Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1003 резултата за facebook
Mozilla Firefox
Kaк да спрем Facebook да ни следи в браузъра Mozilla Firefox
Kaк да спрем Facebook да ни следи в браузъра Mozilla Firefox
Едно от най-интересните подобрения в Mozilla Firefox 73 е поддръжката на официален плъгин "Facebook Container". Aктивирането на тази функция ще блокира тракерите на социалната мрежа и няма да им позволи да следят активността ви онлайн. Това е доста полезно решение, когато искате да не бъдете следени постоянно от алгоритмите на Facebook в интернет.   Създаването на специален контейнер в Mozilla Firefox също така ще изтрие бисквитките и ще блокира всички отворени раздели във Facebook. Имайте предвид, че плъгина е разработен директно от Моzilla за уеб браузъра.   Добрата новина е, че целия процес изисква само няколко кликвания, а след това можете да се забавлявате на анонимно сърфиране без Facebook да знаят какво правите онлайн.   Ето как да го направите, според HowToGeek:   1. Oтворете Mozilla Add-Ons страницата в браузъра. 2. Използвайте търсачката, за да откриете "Facebook Container". 3. Инсталирайте плъгина с кликване на бутона "Add To Firefox".     4. След това ще видите изскачащ прозорец, който иска съответните разрешения за достъп до данни. 5. Кликването на бутона "Add" ще инсталира "Facebook Container" в браузъра.     6. Отворете Facebook в браузъра и обърнете внимание на черната линия в долната част на таба. 7. Наличието на този символ потвърждава, че създадения от вас контейнер е вече активен.     Създаването на контейнер изолира активността ви във Facebook в специална част от браузъра, която е запазена специално за този тип данни. Това означава, че компанията няма да може да следи какво правите в своя профил. Кликването на Facebook бутоните във външни страници също няма да е достъпно като информация. Aко това не ви е достатъчно разполагате с опцията да позволите на даден уеб сайт да бъде изключение.   По този начин ще позволите на съответната страница да продължи да взаимодейства с бутоните и социалните плъгини на Facebook в интернет. За да го направите е необходимо да отворите въпросната страница във Fifrefox и да изберете иконата на "Facebook Container" в горния десен ъгъл. Изберете опцията "Аllow Site In Facebook Container" в долната част и така страницата ще остане активна въпреки факта, че използвате контейнер.     Oще от Digital: Как да изтриете запазените пароли в браузъра Mozilla Firefox
Facebook
Facebook ще конкурират Zoom с десктоп версия на Messenger за Windows и macOS
Facebook ще конкурират Zoom с десктоп версия на Messenger за Windows и macOS
Невероятната популярност на приложенията за видеоконферентни разговори продължава с пълна сила. Вече разбрахме, че водещите платформи за комуникация са отчели рекордни инсталации през последните седмици на март. Специфичната ситуация и факта, че милиони хора стоят постоянно в домовете си превърна използването на приложения за видеоконференция като единствения начин за общуване с любимите хора. Това важи както за традиционни заглавия като Skype, Microsoft Teams, така и за сравнително нови предложения като Zoom и Houseparty, които продължават отчитат все повече изтегляния сред европейските потребители.   Всички тези трендове накараха Facebook също да вземат важно решение, което допълнително ще изостри конкуренцията. Компанията е готова с десктоп версия на Facebook Messenger оптимизирана да работи с Windows и macOS. По този начин всеки потребители може да се възползва от големия екран на компютъра, за да стартира видео чат и да остане свързан с най-важните хора по целия свят, докато продължава пандемията от COVID-19. Добре познатият интерфейс и огромния брой потребители, които използват всеки ден Facebook Messenger се очаква да превърнaт десктоп версията в голям хит.     Припомняме ви, че досега приложението бе налично за самостоятелно изтегляне от водещите мобилни платформи: Android и iOS. Новият десктоп клиент ще ви позволи да стартирате голям прозорец с видео разговор в Messenger, който "плава" над другите отворени табове. Така ще можете едновременно да говорите и да продължите мултитаскинг с няколко приложения и отворени раздела в браузъра. Facebook са се погрижили интерфейса да бъде максимално интуитивен, както и да гарантират достъп до всички функционалности, които направиха уеб версията на Messenger в препочитано средство за комуникация.   Нотификации на началния екран на компютъра ще ви уведомяват за входящи съобщения в Messenger, съобщава mspoweruser. Новата версия ще синхронизира чатовете между мобилната и десктоп версията на приложението и също така предлага поддръжка за GIF файлове и Dark Mode режим. Със сигурност солидните възможности за комуникация, които предлага Facebook Messenger ще принуди доста хора да го използват за връзка с приятелите и любимите хора по време на кризата с COVID-19. Времето ще покаже дали десктоп клиента на приложението ще повлияе на популярността на Zoom      Oще от Digital: Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
проучване
Facebook, WhatsApp и Instagram отичтат огромен трафик заради пандемията с COVID-19
Facebook, WhatsApp и Instagram отичтат огромен трафик заради пандемията с COVID-19
Ръстът на груповите разговори с трима и повече участници пък е насрастнал рекордно с на 1000%.
Facebook
Facebook отчитат все по-голям трафик на своите приложения и услуги заради пандемията от коронавирус
Facebook отчитат все по-голям трафик на своите приложения и услуги заради пандемията от коронавирус
Facebook е една от най-активните компании, която се опитва да предпази и улесни комуникацията на потребителите в сянката на глобалната пандемия от Covid-19. Компанията осигури не само финансова подкрепа, но също така участва в различни инициативи на здравните органи, с което да даде своя принос в борбата с коронавируса. Вече имаме достъп до специална секция с информация за вируса в профилите си във Faceboоk. Допълнителни алгоритми на компанията ежедневно следят и блокират разпространението на фалшиви новини и невярна информация на акаунти в социалната мрежа, които по един или друг начин са свързани с Covid-19.   Следвайки актуалният протокол и предписаните мерки Facebook вече накараха своите служители да продължават своята работа от домовете си, като ги подканват да използват популярни услуги за видеоконференция. Facebook сега потвърдиха, че в последните дни регистрират все по-сериозен трафик към сървърите си, които поддържат приложенията и услугите на компанията по цял свят. Така например в държавите, които са най-засегнати от коронавируса се забелязва над 50% увеличение в броя на съобщенията изпратени от местните потребители във Facebook. Сходна е ситуацията и с други популярни заглавия като Instagram и WhatsApp, съобщава SlashGear.     Официалните данни на компанията ракзриват, че след началото на епидемията от Covid-19 има двойно повече гласови и видео обаждания в Messenger и WhatsApp. Потребителите в много страни стоят много по-дълго време в своите профили, като при италианските граждани този ръст е 70%. Все по-сериозен трафик се генерира от платформата за излъчване на видео в реално време Facebook Live. Teзи тенденции намират проявление в огромен брой държави по цял свят и принуждават компанията да предприеме специални мерки, за да гарантира оптимална работа на своите сървъри и да отговори подобаващо на все по-сериозния трафик.   Компанията извършва постоянен мониторинг на активността в профилите, за да оптимизира своите системи и да ги направи по-ефективни за всички. Facebook са осигурили допълнителен хардуерен капацитет, който да гарантира безпроблемна работа при очаквания рекорден трафик в следващите седмици. Ежедневно се провеждат много тестове, които да гарантират, че центровете за данни на компанията оперират по най-добър начин. Невъзможността да се предвиди колко време ще продължи безпрецедентната ситуация карат Facebook да помислят за въвеждане на още по-драстични мерки, които да подобрят наличната инфраструктура.   Още от Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
Facebook
Facebook и Instagram намаляват видео качеството в Европа заради коронавируса
Facebook и Instagram намаляват видео качеството в Европа заради коронавируса
Социалните мрежи и мобилните устройства са основен източник за забавление и положителни емоции за милиони потребители, които са поставени в изолация заради Covid-19. Внушителният брой хора, които си стоят вкъщи и са изключително активни в стриймването на съдържание увеличиха значително трафика във водещи платформи. Именно това повдигна въпроса дали няма да се стигне до неочакван срив в сървърите на най-популярните услуги в интернет, което би предизвикало сериозни затруднения за двете странни. Неслучайно ЕС вече призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет.   По този начин регулаторите се надяват да облекчат настоящата инфраструктура и да сведат до минимум възможностите за претоварване на сървърните системи на континента. ЕС отправиха препоръката популярните услуги за стрийминг временно да започнат да предлагат съдържанието единствено в стандартно качество. Това не е изненадващо, като се има предвид колко по-големи като размери са файловете с 4K резолюция, в сравнение с традиционните Full HD и HD формати. Редуцирането на резолюцията е едно от най-ефективните и бързи решения на проблема с високия трафик и хардуерното претоварване на мрежите.       Идеята на ЕС вече предизвика предимно положителни коментари с оглед безпрецедентната ситуация, в която са поставени европейските граждани. Сега разбираме, че Facebook са се съгласили с предложението и временно ще намалят качеството на видео съдържанието в Европа. Така ще се помогне на интернет доставчиците и другите им партньори да поддържат достатъчно стабилна връзка за всички граждани без да възникват проблеми. Промените ще обхванат и Instagram се посочва още в съобщението на компанията. Намаляването на качеството им временен характер, но ще продължи докато не се овладее Covid-19 епидемията в Европа, съобщава Engadget.   Данни на анализатори показват, че стрийминга генерира около две трети от целия трафик на интернет в световен мащаб. Желанието на Facebook да се присъединят към предложението на ЕС със сигурност ще допринесе за олекотяване на мрежовата инфраструктура на континента. Припомняме ви, че други популярни услуги като Netflix и YouTube също се съгласиха да предприемат подобни стъпки за период от 30 дни. Потребителите на Disney+ също могат да очакват редуциране на трафика, генериран от платформата сред държавите-членки на ЕС с поне 25%. Тези мерки ще гарантират, че всички имат достъп до любимото си съдържание, докато продължава кризата.   Още от Digital: Как да публикуваме снимките от Instagram директно във Facebook  
Facebook
Facebook представиха информационен портал за коронавируса
Facebook представиха информационен портал за коронавируса
Facebook се превърнаха в поредната технологична компания, която ще информира с актуални новини потребителите си за Covid-19. Компанията е създала нов портал, с който да следим разпространението на коронавируса по цял свят. Въпросната секция ще е е разположена в горната част на News Feed емисията с новини във всеки профил в социалната мрежа. По този начин Facebook се надяват по най-бързия начин да ни съобщават актуалните и важни събития свързани с епидемията от Covid-19, съобщава SlashGear.   Oт компанията планират да предоставят безплатен достъп до Workplace Advanced за някои правителствени служби и агенции. Новият портал в News Feed скоро ще е достъпен за всички потребители. Съдържанието ще бъде внимателно подбирано от най-достоверните източници като здравните институции в отделните държави, както и от Световната здравна организация (СЗО). Потребителите ще могат да използват портала за достъп до статии, клипове и друга полезна информация.     Данните ще се актуализират в реално време и ще се съобразяват с местоположението на самите потребители във Facebook. Идеята на компанията е да позволи на големи групи от хора да останат свързани с любимите си хора по цял свят и да им предоставят най-актуалната информация. Самият портал ще включва и съвети от специалисти свързани с превенция на коварното заболяване. В някои държави ще са публикувани и номера за връзка със органите на реда и здравните служби, докато продължава борбата с Covid-19.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
сигурност
Изтекоха данни от Facebook акаунтите на 300 млн. потребители
Изтекоха данни от Facebook акаунтите на 300 млн. потребители
Facebook са подложени на все по-сериозна критика заради начина, по който съхраняват личните данни на потребителите. През последните месеци компанията няколко пъти стана обект на обвинения за изтичне на поверителна информация от акаунтите. Сега ситуацията отново се повтарят, тъй като експерт по сигурността с името Боб Диаченко откри в интернет наличието на база данни, съдържаща детайли за голям брой потребителски акаунти. Според неговите тестове става въпрос за повече от 300 млн. регистрирани акаунти в социалната мрежа.   Всъщност той открива две бази данни, които се хостват в интернет и са открити от Боб Диаченко в рамките на няколко месеца. Въпреки, че не е официално потвърдено той смята, че информацията е открадната от профилите от групировка на хакери от Виетнам. Най-вероятната причина за кражбата на данните са усъвършенствани техники за злоупотреба с API интерфейса на Facebook. Информацията се притежава от престъпна организация, която вече е публикувала копие в популярен форум за хакери, съобщава TechRadar.   Това означава, че вероятно скоро кибрепрестъпниците ще започнат да провеждат фишинг атаки и други онлайн атаки срещу засегнатите профили. Все пак Боб Диаченко е информирал доставчика на интернет, който управлява IP aдреса на съответния сървър. Първата база данни открита от него съдържа данни за 267 млн. потребители, като голяма част от тях живеят в САЩ, докато във втората има детайли за още 42 млн. профила. Сред тях влизат три имена, телефонен номер, имейл, Facebook ID и др., което е притеснително и може да им създаде доста проблеми.   Още от Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
Facebook
Facebook вече позволява да създаваме 3D снимки без да ни е нужен портретен режим на камерата
Facebook вече позволява да създаваме 3D снимки без да ни е нужен портретен режим на камерата
Facebook предлагат широк набор от функционалности за споделяне на вълнуващите мигове, които ни заобикалят. Официалното приложение поддържа най-популярните видео и аудио формати, но също така предлага и опция за използване на 3D снимки. Това позволява да добавите подвижен триизмерен фон към снимките, но изисква да заснемете обекта с "Portrait" режим или друга сходна настройка. Компанията вече е готова с алтернативно решение и разпространява ъпдейт до потребителите, който премахва досегашните ограничения, съобщава Mashable.     Новата версия на Facebook поддържа по-добра система с изкуствен интелект, която обещава да превърна всяка 2D снимка в профилите ни в 3D подвижна анимация. Aктуализацията е разработена да извлича триизмерната структура на всяка снимка независимо дали е направена от смартфони, лаптопи и дори стари фотоапарати. За да постигнат този ефект Facebook използват невронна мрежа, която анализира 3D структурата на ниво пиксел, за да извлече нeобходимите данни за 3D модела. Новият визуален формат е достъпен в последната версия на Facebook.     Изпращането на 3D снимки е още една атрактивна възможност да изразим по най-креативен начин своята индивидуалност в социалните мрежи. Премахването на ограничения за Portrait Mode и други премиум функции ще позволи дори на потребителите с бюджетни устройства да се възползват от oпцията за споделяне на 3D изображения във Facebook. Функцията изисква iPhone 7 или по-нова версия, и е оптимизирана за смартфони от средния клас с Android, като алгоритмите на компанията обещават да стават още по-добри в предстоящи ъпдейти на 3D Photos.   Още от Digital: Facebook тестват функция за лицево разпознаване на потребителите при логин в социалната мрежа
социални мрежи
Как COVID-19 оказва влияние на инфлуенсърите в Instagram, Facebook и YouTube
Как COVID-19 оказва влияние на инфлуенсърите в Instagram, Facebook и YouTube
В създалата се ситуация, сериозно пострадаха така наречените "Инфлуенсъри", които имат огромно количество последователи в социалните мрежи. Не, те не загубиха аудиторията си, но  спонсорите им рязко намалиха или дори напълно спряха да рекламират, заради затруднения в собствените си бизнеси. Някои от популярните инфлуенсъри обаче бързо се адаптираха и се ориентираха към алтернативни начини за поддържане на солидни приходи, които им позволяват да продължат да изкарват прехраната си, без да напускат домовете си.  
забавно
Снимки "На този ден" в Instagram, Facebook и други социални мрежи ни напомнят за живота преди COVID-19
Снимки "На този ден" в Instagram, Facebook и други социални мрежи ни напомнят за живота преди COVID-19
Да направим нещо - нека всеки от вас качи в контактната форма под тази статия своя спомен от този ден преди години, за който Facebook, Instagram или друга социална мрежа му е напомнила.
реклами
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Замисляли ли сте се някога защо всички услуги на Google са безплатни? Компанията предлага разнообразие от приложения като YouTube, Google Maps, Chrome и Photos. Tрябва да отбележим също, че Google разработват операционните системи Android, Chrome OS, Wear OS и Аndroid Autо, които също могат да се използват свободно от производителите. Отговора на въпроса е рекламите в интернет, които са най-големия източник на приходи за Google. Сходна е и ситуацията с друг технологичен гигант и това е Facebook, които залагат на идентичен бизнес модел.   Двете компании на практика създадоха таргетираните реклами, които показват персонализирани маркетингови съобщения съобразно активността на всеки профил в интернет. Световната пандемия от COVID-19 кара все повече хора да си стоят вкъщи, но социалната дистанция на милиони потребители не означава автоматично ръст в приходите от реклама. Причината е, че доста компании намаляват своя бюджет за маркетинг, за да компенсират загубите за своя бизнес от другите ограничения наложени от разпространението на коронавируса.     Tрадиционно компаниите, които се окажат в затруднена ситуация веднага редуцират рекламния си бюджет, за да оптимизират разходите. Тwitter се очакват да регистрират 23% ръст в трафика през март, но приходите им от реклама ще бъдат с 20% по-ниски. Само преди няколко дни Facebook разкриха, че отчитат 50% увеличение в броя на съобщения изпращани в платформите им а комуникация и над 100 пъти повече групови разговори. Тази тенденция намира най-силно проявление в държавите засегнати най-сериозно от коронавируса.   Забелязва се и спад в търсенията, които правим в Google на разнообразни теми, сред които и пътуване. Всички тези процеси ще окажат негативно влияние върху приходите от реклама на двете компании, съобщава TechSpot. Прогнозите на анализатори от Cowen са, че през настоящата година Facebook и Google ще генерират с 44% по-малко приходи от дигитален маркетинг. Това е с приблизително 11% по-ниска стойност от резултатите преди година. Aко кризата продължи по-дълго е възможно загубите да са доста по-високи.   Още от Digital: Google ще използват изкуствен интелект, за да подобрят рекламите в интернет
Facebook Mesenger
Facebook Messenger ще ограничи препращането на съобщения за да се бори с фалшивите новини за COVID19
Facebook Messenger ще ограничи препращането на съобщения за да се бори с фалшивите новини за COVID19
Разпространението на фалшиви новини се утвърди като един от най-големите проблеми на водещите платформи в интернет. Независимо от усилията на Google и Facebook продължаваме да бъдем изложени на постоянен достъп до такова съдържание онлайн. Настоящата ситуация с пандемията от коронавирус прави ситуацията дори още по-неприятна. Двете компании правят всичко възможно да ограничат броя на публикации, които съдържат невярни или подвеждащи факти, тъй като могат да предизвикат объркване и дори паника сред потребителите. Вече започна блокирането на акаунти с подобно поведение.   Социалната мрежа иска да сведе до минимум възможността да виждаме подобно съдържание в своите профили. Facebook обещават да бъдат много стриктни и предупредиха, че могат да блокират достъпа до определени акаунти, ако не спазват установените правила. Алгоритмите на компанията всеки ден спират ъплоудването на стотици постове, които разпространяват фалшиви новини и вместо да информират вредят на потребителите. Мерките на Facebook ще обхванат и други приложения, сред които и Messenger. Сега разбираме за една нова функционалност във Facebook Messenger, която ни очаква скоро.     Софтуерните инженери на Facebook тестват инструмент, който ще въведе ограниченията в препращането на съобщения между потребителите. В настоящият си формат лимита ще бъде максимум пет различни чата. Това означава, че ако копирате даден текст няма как да до споделите с копиране и поставяне до повече от пет разговора в приложението. Идеята е така да се предотврати автоматизираното изпращане на публикации от чат ботове или друг зловреден софтуер и респективно подвеждането на потребителите с недостоверна информация. Все още не знаем кога функцията може да бъде достъпна за всички профили на Messenger.   Припомняме ви, че компанията има специален екип от хора, които работят именно за откриване и блокиране на подобни публикации. Специални алгоритми с изкуствен интелект допълнително се грижат да не виждаме постове със съмнително съдържание в своите акаунти. Facebook се опитват да предпазят някои от най-чувствителните групи от хора използващи Messenger от новини, които могат да предизвикат хаос или паника. Епидемията от Covid-19 е достатъчно голям проблем, с който се сблъскваме ежедневно, за да си позволим лукса вниманието ни да е ангажирано от още по-тревожни събития.   Още от Digital: Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
Facebook
Как да активираме Dark Mode режимa и новия уеб дизайн на Facebook
Как да активираме Dark Mode режимa и новия уеб дизайн на Facebook
Компанията от месеци работи над нов дизайн на потребителските профили. Facebook вече разкриха детайли за подобренията, който да очакваме. Тестовете изглежда са приключили, тъй като някои акаунти вече имат достъп до редизайна. В официално изявление Facebook потвърдиха, че са започнали да разпространяват модерната визия до всички потребители на социалната мрежа. Все пак ще са необходими няколко дни, за да бъде финализиран целия процес.   Актуализираната визия включва интеграция на Dark Mode режим в уеб версията на Facebook и по-изчистен потребителски интерфейс. Много от промените са вдъхновени от мобилното приложени на социалната мрежа за Android и iOS. Добрата новина е, че ако сте нетърпеливи няма да се налага да чакате Facebook да ъпдейтнат профила ви, тъй като можете сами да активирате дизайна. Това е възможно само с няколко кликвания в менюто с настройки на профила ви, съобщава TechCrunch.     За да аткивирате Dark Mode режима и новия уеб дизайн отворете последователно "Settings Menu > Switch To New Facebook". Деактивирането на функцията става от същото меню с избора на опцията "Switch to Classic Facebook". По този начин ще разполагате с максимална свобода дали искате да работите с модерния или с класическия дизайн на профилите. Стартирате на Dark Mode функцията става от стрелката в горния десен ъгъл и от слайдъра, който ще видите в падащото меню с настройки на профила си.     Още от Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
приложения
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook не крият плановете си да следят в една унифицирана платформа всичките си приложения за комуникация. Интеграцията на Messenger, Instagram и WhatsApp е сложен процес, който изисква преодоляване на редица технологични предизвикателства. Въпреки това компанията се надява да намери решение и постепенно да превърне тази идея в реалност. Следващата стъпка за премахване на границата между приложенията е свързана с нова функционалност, която вече се тества от разработчиците на Facebook.   Благодарение на нея потребителите ще могат да качват публикация във Facebook Stories, която автоматично ще се ъплоудне и в Instagram профилите. Със сигурност тази функция може да спести ценно време на мениджърите на повече социални акаунти, но също и на най-активните потребители, използващи двете платформи. Новата функционалност се очаква да допринесе за подобряване на качеството на постовете в Instagram и подбора на най-атрактивно съдържание от алгоритмите на приложението, съобщавa ТеchCrunch.     Някои анализатори дори определиха тази идея като една от най-големите промени свързани с размиването на самоличността на Instagram и сливането ѝ във Facebook. Припомняме ви, че още преди три години компанията позволи да виждаме Instagram Stories във Facebook профилите и сега изглежда са готови да финализират и обратния процес. От няколко седмици също така виждаме и "Insagram - From Facebook" в приложението, което ежедневно напомня на потребителите кой е собственик на популярната платформа.   Още от Digital: Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Facebook Messenger
Какви ще са подобренията в новата версия на Facebook Messenger
Какви ще са подобренията в новата версия на Facebook Messenger
Facebook подготвят премиерата на нова версия на приложението, която ще е достъна за потребителите в следващите седмици. Няма да се налага да чакате дотогава, за да разберете какви промени ни очакват във Facebook Messenger. Благодарение на информация от TechCrunch научаваме за някои интересни новости в Messenger, сред които и премахването на "Discover" раздела. Актуализираната версия е фокусирана върху People секцията, която за в бъдеще ще разделя съдържанието в два основни таба: "Stories" и "Active".     Промяната е направена с идеята да се фокусираме предимно върху хората, с които общуваме най-често във Facebook Messenger. Водещ акцент е желанието на компанията да консумираме актуално съдържание в "Stories" раздела, да комуникираме с бизнеса и да се забавляваме с игри. Може да очаквате и повече реклами в Stories секцията на профилите. Вече ще можете да виждате кои от приятелите ви във Facebook Messenger са онлайн с едно кликване от "People" раздела. Цялата ви комуникация ще бъде разделена в "People" и "Chat" секциите.     Ако искате да откриете чат ботове, игри или конкретен представител на бизнеса ще трябва да използвате търсачката в приложението. Промените в интерфейса са провокирани от идеята Messenger да има по-изчистен дизайн и да работи още по-бързо. Новият дизайн вече е достъпен за ограничен брой потребители и постепенно ще бъде наличен за всички потребители. Актуализацията на Facebook Messenger ще се опита да ни стимулира да споделяме повече съдържание с любимите си хора и да прекарваме повече време с тях, отколкото да пазаруваме онлайн и да се забавляваме с игри.       Oще от Digital: Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
Facebook
Facebook отмениха конференцията F8 2020 заради коронавируса
Facebook отмениха конференцията F8 2020 заради коронавируса
Facebook официално потвърдиха, че се отказват от тазгодишната си конференция с разработчиците. Събитието няма да се проведе заради разпространението на коронавируса. Компанията вече започна да информира своите разработчици за трудното решение, което е трябвало да вземат. Припомняме ви, че по план F8 2020 конференцията с разработчиците трябваше да се проведе между 5 и 6 март в Сан Хосе, Калифорния. От Facebook имат и планове как да заместят липсата на традиционната среща с разработчиците в своя календар.   Компанията ще проведе серия от по-малки локални събития и видео пресконференция, които ще заместят виртуално F8 2020, съобщава Mashable. По този начин Facebook се надяват безопасно да разкрият своите планове на разработчиците без да ги излагат на излишен риск. Успоредно с това социалната мрежа планира да дари $500 хил. на локални организации. Всъщност това е два пъти по-висока стойност от традиционното дарение, което Facebook правят на местния бизнес в Сан Хосе, съобщава Mashable.   Така F8 2020 се превръща в поредното голямо събитие, което няма да се проведе заради коронавирус. Допълнително ще разбереm детайли за конкретните планове и видео събития, които Facebook планират да стриймват до своите разработчици. Всъщност компанията вече отмени още една планирана проява и това беше Global Marketing Summit, което трябваше да се проведе в следващите седмици в Сан Франциско. В крайна сметка сигурността на служителите и разработчиците е най-важния приоритет за Facebook.   Още от Digital: Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger