартфоните с Android.    Информацията е на специалисти на TechCrunch, които откриват доказателство за съществуването на подобен инструмент в кода на мобилното приложение на Facebook. Едва ли е изненадващо, че функцията се казва "Your Time on Facebook" и предоставя разнообразни статистически данни за начина, по който използвате и колко време отделяте на ден за сърфиране в профила си. Предвидена е и възможност да настроите предварително уведомления на смартфона, които да се активират след определен часови период.     Eдна от работните идеи е потребителите да могат да спират определени елементи на социалната мрежа като например секцията за коментари или съдържанието от определени групи и акаунти. Това може да се направи след използват своя Facebook след определен брой часове на ден. Все още не знаем колко време ще е необходимо на компанията да интегрира тази функция към официалното си приложение за Android. Вероятно няма да чакаме дълго преди "Your Time on Facebook" да е достъпна и за iOS.   Още от Digital: Пет социални мрежи, които може да използвате вместо Facebook
Facebook
Facebook разработват софтуер за следене на движението на очите на потребителите
Facebook разработват софтуер за следене на движението на очите на потребителите
Facebook разполагат с много инструменти за следене на активността на потребителите. Компанията поддържа разнообразна база данни за нещата, от които се интересуваме и искаме да следим в интернет. Това е най-големият източник на негативни критики към социалната мрежа, тъй като Facebook често предоставят тази информация на своите рекламни партньори без знанието на самите потребители. Вече се водят няколко разследвания свързани с подобна активност, които компанията определя като несъстоятелни.    Въпреки напрежението, което е провокирано от подобни практики социалната мрежа експериментира с различни концепции, които да улеснят следенето на активността ни във Facebook. Нова патент описва метод, с който се създава софтуер, който следи движението на очите на повече от 2 млрд. потребители, които имат регистрирани акаунти в социалната мрежа, информира BusinessInsider. Концепцията предвижда тази техника да бъде приложена в профилите ни с цел да се разбере повече за предпочитанията на потребителите.      Едно от възможните приложения на подобна технология е свързано с устройствата с виртуална реалност и може да позволи да се логваме директно с VR очила. От Facebook твърдят, че идеята е доста иновативна и може да се използва за показването на по-добро съдържание, за добавяне на още едно ниво на сигурност, както и за подбиране на подходящо съдържание за отделните потребители. В момента това е само патент и тепърва ще разбираме как се развива тази идея и кога може наистина да се приложи в профилите ни.   Oще от Digital: Най-големите проблеми в сигурността на Facebook