Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
874 резултата за facebook
Facebook
Защо е добре незабавно да сменим паролата на Facebook профила си
Защо е добре незабавно да сменим паролата на Facebook профила си
Facebook провокираха редица негативни критики с начина, по който съхраняват и споделят личните данни на потребителите. Компанията се озова в центъра на няколко неприятни пропуски в сигурността, които изложиха на риск много хора през 2018г. Въпреки усилията на Facebook да се справи със ситуацията и да възстанови доверието около себе си, изглежда, че проблемите от това естество в социалната мрежа ще продължат и през тази година. От Engadget ни разкриват детайли за нова уязвимост в базата им данни.    Според официалните данни още през януари от компанията са открили, че паролите за достъп до профилите на милиони потребителите се съхраняват в прав текст в сървърите на Facebook. Tова е провокирано от софтуерен недостатък, който е трябвало да скрива уникалните символи, които защитават акаунтите ни в социалната мрежа. Все пак компанията допълни, че вече е предоставен ъпдейт, който възстановява нормалната работа на сървърите. Най-засегнатите от проблема са хората, които използват активно Facebook Lite.     Проблемът не е ограничен до приложението и обхваща десетки милиони акаунти във Facebook и Instagram. От компанията скоро ще започнат да ни информират за ситуацията със съобщения, които ни подканват да променим паролите си. Според данни на Krebs on Security от този проблем са засегнати до 600 млн. пароли, които са били видими за повече от 20 хил. служители на компанията. Файловете са отваряни над 9 млн. пъти от инженерите на компанията през изминалата година.   Още от Digital: Как да разберем кой ни е блокирал във Facebook
Facebook
Facebook вече има раздел Gaming в мобилното си приложение
Facebook вече има раздел Gaming в мобилното си приложение
Facebook проявяват все по-голям интерес към игрите, като една от целите им е да се превърнат в по-сериозен конкурент на Twitch. Следващата сериозна стъпка на пред за реализацията на тази идея е включването на нов "Gaming" в лентата за навигация на официалното Facebook приложение. По този начин ще можете бързо да откривате игри или да гледате как други потребители стриймват геймплея на любимите си заглавия в своя профил, съобщава AndroidPolice.     След като кликнете върху Gaming секцията в социалната мрeжа ще стартирате фийд, в който има данни за точките, които сте спечелили от Instant Games игрите. Успоредно с това ще виждате с какво се забавляват приятелите ви, както и селекция от видео клипове на най-популярните профили за стрийминг на живо. Новият раздел ще ви предоставят актуални новини за големите разработчици на игри, както и на водещите Еsports организации по цял свят, както и ъпдейти от гейминг групите.     Според официалните данни има над 700 млн. души, които активно играят в своите профили. Facebook се надяват да им предоставят още по-разнообразни възможности за забавление с новия Gaming раздел. Тази функционалност доразвива концепцията на fb.gg платформата за гейминг, която бе представена през миналата година. Крайната цел е Facebook да се превърне в предпочитана дестинация за игри, в която прекарваме все повече време, докато играем, гледаме или стриймваме любимото си съдържание.   Още от Digital: Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook Messenger
Проблем във Facebook Messenger позволява на други хора да видят с кого си чатим
Проблем във Facebook Messenger позволява на други хора да видят с кого си чатим
Facebook Messenger е предпочитана мишена за хакерите, което се дължи на огромната аудитория, която всеки ден използва приложението. Именно заради това трябва да бъдете много внимателни от какви устройства се логвате в своя акаунт. Още в края на миналата година експерти по сигурността откриха уязвимост, която позволява уеб сайтовете да извличат информация от профилите на потребителите. За целта се използва недостатък свързан с т.нар. "Cross-Site Frame Leakage (CSFL)",   Същият екип от експерти на компанията Imperva откриха нов проблем със сигурността, който позволява на други хора да виждат с кого си чатим във Facebook Messenger. В случая става въпрос за серия от проверки, които се извършват в браузъра и са свързани с всеки един от хората, които са в списъка с контакти. Самият недостатък така показва на външни лица дали сте общували са даден човек или не. Проблемът е свързан отново с "Cross-Site Frame Leakage (CSFL)", предаде Engadget.     Тестовете на експертите засега показват, че с този метод могат само да видят имената на хората, с които комуникирате в мобилното приложение. На този етап не е възможно да прочитат самите съобщения или да изтеглят историята на чата. Facebook са информирани и вече работят над ъпдейт, който да възстанови нормалната работа на Messenger.  Сегашната информация е поредното доказателство, че дори и най-популярните платформи не са напълно сигурни от дейността на хакерите.   Oще от Digital: Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook
Facebook дава достъп на трети страни до телефонните ни номера
Facebook дава достъп на трети страни до телефонните ни номера
Aко сте активен потребител на социалната мрежа вероятно многократно сте виждали нотификация, която ви подканва да въведете своя телефонен номер. По този начин компанията обещава да защитава още по-добре личния ви акаунт. Тази информация се използва за системата на двуфакторна автентикация, която изисква въвеждането на уникален код, който е пратен като SMS на смартфона. Въвеждането на правилната комбинация потвърждава, че сте действителния собственик на даден профил във Facebook.   Oказва се, обаче, че компанията предоставя достъп до телефонните ни номера на трети страни, което може да се превърне в сериозен риск за сигурността ни. Данните са на AndroidPit също така разкриват, че тази информация се използва за таргетиране на реклами от маркетинговите партньори на Facebook. На пръв поглед може да ви се стори странно, но е факт, че компанията генерира приходи основно от реклама. Все пак е добре да знаете за тази практика на социалната мрежа, ако решите да изтриете номера от акаунта си.     Въвеждането на телефонен номер във Facebook също така означава, че другите потребители могат да ви потърсят директно с тези данни и да го асоциират към вашия акаунт. Това е проблем, тъй като основната идея компанията да иска номера ви е да подобри сигурността ни, а не да предоставя достъп до него на своите рекламни партньори. От Facebook все още не са коментирали официално обвиненията, но със сигурност трябва да бъдете много внимателни какви неща споделяте в своя акаунт.   Още от Digital: Двуфакторната автентикация във Facebook вече не изисква въвеждане на телефонен номер
Facebook
5 начина, по които Facebook споделя нашите данни
5 начина, по които Facebook споделя нашите данни
От години Facebook дава на много технологични компании специален достъп до информацията на потребителите. Тези партньорства помогнаха на Facebook да привлече нови потребители, да увеличи приходите си от реклама и да се вгради в сайтовете. Ето част от компаниите, с които Facebook споделя нашите данни, според New York Times.   1. Yahoo През 2011 година Yahoo и Facebook обявиха партньорство. Тогава стана ясно, че Yahoo ще си партнира с Facebook за интеграция на потребителите си в социалната мрежа. Yahoo заяви, че хората, които са избрали новите му функции, ще видят приятелите си във Facebook и статиите, които те са чели ще излизат в началото на сайта Yahoo News.   Както и с много други подобни социални опити от това време, интеграцията не проработи толкова добре, колкото се надяваха компаниите, и скоро приключи. Въпреки това Yahoo поддържи да има специален достъп до данните на повече от 80 000 профила, според вътрешни документи на Facebook. Разбира се, изобщо не е ясно какво е направила компанията с тази информация. Говорител на Yahoo заяви, че компанията не използва информацията за реклама.   2. Netflix и Spotify Netflix и Spotify са получили достъп до съобщенията на потребителите на Facebook, тъй като си партнират с компанията за да предложат функции, които позволяват на хората да предлагат на приятели филми, телевизионни предавания и музика. В Netflix, например, след гледане на филм, зрителят ще бъде подканен да се свърже с Facebook и да го препоръча.   От Netflix съобщиха за споразумението си с Facebook през 2014 година. За да постигне такова споделяне, приложението Netflix трябваше да може да изпраща Facebook съобщения. Но на Netflix бе дадена възможността не само да изпраща лични съобщения, но и да ги чете, пише и изтрива, както и да вижда всички участници в разговорите. Говорител на Netflix заяви, че компанията не е наясно, че е получила такива големи правомощия и разбира се никога не се е възползвала от тях.   Netflix деактивира функцията около година след като беше въведена, но документите показват, че компанията все още има достъп до съобщенията на потребителите. Spotify, която продължава да предлага своя подобна функция за препоръчване, също заяви, че не знае за това да има по-специален достъп.   3. ‘Instant Personalization’ Facebook, в стремежа си да достигне до всички кътчета на мрежата със своята социална мрежа, споделя данни с няколко големи уебсайта в програма, наречена ‘Instant Personalization’. В нея участват търсачката Bing на Microsoft и сайта Rotten Tomatoes. Участниците в програмата имат достъп до имената на потребителите на Facebook, пола им, снимките в профила им и всяка друга информация, която са направили публично достояние.   В началото на 2010 година, ако хората са посещавали един от тези партньорски сайтове, докато са били логнати във Facebook, синя лента на екрана им казвала, че сайтът получава техните данни от Facebook, за да персонализира видяното. Например, хората могат да видят какви филми харесват техните приятели или да получат персонализирани резултати от търсенето, базирани на предпочитанията, събрани от Facebook.   В крайна сметка Facebook премахна тази функция, но продължи да позволява на някои сайтове, включително Bing и Rotten Tomatoes, да имат достъп до много от същите данни, които те са получавали преди това.   4. 'Хора, които може би познавате' Вътрешните документи хвърлят светлина върху функцията на Facebook, наречена „Хората, които познавате“. Преди време Gizmodo и други сайтове съобщиха, че инструментът е препоръчвал  контакти между хора, които са пациенти на един и същ психиатър. После стана ясно, че ако сте били с някого на едно и също място ще го видите в лентата 'Хора, които може би познавате'. Това предизвикало  подозрения, че компанията следи отблизо местоположението на потребителите и слуша техните разговори.   Facebook споделя информация с други компании и на свой ред получава данни за контактите на хората – данните се използват от Facebook за разработване на сложни модели от приятелски мрежи и предлагане на повече връзки, показват документите. Партньорите, които подават информация към инструмента са Amazon, Yahoo и китайската компания Huawei.   5. Ню Йорк Таймс The Times е една от деветте медийни компании, посочени в документите, разработили приложение за социално споделяне. Тяхното е наречено TimesPeople и излиза през 2008 година. Инструментът използва списъците с приятели на потребителите на Facebook за да им позволи да споделят статии и да отправят препоръки към други читатели. Функцията беше затворена през 2011 година, но The Times продължава да има достъп до тези данни.   Вижте най-големите проблеми в сигурността на Facebook
Facebook
Facebook ще позволи на Android потребителите да блокират проследяването на местоположението, когато не ползват приложението
Facebook ще позволи на Android потребителите да блокират проследяването на местоположението, когато не ползват приложението
Собствениците на смартфони с Android вероятно са наясно, че Facebook приложението може да следи местоположението им, дори ако не са логнати в своите профили. По този начин компанията гарантира, че ще ви предостави най-доброто от своите услуги. Още докато инсталирате за първи път мобилното приложение за Android давате разрешение за достъп до "Location Services", което на практика позволява на Facebook да ви следи във всеки момент къде се намирате. Скоро ще имаме повече контрол над тази функция.    Компанията вече експериментира с нов инструмент, който ще позволи на собственици на устройства с Android да спрат Facebook да следи локацията, ако не са отворили приложението. Досега бе възможно или да блокирате напълно достъпа на Facebook до данни за локацията ви, или да позволите да го прави постоянно. Новият инструмент предоставя още една възможност и със сигурност ще се хареса от доста потребители, предаде SlashGear. Функцията е достъпна за ограничен брой хора, но до дни ще е достъпна за всички.       Toва ще позволи на собствениците на смартфони сами да изберат дали Facebook да знае локацията им, когато са извън профилите си в социалната мрежа. Добре е да знаете, че ще получите нотификация на екрана, която ви подканва да тествате сами новият инструмент, когато е достъпен за вас. През последните месеци компанията е обект на много критики, заради начина, по който съхранява и споделя личните ни данни, което е основна причина за разработването на тази полезна функция за Android.   Oще от Digital: 5 алтернативи на Facebook, които не злоупотребяват с личните ви данни
Facebook
Facebook вече ще ни информира, ако някой използва личните ни данни за рекламни цели
Facebook вече ще ни информира, ако някой използва личните ни данни за рекламни цели
Facebook станаха обект на редица критики през миналата година за начина, по който съхраняват и споделят личните ни данни в интернет. Компанията също така представи и допълнителни инструменти с маркетинговите партньори, с които още по-ефективно да ни таргетират с реклами. Facebook вече разкриха плановете си да изискват от рекламодателите да получат изричното разрешение на потребителите да ъплоуднат телефонния им номер или имейл адрес в дадена публична база данни. Социалната мрежа ще бъде изключително внимателна с личните ни данни през 2019г.     Много скоро ще разполагаме с достъп до инструмент, който вече ще ни предостави повече детайли защо виждаме дадена реклама във Facebook. Tази функционалност ще е достъпна за всички от 28 март под формата на "Why Am I Seeing This Ad" бутон в падащото меню на емисията с публикации в профилите ни, съобщава TechCrunch. Досега можехме да виждаме данни единствено за брандовете, които използват личните ни данни за разпространение на реклами. Новият инструмент вече ще ни показва детайли за човека, който е ъплоуднал информацията.    Потребителите ще могат да разберат от "Why Am I Seeing This Ad" и кога данните им са публикувани в интернет. По този начин ще виждаме не само името на бранда, но ще научим повече за неговата дейност и кога са ъплоуднали личната ни информация. Това ще е възможно дори и за партньорите на Facebook, с които данните ни се споделят. Основната идея на "Why Am I Seeing This Ad" е да ни разкрие повече детайли за начина, по който поверителната ни информация се използва от социалната мрежа за рекламни цели.     Още от Digital: Facebook ще използват семейните снимки, за да ни таргетират с реклами
приложения
5 неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger
5 неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger
Facebook вече масово разпространява новата версия на чат приложението Messenger. Неговото 4-то поколение има доста промени в дизайна и в началото дори се усеща като съвсем друго приложение. CNET ни показва 5 неща, които трябва да знаем за новата версия на Messenger и ще ни помогнат в работата с него.   Три таба Една от големите промени в Messenger е намаляването на табовете. Сега са само три – чат, хора и нови предложения. В първия таб, очаквано са чатовете, както и историите на потребителите. В таба Хора е списъкът с контакти, подреден по активност на...
Facebook Messenger
Facebook Messenger ще ни позволи да отговаряме на индивидуални съобщения в груповите чатове
Facebook Messenger ще ни позволи да отговаряме на индивидуални съобщения в груповите чатове
Софтуерните инженери на Facebook подготвят интерeсно нововъведение в мобилното приложение, което ще улесни значително комуникацията в груповите чатове. Новата версия на Messenger ще ни позволи да отговаряме на конкретни съобщения на участници в разговора, вместо на последното, което е публикувано в чата. По този начин ще може по-бързо да отговаряте на различните хора в груповия разговор и едновременно да поддържате няколко дискусии във Facebook Messenger.   Предстоящата актуализация ще предложи функция, с която продължителното натискане върху съобщението, на което искаме да отговорим стартира "Reply" бутон. Това ще е възможно за снимки, видео клипове, GIF файлове и другото мултимедийно съдържание, което споделяме в груповите чатове. Вашият оттговор няма да пречи да се показват съобщенията на другите участници в разговора, като оригиналния пост също ще продължи да бъде видим в чата, съобщава VentureBeat.   Новата функционалност е разработена да улесни общувате в груповите разговори, но ще е достъпна и за чатовете, в които участват само двама души. Facebook вече разпространяват актуализацията и вероятно до броени дни ще е достъпна за всички потребители. На пръв поглед тази функция не звучи като сериозен ъпгрейд, но със сигурност ще се хареса на потребителите, които често комуникират с много хора във Facebook Messenger от своите устройства.   Oще от Digital: Пет неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger
Facebook
Проблем с Facebook, Instagram, и WhatsApp предизвика хаос по цял свят
Проблем с Facebook, Instagram, и WhatsApp предизвика хаос по цял свят
През последните часове много хора се оплакаха за проблем с достъпа до профилите си в социалната мрежа. Компанията вече потвърди ситуацията и уточни, че неочакван бъг затруднява отварянето и нормалната работа на акаунтите във Facebook. Засегнати са хора от много държави по цял свят, като проблема засяга още WhatsApp и Instagram. Софтуерните инженери на компанията продължават разследването и търсят причина довела до техническите затруднения.      Последните данни на CNN разкриват, че нормалната работа на социалната мрежа не е възстановена от поне 10 часа. Това се превръща в най-големият бъг от подобно естество в историята на Facebook. Любопитен факт е, че компанията използва официалния си акаунт в Twittter, за да информира своите потребители за проблема довел до затруднения с логването във Facebook. Все още не е ясна конкретната причина, но компанията отрече, че са станали жертва на DDoS атака.     Доста хора вече могат да се логнат, но също да изпращат и получават съобщения, но има и потребителите, за които проблема продължава. Данните разкриват, че пиковия момент този бъг е засегнал Facebook, приложението Messenger, Instagram, WhatsApp, както и очилата Oculust Rift VR. Eкипите на компанията работят усилено, за да овладеят ситуацията и възстановят нормалната работа на всички свои приложения и услуги по цял свят. Скоро вероятно ще разберем и причината за проблема.   Oще от Digital: Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook
Личните съобщения и сигурността ще са основен приоритет в стратегията на Facebook през 2019г.
Личните съобщения и сигурността ще са основен приоритет в стратегията на Facebook през 2019г.
Социалната мрежа е платформа за комуникация, която се променя със същите динамични темпове, както ежедневието ни. Въпреки опитите на Facebook, обаче проблема със сигурността на личните ни данни продължава да създава доста неприятности. От компанията планират да обърнат специално внимание на този елемнт и ще изместят фокуса си от публичните постове към личните съобщения, които са криптирани от алгоритмите на Facebook. Инициативата е вдъхновена лично от Марк Зукърбърг.    Шефът на Facebook определени по-сигурните технологии за криптиране на личните ни данни при онлайн комуникация като най-добрата алтернатива на сегашните платформи, които са по-отворени към потребителите. Стратегията на Facebook ще е свързана с подобряването на качеството и сигурността на разговорите в мобилните си приложения. Шефът на компанията смята, че сигурността представлява бъдещето на онлайн комуникацията. Именно това налага Facebook да се промени, за да се възползва максимално от тези процеси.     Марк Зукърбърг предвижда бъдеще, в което потребителите предпочитат затворени платформи, които гарантират, че съобщенията им са криптирани и няма да попаднат в чужди ръце. По този начин ще могат свободно да комуникират с любимите си хора и да се фокусират върху важните неща около себе си. Идеята е Facebook да предложи всичко това, но и да гарантира максимално поверителността на данните ни, което е в контраст със сегашния им бизнес модел на рекламни партньорства.   Oще от Digital: Facebook дава достъп на трети страни до телефонните ни номера
Facebook Messenger
Как да активираме нощния режим във Facebook Messenger
Как да активираме нощния режим във Facebook Messenger
Компанията експериментира от доста време с интеграцията на "Night Mode" функционалност в популярното мобилно приложение за компанията. Ако нямате търпение да изпробвате сами нощния режим във Facebook Messenger с радост ще ви информираме, че това вече е възможно. Любопитното е, че Facebook официално не са представили функцията, но въпреки това има как да я активирате на смартфоните с Android и iOS.     За да го направите са необходими са само няколко кликвания. Първото нещо, което ви трябва е да актуализирате към последната версия на мобилното приложение от своето устройство. Следващата стъпка е да отворите чата във Facebook Messenger. Активирането на скритата функция е възможно, единствено когато изпратите като отделно съобщение емоджито с форма на луна, което изглежда по следния начин " ☽)". съобщава ТеchRadar.      След като го направите ще видите множество подобни символи да се появят в чат прозореца и да ви информират, че вече сте активирали самата функция. Разбира се винаги можете да я включите или блокирате директно от менюто с настройки на Facebook Messenger. Aктивирането на нощния режим от смартфоните е изключително полезно, когато няма достатъчно светлина, тъй като не дразни излишно очите и със сигурност ще се хареса на доста хора.     Oще от Digital: Пет неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger
Facebook
Facebook ще ни позволят да изтрием историята на активността ни в социалната мрежа
Facebook ще ни позволят да изтрием историята на активността ни в социалната мрежа
Компанията вече обеща на своите потребители да им предостави инструмент, с който да могат да изтриват цялата история на активността в своите профили. Въпросният инструмент закономерно се казва "Clear History" и също така позволява да премахнете данните за себе си от външни уеб сайтове и приложения на трети страни. Главният финансов директор на Facebook, Дейвид Венер потвърди, че разработчиците провеждат финални тестове с "Clear History".   Oт изявлението му разбираме, че дългоочаквания инструмент ще може дасе използва от потребителите в социалната мрежа до края на 2019г., предаде TheVerge. Вероятно повече детайли ще научим по време на F8 конференцията с разработчиците, която ще се проведе прeз лятото. Предстоящият инструмент ще функционира като сходната функция в популярните уеб браузъри, което в продължение на години е една от най-желаните функционалности от потребителите.     През последните месеци Facebook са подложени на множество критики за начина, по който съхраняват личните ни данни. Интеграцията на подобна функция е част от стратегията им да бъдат максимално прозрачни и да предоставят пълен контрол над информацията ни. Всъщност това е само един от полезните инструменти, над които работят софтуерните инженери на компанията. Желанието на Facebook да ни позволи да изтрием историята си в социалната мрежа със сигурност ще се хареса на доста хора.   Още от Digital: Седем отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Facebook
Може ли Европа да попречи на бизнеса на Facebook
Може ли Европа да попречи на бизнеса на Facebook
Facebook използват личната информация на потребителите за изграждането на мащабна екосистема, която им позволява да генерират внушителни приходи от реклама. Стратегията на компанията, обаче често е обект на редица критики и дори финансови глоби на територията на ЕС. Релугаторите на континента са изключително стриктни и следят внимателно поведението на големите технологични брандове като Facebook. Антитръстовите органи в Германия вече повдигнаха обвинения срещу компанията.   В случая става въпрос за методите, с които Facebook се възползват от доминиращата си позиция, като използват за целта информация не само от Messenger, но също от WhatsApp, Instagram и социалната мрежа. Специфичните партньорства с рекламните партньори на Facebook допълнително задълбочават проблема. Регулаторите в Германия поискаха компанията незабавно да прекрати тези бизнес практики или в противен случай могат да очакват сериозни санкции, информира CNN.     Анализаторите смятат, че тези обвинения могат сериозно да навредят на сегашния бизнес модел на Facebook и да ги принудят да направят кардинални промени, за да отговорят на изискванията на ЕС. На практика компанията е необходимо да промени изцяло начина, по който си взаимодействата притежаваните от тях услуги. Facebook трябва да обръща повече внимание на сигурността и иновациите на самите потребители, а не толкова на приходите от активността им. Проблемът на компанията не е само в Германия, а обхваща територията на целия ЕС.   Още от Digital: Пет алтернативи на Facebook, които не злоупотребяват с личните ви данни
Facebook Messenger
Как да изтриваме изпратени съобщения във Facebook Messenger
Как да изтриваме изпратени съобщения във Facebook Messenger
Facebook потвърдиха, че потребителите вече могат лесно да изтриват съобщенията, които пращат до приятелите си и в груповите чатове на Messenger. Функцията вече е налична за мобилните приложения за Android и iOS в някои страни, като се очаква в кратки срокове да е достъпна за всички. Това една от най-желаните функции във Facebook Messenger, тъй като ще спести неудобството да пратим съобщениe на грешния човек или допуснем досадна правописна грешка.   Първото нещо, което ви трябва е да инсталирате последната версия на мобилното приложение. Първоначално функцията ще е налична единствено за смартфони и няма да може да се използва от компютрите. Добре е да знаете, че ограничението за изтриване на съобщения във Facebook Messenger e десет минути. Това означава, че след това време няма как да премахнете това, което сте пратили от чата и ще продължи да е видимо за неговия получател, съобщава TechAdvisor.     Имайте предвид, че човека отсреща ще види съобщение с текст "Message Was Removed", което го информира, че сте изтрили вече изпратен пост. След като получите ъпдейта ще може да кликнете върху дадено съобщения от смартфоните и да видите опцията "Delete". Кликването върху нея ще ви предостави две възможности "Remove for Me" и "Remove for Everyone". Направете своя избор и съобщенията ще бъде изтрито от чата във Facebook Messenger, ако не са изминали 10 минути след като сте го пратили.   Oще от Digital: Пет неща, които трябва да знаем за Facebook Messenger
Facebook
Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.
Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.
Изминалата година бе изпълнена с множество проблеми за Facebook, които повдигнаха редица въпроси свързани със сигурността на личните ни данни. Отношенията между компанията и нейните рекламни партньори, както и начина, по който им дава достъп до поверителната информация в профилите и продължава да е голям проблем. Aко не се намери правилното решение е доста вероятно да станем свидетели на спад в потребителската база на социалната мрежа. Това може да се утвърди като доста тревожен тренд през 2019г.    В последните дни се появи информация, че Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа. Идеята предизвика множество противоречиви коментари сред анализаторите, като някои от тях предупредиха, че тази интеграция може да се превърне в още по-голям за потребителите. Компанията твърди, че това се прави, за да се улеснят потребители, но всъщност ще им предостави достъп до още повече данни. Все пак този проект все още се намира в начална фаза, което бе потвърдено лично от Марк Зукърбърг, предаде PocketNow.     Oт изявлението му разбираме, че не съществува вероятност сливането на мобилните приложения да стане факт през настоящата година. Най-рано общата платформа за комуникация може да стане реалност през 2020г. Шефът на компанията обърна внимание на факта, че тепърва се експериментира с различни идеи как да се улесни целия този процес. Facebook нямат намерение да бързат, тъй като искат да предложат най-доброто на своите потребители, включително и в сферата на сигурността.   Oще от Digital: Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger