Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
682 резултата за facebook
Facebook
Facebook Snooze е нов бутон, който позволява да блокираме хора в профила си за 30 дни
Facebook Snooze е нов бутон, който позволява да блокираме хора в профила си за 30 дни
Вероятно всеки от нас има поне един приятел във Facebook, който постоянно досажда или със странни въпроси, или с качването на неподходящо съдържание на стените в профила ни. Социалната мрежа вече предлага различни начини, с които да блокирате подобни хора, без дори те да разберат. Facebook са готови с финалната версия на една нова функция, която представлява Snooze бутон и предлага още по-ефективно решение на този проблем, предаде VentureBeat.      Както името подсказва това е инструмент, с който да блокирате определен човек и всичките му публикации за период от 30 дни. Добре е да знаете, че Snooze бутона може да се приложи не само към хората от списъка с приятели, но също към Pages и Groups страниците във Facebook. Със сигурност доста хора ще намерят тази функция за доста полезна, тъй като позволява да се отървем от досадни публикации и съдържание, което не искаме да виждаме в профила си.     Компанията от няколко месеца работи над функцията и сега започна да я разпространява до потребителите. Facebook също така обмислят идеята да предложат опция да блокираме определен човек за 24 часа, седмица и да задаваме други времеви периоди. По този начин ще разполагаме с допълнителни възможности да контролираме какво съдържание виждаме в своя News Feed. Oчаквайте скоро Snooze бутона да е достъпен и във вашия акаунт.   Вижте пет ограничения на Facebook, които могат да бъдат решени лесно
Facebook Live
Facebook спират да плащат на авторите на популярни клипове във Facebook Live
Facebook спират да плащат на авторите на популярни клипове във Facebook Live
Платформата за излъчване на видео в реално време на компанията за кратко време се превърне в голям хит сред потребителите. Някои автори на Facebook Live видео стриймове дори успяват да спечелят приходи от гледаемостта на своите клипове. За в бъдеще, обаче това няма да е възможно, тъй като планира да внесе промени в своята политика. Оказва се, че Facebook ще спре да възнаграждава финансово хората, които промотират съдържанието в News Feed.   Настоящите договори с популярните автори изтичат до края на 2017г. и изглежда, че компанията няма никакво намерение да ги поднови отново. Решението на Facebook донякъде е странно и може да се отрази негативно на популярността на Facebook Live в световен мащаб. Финансирането на независимите автори досега бе солиден източник на приходи за тях, което караше техните последователи да прекарват повече време в социалната мрежа, информира TechRadar.   Oчаква се поне 300 популярни канала, включително и такива на знаменитости да бъдат засегнати от новите правила на Facebook. Със сигурност повечето големи автори ще намалят броя на излъчваният на живо във Facebook след въвеждането на предстоящите мерки. Компанията изглежда иска да инвестира ресурси в други компоненти на социалната мрежа, които биха донесли по-добра възвръщаемост. Времето ще покаже как това ще се отрази на популярността на Facebook Live.   Вижте осем полезни начина да използваме Facebook Live
Facebook Instant Games
Вече можем да стриймваме на живо как играем във Facebook Instant Games
Вече можем да стриймваме на живо как играем във Facebook Instant Games
Вече ви информирахме, че вече всички можем да играем Instant Games игри във Facebook Messenger. Тази функционалност представлява поредния опит на компанията да ни накара да прекарваме повече профили в своите профили. Instagram Games е платформа, която дебютира преди година, когато предлагаше на потребителите каталог от 20 игри. С течение на времето разработчиците проявиха голям интерес към нея, което е причината днес да можем да играем 70 различни заглавия в профилите си. Facebook разкриха каква е следващата изненада, която ни очаква в Instant Games.   Компанията е разработила атрактивна нова функция, с която искат да отбележат подобаващо навършването на една година от премиeрата на геймърската платформа в Messenger, информира DigitalTrends. Благодарение на нея потребителите ще могат да стриймват в реално време геймплея на дадена игра със своите приятели и така да демонстрират нагледно своите способности. За да се възползваме от тази функционалност е необходимо да използваме услугата Facebook Live. Тя е достъпна за всички 70 игри.   Започването на стрийминг изисква единствено да кликнете върху иконата с формата на камера в горния десен ъгъл на дисплея, докато играете. След това трябва да изберете хората, които искате да виждат в реално време как играете и дори да добавите кратка анотация към стрийма, с която да привлечете повече внимание. Кликването на бутона "Start Live Video" започва излъчването, а след като го спрете видеото ще се запази в профила ви за гледане по-късно на хората, които са го пропуснали.   Вижте oсем полезни функции във Facebook Messenger 
Facebook
Какво ще представляват бутоните Greetings във Facebook
Какво ще представляват бутоните Greetings във Facebook
Facebook непрестанно експериментират с различни начини как разговорите в социалната мрежа да имитират максимално комуникацията с реални хора. Една от идеите на компанията е интегрирането на нов вид бутони, които се казват Greetings. Както името подсказва те са предназначени за стартиране на чат с приятелите ни и изразяват няколко различни емоции. Начина, по който работят Facebook Greetings наподобява любимата на мнозина Super Poke функция, която бе достъпна в профилите ни преди години.      Новата система от бутони всъщност има за цел да ни предостави разнообразни възможности как да стартираме разговор с любим човек във Facebook на базата на настроението ни. Вместо традиционното "Hello" можем да използваме други бутони, с които да разкрием емоциите си, информира TheNextWeb. В допълнение към нормалния поздрав вече ще имаме възможността закачливо да се представим с намигане, прегръдка, гъделичкане или с "High-Five"поздрав, когато стартираме чат.   Въпросните бутони могат да се използват при продължително задържане на Hello бутона под профилната снимка на даден човек. След като го направите ще видите пет емотикони, които да използвате в разговора си. В голяма степен Facebook Greetings копират начина, по който функционират Reaction емотиконите. Функцията все още е налична само за ограничен брой потребителите, но вероятно скоро всички ние ще можем да използваме Greetings бутона.    Вижте как да настроим Facebook да не ни проследява
Facebook Messenger
Какво е Facebook Messenger Kids и как работи
Какво е Facebook Messenger Kids и как работи
Facebook официално представиха нова версия на популярното приложение Messenger, която е оптимизирана специално за деца. Компанията е разработила този софтуер с идеята да е предназначен за смартфоните на малчугани на възраст между 6 и 12 години. Основната идея на този софтуер да може и по-младата аудитория да използва Facebook Messenger, тъй като в много страни е нужно те да са на поне 13 години, за да регистрират свои профили. Родителите ще разполагат с много възможности да контролират активността и чат сесиите на децата си.    Така например ще могат да изтриват и блокират абонати от списъка с контакти и да задават критерии при търсене на нови хора, групи и друго съдържание в социалната мрежа. Новото приложение се казва Facebook Messenger Kids и вече е налично за устройствата с iOS, предаде TheVerge. Основното съдържание, което подрастващите ще виждат в приложението са видео клипове, които са предварително подбрани за съответната  категория потребители, но също набиращите популярност маски и филтри за персонализиране на снимки.    Родителите трябва да изтеглят приложението и да се идентифицират със своето име и парола. След това могат да зададат критерии, които да ограничават съдържанието, което се показва в профилите. Допълнителна Explore секция в менюто позволява да следят във всеки момент как и с кого си комуникира детето им, но също и да виждат всяка една нотификация от акаунта. Компанията планира да представи и версия за смартфоните с Android, но това вероятно ще се случи в началото на 2018г.   Вижте осем полезни функции във Facebook Messenger
Facebook Messenger
Какво е Facebook Streaks и как работи
Какво е Facebook Streaks и как работи
Facebook провеждат тестове с нова функция в Меssenger, която предлага сходна функционалност със Snapchat Streaks. Както името подсказва нейната цел е да ни стимулира да изпращаме повече съобщения до приятелите, с които си комуникираме най-често. Трябва да отбележим, че този инструмент все още не е достъпен за всички, а само за ограничен брой потребители. Facebook Streaks ще ви показва колко последователни съобщения сте пратили до даден човек и в колко поредни дни това се случва.      Официален говорител на Facebook потвърди за тестването на функцията и сподели, че това е само един начин как да научим любопитни неща за хората, с които говорим най-често, предаде Mashable. Различните постижения ще бъдат отбелязвани със специални символи. Така например, ако три поредни дни пишете на даден човек ще видите икона с формата на гръмотевица, а вътре в нея ще има число, индикиращо точно колко дни продължава комуникацията ви.   Все още не знаем какви други подобрения да очакваме в новата функция на социалната мрежа. Със сигурност можем да кажем, че това е поредния начин на компанията да ни накара да прекарваме повече време в профилите си. Въпрос на време е да разберем кога всеки от нас ще има възможността да изпробва Facebook Streaks. Tук е момента да отбележим, че това е функция, която е важна за Snapchat и ключов фактор, който кара младата аудитория да е толкова активна в профилите си. Предстои да видим дали тя ще е толкова успешна във Facebook Messegner.   Вижте осем полезни функции във Facebook Messenger
Facebook Messenger
Вече можем да изпращаме снимки с 4K резолюция във Facebook Messenger
Вече можем да изпращаме снимки с 4K резолюция във Facebook Messenger
Комуникацията с любимите ни хора отдавна не е ограничена единствено до текст, тъй като модерните чатове позволяват да добавяме емотикони, снимки, клипове и друго мултимедийно съдържание. Facebook Messenger е едно от най-популярните приложения, в което споделяме над 17 млрд. изображения на месец. Цифра, която сама по себе си показва колко ангажирани сме с онлайн профилите си. Компанията въвежда нова функция, позволяваща да качваме снимки с 4K резолюция в Messenger, информира newsroom.fb.com   В случая става въпрос за 4096х4096 пиксела и това е най-високата резолюция, която поддържат много от смартфоните на пазара. Интеграцията на тази функция означава, че всеки от нас ще може да качва и вижда снимки с много по-добро качество във Facebook Messenger, откогато и да било. Специален алгоритъм ще гарантира, че снимките се изпращат много по-бързо въпреки по-високата резолюция. Така Facebook искат да ни стимулират да качваме още повече съдържание в профилите си.     За разлика от сега изображенията с 4K резолюция в социалната мрежа ще позволят да зуумвате и да виждате без размазване всеки един детайл на снимката. За да използвате функцията е нужно да изтеглите последната версия на Facebook Messenger и да стартирате даден чат. След това кликнете на камера иконата и изберете съответната снимка, като човека отсреща ще я получи с максимална резолюция. До броени дни всички ще можем да изпращаме 4K снимки в Messenger.     Вижте какво да направим, ако Facebook и Messenger изразходват твърде бързо батерията
Facebook
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Социалната мрежа добави поддръжка за 360-градусови клипове в News Feed още през юни 2016г. Функцията се превърна в хит сред потребителите и това принуди Facebook да инвестира допълнителни средства в този формат. Вече можем да излъчваме на живо с 360-градусово видео, както и да го гледаме на мобилните си устройства. Следващата закономерна стъпка в еволюцията на News Feed e виртуалната реалност, информира Engadget.   =   Facebook са разработили интерактивна игра по повод премиерата на новия Jumanji филм, която е достъпна под формата на 360-градусово видео така и за очилата с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се разхождат из мистериозния остров и да събират различни артефакти , които им позволяват да научат повече за самия филм. Пълното име на играта е Jumanji: Welcome to the Jungle и е базирана React VR софуера за разработчици.   Това е само първият подобен проект, тъй като Facebook планират да започнат да ни показват все повече VR съдържание в News Feed. Самите кадри са заснети като 360-градусови снимки, които след това се наслагват и обработват от специални алгоритми и така се получава ефекта на виртуална реалност. Ако искате сами да се разходите на мистериозния остров в Jumanji: Welcome to the Jungle трябва да отворите този линк от своя браузър.    Вижте Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
Facebook
 Facebook вече ще показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
Facebook вече ще показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
Facebook News Feed е основният източник на актуална информация за милиони потребители и ключова функционалност на социалната мрежа. Всеки от нас разполага с многобройни начини как да настрои своята емисия с новини по такъв начин, че да вижда точно каквото иска. Компанията инвестира все повече средства във видео съдържанието, което е сигурна гаранция, че ще виждаме повече клипове в News Feed. Това ще доведе и до навлизането на нов рекламен формат.   Вече се провеждат тестове с реклами, които ще се показват в Watch раздела и в другите секции на социалната мрежа, които потребителите "умишлено посещават, за да гледат видео клипове". Новите реклами ще започнат да се възпроизвеждат под формата на кратки 6-секундни клипове в профилите ни в първите седмици на 2018г., предаде Engadget. Faceook планират да проведат публични тестове с този формат, а ако отзивите са положителни да го интегрират към всички профили.    Предстоящите видео реклами няма да се показват, когато скролвате в профилите на приятелите си или други хора, а само когато гледате видео и не извършвате никаква друга дейност. Успоредно с това Facebook ще променят и начина, по който приоритизират определени клиповете в News Feed с идеята да ни показват по-релевантно съдържание. Всички тези промени ще увеличат значително броя на видео материалите и рекламите, които виждаме в профилите си.   Вижте Facebook искат да разделят Facebook съдържанието в две отделни секции
Facebook
Facebook ще ни зарадва с нови функции за предстоящите празници
Facebook ще ни зарадва с нови функции за предстоящите празници
Tрадиционно потребителите споделят най-много снимки във Facebook през коледните празници, а Нова година е най-големият ден за излъчване на живо в реално време. За да стимулират активността ни в следващите дни от социалната мрежа са подготвили пакет от нови функции, с които да поддържат празничното ни настроение. Първото нововъведение са т.нар. "Notes", които представляват интерактивни коледни картички, с които да поздравите любимите си хора. Всяка една от тях може да се персонализира с теми като Christmas, Kwanzaa и Hanukkah.   Новите празни картички могат да бъдат украсени и със снимка от личната ви колекция. Успоредно с това всички потребители ще могат да използват нови теми във фонов режим на статус ъпдейтите си във Facebok, информира DigitalTrends. Специални ефекти ще ни забавляват във Facebook Camera приложението и ще са достъпни от 15 декември. Коледните предложения на компанията ще могат да се разгледат и активират само с плъзгане на пръстта надясно от дисплея на смартфона. Интересни нововъведения ни очакват и в Messenger Camera.     Потребителите ще имат възможността да изпробват нови маски и камерa ефекти в снимките и клиповете си, които ще са налични от 22 декември. Само ден по-късно Facebook ще представят допълнителни функции за видео част създадени специално за хората, които са далече от дома си през празниците. Един от инструментите позволява да добавите падащ сняг и бягащи елени към видео стрийма. Компанията ще ни улесни и в откриването на интересни събития, които се провеждат в близост до нас през празничния сезон.   Вижте как да настроим Facebook да не ни проследява
Google
Google и Facebook печелят 25% от приходите на всички реклами в интернет
Google и Facebook печелят 25% от приходите на всички реклами в интернет
Услугите на Facebook и Google са безплатни, тъй като основният източник на приходи за тях са рекламите. Двете компании печелят повече от това милиони хора всеки ден да използват приложенията им вместо да ги карат да плащат такса. Информацията, която те събират за онлайн активността и предпочитанията ни след това се продава на маркетингови компании, които таргетират рекламите си. Това е бизнес модел, който превърна Google и Facebook в бизнеси за стотици милиарди долари.    В контекста на тези думи не е изненадващо, че двете компании продължават да доминират в сферата на дигиталния маркетинг. Последното проучване на Statista показва, че Google и Facebook са получили 25% от приходите на всички реклами в интернет през 2017г, информира BusinessInsider. За сравнение тази стойност е била 20% само една година по-рано. Резултатите са категорично доказателство, че другите компании не успяват да се противопоставят на агресивния подход на Facebook и Google.     Ситуацията ще се запази и през следващата година, като анализаторите прогнозират, че Facebook и Google дори ще увеличат приходите си от дигитална реклама през този период. Сегашното проучване показва, че двете компании са хегемони в сферата на онлайн рекламата, но започват да имат все по-силно присъствие и в офлайн рекламата. В крайна сметка това може да окаже огромно влияние над традиционните медийни компании и да довете до спад в приходите им.   Вижте бъдещите реклами в интернет ще са базирани на емоциите ни
Facebook
Facebook ще инвестират милиарди долари за излъчване на спортни събития
Facebook ще инвестират милиарди долари за излъчване на спортни събития
Вече ви информирахме, че Facebook ще продуцират собствени телевизионни предавания. Компанията обръща все по-голямо внимание на оригиналното съдържание и иска да се превърне в предпочитана платформа за гледане на спортни събития. Последните данни на Sports Business Journal разкриват, че Facebook са готови да инвестират милиарди долари, за да получат правата за най-популярните спортни събития. Идеята е потребителите да могат да ги стриймват в реално време в профилите си в социалната мрежа.   В случая става въпрос за различни състезания в различни спортове, сред които крикет и американски футбол. Анализаторите са изненадани не толкова от желанието на Facebook да стриймват спортни събития, а от сумата, която са готови да платят. Така например компанията ще трябва да инвестира около $600 млн. само за правата на индийския крикет, който се радва на голяма популярност в световен мащаб. По всичко личи, че Facebook са доста сериозни в опита си да станат предпочитана спортна дестинация в интернет.   Излъчването на подобни предавания ща накара милиони души да прекарват още повече време в профилите си, което ще се превърне в допълнителен източник на приходи от реклама за Facebook. В момента се водят начални преговори за реализирането на този проект. Компанията все още не е коментирала официално желанието си да започне да излъчва спортни събития на живо в акаунтите ни. Идеята определено е доста интересна и би се харесала на доста потребители.    Вижте пет ограничения на Facebook, които могат да бъдат решени лесно
Facebook
Facebook вече ще иска снимка, за да се идентифицираме в профила си
Facebook вече ще иска снимка, за да се идентифицираме в профила си
Facebook eкспериментират с нова система за идентификация на потребителите в социалната мрежа. Въпросната функция се разработва, за да позволи на компанията да се бори по-успешно с все по-умните спамботове. Това става все по-голям проблем, тъй като машини регистрират и започват да трупат огромна мрежа от потребители преди Facebook да разберат какво се случва. Решението на компанията е просто, но ефективно. В определени ситуации ще трябва да предоставим снимка и така да докажем самоличността си.    Социалната мрежа смята да използва тази система при регистрация на нов профил, при добавяне на приятел или присъединяване към публични групи. Facebook също така ще изискват лицето ни да се вижда ясно, за да могат по-лесно да извършват идентификацията. Компанията успокои потребителите с твърдението, че всяка една снимка ще се изпраща и обработва в техните сървъри и след това ще бъде изтривана автоматично.    Това означава, че алгоритмите на Facebook извършват идентификацията и нито един друг човек няма да вижда снимката. Засега тази функция е налична само за малък брой хора, но скоро ще бъде интегрирана към всички потребителски профили. От Facebook са на мнение, че с подобни инструменти по-лесно ще могат да откриват ботове, фалшиви профили и респективно да гарантират качеството и достоверността на съдържанието, което споделяме в интернет.   Вижте пет ограничения на Facebook, които могат да бъдат решени лесно
бизнес
Какво трябва да знаем за първата в света китайска компания, която измести Facebook от топ 5 на най-богатите
Какво трябва да знаем за първата в света китайска компания, която измести Facebook от топ 5 на най-богатите
Тencent e холдингова компания, която е регистрирана в Хонг Конг и оперира в сферата на онлайн търговията, социалните медии, гейминга и рекламата. В момента нейните услуги се използват от над 1 млрд. потребители в Азия, но се предвижда експанзия на бизнеса в САЩ и Европа. Tencent притежават популярното мобилно приложение WeChat, което е разработено като конкурент на WhatsApр. Компанията предлага собствени решения в сферата на онлайн плащанията, но също така поддържат собствена популярна геймърска платформа.    Tencent е името на първата китайска компания в сферата на IT технологиите, чиято пазарна капитализация успя да премине границата от 500 млрд. Това впечатляващо постижение отреди на Tencent място в петте най-големи технологични корпорации в световен мащаб. Невероятният успех на компанията направи нейния основател по-богат дори от шефовете на Google, но също така ѝ позволи да измести Facebook от списъка с първите пет най-големи IT компании по отношение на пазарната капитализация, съобщава Reuters. Привилегия, с която могат да се похвалят много малко имена в индустрията.   Само през последната година акционерите са генерирали два пъти по-висока печалба от първоначалните си инвестиции. За този период Tencent са отчели ръст от 127% в стойността на акциите, което увеличава пазарната капитализация с $292 млрд. Невероятните резултати превърнаха основателя на компанията, Ма Хуатън във втория най-богат човек в Китай. В момента Tencent се оценява на $531 млрд,, като за сравнение стойността на Facebook на борсата е около $519 млрд. Пазарните наблюдатели очакват доброто представяне на Tencent да продължи и в следващите месеци.      Вижте пет технологии, които ще променят света през следващите 15 години
Facebook
Как да видим цялата история на комуникация с даден човек във Facebook
Как да видим цялата история на комуникация с даден човек във Facebook
Facebook не само знаят много неща за всеки потребители, но и позволят на другите хора да разбират доста любопитни детайли за нас. Разбира се тука вмъкваме уточнението, че двама души е необходимо да са приятели, за да могат да имат достъп до цялата информация в профилите си. Искало ли ви се е да има как лесно да видите цялата комуникация, която сте водили с даден човек? Ако събеседника ви е приятел може много бързо да го направите, информира MakeUseOf.   Има URL трик, който да въведете в браузъра и ще зареди пълната история между двама души във Facebook. Въпросният метод се възползва от "facebook.com/us" системата, с която се обработват данните ни. Ето и как да се възползвате от тази интересна функционалност на социалната мрежа, като отделите само няколко минути от свободното си време. Този метод може да се приложи и за всяка друга двойка от хора в списъка ви с приятели.   1. Отворете своя профил и вижте точно как е изписано името на даден приятел в URL aдреса на акаунта им.   2. Направете същото с още един човек във Facebook.   3. Въведете следната команда в своя уеб браузър "www.facebook.com/friendship/username1/username2"   4. Въведете "Enter".     Вижте пет ограничения на Facebook, които могат да бъдат решения лесно 
Facebook
Как да създадете запомнящ и красив Facebook дневник
Как да създадете запомнящ и красив Facebook дневник
Дневникът ви във Facebook е едно ужасно място, нямате снимка и поддържате колекция от безлични актуализации? Това трябва да се промени, смятат от Make Use Of.   Вашият Facebook Дневник трябва да е красиво и запомнящо се място. Трябва да има причина хората да се връщат отново и отново и да се наслаждават на изображенията и съдържанието, които споделяте. Може да не вярвате, но е съвсем лесно да постигнете това.   Изберете правилните изображения Ключът към успеха е да използвате силни и запомнящи се изображения. Те трябва да са подходящи за вашата страница и достатъчно големи, за да могат да бъдат гледани на дисплеи с висока резолюция. В ерата на компютрите с Retina дисплеи и HDTV и 4K телевизорите, изображенията с висока разделителна способност са задължителни, ако искате да хванете окото на вашите читатели.   Обявете се със снимка на корицата Отворете своя потребителски профил или страница във Facebook и погледнете най-отгоре. Трябва да виждате голямо изображение в горната част, банер, който познаваме като „снимка на корицата“ и в долната лява част малка снимка – тоест вашата „профилна снимка“.   Снимката на корицата е по-голямото изображение, широко най-малко 720 пиксела (колкото по-голямо, толкова по-добре). Изборът на снимки или изображения с ниска резолюция ще доведат до лоши резултати. Вместо това трябва да изберете изображение, което е богато, интересно и с остри линии. То може да бъде черно-бяло, но по-добре изберете цветно.   Ако имате нужда може да използвате инструменти като CoverJunction, Tricked Out Timeline и Slicetige.   Профилни снимки, които „хващат“ окото Вашият Facebook Дневник се нуждае от банер, но също така изисква и разпознаваемо изображение на профила ви, свързано с вас или вашата страница. Ако искате да публикувате актуализации и да коментирате, това изображение е много важно, за да могат хората бързо да определят кой сте.   Така че, изберете изображение, което говори на хората. Може би ще носите нещо колоритно и привлекателно; може би изображението на профила ще бъде лого за продуктите или бизнеса на вашата страница.   Малкият размер на това изображение означава, че трябва да сте сигурни, че е разпознаваемо. Това ще бъде вашият „печат” във Facebook, всеки път, когато коментирате или споделяте нещо, това е, което хората ще видят, когато ви търсят. Има приложения за създаване на добри профилни снимки във Facebook, към които може да се обърнете.   Споделяйте неща, които имат значение Няма смисъл да правите красиви, зашеметяващи снимки за корицата и профила си, ако възнамерявате да запълните Дневника си с безцелни и неясни емоции, безсмислени видеоклипове и други глупости.   Ограничавайте се да споделяте неща, които са толкова визуално зашеметяващи, колкото и вашата снимка, така че хората, които познавате или които „харесват“ страницата ви да оценят. Избягвайте вирусни видеоклипове и не забравяйте, че снимките, които се качват на страницата във Facebook, ще бъдат показани в решетката на галерията в лявата лента, затова запазете интереса към нея.   Поддържайте ред Facebook предлага различни инструменти, които можете да използвате, за да се уверите, че споделените ви елементи се виждат, а по-малко интересните актуализации и снимки са скрити.   Добавените видеоклипове, снимки и актуализации могат да бъдат закачени в горната част на вашата хронология, стига да сте сигурни, че искате те да са първото нещо, което хората виждат, когато посещават вашата страница. За да направите това, кликнете върху стрелката сочеща надолу в горния десен ъгъл и изберете „Pin to Top“.   Разумно е също така да използвате опцията „Hide from Timeline“, за да потискате лошите или безсмислени изображения и актуализации или ако искате да ги загубите завинаги, използвайте „Delete from Page“.   Вижте 7 полезни Facebook функции, които може би не знаете