Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
671 резултата за facebook
бизнес
Какво трябва да знаем за първата в света китайска компания, която измести Facebook от топ 5 на най-богатите
Какво трябва да знаем за първата в света китайска компания, която измести Facebook от топ 5 на най-богатите
Тencent e холдингова компания, която е регистрирана в Хонг Конг и оперира в сферата на онлайн търговията, социалните медии, гейминга и рекламата. В момента нейните услуги се използват от над 1 млрд. потребители в Азия, но се предвижда експанзия на бизнеса в САЩ и Европа. Tencent притежават популярното мобилно приложение WeChat, което е разработено като конкурент на WhatsApр. Компанията предлага собствени решения в сферата на онлайн плащанията, но също така поддържат собствена популярна геймърска платформа.    Tencent е името на първата китайска компания в сферата на IT технологиите, чиято пазарна капитализация успя да премине границата от 500 млрд. Това впечатляващо постижение отреди на Tencent място в петте най-големи технологични корпорации в световен мащаб. Невероятният успех на компанията направи нейния основател по-богат дори от шефовете на Google, но също така ѝ позволи да измести Facebook от списъка с първите пет най-големи IT компании по отношение на пазарната капитализация, съобщава Reuters. Привилегия, с която могат да се похвалят много малко имена в индустрията.   Само през последната година акционерите са генерирали два пъти по-висока печалба от първоначалните си инвестиции. За този период Tencent са отчели ръст от 127% в стойността на акциите, което увеличава пазарната капитализация с $292 млрд. Невероятните резултати превърнаха основателя на компанията, Ма Хуатън във втория най-богат човек в Китай. В момента Tencent се оценява на $531 млрд,, като за сравнение стойността на Facebook на борсата е около $519 млрд. Пазарните наблюдатели очакват доброто представяне на Tencent да продължи и в следващите месеци.      Вижте пет технологии, които ще променят света през следващите 15 години
Facebook
Как да видим цялата история на комуникация с даден човек във Facebook
Как да видим цялата история на комуникация с даден човек във Facebook
Facebook не само знаят много неща за всеки потребители, но и позволят на другите хора да разбират доста любопитни детайли за нас. Разбира се тука вмъкваме уточнението, че двама души е необходимо да са приятели, за да могат да имат достъп до цялата информация в профилите си. Искало ли ви се е да има как лесно да видите цялата комуникация, която сте водили с даден човек? Ако събеседника ви е приятел може много бързо да го направите, информира MakeUseOf.   Има URL трик, който да въведете в браузъра и ще зареди пълната история между двама души във Facebook. Въпросният метод се възползва от "facebook.com/us" системата, с която се обработват данните ни. Ето и как да се възползвате от тази интересна функционалност на социалната мрежа, като отделите само няколко минути от свободното си време. Този метод може да се приложи и за всяка друга двойка от хора в списъка ви с приятели.   1. Отворете своя профил и вижте точно как е изписано името на даден приятел в URL aдреса на акаунта им.   2. Направете същото с още един човек във Facebook.   3. Въведете следната команда в своя уеб браузър "www.facebook.com/friendship/username1/username2"   4. Въведете "Enter".     Вижте пет ограничения на Facebook, които могат да бъдат решения лесно 
Facebook
Как да създадете запомнящ и красив Facebook дневник
Как да създадете запомнящ и красив Facebook дневник
Дневникът ви във Facebook е едно ужасно място, нямате снимка и поддържате колекция от безлични актуализации? Това трябва да се промени, смятат от Make Use Of.   Вашият Facebook Дневник трябва да е красиво и запомнящо се място. Трябва да има причина хората да се връщат отново и отново и да се наслаждават на изображенията и съдържанието, които споделяте. Може да не вярвате, но е съвсем лесно да постигнете това.   Изберете правилните изображения Ключът към успеха е да използвате силни и запомнящи се изображения. Те трябва да са подходящи за вашата страница и достатъчно големи, за да могат да бъдат гледани на дисплеи с висока резолюция. В ерата на компютрите с Retina дисплеи и HDTV и 4K телевизорите, изображенията с висока разделителна способност са задължителни, ако искате да хванете окото на вашите читатели.   Обявете се със снимка на корицата Отворете своя потребителски профил или страница във Facebook и погледнете най-отгоре. Трябва да виждате голямо изображение в горната част, банер, който познаваме като „снимка на корицата“ и в долната лява част малка снимка – тоест вашата „профилна снимка“.   Снимката на корицата е по-голямото изображение, широко най-малко 720 пиксела (колкото по-голямо, толкова по-добре). Изборът на снимки или изображения с ниска резолюция ще доведат до лоши резултати. Вместо това трябва да изберете изображение, което е богато, интересно и с остри линии. То може да бъде черно-бяло, но по-добре изберете цветно.   Ако имате нужда може да използвате инструменти като CoverJunction, Tricked Out Timeline и Slicetige.   Профилни снимки, които „хващат“ окото Вашият Facebook Дневник се нуждае от банер, но също така изисква и разпознаваемо изображение на профила ви, свързано с вас или вашата страница. Ако искате да публикувате актуализации и да коментирате, това изображение е много важно, за да могат хората бързо да определят кой сте.   Така че, изберете изображение, което говори на хората. Може би ще носите нещо колоритно и привлекателно; може би изображението на профила ще бъде лого за продуктите или бизнеса на вашата страница.   Малкият размер на това изображение означава, че трябва да сте сигурни, че е разпознаваемо. Това ще бъде вашият „печат” във Facebook, всеки път, когато коментирате или споделяте нещо, това е, което хората ще видят, когато ви търсят. Има приложения за създаване на добри профилни снимки във Facebook, към които може да се обърнете.   Споделяйте неща, които имат значение Няма смисъл да правите красиви, зашеметяващи снимки за корицата и профила си, ако възнамерявате да запълните Дневника си с безцелни и неясни емоции, безсмислени видеоклипове и други глупости.   Ограничавайте се да споделяте неща, които са толкова визуално зашеметяващи, колкото и вашата снимка, така че хората, които познавате или които „харесват“ страницата ви да оценят. Избягвайте вирусни видеоклипове и не забравяйте, че снимките, които се качват на страницата във Facebook, ще бъдат показани в решетката на галерията в лявата лента, затова запазете интереса към нея.   Поддържайте ред Facebook предлага различни инструменти, които можете да използвате, за да се уверите, че споделените ви елементи се виждат, а по-малко интересните актуализации и снимки са скрити.   Добавените видеоклипове, снимки и актуализации могат да бъдат закачени в горната част на вашата хронология, стига да сте сигурни, че искате те да са първото нещо, което хората виждат, когато посещават вашата страница. За да направите това, кликнете върху стрелката сочеща надолу в горния десен ъгъл и изберете „Pin to Top“.   Разумно е също така да използвате опцията „Hide from Timeline“, за да потискате лошите или безсмислени изображения и актуализации или ако искате да ги загубите завинаги, използвайте „Delete from Page“.   Вижте 7 полезни Facebook функции, които може би не знаете
Facebook
Знаете ли, че: 10% от профилите във Facebook са дублирани, а 3% са фалшиви
Знаете ли, че: 10% от профилите във Facebook са дублирани, а 3% са фалшиви
Facebook e все по-близо до това да използва от над 2 млрд. потребители. Едва ли има човек, който в даден момент да не е поддържал своя профил в социалната мрежа. Разбира се не всеки регистриран акаунт е действителен и активен. Според последните данни на компанията приблизително 10% от всички регистрации на хора във Facebook са дублирани акаунти. В същото време фалшивите профили достигат до 2-3% от всички. Именно това затруднява прецизното изчисления на аудиторията.   Информацията на компанията означава, че те все още не са преминали границата от 2 млрд. потребители, както обявиха преди няколко седмици. Новите им изчисления показват, че около 270 млн. от акаунтите във Facebook всъщност не са действителни, предаде АndroidHeadlines. Oще по-тревожното е, че броя на дублираните профили се е увеличил двойно през последното тримесечие. Социалната мрежа разполага с множество инструменти, с които следи и наблюдава подозрителните акаунти.   Разрастването на проблема вече накара Facebook да започнат да експериментират с нови идентификатори за подобни профили. Независимо колкото и да са добри тези програми винаги има как някой да заблуди за своята самоличност. Основният проблем пред недействителната аудитория е свързана с рекламодателите и парите, които те плащат за своите послания. Все пак основната цел на Facebook продължава да е свеждането до минимум на бройката на подобни профили.   Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете
Facebook News Feed
Как да превеждаме публикациите на чужд език във Facebook News Feed
Как да превеждаме публикациите на чужд език във Facebook News Feed
Facebook News Feed е основен източник на актуални новини за милиони потребители. Ако имате много приятели и следвате голям брой страници вероятно сте забелязали, че в емисията ви може да се появят публикации на чужди езици. Много специализирани издания са достъпни само на определен език, което налага необходимостта да преведете съдържанието в тях.   Добрата новина е, че Facebook са разработили последна Translate функция, която вече е интегрирана към личния ви профил. Единственото, което се изисква от вас е да я активирате и да я оставите да се погрижи за вас. Ако отделите няколко минути ще можете да настроите функцията, за да се възползвате от пълния ѝ потенциал. Ето и как да го направите, информира MakeUseOf:     1. Кликнете върху малката стрелка в горния десен ъгъл на началната си страница във Facebook. След това отворете раздела "Settings".    2. Изберете "Language" секцията от менюто в лявата част. След това ще видите три различни възможности за предпочитания при превод на чужд език.       3. Първата от тях е "Which language do you want stories to be translated into?", с която задавате на какъв език да се превеждат новините. Имайте предвид, че можете да направите само един избор.   4. Втората секция "Which languages do you understand?" позволява да въведете няколко езика,които разбирате. След това Faceboоk News Feed няма да превежда публикации написани на тези езици в профила ви.   5. Последният раздел се казва "Which languages do not want to be automatically translated". Тук имате възможността да подберете езиците, които не искате автоматично да се превеждат. Така например избирането на "испански" означава, че новините няма да се превеждат директно на английски, а вместо това ще виждате сами Translate бутон. Това е полезно, ако искaте да научите нов език.   Вижте Facebook News Feed ще дава приоритет на линковете, които се отварят по-бързо    
любопитно
5 неща, които се случват, когато напуснем Facebook
5 неща, които се случват, когато напуснем Facebook
Facebook има пристрастяващ ефект и неусетно човек може да прекарва часове на ден в социалната мрежа. Откъсването от нея е трудно, но не и невъзможно. Освен това може да доведе и до някои интересни последици, съобщава CNET.   По-близки приятели Една от ползите според CNET е, че всъщност дори можем да започнем да харесваме приятелите си повече. Това е така, защото имаме по-малко контакти с тях, не виждаме целия поток от мненията им, включително и тези, които рязко се различават от нашите.   Личен контакт Facebook също така подсеща кога са...
Facebook
Как да изтегляме видео с авторско съдържание във Facebook
Как да изтегляме видео с авторско съдържание във Facebook
Видео съдържанието става все по-популярно във Facebook и това кара повече потребители да прекарват по-дълго време в своите профили. Може и да не сте се замисляли, но всъщност е много лесно да изтеглите даден клип от социалната мрежа. В случая тази функционалност важи дори за частните видео материали, които също могат лесно да бъдат дръпнати от потребителите.   Ето и как да го направите, следвайки няколко кратки стъпки, предаде MakeUseOf. Ако искате да го направите трябва да инсталирате софтуер с името FBDown.net. След това ще можете да се забавлявате максимално с клиповете, които теглите от социалната мрежа. Ето и какво да направите, за да се възползвате от тази интересна функционалност.   1. Отворете "fbdown.net/private-downloader.php" в своя уеб браузър 2. Заредете нов раздел и се логнете във Facbeooк, след като стартирате дадено видео  3. Ако машината ви вработи с Windows изберете "Ctrl+U". В случай, че компютъра ви е с Mac изберете "Command+Option+U"       4. Гореизброените стъпки ще копират отворения код на страницата, който трябва да поставите в FBDown.net 5. Изберете Download и това трябва да финализира процеса   Трябва да отбележим, че има и разширение в Google Chrome, което максимално улеснява целия процес. По този начин само с няколко кликвания бихте могли да теглите, който искате клип    Вижте как  видео на живо във Facebook може да измести класическите телевизионни предавания 
Facebook
5 ограничения на Facebook, които могат да бъдат решени лесно
5 ограничения на Facebook, които могат да бъдат решени лесно
Голямо разочарование за потребителите е фактът, че Facebook има навика да контролира това, което може и не може да направим на сайта. Не става въпрос за това, как Facebook постоянно следи вас или други подобни проблеми, а за използването на социалната мрежа и за нейните ненужни ограничения, които ни се налагат.   От Make Use Of са издирили правилните инструменти, с помощта на които можем да правим каквото искаме във Facebook. Ето кои са те:   1. Chat Saver (Chrome, Firefox): за запазване на Messenger чат на компютъра В миналото приложенията за незабавни съобщения като Google Talk или MSN Messenger съхраняваха всички разговори на вашия твърд диск. Това вече не е опция в съвременните приложения за съобщения. Но нещата могат да се върнат по старому с Chat Saver. Разширението работи в Firefox и Chrome. Имайте предвид, че някои чатове може да са твърде големи, за да се изтеглят правилно. В други случаи може да не записват снимките. Не забравяйте, че това е приложение на трета страна, което Facebook всъщност не позволява.   2. Caprine (Windows, Linux, Mac): по-добър Messenger за десктопа Говорейки за Messenger, Facebook няма официални клиенти за Windows, Mac или Linux. Най-доброто, което можете да получите, е уеб-базирано приложение. Ако искате самостоятелно приложение, не търсете повече, а изберете Caprine. То е изключително пълноценно и включва няколко трика. Например, имате вградени функции, с които може да блокирате останалите, за да не могат те да виждат вашите статуси за "последно видени" или "въвежда". Също така има и приятно изглеждащ Dark Mode, както и поддръжка за известия, стикери и емотикони. С активираните функции за поверителност това е може би най-доброто приложение за тези, които искат да използват Messenger без Facebook.   3. Facebook Backup (Chrome): за лесно изтегляне на снимки и видеоклипове Опитвали ли сте някога да изтегляте снимки или видеоклипове от Facebook група или събитие? Не е никак приятно. За щастие разширението Facebook Backup съществува, за да улесни живота ни. Кликнете върху логото на разширението, за да видите опции за архивиране на снимки или видеоклипове. Изберете действието и какви изображения искате. Има само имена на файлове, така че може да е по-лесно да ги изтеглите всички и след това да ги сортирате. Facebook Backup също така ще запомни кои снимки сте архивирали, така че да не продължите да изтегляте едни и същи.   4. Friendly (Android, iOS): всичко в едно Facebook раздели приложението си за мобилни устройства на две – социални мрежи и на приложението Messenger. Дори не можете да осъществите достъп до Messenger чрез браузър на телефона си, имате нужда от приложението. Ако предпочитате старото приложение "всичко в едно", то инсталирайте Friendly. Това персонализирано и просто приложение комбинира News Feed и Messenger. Също така е леко, подобно на Messenger Lite и Facebook Lite. Friendly също така добавя няколко опции, с които Facebook не разполага. Можете например да филтрирате емисията за новини по ключови думи и да я организирате.   5. YT2FB (Web): споделяне на YouTube видеоклипове като вградени във Facebook Facebook е във война с YouTube, тъй като желае да стане най-голямата видео платформа. В тази битка обаче компанията стана малко дребнава. Когато споделяте YouTube видеоклипове във Facebook, във фийда се показва по-малко, няма да се възпроизвежда автоматично и често изисква приятелите ви да го отворят в нов таб. YT2FB предлага по-добър начин за споделяне на такива видеоклипове.   Вижте 7 полезни Facebook функции, които може би не знаете
Facebook Messenger
Вече можем да изпращаме снимки с 4K резолюция във Facebook Messenger
Вече можем да изпращаме снимки с 4K резолюция във Facebook Messenger
Комуникацията с любимите ни хора отдавна не е ограничена единствено до текст, тъй като модерните чатове позволяват да добавяме емотикони, снимки, клипове и друго мултимедийно съдържание. Facebook Messenger е едно от най-популярните приложения, в което споделяме над 17 млрд. изображения на месец. Цифра, която сама по себе си показва колко ангажирани сме с онлайн профилите си. Компанията въвежда нова функция, позволяваща да качваме снимки с 4K резолюция в Messenger, информира newsroom.fb.com   В случая става въпрос за 4096х4096 пиксела и това е най-високата резолюция, която поддържат много от смартфоните на пазара. Интеграцията на тази функция означава, че всеки от нас ще може да качва и вижда снимки с много по-добро качество във Facebook Messenger, откогато и да било. Специален алгоритъм ще гарантира, че снимките се изпращат много по-бързо въпреки по-високата резолюция. Така Facebook искат да ни стимулират да качваме още повече съдържание в профилите си.     За разлика от сега изображенията с 4K резолюция в социалната мрежа ще позволят да зуумвате и да виждате без размазване всеки един детайл на снимката. За да използвате функцията е нужно да изтеглите последната версия на Facebook Messenger и да стартирате даден чат. След това кликнете на камера иконата и изберете съответната снимка, като човека отсреща ще я получи с максимална резолюция. До броени дни всички ще можем да изпращаме 4K снимки в Messenger.     Вижте какво да направим, ако Facebook и Messenger изразходват твърде бързо батерията
Facebook
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Социалната мрежа добави поддръжка за 360-градусови клипове в News Feed още през юни 2016г. Функцията се превърна в хит сред потребителите и това принуди Facebook да инвестира допълнителни средства в този формат. Вече можем да излъчваме на живо с 360-градусово видео, както и да го гледаме на мобилните си устройства. Следващата закономерна стъпка в еволюцията на News Feed e виртуалната реалност, информира Engadget.   =   Facebook са разработили интерактивна игра по повод премиерата на новия Jumanji филм, която е достъпна под формата на 360-градусово видео така и за очилата с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се разхождат из мистериозния остров и да събират различни артефакти , които им позволяват да научат повече за самия филм. Пълното име на играта е Jumanji: Welcome to the Jungle и е базирана React VR софуера за разработчици.   Това е само първият подобен проект, тъй като Facebook планират да започнат да ни показват все повече VR съдържание в News Feed. Самите кадри са заснети като 360-градусови снимки, които след това се наслагват и обработват от специални алгоритми и така се получава ефекта на виртуална реалност. Ако искате сами да се разходите на мистериозния остров в Jumanji: Welcome to the Jungle трябва да отворите този линк от своя браузър.    Вижте Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
Facebook
Facebook слива услугите Stories и Messenger Day
Facebook слива услугите Stories и Messenger Day
Facebook често се „вдъхновява” от Snapchat и пуска сходни услуги. Сред тях са Stories и Messenger Day. Услугите обаче изглежда са твърде много според компанията и тя е решила да слее споменатите две в една обща, съобщава Engadget.   Новата услуга се казва просто Stories. Всяка снимка, която потребителят качва, че се появява както във Facebook профила, така и в Stories. Същото важи и за видео клипове и слайд шоу. Вече няма да има нужда един пост да се публикува ръчно на няколко места. Освен това потребителят има възможност да управлява кой ще вижда съответните...
Facebook
Как да изглеждате по-страшни за Хелоуин във Facebook
Как да изглеждате по-страшни за Хелоуин във Facebook
Eдва ли има по-подходящ момент добронамерено да се опитате да стреснете любимите си хора от днешния. Ако кроите планове да изплашите подобаващо приятел за Хелоуин ви съветваме да се насочите към Facebook. Социалната мрежа е подготвила няколко атрактивни функции в News Feed, Messenger и камера приложението, с които да поддържа духа ви за предстоящия празник. Компанията вече започна да изпраща нотификации, за да ни информира за aтрактивни събития свързани с Хелоуин, които ще се случат в близост до нас.     Това не е единствената изненада на социалната мрежа, тъй като вече можем да използваме три фонови изображения към постовете си, които са вдъхновени специално от Хелоуин. На тях са изобразени традиционната за празника комбинация от прилепи, тикви и зомбита, предаде Mashable. По този начин ще можете да придадете допълнително настроение на приятелите си, като ги поздравите със съобщения за Хелоуин. Допълнителни стикери и фото филтри ще са достъпни от камера приложението за смартфони на Facebook.      Благодарение на тях можете лесно да персонализирате своите снимки, видео клипове, чатове и излъчвания на живо. Камерата в Messenger вече предлага няколко костюма, с които да стреснете приятелите си, докато си говорите в реално време. Очаква се в деня на Хелоуин да е налична и скрита игра посветена на празника, в която ще трябва да откриете как да избягате от къща обладана от духове и зли сили. Остава само да развихрите въображението си, за да изберете точно как да бъдете максимално оригинални на Хелоуин.     Вижте седем полезни идеи за Хелоуин костюми от популярни филми
Facebook
Facebook тестват функция за ъплоуд и гледане на видео с 4K резолюция
Facebook тестват функция за ъплоуд и гледане на видео с 4K резолюция
Facebook вече експериментират с нова функция, която ще подобри качеството на видео съдържанието в социалната мрежа. От компанията тестват телевизионния стандарт 2160p Ultra-High-Definiton Television, който ще позволи ъплоуд и гледане на 4K видео в профилите ни. Все още е необходимо време преди новия инструмент да е наличен за всички потребители. Идеята на Facebook определено е доста атрактивна и по свой начин ще допринесе за качването на съдържание с по-добро качество, коментира TechCrunch.   Припомняме ви, че това е едно от най-желаните подобрениq в социалната мрежа, където всеки ден се споделя огромно количество видео клипове. Интересното е, че YouTube предлага опция за качване на 4K видео от няколко години. Facebook смятат, че потребителите ще възприемат положително новата функция и ще са по-активни в качването на клипове. Новият инструмент ще позволи на всички да се възползват максимално от камерите на своите устройства. Вероятно до няколко седмици всички потребители ще могат да гледат и качват видео материали с 4K резолюция.     Включването на подобна функция ще разнообрази съдържанието в профилите ни и ще е особено полезно за геймърите, които обичат да стриймват в реално време как играят. Високата резолюция ще се отрази в позитивен план и на съдържанието в другите популярни секции на Facebook като Science, Travel, Fashion, Sports и др. За да проверите дали даден клип може да се гледа в 4K трябва да кликнете върху иконата с формата на зъбно колела в долната част на дадено видео и да видите дали е налична опцията за 2160p.   Вижте как да настроим Facebook да не ни проследява
Facebook
Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
Facebook подготвят значителна промяна в емисията с новини, която виждаме в профилите си. Софтуерните инженери на компанията вече експериментират с идеята да разделят News Feed в две различни секции. В момента тази функция е достъпна за ограничен бро потребители  в шест държави по цял свят. Facebook потвърдиха, че експериментират с подобна идея. Според данните едната категория ще показва стрийм с публикации на приятелите и семейството ни, а другата секция ще е свързана с нещата, които сме харесали в социалната мрежа.    Toва означава, че много скоро ще започнем да виждаме две отделни емисии новини в акаунтите ни. Идеята на Facebook е така да разделят съдържанието, което ни интересува и да го направят по-лесно откриваемо за всички нас. Публикациите от единия фийд няма да се показват в другия и обратното. Рекламодателите също биха могли по-добре да таргетират своите маркетингови послания при наличието на втори News Feed, съобщава Reuters. Двете емисии с новини са достъпни за част от потребителите на Боливия, Камбоджа, Сърбия, Гватемала, Словакия и Шри Ланка.   Нормална практика е Facebook да експериментират с функции, които първо са налични в някои страни, а след това се интегрират към всички потребителски профили. Добавянето на втора емисия с новини се очаква и да подобри качеството на съдържанието в социалната мрежа. Предстои да видим как потребителите ще възприемат идеята за тази нова функционалност. В заключение ще отбележим, че за някои от тях наличието на втори News Feed може да е доста объркващо.   Вижте седем полезни функции, които може би не знаете 
Facebook Live
Нова функция ще позволи да споделяме екрана докато излъчваме на живо във Facebook Live
Нова функция ще позволи да споделяме екрана докато излъчваме на живо във Facebook Live
Facebook Live е платформа за излъчване на живо, която вече се радва на голяма популярност сред потребителите. В голяма степен можем да кажем, че това е най-удобния начин да следим в реално време какво се случва с любимите ни знаменитости. Всеки от нас може да стартира стрийм и да го сподели с приятелите си в социалната мрежа. Facebook продължават да тестват различни функции, които допълнително да подобрят работата на всички нас и сега добавиха още една интересна функционалност към Facebook Live.    Последното интересно нововъведение е опцията да споделяме екрана си с хората, които ни гледат при излъчване на живо.Досега това бе възможно единствено, ако инсталирате външно приложение или друг софтуер на трети страни, предаде TheVerge. За в бъдеще няма да се налагат подобни действия, тъй като Facebook Live по подразбиране ще поддържа опция за споделяне на екрана с останалите хора,които ви гледат. Можем да сме сигурни, че тази функция ще направи платформата в още по-популярен избор за потребителите.     За да стартирате споделянето на екрана трябва да изберете от интерфейса нов бутон с името "Share Screen". Ако кликнете върху него ще се инсталира разширение на Facebook за уеб браузъра, което позволява тази функционалност. След това избирате коя част от дисплея да споделите в своето излъчване на живо. Разполагате и с опцията да покажете на други хора например само някои от разделите на браузъра, а не цялото съдържание показано на екрана.   Вижте Facebook ще плащат на компаниите, за да използват Facebook Live 
Facebook
Скоро ще можем да използваме анимирани селфита във Facebook
Скоро ще можем да използваме анимирани селфита във Facebook
Facebook експериментират с метод, който да анимира профилните снимки, когато даден човек кликне върху емотиконите в публикациите. Този проект се разработва съвместно от компанията и учени на Tel Aviv University. В момента се тества софтуер, който да създава кратки анимации, като анализира данните в една единствена снимка. Идеята за подобни интерактивни изображения не е нова, тъй като всеки ден споделяме милиони GIF файлове в социалната мрежа. Разликата е ,че те са създадени от клипове или дълги колажи снимки.   Концепцията на Facebook е да постигнат същия ефект, но само с една снимка, съобщава DigitalTrends. Програмата, която разработват използва изкустен интелект, докато се опитва да извлече максимума за формата на лицето и израженията на даден човек. Системата е тренирана да обръща внимание на различни маркер и да забелязва дори най-малките промени в чертите и реакциите на лицето. След това въпросните маркери маркери се използват за създаването на анимирано селфи, което имитира същите изражения.   Крайният резултат е подобна на емотикона анимация на статичната снимка. Все още има много неща, които могат да се направят, за да стане системата по-добра и бъде интегрирана към потребителските профили. Създаването на този нов вид селфита би могъл да доведе до качването на по-атрактивни снимки във Facebook. Ще е любопитно да проследим как ще се развива този проект и кога ще имаме възможността да изпробваме сами тази любопитна функционалност.   Вижте как да настроим Facebook да не ни проследява