Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
976 резултата за facebook
Facebook Messenger
Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
Facebook постоянно е обект на много критики свързани с начина, по който съхранява и споделя личните данни на потребителите. Тези негативни коментари изглежда не са пречка за компанията да продължава да работи над нови функции в своите приложения и услуги. Сега разбираме, че вече са стартирали тестове с по-сигурна система, която да ви позволи да заключите чатовете си във Facebook Messenger със своето лице. Така можете да сте сигурни, че никой няма да прочете съобщенията ви.   Според наличната информация Facebook Messenger ще позволи да използвате сканиране на лицето си, за да заключите приложението. Можете да зададете и времеви период, в който да се заключи Facebook Messenger, след като се отдалечите от смартфона. В този случай възможностите са 1 минута, 15 минути или 1 час, съобщава SlashGear. Доколкото разбираме ще може да отключвате приложението по същия начин, чрез сканиране на лицето след като функцията e достъпна за всички.     Интеграцията на този инструмент с лицево разпознаване ще предостави още по-сигурен начин на потребителите да управляват Facebook Messenger. Данните за сканирането на лицата няма да се съхраняват в сървърите на компанията. Технологията се очаква да стане част от мобилните версии на Messenger. Все още не знаем кога това може да се случи. Със сигурност лицевото разпознаване ще добави още ниво на сигурност и ще ви позволи свободно да комуникирате с приятелите си независимо къде се намирате.   Още от Digital: Вече няма да можем да регистрираме акаунти във Facebook Messenger с телефонен номер  
приложения
Как да направим Facebook за iPhone по-бърз
Как да направим Facebook за iPhone по-бърз
Приложението на Facebook е сред най-активно използваните от потребителите на iPhone. С времето то трупа доста голяма кеш памет, която вместо да му помага да работи по-добре, започва да му пречи. Затова кеш паметта трябва да се почисти и това ще ускори работата на Facebook. BusinessInsider показва как да направим това.   Как да изчистим кеша на Facebook в iPhone   Първо можем да изтрием само браузъра на Facebook. Това са данните, които Facebook съхранява от сайтовете, които са посетени чрез вградения в приложението бразуър. Това става по следния...
Facebook Меssenger
Защо криптирането от край до край във Facebook Messenger ще отнеме години
Защо криптирането от край до край във Facebook Messenger ще отнеме години
Сигурността на личните данни във Facebook продължава да бъде актуален проблем, над който компанията работи постоянно. През изминалата година разбрахме за няколко случая довели до изтичане на информация за милиони акаунти. Въпреки това Марк Зукърбърг направи амбициозното обещание, че Facebook ще въведат "End-To-End Encryption" система във всичките си платформи за комуникация. Това би предложило допълнителна защита на повече от 1.5 млрд. души, които използват приложенията на компанията.   Целият процес на криптиране на информацията, обаче изисква внушителни средства и доста дълъг период от време за реализация, съобщава Wired. Техническите препятствия пред интеграцията на подобна система за протекция на цялата кореспонденция на потребителите във Facebook Messenger би отнела няколко години. Това е мнението на един от водещите софтуерни инженери в отдела за сигурност на мобилното приложение, Джон Миликан. Според него този проект все още е на фаза планиране.     Разнообразието от функции, които предлага приложението за комуникация като видео обаждания, групови съобщения, GIF файлове, стикери, поддръжка за мобилни плащания и др. също затруднява плановете на компанията. Най-големият проблем е интеграцията на модерна система за криптиране на информацията към настоящата IT инфраструктура, с която Facebook поддържат Messenger и приложенията си. Джон Миликан твърди, че техническите препятствия налагат преосмислянето на всеки елемент от екосистемата за комуникация на Facebook.   Още от Digital: Вече няма да можем да регистрираме акаунти във Facebook Messenger с телефонен номер
Facebook
Как да преместите колекцията си от снимки от Facebook в Google Photos
Как да преместите колекцията си от снимки от Facebook в Google Photos
Повечето от нас имат много снимки във Facebook, но всъщност не използват тази платформа като дългосрочно решение за съхранение. Google Photos се превърна в предпочитаната от мнозина услуга за съхранение на цифровите им снимки.   Ако все още не сте преместили колекцията си от снимки от Facebook в Google Photos, разгледайте информацията на Android Central, за да разберете как да го направите по най-бързия и безпроблемен начин.   Как да преместите снимките си от Facebook в Google Photos? Първата стъпка от този процес започва в приложението Facebook. По-конкретно, трябва да изтеглите всички свои снимки от акаунта си във Facebook в локален файл, за да можете след това да ги качите в Google Photos. Ето най-добрият начин да направите това. 1. Отворете приложението Facebook на телефона си. 2. Докоснете трите точки в горната лента за навигация. 3. Превъртете надолу и натиснете „Settings & Privacy“.     4. Докоснете „Settings“. 5. Превъртете надолу и докоснете „Download Your Information“. 6. Докоснете „Deselect All“.     7. Докоснете „Photos and Videos“. Това трябва да е единствената избрана опция. 8. Превъртете до края на страницата. 9. Докоснете „Medium“ под опцията „Media Quality“. 10. Докоснете „High“, за да изтеглите снимките в най-високото възможно качество.     11. Докоснете „Create File“.   Сега трябва да изчакате Facebook да обработи заявката ви. Това не трябва да отнема твърде много време и след като файлът ви е готов, ще получите имейл, който ви известява за това. В този случай копието е поискано в 8:32 и е било готово в 8:37.   12. Докоснете „Download“ до файла. 13. Въведете паролата си за Facebook и докоснете „Continue“.     Изчакайте снимките ви да се изтеглят. В зависимост от това колко файла ще изтегляте и колко бърза е вашата интернет връзка, това може да отнеме известно време. След като приключи изтеглянето, можем да преминете към следващите стъпки.   14. Отворете приложението Files на телефона си. 15. Докоснете Facebook файла. В случая той е озаглавен facebook-joemaring. 16. Докоснете „photos_and_videos“.     17. Докоснете трите точки в горната дясна част на екрана. 18. Докоснете „Extract to....“ 19. Докоснете „Extract..     След като всичко приключи с извличането, време е да преминете към последните стъпки. 21.  Отворете Google Photos на телефона си. 22. Докоснете трите точки в горния ляв ъгъл на екрана.     23. Докоснете един от новите албуми от Facebook. 24. Докоснете плъзгача до „Back up & sync“.     Ще трябва да преминете през тези стъпки за всички албуми, които искате да архивирате в Google Photos, и въпреки че е малко досадно, това е най-добрият метод.   Вижте каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Facebook
Защо Facebook иска да конкурира Android със собствена операционна система
Защо Facebook иска да конкурира Android със собствена операционна система
Facebook е най-мащабната платформа за комуникация в интернет, която има потребителска база от над 2 млрд. души. Компанията също така разчита на Android и iOS, за да гарантира, че услугите им са налични за всяко мобилно устройство по цял свят. Това е ключов елемент от стратегията за експанзия на социалната мрежа. Скоро ситуацията може да се промени, тъй като Facebook разработват собствена операционна система. Проектът все още е в начална фаза.   Според наличната информация компанията е поканила един от създателите на Microsoft Windows NT, Марк Луковски да ръководи разработката на този софтуер. Операционната система на Facebook ще бъде различна от мобилните приложения за Android и iOS, съобщава AndroidCommunity. Все още не знаем дали Facebook OS ще бъде оптимизиран единствено за смартфони или ще може да работи с всички смарт джаджи, които са свързани към интернет.     Facebook OS би предоставила повече контрол над компанията и ще им позволи да преодолеят настоящите ограничения на Android и iOS. Потребителите могат да очакват и още по-добра интеграция с другите услуги на Facebook. Премиерата на подобен продукт, обаче поставя сериозни въпроси свързани със сигурността на личните ни данни. Тепърва ще разбираме повече детайли за Facebook OS и начина, по който компанията искат да заместят Android.   Още от Digital: Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Facebook
Facebook разработват собствена операционна система
Facebook разработват собствена операционна система
Facebook инвестират внушителни средства за разработката на иновативни джаджи като Oculus и ново поколение смарт очила с добавена реалност. Компанията, обаче не желае да използва конкурентни операционни системи като Android в предстоящите си устройства. Именно заради това Facebook са наели бившия инженер на Microsoft, Марк Луковски, който е работил в създаването на WIndows NT. Неговата цел е да разработи изцяло нова операционна система.   По този начин Facebook се надяват да извлекат максима от предстоящите си продукти и да притежават пълен контрол над софтуера и хардуера на джаджите. Основната идея на компанията е да оптимизира предстоящата платформа за устройствaта с добавена реалност. Специалистите на Facebook обмислят всички потенциални възможности, включително и ангажирането на външни компании, за да направят платформата още по-добра и полезна за крайните потребители.     Компанията инвестира сериозно в разработката на на хардуер и отварят нов офис за 4000 служители в близост до централата си в Калифорния. Facebook обмислят да създадат зони, които са достъпни за всички граждани и им позволяват сами да изпробват новите продукти, над които работят експертите им. Интеграцията на социални функции към AR/VR устройствата у смарт джаджите с бранда Facebook Portal също се очаква да ги направи още по-атрактивни за комуникация и забавление от потребителите.   Още oт Digital: 7 важни промени, които ни очакват във Facebook
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
мобилни приложения
Facebook ще плаща на потребителите за тяхното мнение
Facebook ще плаща на потребителите за тяхното мнение
Компанията генерира приходи основно от реклама, което е причината да ни насърчава да споделяме повече лична информация в профилите си. Facebook предлагат разнообразни инструменти, с които да ограничите достъпа до данните си в социалната мрежа. Въпреки това съдържанието, което качвате ще бъде използваме за таргетиране на реклами от coциалната мрежа. Новият проект на Facebook се казва Viewpoints и представлява мобилно приложение, коетo ще ви възнагради, ако отделите 15 минути от времето си.   Идеята е да извършвате различни задачи и да участвате в кратки анкети. Отговарянето на въпросите ще ви спечели минимална награда от порядъка на $5, съобщава TechSpot. От компанията твърдят, че данните от Facebook Viewpoints ще се използват за подобряване на другите мобилни приложения, които разработват. В това число влизат WhatsApp, Istagram, Messenger, но също продуктите с брандовете Portal и Oculus. Необходимо е да регистрирате свой акаунт и да изтеглите Facebook Viewpoints на смартфоните.     Този проект е вдъхновен от идеята Facebook да обърнат специално внимание на мнението на своите потребители. Обратната връзка ще е полезна за подобряването на технологиите, които използваме всеки ден в ежедневието си. Колкото повече задачи извършвате и анкети попълвате, толкова повече точки ще събирате в програмата, които ще се превърнат в реално възнаграждение за вас. Facebook увериха, че информацията, която въвеждате няма да бъде споделяна с рекламни партньори и приложения от трети страни.     Oще от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
Facebook
Започна разпространението на Dark Mode режима във Facebook за Android
Започна разпространението на Dark Mode режима във Facebook за Android
Интеграцията на Dark Mode режими вече обхваща повечето водещи приложения за смартфони, които използваме всеки ден. Едно от малкото изключение е Facebook, които от месеци работят, за да предложат функцията на потребителите на Android. По всички личи, че скоро чакането ще приключи, тъй като компанията започна да разпространява "Dark Mode" режима до приложението си за платформата. Някои потребители вече имат достъп до функцията и качиха скрийншоти в интернет.     Най-вероятно компанията се нуждае от последни тестове преди да позволи на всички собственици на смартфони с Android да се възползват от предимствата на този режим. Компанията все още не е потвърдила официално кога нощният режим във Facebook ще бъде готов за потребителите на Android, но вероятно ще се случи скоро. От AndroidPolice твърдят, че се изпипват различни детайли и се отстраняват някои проблеми при превключването между отделните секции на Facebook.     Oсновното предимство на Dark Mode режим е свързано с по-ниската консумация на енергия, което гарантира по-дълъг живот на батерията. Тази функция е подходяща за скролване в емисията ви новини вечер, тъй като не натоварва очите. Публичните тестове с Dark Mode вероятно означават, че Facebook са напреднали сериозно в разработката на функцията. Остава да видим кога всички потребители на Android ще могат да изпробват нощния режим на смартфоните си.   Oще от Digital: Защо Facebook иска да конкурира Android със собствена операционна система
Facebook
Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
Facebook се превърнаха в център на сериозно внимание благодарение на няколко големи скандала, които избухнаха през последните тримесечия. Независимо дали става въпрос за информацията на Cambridge Analytica или виртуалната валута Libra от компанията изложиха на риск данните на милиони хора. Сигурността продължава да е деликатна тема за Facebook въпреки обещанията да имаме пълен контрол над личната информация, която споделяме в социалната мрежа.   Компанията вече е готова с нова функционалност, целяща да подобри Facebook в сферата на сигурността. Този инструмент се казва Login Notifications и вече е част от системата за логин, която обработва потребителските профили. Новата функция на Facebook e оптимизирана за Face Login платформата, осигуряваща автоматично влизане в профилите ни от външни приложения и уеб сайтове. Голямото подобрение е, че вече ще виждаме уведомление, когато това се случва.     Login Notifications е практично решение на проблема с неоторизирания достъп до акаунтите. Потребителите също така ще могат да разберат повече за данните, които споделят с външни приложения и услуги. Всяко уведомление Login Notifications също така ще показва и типа информация, до която имат достъп. Съобщенията ще се показват в официалното приложение на Facebook, както и в имейла адреса посочен към даден акаунт. Допълнителен "Edit" бутон ще позволи да редактирате данните, които споделяте с приложенията.   Oще от Digital: Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Facebook
 Ето как ще изглежда новият дизайн на Facebook
Ето как ще изглежда новият дизайн на Facebook
Facebook от месеци работят над нов дизайн на социалната мрежа. За последно видяхме скрийншоти през лятото на миналата година. Снимките бяха споделени от продуктовия мениджър на компанията, Антъни Де Роса. Тестовете продължават с пълна сила и новият дизайн на Facebook вече е достъпен за ограничен брой потребители, съобщава mspoweruser. Taка разбираме повече детайли за подготвяните промени.     Оказва се, че Facebook разпространяват покани на случаен принцип до някои профили, подканяйки ги да изпробват и споделят мнение за новия дизайн. По този начин можем да разберем повече за начина, по който изглежда променената визия на социалната мрежа. Снимките също така потвърждават наличието на Dark Mode режим. Променени са иконите, като съпътстващите ги описания са с по-големи размери, включително и логото на Facebook.     Системата за нотификации също работи по различен начин. Веднага ще забележите, че горната част на страницата с личния ви профил заема по-голямо пространство. Въведени са промени, които улесняват откриването и добавянето на приятели. На този етап още не знаем кога актуализираният дизайн ще бъде достъпен за всички потребители, но сегашните данни са доказателство, че тестовете са в своята заключителна фаза.     Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Facebook Messenger
Вече няма да можем да регистрираме акаунти във Facebook Messenger с телефонен номер
Вече няма да можем да регистрираме акаунти във Facebook Messenger с телефонен номер
Facebook постоянно опитват да привличат повече хора към своята платформа. В поредния опит да го направят компанията въвежда интересна промяна в Messenger. Оказва се, че потребителите вече няма да могат да регистрират нови акаунти в приложението, като използват телефонния си номер. Вместо това ще се наложи да верифицират своята идентичност с актуален профил във Facebook. Aко вече използвате този начин за логин не е нужно да предприемате никакви действия.   Припомняме ви, че досега бе възможно да използвате опция за регистрация във Facebook Messenger със своя телефонен номер. За в бъдеще функцията няма да е налична и ще се наложи да го правите със своя профил в социалната мрежа, съобщава VentureBeat. От компанията потвърдиха въвеждането на тази рестрикция и мотивираха своето решение с факта, че повечето хора използват Facebook профил за достъп до Messenger от своите устройства. Така ще се опрости целия процес на логин.   Причината е, че в някои случаи потребителите трябваше да потвърдят допълнително самоличността си със снимки и истинските си имена, за да регистрират профил. Промяната ще позволи на Facebook да ни предложат по-система за логване в популярното приложение, което се използва от над 1.3 млрд. души. По този начин Facebook ще продължи да поддържа Messenger, Instagram, WhatsApp като самостоятелни приложения, но като използват една и съща хардуерна инфраструктура, за да обработва личните ни данни.   Още от Digital: Най-полезните функции във Facebook Messenger
Facebook
Изтекоха имената и телефонните номера на 267 милиона потребители на Facebook
Изтекоха имената и телефонните номера на 267 милиона потребители на Facebook
Facebook отново са център на внимание заради проблеми свързани със сигурността на личните данни на потребителите. Причината е наличието на публична база данни, която съдържа имената и телефонните номера на 267 млн. души, които използват Facebook. Откритието е на експерт по сигурността, койт о се казва Боб Диаченко и твърди, че информацията е копирана и разпространена в други популярни сред хакерите страници в интернет, съобщава Forbes.   Подобен тип данни са изключително подходящи за изпращане на тартегирани спам съобщения и различни телемаркетингови кампании. Боб Диаченко твърди, че поверителната информация е генерирана директно от социалната мрежа, а не от външни източници. Според него данните са изтекли онлайн от API инструменти на разработчиците, с които има достъп до списъка с приятелите, групите и снимките на засегнатите потребители във Facebook.     Наличието на телефонните номера е предпоставка за извършване на по-усъвършенствани атаки срещу потребителите. Със сигурност това е поредният неприятен случай свързан с начина, по който Facebook съхраняват и споделят информацията за своите потребители. Все оюе няма как всеки потребител да провери дали е станал жертва на разпространената информация, но вероятно скоро ще можем да го направим. Facebook все още не са коментирали официално откритието на Боб Диаченко.   Oще от Digital: Facebook потвърдиха, че могат да следят къде се намирате, дори ако изключите Location Services
Facebook
Facebook потвърдиха, че могат да следят къде се намирате, дори ако изключите Location Services
Facebook потвърдиха, че могат да следят къде се намирате, дори ако изключите Location Services
Огромното количество информация, която споделяме за себе си във Facebook винаги е повдигало редица въпроси свързани със сигурността на личните данни. Ако използвате активно социалната мрежа е добре да знаете, че можете да бъдете следени от компанията без значение какво публикувате. От Facebook официално потвърдиха, че могат да разбират местоположението на своите потребители, дори когато са блокирали достъпа до "Location Services." Tова определено няма да се хареса на доста хора.   Главният директор на Facebook по въпросите със сигурността Роб Шърман разкри за тези практики в свое писмо до сенатори в американския Конгрес, съобщава TechRadar. Той потвърди за поне три различни начина, по които компанията разбира къде се намирате без значение дали сте отказали да споделяте местоположението си със Facebook. Компанията разбира къде се намирате от активността и данните, които споделяте в интернет и услугите, които са свързани към личния ви профил в социалната мрежа.     Специален екип от инженери се грижи за обработването на тази данни, чрез Application Programming Interfaces (API). По този начин Facebook осъзнават локацията на всеки един потребител, като разбира се информацията се използва за таргетиране на реклами. Другите приложения са свързани с персонализиране на News Feed емисията с новини, оферти от Marketplace актуални новини, прогноза за времето и др. Следващият път, когато спрете "Location Services" e добре да знаете, че няма да се скриете напълно от Facebook.   Oще от Digital: Kaк да oткрием и изтрием историята на посетените локации във Facebook
снимки
Facebook ще улесни преместването на снимките и видео клиповете ни в други платформи
Facebook ще улесни преместването на снимките и видео клиповете ни в други платформи
Споделянето на информация е ключов елемент от бизнеса на Facebook и компанията ежедневно улеснява този процес за милиони потребители. Социалната мрежа също така полага усилия да ни предостави максимален контрол над личните данни включително и в интеграцията им с други услуги. Facebook заедно с други големи имена като Google и Microsoft са част от инициативата Data Transfer Project (DTP), която цели да се улесни преноса на данни между различни онлайн платформи.   Компанията вече разработва инструмент, който ще позволи на потребителите да споделят снимките и видео клиповете от профилите си във Facebook с други услуги. Първоначално функцията ще е достъпна за Google Photos и е част от участието на компанията в общия DTP проект с Microsoft и Google, съобщава Neowin. Съвместното им участие ще гарантира оптимална интеграция между популярните им платформи, но също и поверителността на информацията, която се споделя от потребителите.     От компанията потвърдиха, че стартират пилотна програма на новия инструмент за споделяне на снимки и клипове за ограничен брой потребители. Програмата ще стартира първо в Ирлания, но от Facebook обещават да е достъпна за всички през първата половина на 2020г. Идеята е с течение на времето повече онлайн платформи да предложат тази функция и да улеснят своите клиенти. Обратната връзка с многобройните потребителите само ще помогне на Facebook да ускорят този процес.   Oще от Digital: Защо да изберем Google Photos вместо iCloud Photos за съхранение на снимките ни
мобилни приложения
Facebook разработват приложение за лицево разпознаване предназначено за служителите на фирми
Facebook разработват приложение за лицево разпознаване предназначено за служителите на фирми
Компанията обръща специално внимание на биометричните технологии и вече ви съобщихме, че Facebook тестват функция за лицево разпознаване на потребителите при логин в социалната мрежа. Инвестициите им в тази сфера, обаче породи редица въпроси, свързани със сигурността на потребители и предизвикаха мащабно дело срещу Facebook в САЩ. Обвинението е, че социалната мрежа използва неправомерно данни от алгоритмите с лицево разпознаване и също така иска финансова компенсация в размер на $35 млрд. Въпреки тези проблеми Facebook продължават да експериментират с технологията.   Така например от BusinessInsider ни информират, че служителите на компанията са използвали мобилно приложение с лицево разпознаване още преди няколко години. Според данните поне една от версиите на този софтуер им е позволявала да разпознават приятелите и съучениците си единствено като насочат смартфона към лицата им. На практика мобилното приложение е разработено с идеята да може максимално бързо да идентифицира самоличността на даден човек с активен профил в социалната мрежа. Този софтуер не е представян публично досега.     Въпросното приложение е разработено за служителите на компанията между 2015г. и 2016г. След като  насочат смартфоните си към даден човек са нужни няколко секунди да видят името и снимката от неговия акаунт във Facebook. Няма да е изненадващо, ако алгоритмите на софтуера се използват за разпознаване на лицата на потребителите, които качваме в социалната мрежа. Oфициален говорител на Facebook потвърди за наличието на подобен продукт и уточни, че компанията постоянно експериментира с различни технологии.    Oще от Digital: Снимките ни от социалните мрежи могат да отключат 40% от Android смартфоните с лицево разпознаване