Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
894 резултата за facebook
Facebook
Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
Независимо дали използвате Facebook лично или професионално, важно е да знаете кой посещава профила ви извън вашата група от близки приятели.   Хората могат да ви следват тихо и назабележимо, вместо да ви изпращат молба за приятелство (ако профилът ви е по-скоро обществен, отколкото частен), което означава, че публикациите ви ще се показват в техния фийд, без ваше знание.   С други думи, може би някои хора виждат вашите обществени актуализации по-редовно, отколкото си мислите. Ако се питате как да разберете кой следва вашия Facebook профил или страница, разгледайте информацията на Business Insider, която дава правилната насока.   Как да видите кой ви следи във Facebook? 1. Отидете в раздела с приятелите си и изберете секцията „More“.     2. Кликнете върху „Following“.     3. Превъртете списъка за да видите кой ви следва.     Оттук можете да изпратите молба за приятелство до всеки, който ви следва, освен ако не са деактивирали тази опция. Facebook ви показва и всички взаимни приятели, които имате. По този начин можете да видите как може да сте свързани и защо този човек може да е започнал да ви следи.   Как да видите кой следва вашите Facebook страници? Освен да видите кой следва личния ви профил, можете също да проверите кой „следва“ вашите Facebook страници, без да са включени хората, които ги „харесват“. Потребителите на Facebook могат да изберат да „следват“ една страница, без да я харесват. Когато решат да я „харесат“, това автоматично включва и функцията „следвай“, освен ако потребителят не я изключат.     За да видите кой следва страницата ви, уверете се, че сте в раздела „страница“ в профила си. След това превъртете надолу, докато видите тази секция в дясната странична лента.   Тук можете да видите броя на харесванията на страницата, които сте получили, но също и броя на следващите я. Тези цифри могат да се различават, тъй като, както е споменато по-горе, потребителите могат да изберат или да следват и да харесват, или просто да направят едното или другото.   Трябва да направите още няколко стъпки, за да видите точно кой следва вашата страница: 1. Отворете таба „Settings“ на вашата страница.     2. Кликнете върху „People and Other Pages“ в лявата странична лента.     3. Превключете менюто, за да изберете „People Who Follow This Page“. Това ще ви покаже кой понастоящем следва страницата ви.   Вижте как да разберем кой ни е блокирал във Facebook
социални мрежи
Функцията View As Public отново е достъпна за потребителите на Facebook
Функцията View As Public отново е достъпна за потребителите на Facebook
Facebook официално потвърдиха, че ще върнат обратно полезна функция, която създаде големи проблеми на компанията. Това се случи през есента на миналата година, когато жертва на хакери станаха повече от 50 млн. потребителски акаунта. Въпреки това от Facebook не са се отказали от "View As Public" инструмента, който отново ще можем да използваме своите профили. Активирането на функцията позволява да видите как изглежда акаунта ви за хората, които не са ви приятели в социалната мрежа.   Всеки от нас също така ще може лесно да извършва промени в информацията, която е видима публично за другите хора във Facebook. Необходимо е единствено да кликнете върху "Edit Public Profile" бутона, за да го направите, информира Mashable. Със сигурност връщането на "View As Public" ще се хареса на доста хора, тъй като функцията представлява бърз и удобен начин да видите кал изглежда публичния ви профил в социалната мрежа. Във всеки момент можете лесно да променяте информацията.     Другото приложение на функцията е ,че позволява да разберете как всеки потребител вижда профила ви, а не само отделни категории като например "Public". Проблемите с хакерите вероятно ще накара доста хора да са внимателни, докато използват "View As Public". Специалистите на Facebook вероятно са се погрижили да отстранят всички налични неточности, за да гарантират, че ще си спестят бъдещи нерпиятности. Функцията вече се разпространява и ще е достъпна за потребителите в следващите няколно дни.   Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook Messenger
Как да създаваме прякори на приятелите си във Facebook Messenger
Как да създаваме прякори на приятелите си във Facebook Messenger
Facebook Messenger е водеща платформа за комуникация, която се използва всеки ден от стотици милиони потребители. Ако използвате активно приложението със сигурност сте добре запознати с неговия интерфейс. Въпреки това има различни скрити функционалности, които можете да активирате в своя профил. Eто и как да се възползвате от тази възможност на мобилното приложение, според Mirror.Co.Uk.   1. Oтворете актуален чат с даден потребител, на който искате да създадете прякор. 2. Кликнете върху иконата за допълнителна информация в горния десен ъгъл. 3. Изберете съответния прякор.  4.Необходимо е да кликнете върху името на даден контакт, за да започнете да въведете желаното име. 5. Самият прякор ще е видим и за човека, на който сте го направили в историята на чата.     Tова налага да бъдете внимателни в прякор, който ще създадете, за да не обидите своите познати. Изборът на прякор ще е активен за всички останали хора, които участват в самия чат. Все пак интеграцията на функцията ще е полезна особено за онези от нас, на които им се налага постоянно да комуникират в групови чатове или едновременно с много събеседници. В кратки срокове всички ще могат да се възползват от новата система за прякори.    Oще от Digital: Пет неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger 
Facebook
Какви промени ни очакват във Facebook през 2019г.
Какви промени ни очакват във Facebook през 2019г.
Facebook официално потвърдиха, че са готови с новия дизайн на приложения за Android и iOS. Актуализираната визия поставя водещ акцент върху две от ключовите характеристики, а именно Events и Groups. Потребителите ще могат да изпробват сами подобренията на смартфоните в следващите няколко дни. Работи се и над интеграцията за десктоп версията на Facebook, но ще са нужни месеци преди да стартира разпространението ѝ до всички профили. От компанията твърдят, че над 400 млн. потребители са активни членове на поне една група.     В социалната мрежа има десетки милиони подобни общности, които ежедневно сближават и улесняват откриването, което е и причината за новия дизайн. Обновеният интерфейс на мобилните приложения позволява по-лесно да навигирате в профила си и поставя групите, в които участвате на централно място във Facebook, Предвидени са и допълнителни инструменти, с които бързо и лесно да се присъединявате или откривате нови групи, съобразно личните си интереси. Най-голямата промяна е, че Groups раздела вече е разположен в средата на менюто, предаде TheVerge.     След като кликнете върху него ще видите персонализирана емисия с ъпдейти от всички групи, в които членувате. Алгоритмите на Facebook ще ви препоръчват и нови, които са подбрани съобразно активността ви. Промененият дизайн включва и функцията "Меet New Friends", с която можете да се свързвате с непознати хора, които споделят същите интереси и предпочитания. Компанията също така ще започне по-активно да промотира групите във всички елементи на приложенията, сред които Marketplace и Watch.     Oще от Digital: Как да намираме това, което търсим във Facebook
Facebook
Как да намираме видеоклипове във Facebook
Как да намираме видеоклипове във Facebook
Не винаги е лесно да намираме това, което търсим във Facebook. Объркващите елементи от менюто и лошите резултати от търсенето, често скриват съдържание, което си струва да се види. Видеоклиповете са част от това съдържание.   Имайки това предвид, от Make Use Of са решили да ни покажат как да намираме видеоклипове във Facebook. В зависимост от вида на видеото, което искате да намерите, има серия от различни стъпки, през които трябва да преминете.   Как да намираме Facebook Live видеа? Facebook Live видеоклиповете са подредени под Facebook Watch. Но за съжаление Facebook Watch се опитва да бъде прекалено много неща наведнъж, а това е в ущърб на Facebook Live. За да откривате Facebook Live видеоклипове използвайте хаштаг #live в лентата за търсене. Може също така да проверите видео библиотеката на човек или страница или да използвате системата за уведомяване на Facebook.     Как да намерите вашите видеоклипове във Facebook? Ако имате Facebook профила си от дълго време, има голяма вероятност да сте натрупали стотици видеоклипове на платформата. Всъщност Facebook може да има единственото копие на някои от най-ценните ви спомени.   За да намерите видеоклиповете, които сте качили в Facebook, отворете профила си и отидете в Photos > Videos. За да изтеглите всичките си видеоклипове от Facebook,  отворете Settings > Your Facebook information > Download your information > View и се уверете, че квадратчето до „Photos and Videos“ е маркирано. Когато сте готови натиснете „Create file“.   Как да намерим запазени от нас видеоклипове във Facebook? Ако някога гледате видеоклип – от човек, страница или група – който смятате, че може да искате да прегледате по-късно, можете да го запазите. Запазването на видеоклип във Facebook действа като отметка. Той няма да се изтегли на хард диска на компютъра ви, а ще се запази в папка в профила ви.   Ако искате да намерим запазени от вас видеоклипове във Facebook от уеб приложението, следвайте стъпките по-долу:   1. Отидете на Facebook.com и влезте в профила си.   2. Когато разглеждате фийда си, разгънете менюто Explore в панела отляво.   3. Кликнете върху „Saved“.   4. Като алтернатива можете да се отправите направо към Facebook.com/saved.   5. Използвайки падащото меню в горния десен ъгъл на списъка със запазени елементи, кликнете върху „Videos“.   Как да намерим обществени видеоклипове във Facebook? Има няколко алтернативни начина за намиране на обществени видеоклипове във Facebook. Ще започнем с най-очевидния подход. Ако познавате лицето, страницата или групата, която е качила оригиналния видеоклип, трябва само да отидете в потребителския им профил.   Ако видеоклипът е скорошен, ще можете да го намерите, като превъртите през публикациите на стената. Ако съдържанието е малко по-старо и е погребано от по-нови неща на стената, кликнете върху таба Photos под изображението и изберете „Videos album“.   Ако не можете да намерите видеото, вероятно е станало едно от двете неща – или човекът или страницата са направили видеоклипа частен и вече не можете да го преглеждате, или човекът е преместил видеоклипа в нов албум.     Как да намерим видеоклипове, които са маркирани във Facebook? Няма бутон, който можете да кликнете, за да видите всички видеоклипове, в които някога сте били маркирани. Най-лесният начин да намерите видеоклиповете е като използвате „Activity Log“ (дневника на активността). Отправете се към профила си и кликнете върху иконата „Activity Log“ в долния десен ъгъл на снимката на корицата. От „Activity Log“ изберете „Photos and Videos“.   Как да намерим видеоклипове с помощта на лентата за търсене на Facebook? Не забравяйте, че можете да използвате лентата за търсене на Facebook, за да откривате желаното от вас съдържание. Можете да въвеждате фрази като „видеоклипове, в които съм тагнат“, „видеоклипове от моя рожден ден“ или „видеоклипове от моята почивка в Рим“ и да видите резултатите.     Вижте какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Facebook потвърдиха, че са публикували имейлите на над 1.5 млн. души без тяхното знание
Facebook потвърдиха, че са публикували имейлите на над 1.5 млн. души без тяхното знание
Facebook предоставят достъп на своите рекламни партньори до личната информация на потребителите и това е водещ източник на приходи за компанията. Тези практики на социалната мрежа, обаче станаха причина за множество конфликти през последните месеци, които повдигнаха серизони въпроси свързани със сигурността ни. Oт BusinessInsider сега ни информират за поредния подобен инцидент, който е е свързан с ъплоудването на имейлите на 1.5 млн. потребители, без тяхното знание.    Компанията потвърди за ситуацията и уточни, че вече е стартирала процес на изтриване на тези данни. Разследването на експерти по сигурността разкрива, че Facebook са събрали имейлите адреси на 1.5 млн. потребители, които са регистрирали нови акаунти. Това се случва от май 2016г. досега, а след това ъплоудват тази информация в социалната мрежа отново без получаване на необходимото разрешение. Въпросните данни не са споделяни от компанията с трети страни и не са попаднали в ръцете на хакери.      Въпреки това действията на Facebook едва ли ще се харесат на много хора. Събирането и публикуването на данни за всеки от нас без да знаем изглежда е редовна практика за компанията. Информацията се използва за по-ефективно таргетиране на реклами и препоръчване на съдържание в профилите ни. В заключение ще отбележим, че Facebook са отстранили проблема и вече изтриват 1.5 млн. имейла, които са попаднали в системите им по този начин през последните повече от две години.   Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Колко струва охраната на шефа на Facebook
Колко струва охраната на шефа на Facebook
Facebook обръщат все по-голямо внимание на своя шеф, за да го предпазят от различни заплахи свързани със сигурността на неговото семейство. Марк Зукърбърг е изключително популярна личност, което налага наемането на специален екип от охранители, който да се грижи, че е в безопасност, независимо къде се намираме. Последните данни на AlJazeera разкриват, че компанията е инвестирала сума от $22.6 млн. за изминалата година, за да предпази шефа на Facebook през 2018г.   Тук е момента да отбележим, че Марк Зукърбърг се е съгласил да взема годишна заплата в размер от $1 през последните години. Въпреки това през 2018г. компанията е инвестирала гореспоменатата сума, за да гарантира, че Марк Зукърбърг и неговите най-близки хора са в максимална безопасност. Цялостната програма за опазването на шефа на компанията включва и наемането на чартърни полети, които да гарантират предвижването му по цял свят.     В крайна сметка това са суми, които са напълно нормални за най-големите имена в Силиконовата долина, но показват колко внимателни трябва да бъдат компаниите, за да предпазят своите високопоставени служители. Все пак сумата, която Facebook е платила за охрана на своя шеф е колосална за разбиранията и възможностите на масовия потребител. Социалната мрежа е обект на множество критики за начина, по който събират данни за потребителите и това може допълнително да увеличи тези инвестиции.   Още от Digital: Марк Зукърбърг се нуждае от три години, за да отстрани проблемите на Facebook
Facebook Live
10 полезни съвета, когато излъчвате на живо във Facebook
10 полезни съвета, когато излъчвате на живо във Facebook
Ако имате история, която искате да споделите със света, Facebook Live е една от най-добрите възможности за това. Но как да накарате хората да ви гледат? Как да общувате със зрителите си? И как да накарате хората да се върнат отново след време?   Съветите на Make Use Of за излъчване на Facebook Live ще са ви от полза, ако възнамерявате да използвате тази възможност.   1. През определен период от време се представяйте Разбира се, в самото начало на вашето излъчване трябва да се представите, но не спирайте до тук. Ако видеоклипът ви е по-дълъг от няколко минути, хората ще идват и ще си отиват. Затова трябва да продължавате да се представяте през определени интервали от време. Това е учтивост, която ще ви помогне да създадете последователи.   2. Ангажирайте  вниманието на зрителите си Начинът, по който представяте видеоклипа, е само част от създаването на успешно предаване на Facebook Live. Трябва също така да помислите какво ще се случва във видеоклипа ви. Има няколко неща, които можете да опитате, за да направите видеоклипа си по-привлекателен за зрителите: - Променете осветлението. - Експериментирайте с различни фонове. - Помислете за околния шум. - Опитайте да използвате различните теми на Facebook Live. - Помислете да използвате статив за стабилност.   3. Трябва да имате целева аудитория За кого е предназначен видеоклипът? Трябва да сте наясно с това каквъв тип зрител, искате да привлечете. Определението на целевата аудитория  започва с намирането на отговор на въпроса: „Кой се нуждае от информацията, която ще дам във видеото си?“ След като излъчите няколко видеоклипа, можете да използвате някои специални инструменти за анализ на Facebook Live, за да научите повече за това как сте се справили.   4. Не бързайте да се отказвате Не бързайте да се отчайвате, само защото шепа хора гледат вашето видео във Facebook, а се опитайте да изградите доверие. Ако хората мислят, че сте надеждни, по-вероятно е те да споделят видеоклипа ви с приятели и семейството си.   5. Излъчвайте само когато имате силен сигнал Никой не иска да гледа видео, което е на пиксели, буферира или има проблеми със звука. Това е сигурен начин да накарате зрителите да натиснат бутона „Назад“ в браузъра си. Това не винаги е възможно, но трябва да се стремите да имате стабилна уеб връзка всеки път, когато стартирате предаване.   6. Създайте си план Така работят професионалистите, следват предварително зададен сценарий. Не е необходимо да пишете предварително всяко изречение. Направете само няколко бележки за ключовите неща, които искате да споменете, заедно с всички други помощни материали като цитати, факти, цифри и т.н.   7. Проверете коментарите Една от най-добрите черти на Facebook Live е секцията с коментари. Макар и да е по избор, вероятно няма много ситуации, в които бихте искали те да бъдат деактивирани. Коментарите са чудесен начин да взаимодействате със зрителите си, при това в реално време. Можете да отговорите на техните въпроси, докато сте в ефир, и да ги помолите да предложат своите мисли по конкретни теми, които обсъждате. Коментарите предлагат и лесен начин да се прецени настроението на зрителите ви.   Накрая можете да използвате коментарите, за да насочите трафика към другите си профили в социалните медии; просто публикувайте подходящите URL адреси от време на време и нека зрителите ви знаят, че сте го направили.   8. Помолете за последователи, споделяния, харесвания и известия Колкото повече е споделяно и харесвано, толкова по-вероятно е вашето предаване във Facebook Live да бъде видяно от други хора. Следователно има смисъл да поискате тази услуга от зрителите си. Не се притеснявайте, това правят и всички най-популярни YouTube-ари.   9. Използвайте тийзъри Трябва да накарате хората да се връщат отново и отново, но това не е лесно. В зависимост от вида на видеоклипа, който снимате, можете да опитате да използвате тийзъри за това, което зрителите могат да очакват следващия път. Те могат да бъдат улики за съдържание, интервюта, местоположения, отговори на въпроси или нещо друго, за което можете да се сетите. Ключът е да се изгради интрига около следващото ви излъчване.   10. Купете микрофон и камера Ако планирате да правите Facebook Live предавания редовно, трябва да обмислите възможността да инвестирате в качествен микрофон и камера. Смартфоните имат своето място в ежедневието ни, но те не са подходящи за всички наши нужди. А уеб камерите на лаптопите рядко са достатъчно добри.   Вижте как да разберем кой ни е блокирал във Facebook
социални мрежи
Подслушва ли тайно Facebook потребителите
Подслушва ли тайно Facebook потребителите
Facebook съхраняват огромно количество информация за всеки профил и често са обект на обвинения, че предоставят достъп до данните без знанието на самите потребители. Със сигурност ви се е случвало да извършите търсене в интернет и в кратки срокове след това да видите банери, които ви подканват да купите въпросната стока. Това е един от най-разпространените методи на компанията да генерира приходи. От социалната мрежа разполагат и с допълнителна информация за акаунтите, която не сте публикували сами.    Доста хора използват форуми в интернет, за да споделят публично за странни ситуации, в които обсъждат дадена тема с приятел или познат. След това остават изненадани да видят, че Facebook показва реклами свързани с въпросния предмет. Самите потребители са категорични, че нне са отваряли никакви линкове, които да подскажат на социалната мрежа за предпочитанията им. Единственото обяснение за подобни асоциации е Facebook да подслушват разговорите на своите потребители, които са почти 2.4 млрд., предаде Mirror.co.uk.     Примерите за подобни случки са многобройни и обхващат дрехи, сувенири и други малки предмети, но също кухни, мебели и аксесоари за автомобили. Концепцията, че Facebook подслушва тайно своите потребители не е нова. С течение на времето, обаче все повече хора изразяват учудване от подобни реклами, провокирани от неща, които са споделили в разговор със свой приятел. Компанията официално отрича, че прибягва до подобни методи, но все по-малко потребители са съгласни с това твърдение.   Още от Digital: Личните съобщения и сигурността ще са основен приоритет в стратегията на Facebook през 2019г.
Facebook
Facebook ще има 4.9 млрд. неактивни профила до 2100г.
Facebook ще има 4.9 млрд. неактивни профила до 2100г.
Социалната мрежа продължава да се радва на голяма популярност сред потребителите по цял свят. Компанията потвърди преди броени дни, че почти 2.4 млн. души по цял свят се логват във Facebook профилите всеки месец. Внушителните темпове, с които се развива платформата, обаче ще станат причина за неочакван проблем. Ново изследване на Оxford University разкрива, че до края на столетието повечето профили във Facebook ще са на хора, които вече са починали.    Конкретната цифра, която учените изчисляват е 4.9 млн. акаунта. Дори Facebook да не се развива със същите темпове, както сега броя на профилите в тази категория ще достигне до 1.4 млрд. до 2100г., съобщава CNet. Очакванията са с течение на времето това да се превръща във все по-сериозен проблем за Марк Зукърбърг и ръководената от него компания. Преобладаващата част от неактивните профили ще бъдат на потребителите, които са родени в страните от Азия.    Учените поддържат мнението, че компанията трябва да вземе мерки и задължително да разработи инструмент, с който да се бори с този проблем. Поддържането на толкова много неактивни профили е проблем ,който има не само социални, но също емоционални и морални корени. Facebook е най-голямата социална мрежа в интернет и по всичко личи, че ще продължи да увеличава потребителската си база със същите стабилни темпове, както досега.    Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Facebook ще ни позволят да чатим между Instagram, Messenger и WhatsApp
Facebook ще ни позволят да чатим между Instagram, Messenger и WhatsApp
Facebook са собствени на три от най-популярните мобилни приложения за комуникация, а именно WhatsApp, Messenger и Instagram. В интернет вече се появиха слухове за желанието на компанията да ги слее в една огромна платформа, която ще има обща потребителска база от над 2.6 млрд. души. По време на F8 2019 конференцията за първи път получихме официално потвърждение, че социалната мрежа в действителност работи усилено над тази идея, съобщава Engadget.   Данните са от изказване на Аша Шарма, която ръководи Consumer Product дивизията на Facebook. Tя сподели, че потребителите ще могат да изпратят съобщения между трите мобилни приложения, като чатовете ще бъдат криптирани от сървърите на компанията. Аша Шарма даде като пример начина, по който днес извършваме телефонни обаждания от смартфоните, без да ни интересува услугите на кой мобилен оператор използва човека, с който искаме да се свържем.     Tака например можете да изпратите съобщения или да се обадите на даден приятел независимо коя от трите платформи за комуникация предпочита да използва. Интеграцията на WhatsApp, Instagram и Messenger, обаче ще изисква време. Именно заради това компанията още не се е ангажирала с конкретен период когато да очакваме това да се случи. Малко е вероятно, обаче тази идея да стане факт преди края на настоящата година и тепърва ще научаваме повече информация как се разива този амбициозен проект.   Oще от Digital: Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.
Facebook
Facebook ще конкурират Google и Apple със собствен гласов асистент с изкуствен интелект
Facebook ще конкурират Google и Apple със собствен гласов асистент с изкуствен интелект
Гласовите услуги са неизменна част от мобилните устройства и позволяват значително по-лесно да откриваме информация, да комуникираме и да свършим работата си. Най-популярните виртуални асистенти в този сегмент са Google Assistant, Apple Siri, Amazon Alexa и Samsung Bixby. Много скоро към тях може да се присъедини още един технологичен гигант, а именно Facebook. Данни на CNBC разкриват, че над тази идея се работи от началото на 2018г.    Този проект се ръководи от дивизията, която отговаря за добавената и виртуалната реалност в структурата на компанията. Персоналният асистент ще използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект. Няма да е изненадващо, ако услугата се използва първо от собствената им линия умни високоговорители с бранда Portal. В момента устройствата oт гамата също предлагат подобна функционалност, но това се дължи на интеграцията на услугата Amazon Alexa.     Навлизането на Facebook в този сегмент е интересно решение, което ще изостри значително конкуренцията. В момента Amazon и Google имат най-голям дял, но Apple също се радва на добри позиции. Представянето на услуга с изкуствен интелект също така означава, че компанията ще продължи да обръща все по-голямо внимание на хардуера, като източник на допълнителни приходи. Все още не знаем името на AI асистента на Facebook.   Още от Digital: Каквa e разликитa между дълбоко обучение, машинно обучение и изкуствен интелект
Facebook
Facebook искат да слеят News Feed и Stories в един общ интерфейс
Facebook искат да слеят News Feed и Stories в един общ интерфейс
Facebook експериментира с напълно различен дизайн на мобилното си приложение, което ще обедини в един раздел популярни секции като News Feed и Stories. По този начин ще можете да разглеждате съдържанието като плъзнете пръстта си по подобие на Instagram или Snapchat Stories. Тази идея ще премахне сегашната система на безкрайно скролване и според Facebook ще улесни значително потребителите. Новият дизайн се очаква да е наличен първо за устройствата с Android.    В момента Stories и Feed съществуват заедно и за ключови елементи от интерфейса на мобилното приложение. Разполагате с опцията да скролнете в емисията с новини или да кликнете върху една от картите в горната част, за да разгледате историите си. Компанията иска за в бъдеще всички снимки, клипове, спонсорирани публикации и текстови постове да са налични от един раздел в социалната мрежа, съобщава TheVerge. Най-голямата промяна ще е свързана с това, че вече няма да се налага да скролвате.     Вместо това ще плъзгате пръста си в двете посоки, за да пропускате и отваряте нови публикации. На практика този дизайн ще ви спести много повече време, да разгледате интересните неща в профила си, спрямо сегашната система. Компанията не е коментирала официално ситуацията, но вероятно скоро ще разберем повече за сливането на News Feed и Stories. Настоящите тестове за Android вероятно означават, че тази функционалност може да намери място и в мобилното приложение на Facebook за iOS.   Още от Digital: Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Facebook Messenger
Нощният режим във Facebook Messenger вече е достъпен за всички потребители
Нощният режим във Facebook Messenger вече е достъпен за всички потребители
Само преди броени дни ви информирахме, че Facebook искат да върнат Messenger в официалното приложение на социалната мрежа. Компанията от доста време експериментира с интеграцията на нощен режим, тъй като тази функция става все по-популярна сред потребителите. Facebook провеждат тестове с Dark Mode от началото на 2018г. и досега този режим под една или друга форма бе достъпен само за ограничена аудитория. В официален блог пост компанията потвърди, че нощния режим вече е наличен за всички.    Това означава, че стотици милиони хора, които използват Facebook Messenger ще могат лесно да активират тази функция в мобилното приложение. За да го направите са необходими буквално няколко кликвания, съобщава TechRadar. Единият вариант е да отворите менюто с настройки ,а другия просто да натиснете върху профилната ви снимка. Веднага след като се заради допълнителния прозорец с опции ще видите в най-горната част слайдъра, който активира Dark Mode в чатовете ви във Facebook Messenger.      Стартирането на нощния режим е особено подходящо, когато сте в тъмни помещения, тъй като не изморява очите при четене. Другото голямо предимство на тази функция е, че пести батерията на смартфоните с Android и iOS. От Facebook потвърдиха, че вече разпространяват актуализацията до всички акаунти. Имайте предвид, че може да е нужно малко повече време преди Dark Mode да е активен по целия свят, което ще наложи да се въоръжите с още малко търпение преди да тествате функцията на устройството си.   Oще от Digital: Facebook Messenger ще ни позволи да отговаряме на индивидуални съобщения в груповите чатове
Facebook Messenger
Facebook искат да върнат Messenger в официалното приложение на социалната мрежа
Facebook искат да върнат Messenger в официалното приложение на социалната мрежа
Facebook вече отделиха Messenger като самостоятелна платформа с идеята да накарат повече хода да използват мобилното приложения за комуникация. Интеграцията със социалната мрежа продължава да е водещото предимство на софтуера, но изглежда, че засега компанията не е доволна от постигнатото в последните седмици. Именно заради това Facebook обмислят сериозно възможността да върнат обратно Facebook Messenger в официалното приложение на социалната мрежа, съобщава TheVerge.   По този начин ще имаме достъп до двете популярни платформи от един интерфейс, което ще улесни комуникацията с приятелите и любимите ни хора. Управлението на чатовете ще става от Messenger бутона във Facebook приложението. След като кликнете върху него ще бъдете пренасочени директно към списъка с разговори и съобщения. Разликата е, че няма да се отваря допълнителен софтуер, а всичко ще се случва директно в интерфейса на Facebook. Функцията все още има тестов характер.     Припомняме ви, че премиерата на първата версия на Facebook Messenger стана през 2011г., като само три години по-късно започна да оперира като самостоятелно приложение. Интеграцията към социалната мрежа вероятно е част от мащабната идея да се слеят Facebook, WhatsApp и Instagram в една мащабна платформа. Teпърва ще разбираме повече детайли за плановете на компанията и кога ще можем да изпробваме сами възможностите на актуализираното приложение.   Oще от Digital: Пет неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger
Facebook
Facebook спират поддръжката на мобилните си приложения за Windows Phone на 30 април
Facebook спират поддръжката на мобилните си приложения за Windows Phone на 30 април
Facebook официално потвърдиха, че спират да ъпдейтват популярните си мобилни приложения за платформата Windows Phone. Според информацията поддръжката за Messenger, Instagram и WhatsApp спира на 30 април. По този начин собствениците на смартфони с Windows Phone ще трябва да използват браузъра, за да се логнат в своите профили. Това ще се превърне в поредната причина да спрете да използвате платформата и да потърсите алтернативни решения, като Аndroid и iOS.   Мобилните приложения на Facebook досега оглавяваха класацията за най-популярни безплатни заглавия в Microsoft Store, съобщава WindowsCentral. Въпреки това няма официална информация колко точно хора са ги инсталирали на своите устройства. Тук е момента да споменем, че компанията спря да предоставя ъпдейти за Windows Mobile още в края на миналата година. В контекста на това не е изненадващо, че Facebook спират поддръжката за мобилните си приложения за платформата.   Другите водещи разработчици също вече започнаха да изтеглят своите заглавия от онлайн магазина на платформата. Със сигурност дори и малкото хора, които все още имат устройства с Windows Mobile скоро ще преминат към конкурентните операционни системи. Неуспехът на платформата е поредното доказателство колко силни са позициите на Android и iOS сред потребителите и как  баланса на този двуполюсен модел едва ли ще бъде променен скоро.   Oще от Digital: Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.