Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1056 резултата за facebook
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 3 юли в digital.bg (Видео)
Какво се случи в технологиите на 3 юли в digital.bg (Видео)
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. 1. Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха...
технологични новини
7 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 01 юли в digital.bg (Видео)
7 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 01 юли в digital.bg (Видео)
Консумацията на онлайн видео расте постоянно. Увеличава се както продължителността на клиповете, така и качеството им.   1. Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон Резултатът е и по-голям обем на файловете. Това ги прави по-трудни за споделяне, но има и решение. PCWorld дава няколко съвета как да се справм. 2. Вижте как се проведе първият в света видео разговор преди 50 години (Видео) Смартфоните вече се превърнаха в мини компютри, с които е възможно да свършим почти всички неща, които можем да направим на десктопа. Компактните...
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 29 юни в digtal.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 29 юни в digtal.bg (Видео)
Mилиони потребители по цял свят нямат нетърпение да започнат да използват активно 5G технологията в своето ежедневие. Вече има голям брой смартфони с тази функционалност, но е необходимо време да се изгради и необходимата инфраструктура в европейските държави.   1. Защо цените на Android смартфоните с 5G ще започнат да се покачват през 2021г. Големите производители подготвят и нова серия мобилни устройства с 5G технологията, които ще видим на пазара преди края на годината. Със сигурност това ще бъде една от най-големите иновации в технологичния сектор в следващите...
Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
Facebook се озоваха в центъра на мащабен конфликт, който може да се отрази сериозно на бизнес плановете на компанията. Този път проблема е свързан с онлайн кампания подета срещу социалната мрежа, която се популяризира с хаштага #StopHateForProfit. Oбвиненията срещу Марк Зукърбърг и ръководения от него технологичен гигант е, че не може да гарантира ефективно, че ще се бори с разпространението на публикации с нецензурно и обидно съдържание. Този тип постове подклаждат етнически разногласия и т.нар. "език на омразата", което е особено деликатна тема на фона на гражданските протести в САЩ. Недоволството срещу социалната мрежа е провокирано и от многото инциденти през последните месеци, които изложиха на риск данните на милиони потребители на Facebook. Вече ви съобщихме, че  Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook, заради същите съображение и така официално се присъединява към #StopHateForProfit кампанията.  Rakuten спират всякаква реклама и блокират достъпа да Facebook SDK, Facebook Connect и Giphy до своята платформа, като решението им веднага се отрази на компанията .     Стойността им на борсата отчета спад с около 8%, което стана причина Марк Зукърбърг да загуби повече от $7 млрд. от своето благосъстояние. Надеждните на шефа на Facebook, че ситуацията ще се стабилизира, обаче изглежда няма да намерят реализация.  Причината е, че критиките към компанията продължават да се увеличават и засягат дори някои от служителите им. Coca-Cola е последният водещ бранд, който се включи в инициативата, която е подкрепена от повечето организации за лични права и свободи в САЩ.  Главният изпълнителен директор на Coca-Cola, Джеймс Куинси официално потвърди, че компанията спира рекламите в социалната мрежа за поне 30 дни. Ако Facebook не променят политиката си това може да доведе до увеличаване на този период. Тези действия могат да се превърнат в голям проблем, тъй като бизнеса им е фокусиран изцяло върху приходите от реклами. Други популярни брандове също се включиха и ще спрат инвестициите си за реклама във Facebook, Сред тях са Verizon, The North Face, Patagonia, REI, Dashlane, Upwork, Honda, Dockers, Levsi's, Mozilla и др.   Oще от Digital: Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
YouTube са най-голямата видео платформа в интернет, но това не означава, че услугата не може да се развива и обхваща допълнителни сегменти. Специалистите от Google експериментират с разнообразие от нови функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни в своите профили. 1. YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok Вече са стартирали тестове с нов формат, който позволява на потребителите да записват видео клипове с продължителност от 15 секунди. По този начин YouTube ще опитат да привлекат към себе си аудитория от TikTok, което на...
Facebook
Facebook вече ще ни предупреждава, ако споделяме стари новини в профилите си
Facebook вече ще ни предупреждава, ако споделяме стари новини в профилите си
Facebook опитват да стимулират потребителите да качват повече съдържание и респективно да прекарват максимално дълго време в своите профили. Компанията също така полага усилия да гарантира, че постовете, които виждаме всеки ден са достоверни и не съдържат обидни или нецензурни мотиви.  Един от големите проблеми, пред Facebook са фалшивите новини, които заливат социалната мрежа от множество акаунти. Проявленията му са още по-сериозни в контекста на световната пандемия. За да се борят с подобни публикации от Facebook използват сложни алгоритми, които анализират в реално време съдържанието, което се качва в профилите.  Все пак компанията разчита и на активната обратна връзка със своите потребители, за да се справи с този проблем. Сега разбираме за интересна нова функционалност, която скоро ще стане част от социалната мрежа. Оказва се, че вече ще бъдем информираме, когато споделяне новини, които са публикувани преди повече от 90 дни.  Така Facebook се надяват да редуцират броя на постовете с неактуално съдържание.     През последните месеци компанията е разработила няколко подобни функционалности, с които да подобрят качеството на новините, които четем и споделяме във Facebook. Така например вече ще можем да използваме бутон, от който да разберем повече информация за дадена публикация. В това число не само името на автора, но също къде се споделя публикацията и други подобно съдържание. Включването на индикатор, който ни уведомява, че публикацията е качена преди дълго време допълнително доразвива тази концепция, съобщава SlashGear.  Oт Facebook са сигурни, че с тези нововъведения ще намалят значително броя на постовете с остаряла информация и ще фокусират потребителите към по-интересни и актуални теми. Все пак има как да споделите дадено съдържание, дори и да е качено преди повече от една година, като изберете "Continue" бутона от нотификацията, която ви предупреждава, че публикацията е стара. В следващите седмици Facebook ще позволят на повече хора да се присъединят и включат в тестовете на тази интересна функционалност, която ни очаква в социалната мрежа.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Facebook
Facebook купиха Mapillary - един от най-големите конкуренти на Google Street View
Facebook купиха Mapillary - един от най-големите конкуренти на Google Street View
Facebook и Google са две от най-големите технологични компании, които обаче залагат на различни бизнес стратегии, за да привличат аудиторията към своите продукти. Съществуват и доста прилики между начина, по който генерират приходи Facebook и Google.  Все пак можем да кажем, че в повечето случаи услугите им не се конкурират директно, като това важи с пълна сила за предложения като Google Maps, Android, браузъра Chrome и др. Системите за навигация са ключов приоритет за Google, които предлагат най-добрите решения за тази цел в индустрията.  Няма как да не сте разглеждали квартала, в който живеете и да търсите своя дом в Google Street View. Сателитните изображения и лесния за използване интерфейс са най-сериозните преимущества на тази услуга. Разпространението на коронавируса и големия брой хора, които останаха дълго в домовете си само увеличиха трафика към Google Street View през последните месеци.  Оказва се, че и Facebook проявяват нестихващ интерес към технологиите за дигитално картографиране и навигация.      Според официалните данни на Engadget вече е постигнато споразумение за придобиването на Mapillary - един от най-големите конкуренти на Google Street View. Финансовите параметри по сделката не са оповестени публично.  Тук е подходящ момент да споменем, че Mapillary е основана преди седем години и в момента има потребители регистрирани в над 190 държави по цял свят. През последните седмици бе интегрирана и специална 3D карта, която показва интерактивно разпространението на COVID-19.  Иновативният софтуер на Mapillary вероятно ще бъде интегриран другите приложения на Facebook, за да улесни комуникацията и локализирането на представителите на бизнеса. Все още не знаем дали компанията има амбиции да предостави конкурент на Apple Maps и Google Maps.  Най-големият конкурент на Google Street View вече предизвика сериозно внимание сред други технологични компании като Amazon. Oстава да видим какви ще бъдат ползите за потребителите от купуването на Mapillary.   Oще от Digital: Какви ще са подобренията в Google Street View за България
Facebook
Facebook вече ще показва информация от Wikipedia в търсачката на профилите ни
Facebook вече ще показва информация от Wikipedia в търсачката на профилите ни
Facebook отдавна не е предназначена единствено за чат с любимите хора. Социалната мрежа  също така предлага достъп до актуални новни и множество опции за свързване с бизнеса. Все повече потребители настройват профилите си, за да откриват бързо полезно съдържание, да играят или да се забавляват с мултимедията на приятелите си.  Компанията иска да ни накара да прекарваме все повече време в своите акаунти. Следващата идея на Facebook е да ни позволят да виждаме панели с информация генерирана от Wikipedia директно в социалната мрежа. По този начин ще си спестим излишни кликвания и бързо можем да научим повече за определени личности и събития без да излизаме от своите профили. Интеграцията на функцията във вградената търсачка на Facebook обещава да ни показва още по-релевантни резултати на нещата, които търсим в акаунтите си. За разлика от сходната опция на Google в този случай можем да виждаме и линк към Instagram за личностите, които използват активно приложението, което също е собственост на Facebook.     На този етап функцията има експериментален характер и е налична само за ограничен брой потребители. Facebook потвърдиха за тестовете, уточнявайки, че засега те са свързани единствено с публикациите на английски език.  Плановете са резултатите от Wikipedia да се показват от мобилните приложения и десктоп версията, но ще необходимо време да се отстранят настоящи проблеми. В интернет се появиха скрийншоти на хора, които тестват функцията с имената на популярни политици, сред които италианския магнат Силвио Берлускони и американския президент.  Благодарение на тях виждаме как ще изглеждат новите панели с информация от онлайн енциклопедията във Facebook. Taзи секция ще е позиционирана в дясната част точно под лентата с икони за навигация в социалната мрежа. Разработчиците на Facebook очакват експериментите да продължат "няколко седмици" преди да са готови с финалната версия, която обхваща цялото съдържание в Wikipidea на всички поддържани езици. Това определено е доста амбициозна цел, която ще улеснява работата на милиони потребители.      Още от Digital: 7 популярни уеб сайта, подобни на Wikipedia
Facebook Lasso
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook е компания, която обича да експериментира с алтернативни приложения. Само преди няколко дни беше спряма поддръжката на Hobbi - заглавие създадено като конкурент на Pinterest. Сега разбираме, че същата съдба ще последва и още един тестов продукт на Facebook и това е Lasso. Мобилното приложение е разработено като конкурент на TikTok с идеята да привлече по-голяма аудитория сред тийнейджърите. Въпреки интересната концепция, обаче Facebook Lasso така и не успя да се превърне в хит. Именно заради това Facebook са решили да прекратят този проект и да се насочат към други инициативи.  Компанията е взела решение да спре приложението и това ще се случи само след броени дни, а именно на 10 юли. Вече се разпространяват нотификации до потребителите с детайлни инструкции как да изтеглят и респективно запазят своите клипове след като бъде прекратена поддръжката на Facebook Lasso.  Едва ли има много хора са използвали приложението досега, което в голяма степен оправдава решението на Facebook.     Припомняме ви, че официалната премиера на Facebook Lasso бе през ноември 2018г., когато дебютира за водещите платформи за смартфони. Водещият слоган, с който се популяризираше заглавието в Google Play и App Store гласи, че всеки потребител може лесно и бързо да създава видео клипове със забавни ефекти.  Разнообразните опции за споделяне предлагат и директен ъплоуд към Facebook. Допълнителни камера ефекти и музикални оформления "обещаваха" на потребителите атрактивен и забавен начин да проявят своята креативност с Facebook Lasso.  По всичко личи, че интеграцията на Facebook не е достатъчен мотив да привлече повече хора към приложението. Определено можем да кажем, че компанията не успя в този си опит да конкурира TikTok. Няма да е изненадващо, обаче ако продължат да опитват с нови заглавия в App Store и Google Play.   Още от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
смарт очила
Eто как ще изглеждат очилата с виртуална реалност на Facebook
Eто как ще изглеждат очилата с виртуална реалност на Facebook
Facebook едва ли е първата компания, която ви хрумва, когато чуете технологии за виртуална реалност. Въпреки това AR и VR устройствата са сериозен приоритет за разработчиците на най-популярната социална мрежа. От години Facebook инвестират в създаването на VR технологии, като подходящ пример е придобиването на Oculus, които са пионери в тази област. Все пак компанията не избързва с премиерата на реален хардуер на пазара, тъй като се нуждае от време да подобрят максимално възможностите на своите технологии.  Все пак създаването на VR очила е една от големите амбиции на Facebook, които освен всички иновации искат да предложат и достатъчно атрактивен дизайн. Според нови данни на SlashGear вече се провеждат усилени експерименти с прототип на VR очила, който изглежда като стандартни слънчеви очила. По този начин Facebook се надяват да грабнат вниманието на повече хора и да превърнат технологията в неизменна част от ежедневието ни, както вече направиха със социалната мрежа.     Този проект е дело на инженери от Facebook Reality Labs дивизията, като водещия приорирет за тях е да създадат VR oчила, които лесно допълват ежедневното ни облекло. Идеята е доста атрактивна, но е необходимо да се преодолеят доста сериозни технически препятствия, за да се превърне в реалност.  Специфичните лещи и оптичните елементи на VR очилата са все още твърде обемисти, за да бъдат прибавяни към традиционните рамки на слънчеви очила. В същото време използването на по-малки лещи ще се отрази на качеството на картината и респективно на крайното изживяване на потребителите. Намирането на оптималния баланс между тези характеристики е ключа за реализирането на проекта. Първите прототипи на Facebook предлагат зрителен ъгъл от 90 градуса, като лещата засега може да излъчва единствено зелена светлина до очите, по подобие на стереотипните холографни настройки. Внушителни финансови средства и желанието на Facebook да превърнат тази идея в реалност ни кара да се интересуваме сериозно от този атрактивен проект.     Oще от Digital: Най-добрите приложения за гледане на снимки и видео във виртуална реалност
Facebook
Facebook тестват Dark Mode режим в мобилните си приложения
Facebook тестват Dark Mode режим в мобилните си приложения
Софтуерните инженери на Facebook от месеци работят над интеграцията на Dark Mode режими към цялото портфолио от приложения на компанията. Още през миналата година започна разпространението на тази функционалност до Facebook Messenger, като през февруари това се случи и с още едно заглавие, а именно Facebook Lite.  Логично това породи въпроси сред потребителите свързани с това колко време ще се наложи да чакат преди функцията да стане част от мобилната версия на Facebook. Сега разбираме, че този проект вече е в заключителни етапи на разработка, тъй като дългоочаквания Dark Mоde за мобилната версия на Facebook вече е достъпен за малък брой хора.  Засега тестовете са лимитирани до ограничена аудитория, но скрийншотове ни показват как ще изглежда нощния режим във Facebook за Android. Компанията потвърди официално информацията, но отказа да уточни кога Dark Mode ще е наличен за всички потребители. Едва ли ще се налага да чакамe твърде дълго, за да тестваме сами функцията.      Настоящата публикация е на блогърa @NotFridayCraig, който вече е получил достъп до функцията на смартфона След като актуализацията е достъпна за вашето устройство ще видите секцията "Dark Mode" в менюто на приложението.   Интеграцията на нощен режим в Android версията на социалната мрежа е последния продукт от разнообразния им каталог, който все още не е получил Dark Mode функционалност. Изглежда, че скоро ситуацията ще се промени, информира SocialMediaToday. Предимствата на нощните режими са свързани с ниската консумация на енергия и факта, че тъмните цветове ги правят много по-подходящи за използване вечер и когато няма достатъчно светлина. Facebook вече предлагат Dark Mode в десктоп версията на приложението и в следващите седмици ще го оптимизират и за Android приложението си.  Остава да се въоръжим с търпение преди всички собственици на смартфони с Android да могат да работят с тази функционалност.    Още от Digital: Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Facebook
Как да търсите изображения във Facebook
Как да търсите изображения във Facebook
Facebook е огромен. В началото на 2020 година, компанията регистрира над 2 милиарда месечни потребители. С такова невероятно количество хора, платформата предлага чудесен начин да поддържате връзка с приятели и семейство, да се свързвате с различни общности или да откривате хора или информация с търсене на изображения във Facebook. Независимо дали търсите профила на ваш приятел, дали искате да разберете дали някой не използва вашите изображения, защитени с авторски права, или търсите източника на вирусен мем, търсенето с изображения във Facebook е бърз и лесен начин да намерите онова, което ви трябва. За съжаление, вградената функция за търсене на гиганта не е много полезна тук, но има няколко други метода, които можете да използвате вместо официалното търсене на изображения във Facebook, които ще ви свършат работа, смятат от Android Authority. Как да търсите изображение във Facebook Преди да се впуснем в търсенетo на изображение във Facebook, има нещо, което трябва да имате предвид. Вие ще можете да намирате само профили, които са публични или използващи настройкате „приятел на приятел“ и имате общи приятели.  Има два основни начина за извършване на търсене на изображения във Facebook: с имена на файлове и със самите изображения. Резултатите и при двата метода могат да варират, но всичко е лесно и може да бъде направено само за няколко минути. Какви изображения може да използвате   Ако ще използвате името на файла, почти всяко изображение може да ви свърши работа. Имената на файловете са уникални за всеки, който ги качва, така че независимо от това, което е на изображението, ще можете да го проследявате. Ако изображението е качено от няколко души, ще бъде посочен само този който пръв го е качил и може да има по-стари копия на изображението, качено от други потребители. Ако ще търсите с изображение, може да ви е трудно да намерите идеално съвпадение. Като цяло, изображенията, които са ясни и уникални, са най-добри за търсене и колкото по-висока е разделителната им способност, толкова по-добре. Разбира се, но търсенето на изображения във Facebook не е същото като софтуера за разпознаване на лица, така че не очаквайте чудеса. Търсене на изображения във Facebook с името на файла Първият метод за търсене на изображение във Facebook работи само ако името на файла не се е променило след първоначалното му изтегляне от платформата или ако самото изображение вече е хоствано във Facebook. Това е очевидно, ако погледнете името на файла или URL адреса, което може да стане, като кликнете с десния бутон върху изображението и изберете „Open image in new tab“. Ако е хоствано във Facebook, то ще съдържа текста fb и дълъг низ от цифри, както се вижда на снимката по-горе. Този низ от числа е ключът за извършване на търсене на изображение във Facebook, тъй като може да се използва за намиране на профила, от който е публикуван. Ще има три низа от числа, разделени с долна черта, но този, който ви трябва е в средата. Това е идентификационният номер на профила на изображението. Сега въведете URL адреса  https://www.facebook.com/photo.php?fbid= последван от ID на профила, копиран от изображението. Това ще ви отведе директно до потребителския профил, при условие че е обществен или достъпен за вас. Търсене на изображения във Facebook с помощта на Google Вторият метод, който ще очертаем, използва сложния алгоритъм за търсене на изображения на Google. Ако някога сте използвали Google за обратно търсене на изображения, всичко това трябва да ви звучи познато. Има два начина да направите това. Първият работи, ако изображението вече е качено онлайн. За целта кликнете с десния бутон върху него и изберете „Search Google for image“. Това ще отвори нов таб със съвпадащи резултати от изображения от цялата мрежа, които могат да бъдат стеснени до само резултати от Facebook, като добавите site:facebook.com. Когато изображението е на вашия компютър, а не е онлайн, можете да извършите същото като отидете на image.google.com, кликнете върху иконата на камерата, след което качите изображение. Обърнете внимание, че ако сте на мобилен телефон, може да се наложи да преминете към настолната версия на сайта, за да се появи опцията. След като резултатите се появят, добавете site:facebook.com, за да намерите всички съвпадащи профили във Facebook. Тук сме споменали Google, но повечето съвременни търсачки имат възможност за обратно търсене на изображения. Bing е чудесна алтернатива както и руската търсачка Yandex. Други методи Има и няколко услуги, които могат да ви помогнат. Една от най-популярните е TinEye, която е специализирана в обратното търсене на изображения. Друга безплатна опция за търсене на изображения във Facebook е SauceNAO, тя е чудесна за намиране на източници извън англоезичния свят, по-специално от източноазиатски страни като Китай, Корея и Япония. Има и платени опции, като RevIMG – чудесна платформа за търсене на изображения. Тя използва уникален алгоритъм за идентифициране на продукти, сгради, изкуство, текст и др. Това удобство обаче не е евтино, $ 49 на месец за най-евтиния пакет.   Вижте как да активираме Dark Mode режимa и новия уеб дизайн на Facebook
бизнес
Защо Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook
Защо Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook
Viber официално заяви, че преустановява всякакви бизнес отношения с Facebook. Viber ще премахне от платформата си Facebook Connect, Facebook SDK и GIPHY. Също така, всички рекламни разходи в социалната платформа ще бъдат спрени, с което Viber се присъединява към нарастващото глобално движение срещу технологичния гигант #StopHateForProfit. На фона на протестите в САЩ през последните седмици, група от шест организации, в това число Антидифамационната лига (ADL) и Националната асоциация за напредък на цветнокожите (NAACP), призоваха рекламодателите във Facebook да спрат техните платени...
Microsoft Mixer
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Microsoft изненадаха своите потребители с информацията, че планират да спрат поддръжката на стрийминг платформата Mixer. Всъщност това е софуер предлагащ възможност за онлайн стрийминг на игри и е разработен като конкурент на Twitch.  Компанията предизвика голям интерес през миналата година, когато инвестира милиони долари в ексклузивна сделка с Ninja - голяма знаменитост в Twitch. Въпреки тези сериозни средства изглежда плановете на Microsoft изглежда не са намерили реализация. Настоящите потребители няма да могат да използват Microsoft Mixer oт 22 юли. Вместо това официалният уеб сайт и мобилното приложение ще пренасочват директно към Facebook Gaming. Причината е, че Microsoft ще продължата в дългосрочен план да си партнират с Facebook в сферата на стрийминга на игри.  Освен това Ninja и другите популярни профили сред геймърите вече няма да бъдат обект на екслузивни сделки, както досега. Сключването на партньорство с Facebook не е случайно, тъй като ще има полза и за двете страни, информира BBC.     Един от интересните параметри на споразумението предвиждад интеграция на xCloud услугата към Facebook. Достигането на по-голяма аудитория е възможно единствено с подобно партньорство, заради внушителното влияние на социалната мрежа.  Спирането на Mixer ще фокусира Microsoft към облачните им услуги, които за в бъдеще ще се използват от потребителите на Facebook Gaming. Всеки настоящ профил в Mixer ще получи статут на партньор в приложението, ако реши да мигрира към тази платформа. Facebook също така увериха, че ще направят всичко възможно, за да привлекат вниманието на повече геймъри към своята платформа. Ако сте активен потребител на Mixer ще разполагат с почти един месец време, за да прецените каква алтернативна платформа за стрийминг да използвате след спирането на приложението. Всички акаунти, които досега са генерирали приходи от Mixer могат да продължат да го правят като станат част от Facebook Mixer. Времето ще покаже дали услугата има потенциала да привлече повече геймъри след спирането на Microsoft Mixer.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
Facebook
Facebook патентоваха собствени смарт очила
Facebook патентоваха собствени смарт очила
Facebook разработват най-голямата социална мрежа и освен внушителните приходи от реклами търсят собствени начини да разширят своя бизнес. Компанията постепенно започва да насочва вниманието и към хардуера.  Вече можем да открием серията им от умни говорители с бранда Facebook Portal, но големия акцент са технологиите за добавена и виртуална реалност. От една страна това ще промени начина, по който се забавляваме, но от друга ще ускори премиерата на по-нови смарт устройства.  Конкретен пример са умните очила, които вече са обект на голям интерес сред някои производители.  Софтуерните инженери на Facebook виждат огромен потенциал в този пазарен сегмент и работят над алтернатива над сегашните смарт джаджи с този дизайн.  Facebook Glasses са амбициозен проект, който все още е в начална фаза. Данни от патент регистриран на името на компанията разкрива малко повече детайли за конкретните им планове, съобщава TechRadar.      Важно е да споменем, че разработката на подобен продукт отнема години. Със сигурност компанията няма да избързва, но факта, че вече е патентовала подобна марка е гаранция, че има сериозни планове.  Идеите им са свързани с разработката на устройство, което е леко и тънко, но също така изглежда като нормални очила. Голям бонус ще бъде интеграцията на смарт функции. Специализиран софтуер с добавена реалност ще проектира съдържание пред началния екран с полезна информация за потребителите. Това е полезно, за да видите най-важните данни за вас пред очите си, докато сте в движение. Facebооk Glass ще използват различни обективи, които предоставят възможности за снимане при всяка една ситуация.  Все още не знаем, кога може да бъде премиерата на подобен продукт.   Още от Digital: Учени създадоха очила, които автоматично фокусират обектите, които гледаме
Facebook
Как да сменим паролата във Facebook (Видео)
Как да сменим паролата във Facebook (Видео)
Facebook е първата онлайн дестинация при стартиране на браузъра за милиони потребители. Профилите в социалната мрежа са бърз, лесен и удобен начин да сме в крак какво се случва около нас и с приятелите ни.  Много хора използват ежедневно Facebook от няколко различни устройства, което налага да бъдете много прецизни при подбора на парола. Добър съвет е, често да променяте своите кодове за достъп, за да добавите още едно ниво на сигурност. Смяната на паролата изисква само няколко минути. Ако сте извън своя профил най-добрият вариант е да кликнете върху "Forgotten Account" бутона. Той е разположен в горния десен ъгъл точно под полето за въвеждане на имейл и парола. Другият вариант е да отворите "Find Your Account" страницата на Facebook. След това ще бъдете подканени да потвърдите самоличността си, чрез въвеждане на лични данни като имейл, телефонен номер и пълното име, с което се асоциира акаунта ви в социалната мрежа. Кликнете върху "Search" и следвайте инструкциите на екрана, за да възстановите своя профил.  Разбира се има ситуации, когато не е задължително да имате проблеми, за да поискате да смените паролата. Целият процес изисква няколко кликвания в менюто.  Ето какви стъпки да следвате, за да смените паролата във Facebook, съобщава TrustedReviews:     1. Изберете иконата с обърната стрелка в горния десен ъгъл. 2. Кликнете върху "Settings & Privacy".  (Ако използвате класическата версия на Facebook вместо новия дизайн можете да пропуснете тази стъпка) 3. Натиснете "Settings". 4. След това изберете "Security and Login". 5. Oткрийте секцията "Change Password" 6. Изберете "Еdit" за редактиране. 7. Въведете сегашната парола и новата предпочитана комбинация.  8. Запазете промените с кликване на "Save Changes" бутона.   Понякога е възможно да използвате временни пароли за достъп до Facebook, Тази функционалност, обаче не се поддържа от всички мобилни оператори. Обикновено потребителите изпращат SMS и получават уникален код, който могат да използват многократно за логит. Временните пароли са активни и при включена двуфакторна автентикация.   Oще от Digital: 6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
DMCA.com Protection Status