Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1200 резултата за facebook
Facebook
Facebok работи над технология, която може да проследи всичко, което правим
Facebok работи над технология, която може да проследи всичко, което правим
Facebook е компания, която генерира приходи от личната информация на своите потребители. Социалната мрежа е подходящ, но не и единственият пример за бизнес модела, който е фокусиран върху рекламите. Не бива да забравяваме, че Instagram, Messenger и WhatsApp също са собственост на Facebook и данните, като информацията се съхранява в едни и същи сървъри. Компанията проявява голяма интерес към добавената реалност, която вижда като бъдещето на комуникацията и забавлението. Toва е една от причините за големия интерес на Facebook към смарт очилата, които могат да възпроизвеждат дигитално съдържание пред очите ни. Новият проект на компанията се казва Ego4D и е фокусиран върху разработката на алгоритми с изкуствен интелект. Oсновната цел на Facebook е да създаде алгоритми, които позволяват на AI софтуер да си взаимодейства със света по същия начин, както хората, съобщава BGR. Teхнологията ще бъде част от предстоящите умни очила и така ще вижда и чува всичко, с което се сблъскват потребителите от първо лице.     Системата ще анализира околното пространство и движещите се обекти, но също ще записва аудио и видео. Във всяка една минута ще се генерира и записва огромно количество информация, които ще се използват за целите на проекта. Facebook разполагат с най-голямата база данни от този тип и си партнират с 13 университе по цял свят. Досега са записани 3025 часа видео от 855 доброволци, които живеят в девет различни държави. Участниците изплолзват GoPro камери и AR очила, за да записат в реално време своята активност. Следващата фаза на проекта е да се регламнтират бенчмаркове и правила, които да гарантират, че Ego4D освен висока прецизност ще гарантира и сигурността на потребителите. За в бъдеще Ego4D разработките могат да намерят приложение в широк набор от устройства, включително преносими камери и домашни роботи, които асистират ежедневната работа.    Още oт Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 12 октомври в digital.bg (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 12 октомври в digital.bg (Видео)
Apple разработват втората най-популярна операционна система за смартфони в технологичната индустрия. Екосистемата от приложения на компанията предлага най-добрите софтуерни иновации на  потребителите.
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 11 октомври в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 11 октомври в digital.bg (Видео)
Huаwei нямат право да използват 5G процесори в своите смартфони, което е сериозно ограничение.
Facebook
Какво се случва със Facebook
Какво се случва със Facebook
Социалната мрежа отново се превърна в център на оживени дискусии през последните дни. Този път причината бе необичайни срив в сървърите, които блокираха достъпа до Facebook, WhatsApp и Instagram. В продължение на шест часа потребителите не можеха да публикуват или да виждат съдържание в популярните приложение, което предизвика и сериозни финансови загуби за компанията. Другия проблем за Facebook бе изслушването пред Конгреса на бивша служителка, която остро разкритикува стратегията и посоката, в която се развива социалната мрежа. Основният анонс е изказването на Франсе Хауген, която е управлявала проекти в отделна за гражданска дезинформация е, че Facebook толерират икономическата полза пред сигурността. Това твърдение вероятно няма да изненада много хора, но също така демонстрира, че Facebook се противопоставят силно на този публичен имидж на компанията. Факт е, че броя на потребителите, които критикуват социалната мрежа се увеличава и подобни изявления само задълбочават ситуацията.     Необходими са известни промени в начина, по който функционира социалната мрежа. В настоящият си вид компанията не следва прозрачни практики и отрича повечето обвинения към нея. Американските власти от доста време повдигат темата за менталното състояние на тийнейджърите в Instagram и разпространението на неподходящо съдържание във Facebook. Мълчаливата стратегия и избягването на разговорите по деликатните теми рискуват да създат негативно мнение сред повече хора и това може да навреди на Facebook в дългосрочен план. Всеки знае, че Facebook, WhatsApp и Instagram са безплатни за използване, но в замяна на това личните данни се използват за реклами. Компанията обаче не го признава публично. Компанията има проблем с модерирането на съдържанието и това също става все по-видимо, съобщава TechCrunch. Необходимо е Facebook да потърси ефективни решения, но също да бъде по-отворена към своите потребители или в противен случай рискува да е обект на още повече разследвания и негативни критики.   Още от Digital:  Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
технологични новини
Най-интересните теми в digital.bg от 5 октомври (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 5 октомври (Видео)
Популярните приложения на компанията станаха обект на неочакван срив, който остави милиони потребители извън личните им профили. 
Facebook
Колко струва на Facebook да остави 3 млрд. потребители без услугите си за 6 часа
Колко струва на Facebook да остави 3 млрд. потребители без услугите си за 6 часа
Популярните приложения на компанията станаха обект на неочакван срив, който остави милиони потребители извън личните им профили. Проблемът обхвана целия свят и също така засегна Messenger и Instagram, но също и WhatsApp. Усилената работа на екипите на компанията бе възнаградена само няколко часа по-късно, тъй като вече е възстановен достъпа до засегнатите акаунти. Факт е, че не за първи път Facebook става обект на подобен срив, но обикновено това се случва за много по-кратък период от време. От компанията използваха своя официален блог, за да поднесат извинение на своите многобройни потребители. Facebook съжаляват за причиненото неудобство особено за бизнеса, които разчитат на своите услуги, за да генерират приходи. Публикацията разкрива и любопитни детайли за причините предизвикали блокирането на достъпа до приложенията. Основното обяснение е конфигуриране на рутерите, което създава затруднения с достъпа до Messenger, WhatsApp, Instagram и OculusVR в много държави по цял свят, съобщава TheVerge.     Facebook не публикуваха допълнителни детайли за техническата неизправност. Все пак компанията отхвърли опасенията, че е станала жертва на хакери. Личната информация на потребителите също така не е засегната от срива, който продължи около 6 часа. Настройването на рутерите води до прекъсване на мрежовия трафик, което нарушава начина, по който си комуникират центровете на данни използвани от Facebook. Спирането на услугите им, обаче има и сериозни финансови измерения. Основният източник на приходи на компанията са рекламите и това не е тайна за никого.  Експерти на Snopes използват последните финансови резултати на Facebook, за да изчислят, че загубите от спрения достъп са около $3700 на всяка секунда. Това означава, че социалната мрежа губи $220 хил. на минута или $13 млн. на час. Невъзможността да се логнем в профилите за период от шест часа формира загуба от порядъка на $79 млн. за Facebook.   Oще от Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
Facebook
Как да изтрием Facebook акаунт
Как да изтрием Facebook акаунт
Социалната мрежа е основния източник на информация в ежедневието на все повече собственици на смартфони. Oбщуването с приятели, разглеждането на снимки и мултимедия ни забавлява и държи в крак с актуалните събития около нас. Профилите във Facebook осигуряват бърз достъп до внушително количество данни, което е причината да бъдем все по-активни в своите профили. Ако прекарвате твърде много време в социалната мрежа вероятно ви е хрумвало да преустановите тази дейност, като изтриете акаунта във Facebook. Причините за подобно решение могат да бъдат различни за всеки потребител. Преди да премахнете всички свои данни от сървърите на компанията ще може да изтеглите своите снимки, клипове и публикации.       Eто как се изтрива профила във Facebook, според BusinessInsider:   1. Логнете се в своя акаунт във Facebook. 2. Кликнете символа със стрелка, която сочи надолу в горния ъгъл. 3. Изберете "Settings & Privacy".     4. Отворете "Your Facebook Information" от левия панел. 5. Натиснете "View" в секцията "Deactivation and Deletion".     След това ще трябва да изберете между две опции: "Deactivate" и "Permanently Delete". Aко искате временно да деактивирате приложението, но да продължите да използвате Messenger първата опция е подходяща за вас. Кликването на "Permanently Delete" ще изтрие цялата информация свързана с профила, която няма как да бъде възстановена.   6. Изберете "Permanently Delete Account"       Имате възможност да изтеглите данните събрани във вашия Facebook акаунт, включително снимки и публикации. Ако сте съгласни да не използвате Messenger може да продължите към следващия прозорец в менюто и отново да изберете "Delete Account". След това компанията ще изтрие информацията в следващите 90 дни. Логването в първите 30 дни след извършването на гореизброените стъпки ще възстанови отново профила.   Още от Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
как да
Как да намерим безплатен Wi-Fi интернет чрез Facebook
Как да намерим безплатен Wi-Fi интернет чрез Facebook
Facebook има множество полезни функции, като една от тях е сравнително малко популярна. С помощта на мобилното приложение на Facebook може намерим безплатни и свободни Wi-Fi мрежи, които са препоръчани от компанията и съответно може да им се има доверие, съобщава NewsBit. 
Facebook
Facebook пуска нова Audio секция за слушане на музика
Facebook пуска нова Audio секция за слушане на музика
Facebook винаги са полагали много усилия, за да ни накарат да прекарваме повече време в своите профили. Социалната мрежа постоянно експериментира с нови функции и формати, които да ни направят по-активни в своите акаунти. Вече разполагаме с много възможности да откриваме съдържаниe и да общуваме с други хора от Facebook. Компанията разработва специална секция, която е посветена изцяло на аудио съдържанието. Новият Audio хъб ще предлага достъп до подкасти, музика, Live Audio Rooms и Soundbites, съобщава Engadget. Потребителите ще могат да откриват препоръчваното аудио във Watch секцията на своите профили, която се намира в долната част на мобилното приложение за Android и горната на iOS. Mузикалният раздел ще бъде наличен като отделен таб в "Audio" хъба нa Facebook. Възможно е компанията да осигири допълнителни промени в името и функционалността на новия раздел.     След като отворите аудио категорията ще видите най-популярното съдържание, заедно с аудио материалите на любимите профили и автори, които следвате. Персонализираният фийд от препоръчани неща в тази секция ще работи по същия начин, както алгоритмите на News Feed. Новият хъб е проектиран като конкурент на приложения като Clubhouse. Още през пролетта бе премиерата на Live Audio Rooms, както и иновативен продукт с името Soundbites, oсигуряващ достъп до подкасти. Партньорство със Spotify позволява да слушате любимите плейлисти във Facebook профилите. По всичко личи, че ще виждаме все повече аудио съдържание в социалната мрежа.   Още от Digital: 8 полезни трика във Facebook, които може би не знаете
Apple
Как Apple разби рекламния бизнес на Facebook
Как Apple разби рекламния бизнес на Facebook
Apple разработват втората най-популярна операционна система за смартфони в технологичната индустрия. Екосистемата от приложения на компанията предлага най-добрите софтуерни иновации на  потребителите. Собствениците на iPhone вече имат достъп до функцията App Tracking Transparency (ATT) и се превърна в центъра на конфликт между Apple и Facebook. Новият инструмент е част от iOS 14.5 и позволява на потребителите да разбират какви данни използват приложенията инсталирани в устройствата им. Преди премиерата на ATT рекламните платформи като Facebook могат да следят активността на потребителите дори в сайтове и услуги на трети страни. За целта се генерира уникален идентификационен код (IDFA) за всеки профил. Разликата от интеграцията на ATT e, че потребителите вече могат да се откажат данните им да се споделят с разработчиците. По този начин вместо уникалния код няма да получават никакви данни. Първоначалните изследвания на рекламодателите показаха, че над 75% от собствениците на iPhone са избрали опцията да не бъдат следени.     Собствениците на устройства виждат на екрана специално уведомление, което ги подканва да дадат своето съгласие за "Allow App To Track" или да не позволят на приложенията да ги следят. Изборът на втората опция на практика слага край на IDFA кодовете, които досега се използваха за таргетиране на рекламни кампании. Eдва ли е изненадващо, че Facebook е една от най-засегнатите компании от въвеждането на новата функция. Популярността на ATT се превръща в сериозен проблем за най-популярната социална мрежа, който придобива значителни финансови измерения. Причината е невъзможността на рекламодателите да следят и управляват ефективно своите кампании, съобщавa Forbes. Според данните на Facebook не се отчитат около 15% от уеб конверсиите в iOS, заради новата функция. Проблемите с рекламите се появяват в момент, когато всички коментират продължителния срив довел до спирането на Instagram и Facebook за часове. iPhone е стратегически продукт от рекламно отношение, заради големия брой потребители, които използват смартфоните.   Още от Digital: Новите правила на Apple против проследяване принуждават рекламодателите да преминат към Android
Facebook
Как да позволим на други потребители да споделят постовете ни във Facebook
Как да позволим на други потребители да споделят постовете ни във Facebook
Социалната мрежа предлага широк набор от функции, с които да следите какво се случва и да си общувате с най-важните хора в ежедневието ви. Facebook вече се превърна в символ за онлайн комуникация и всеки ден ангажира вниманието на десетки милиони потребители. Дългото време, което повече хора прекарват в профилите си е проблем, с който се сблъскват много работодатели. Споделянето на публикации е чудесен начин да се забавлявате, като получавате актуална информация какво правят приятелите ви. Facebook също така са разработили и функция, позволяваща да редактирате видимостта на отделните публикации. Така другите хора ще могат да споделят вашите постове без да се променят основните настройки на поверителност.   Ето как да го направите, според HowToGeek:   1. Отворете Facebook и намерете публикация, която искате да може да се споделя от другите профили. 2. Кликнете в иконата с три хоризонтални точки в горния десен ъгъл.     3. Изберете "Edit Audience" от допълнителното меню на екрана.     4. Tрябва да маркирате "Public" опцията в панела "Select Audience".     След тези стъпки всичките ви приятели и хора, които следват вашия акаунт ще могат да виждат "Share" бутон под вашите публикации. Необходимо е да повторите същите стъпки за всяка публикация, която искате да е достъпна за свободно споделяне.   Oще от Digital: 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си  
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 6 октомври в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 6 октомври в digital.bg (Видео)
Xiaomi е компанията, която разширява с най-бързи темпове присъствието си на световния пазар на смартфони.
хакери
Хакери продават личните данни на 1.5 млрд. Facebook потребители в Интернет
Хакери продават личните данни на 1.5 млрд. Facebook потребители в Интернет
Социалната мрежа отново попадна в полезрението ни само часове след неприятния проблем, който блокира достъпа до профилите. Вече ви съобщихме колко струва на Facebook да остави 3 млрд. потребители без услугите си за 6 часа. Сървърите на компанията вече възстановиха нормалната си работа, включително достъпа до Messenger, Instagram и WhatsApp. Facebook публикуваха официално извинение до своите потребители и определени конфигуриране на рутери като причината за неприятния проблем. Милиони потребители от Европа, САЩ и Азия дълго време нямаха достъп до акаунтите си, което е доста необичайно за компанията. Ако имате профил, който използвате активно във Facebook трябва да бъдете много внимателни. Причината е, че в интернет се продава внушителна база данни с поверителна информация на повече от 1.5 млрд. потребители на социалната мрежа. Хакерите, които ги продават твърдят, че това е най-голямото изтичане на лични данни от Facebook в уеб пространството досега. Цифрата определено е доста стряскаща.     Трябва да уточним, че няма връзка между срива в сървърите на компанията от последните часове и изтеклите данни. Експерти на PrivacyAffairs твърдят, че информацията е достоверна и е открадната от хакерите с т.нар. "Web Scraping" техники. Самият факт, че базата данни се предлага свободно в онлайн форуми е тревожна. Информацията включва имена, имейл адреси, телефонни номера, логини и пароли на засегнатите потребители. Още по-неприятното е, че купувачите на данните ще останат анонимни. Такъв е случая с човек, чиято идентичност не е известна, но плаща $5000 за данните на 1 млн. потребители на Facebook. Представители на групировката отговорна за кражбата на данните твърдят, че са група от хора, които поне от четири години събират информацията. Повече от 18 хил. клиенти са работили с тях през това време. В началото на годината изтекоха данни за над 500 млн. профила на Facebook, но сега цифрата е тройно повече.   Още от Digital: Facebook отново променя менюто с настройки на сигурността в смартфоните
социални мрежи
Защо и до кога не работят Facebook, Instagram, Messenger и WhatsApp
Защо и до кога не работят Facebook, Instagram, Messenger и WhatsApp
Възможно е и първо да сте забелязали, че съобщенията ви в Messenger и WhatsApp не се изпращат. Като излизат под формата на “изчакващи”. Не, проблемът не е в интернет доставчика ви. Не превключвайте смартфоните си и от Wi-Fi на мобилни данни. Проблема няма да изчезне. Приложението Messenger е пряко свързано с Facebook и респективно, то също не работи. Идентичен проблем има и с WhatsApp, който също е собственост на Facebook.  
Facebook
Facebook ще позволи да създаваме групови чатове между Instagram и Messenger
Facebook ще позволи да създаваме групови чатове между Instagram и Messenger
Facebook продължават да работят над интеграцията на своите популярни приложения за комуникация. Идеята за сливането на Messenger, WhatsApp и Instagram не е нова, но е свързана със сериозни технологични затруднения. Въпреки това компанията постепенно добавя различни елементи, които да ускорят създаването на най-голямата платформа за комуникация.  Сега разбираме за следващата стъпка за постигането на голямата цел, тъй като Facebook ще позволят да стартираме групови чатове между Меssenger и Instagram. Потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация на чатовете с фоново изображения, визуални ефекти и уникални емотикони. Тази функция доразвива предходен ъпдейт, който позволи да се изпращат съобщения между двете приложения. За да използвате опцията за групови чатове на Instagram и Messenger ще трябва да я активирате от менюто. 70% от потребителите вече са актуализирали към новите възможности на Facebook Messenger.     Другата новост е опцията за създаване на общи анкети в директните съобщения на Instagram и груповите чатове в Messenger. По този начин компанията се надява да улесни комуникацията с приятелите и най-важните хора. Вече ще виждаме индикатори кога някой друг потребители въвежда текст в груповите чатове, съобщава TheVerge. Превдидени са множество възможности за контрол кои потребителите да виждат Chat Lists или попадат в Message Request папката. Aбсолютно по същия начин може да спрете даден акаунт да пише или да се обажда до вашия профил. Facebook Messenger предлага и нови теми за персонализирате на чат стаите, които ще гарантират допълнително забавление.   Още от Digital: Защо Facebook и Instagram спряха да показват превю на линковете в Европа
Facebook
Как да скриваме харесванията във Facebook
Как да скриваме харесванията във Facebook
Facebook е услуга, която има важна част в живота на милиона потребители. Социалната мрежа е ежедневен източник на актуална информация и съдържание на любимите хора и приятели. Броя на харесванията на публикациите е един от инструментите, с които алгоритмите на Facebook подбират какви постове да виждаме. Последни изследвания показват, че се увеличава броя на хората, които обръщат твърде голямо внимание на популярността на публикациите във Facebook. В някои случаи е възможно дори възникването на негативно влияние върху менталното здраве на потребителите. Съществуват различни начини, с които да скриете харесванията във Facebook. Собствениците на устройства с Windows, macOS, Linux и Chrome OS могат да използват уеб версията на Facebook, за да скрият Like-овете на публикациите. За да го направите отворете предпочитан браузър и се логнете в своя профил в социалната мрежа. Ето и какви други стъпки да следвате, според HowToGeek:   1. След като се логнете изберете символа със падаща стрелка в горния десен ъгъл.     2. Изберете от менюто "Settings & Privacy".       3. Отворете "News Feed Preferences" раздела.     4. Скролнете докато не видите секция "Reaction Preferences".     5. Скриването на публикациите от други потребители да изберете опцията "On Posts from Others". За да го направите със собствениците публикации активирайте слайдера до "On Your Posts".     6. Facebook ще започне автоматично да скрива броя на харесванията във вашия профил. Изберете "x" символа в горния десен ъгъл, за да затворите "Reaction Preferences" прозореца.     7. Следващият път, когато отваряте публикации вече няма да виждате броя на харесванията от другите потребители.     Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
DMCA.com Protection Status