Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1076 резултата за facebook
Facebook
Facebook и Ray-Ban ще представят собствени смарт очила през 2021г.
Facebook и Ray-Ban ще представят собствени смарт очила през 2021г.
Facebook официално обявиха партньорство с Luxottica, които са известни с производството на популярните очила с бранда Ray-Ban. Причината за общия им проект е желанието на Марк Зукърбърг да пуснат на пазара собствени смарт очила, които поддържат добавена реалност. Едва ли има по-добър партньор за реализиране на идеята от най-разпознаваемият бранд в тази пазарна ниша.  Двете компании не пожелаха да коментират конкретни параметри параметри на финалния продукт, но изразиха задоволство, че партньорството им ще бъде дългосрочно. Първият прототип на смарт очила с добавена реалност ще е достъпен за разработчиците с името Project Aria. Oт Facebook ще позволят на своите служители да го носят в офиса и на публични локации, за да дадат обратна връзка за подобряване на хардуера     Ако всичко върви по план това ще се случи до няколко седмици, което означава, че скоро вероятно ще разберем повече за това атрактивно устройство на Facebook и Ray-Ban, съобщава TheVerge. От доста време се спекулира с желанието на компанията да представи подобен продукт и изглежда, че постепенно се приближават към премиерата. Смарт очилата няма да бъдат показани през настоящата година, но плановете предвиждат продажбите им да стартират през следващата година.   Още от Digital: Учени откриха как смарт очилата да стриймват видео без да се изразходва батерията
Facebook Messenger
Вече можем да гледаме телевизионно съдържание заедно с приятелите си във Facebook Messenger
Вече можем да гледаме телевизионно съдържание заедно с приятелите си във Facebook Messenger
Виртуалната комуникация с приятелите е чудесен начин да се справим със социалната изолация. Неслучайно водещите приложения станаха обект на много ъпдейти от началото на пандемията досега. Така потребителите имат разнообразни възможности за избор на софтуер за видеоконферентни разговори и широк набор от функции, с които да общуваме свободно.  Facebook смятат, че могат да доразвият значително тази концепция, ако ни позволят да гледаме заедно мултимедия с любимите си хора. Компанията вече разпространява атрактивната функция Watch Together до потребителите, която както името подсказва е създадена, за да гледаме телевизонно съдържание с приятелите си във Facebook Messenger. Потребителите ще могат да виждат стрийминг излъчванията на живо на профилите, които следват и да избират от Facebook Watch колекцията от видео клипове. Функцията е очаква в кратки срокове да е достъпна за устройствата с Android и iOS по цял свят. Това е поредният опит на Facebook да ни накарат да прекарваме повече време в своите профили. Според официалните данни на Facebook всеки ден се извършват на 150 милиона видео обаждания в Messenger, като потребителите споделят над 200 млн. клипа на всеки 24 часа. Компанията ще продължи да търси начини как да направи това съдържание по-видимо и атрактивно за потребителските профили.  Възможността да гледаме съдържание заедно с любимите си хора във Facebook Messenger определено може да се хареса на доста хора. Все още няма информация дали Facebook ще опитат да включат видео продукции на външни автори и да лицензират заглавията на популярни платформи като Hulu или Amazon.  За да използвате Watch Together е неожбходимо да плъзнете пръста си нагоре по време на видео обаждане или Messenger Room, както и да кликнете върху Watch Together бутона. Максималното ограничение е до осем души да използват едновременно функцията в Messenger.  Facebook ще ви препоръчват съдържани, но можете да търсите в различни категории в наличното съдържание в Watch Together.   Oще от Digital: Facebook Messenger вече поддържа споделяне на екрана за Android и iOS
Facebook
Facebook ограничава препращането на съобщения в Messenger до пет човека
Facebook ограничава препращането на съобщения в Messenger до пет човека
Чат приложението Messenger е много популярно за разпространяване на новини, но се използва и за фалшива информация. В опит да ограничи разпространението ѝ Facebook ще ограничи опцията за препращане на съобщения в Messenger, съобщава PocketNow.
Facebook
7 начина да изтеглите видео от Facebook
7 начина да изтеглите видео от Facebook
Попаднали сте на страхотен видео клип във Facebook и искате да го запазите за цяла вечност? Не се безпокойте. Лесно може да запазвате или изтегляте видеоклипове във Facebook, стига да имате правилните инструменти. Информацията на Make Use Of, разкрива 7 начина, по които може да изтеглите видео от Facebook. Някои от инструментите са уеб приложения, други са настолни приложения. Има дори един инструмент, който ви позволява да изтегляте частни видеоклипове във Facebook. Независимо от инструмента, който използвате, ще можете след това да гледате изтегленото видео на всяко устройство, което искате, дори и ако сте офлайн. 1. Downvids Downvids е уеб базиран инструмент. За да го използвате поставете URL адреса на видеоклипа в полето, изберете качеството му, като използвате падащото меню „Select video format“ по-долу и натиснете бутона „Download“. 2. FBDown FBDown  се предлага като уеб приложение и като разширение за Chrome. Който и метод да изберете няма да изпитате никаква трудност при използване. Разширението обаче може да изтегля видео клипове не само от Facebook. 3. FBDown Private Facebook Videos FBDown предлага най-надеждният начин за изтегляне на частни видеоклипове във Facebook. За съжаление, изтеглянето на частни видеоклипове не е толкова лесно, колкото на обществени видеоклипове. Ето процеса стъпка по стъпка: - Насочете се към видеото във Facebook, което искате да изтеглите. - Кликнете с десния бутон върху видеоклипа и изберете „Copy video UR“. - Отидете на уеб приложението FBDown. - Поставете копирания URL адрес и кликнете върху „Next“. - Инструментът ще генерира линк. Натиснете бутона „Copy“ и отворете линка в нов таб. - Изберете и копирайте целия текст. - Поставете го в полето „Page Source“ на уеб приложението. - Кликнете „Download“. Не забравяйте моралната страна на този проблем. Хората са направили своите видеоклипове частни по някаква причина. 4. SaveFrom SaveFrom предлага уеб приложение и разширение за Chrome, като и двете ви позволяват да копирате видео от Facebook. Приложението също работи с няколко други сайтове, включително YouTube, Vimeo и Dailymotion, така че е добро решение. 5. KeepVid Според създателите на KeepVid може да изтегляте съдържание от повече от 10 000 приложения и уеб страници. Това е най-пълнофункционалният от всички инструменти в този списък. Предлага се като онлайн инструмент, настолно приложение за Windows и macOS и разширения за браузърите Chrome, Firefox, Safari и Opera. 6. mbasic Facebook Предимството на този метод е, че той не разчита на приложение на трети страни, взаимодействате директно със сайта на Facebook. Въведете mbasic.facebook.com в браузъра си. След това, използвайте мобилната версия на сайта, отворете видеоклипа във Facebook, който искате да изтеглите. Когато кликнете върху видеоклипа, за да започнете възпроизвеждане, той ще се отвори в собствен таб в браузъра ви. Кликнете с десния бутон върху видеоклипа и изберете „Save Video As“, за да изтеглите видеото от Facebook и да го запишете на вашия компютър или Android устройство/ iPhone. 7. Getfvid Освен да сваляте видео клипове от Facebook, Getfvid ви позволява да изтегляте MP3 файлове на аудиоклипове. Getfvid има уеб приложение и разширение за Chrome. То ще ви позволи да изтеглите HD видеоклипове от Facebook с едно кликване. Разширението не работи с частни видеоклипове във Facebook.   Вижте шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
Facebook
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook демонстрираха как изглежда новата визия на социалната мрежа още преди години. След продължителни тестове компанията започна да разпространява дългоочакваната актуализация от май. Всеки потребител разполага със свободата да избере новия или класически дизайн на Facebook в своя профил. Изчистеният интерфейс в новата версия предлага лента за бърз достъп в горната част, от който лесно да стартирате петте основни секции на социалната мрежа, а именно Home, Watch, Marketplace, Groups и Gaming. Няма как да не забележите и отсъствието на традиционния син цвят в панела за навигация.  От компанията са оптимизирали дизайна на Facebook по такъв начин, че да улеснят интеграция на "Dark Mode" функционалност, която се радва на голяма популярност сред потребителите. Активирането на тъмния режим става с едно натискане на бутон от падащото меню с настройки.  Ако въпреки подобренията в новия дизайн все още използвате старата визия на Facebook e добре да знаете, че много скоро вече няма да имате избор, съобщава Engadget.   ' В следващите няколко седмици Facebook планират да деактивират функцията за активиране на класическия дизайн. Някои потребители дори вече виждат нотификации, които ги информират за промяната. Данните разкриват, че старата версия на социалната мрежа няма да е достъпна от септември.  Любопитното е, че към съобщението има и въпрос дали желанието ви да предпочетете класическия дизайн, не е провокирано от липсата на функции, които не присъстват в новата версия. Ако се съгласите с твърдението ще може да опишете с кратък текст коя точно опция на Facebook смятате, че трябва да бъде интегрирана към модерният дизайн.  Трябва да отбележим, че промените ще засягат уеб версията на Facebook, която стартирате от компютрите. Мобилните приложения на Facbebook за водещите платформи ще продължат да изглеждат и функционират, както досега. Така много скоро няма да имаме друг вариант освен да използваме новата версия на Facebook от десктопа.   Още от Digial: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил 
любопитно
Eвропейски уеб сайтове споделят данни за потребителите от Google Analytics и Facebook със САЩ
Eвропейски уеб сайтове споделят данни за потребителите от Google Analytics и Facebook със САЩ
Teхнологичните компании са принудени да се съобразяват с все по-стриктните регулации на антитръстовите органи в ЕС. Едва ли е изненадващо, че Google и Facebook бяха най-силно засегнати от финансовите и административни наказания наложени срещу двата бранда в Европа.  Само преди месец разбрахме, че Върховния съд на ЕС определя стратегическото споразумение за трансфер на информация със САЩ като недостатъчно сигурно. В случая става въпрос за "Privacy Shield" споразумението, което регламентира отношенията между антитръстовото законодателство в ЕС изискванията на САЩ. Регулаторите критикуват начина, по който се споделя и обменя ежедневно информация за милиони потребителите. Сега разбираме, че европейската онлайн групировка noyb, която подкрепя активните действия за гарантиране сигурността на личните данни заведе съдебен иск срещу 101 уеб сайта в регионалните оператори на ЕС, които нерегламентирано споделят данни със САЩ. Това се случва с използването на външни платформи като Google Analytics и Facebook Connect, съобщава TechCrunch.     Oбвинението на noyb обхваща компютърните системи на представители на бизнеса от редица сфери като интернет технологиите, телекомуникациите, банковото дело, образователните институции и др. Сред тях са Allied Irish Banks. Danske Bank, Fastweb, МТV Internet,  Sky Deutschland. Takeaway.com, Tele 2 и др., съобщава TechCrunch. Събирането на доказателства за споделянето на данни включва кратък анализ на HTML кода на водещи сайтове в ЕС, които показват активна интеграция на Google Analytics и Facebook Connect. Това означава, че няколко седмици след разпореждането на Съда на Европейския съюз (CJEU) доста компании продължат да не го спазват.  Google и Facebook продължават да използват "Privacy Shield", дори след като тези действия бяха осъдени от съдебните власти на ЕС. На този етап технологичните гиганти не са коментирали новото обвинение срещу тях в CJEU. Темата е доста деликатна и може да се превърне в нов източник на напрежение между представителите на ЕС и администрацията на Доналд Тръмп.   Oще от Digital: EC обмислят връщане на батериите за смартфони, които се сменят лесно от потребителите
Facebook Messenger
Вече можем да комуникираме с бизнеса в Messenger без да имаме профил във Facebook
Вече можем да комуникираме с бизнеса в Messenger без да имаме профил във Facebook
Facebook Меssenger е водещо приложение за комуникация, което е интегрална част от мащабната екосистема на компанията. Компанията предостави няколко актуализации на платформата от началото на кризата с COVID-19 досега.  Водещ приоритет за Facebook е да предложи максимално бърз и удобен начин на представителите на бизнеса да комуникират с потребителите във Facebook Messenger.  Tова е актуален проблем, с който са изправени доста хора особено в контекста на световната пандемия.  Facebook са оптимизирали своите алгоритми и предоставиха няколко подобрения, с които да превърнат Messenger в най-добрата услуга за комуникация с любимите ни брандове. Връзката между клиентите и бизнеса има стратегическо значение и за рекламния бизнес на Facebook. Сега разбираме за следващата голяма актуализация на мобилното приложение, което ще улесни значително общуването в Messenger.  Самият ъпдейт ще позволи на бизнеса да комуникира с потребителите, чрез чат плъгина на Facebook. Oще по-любопитното е, че това ще е възможно и без да имате профил в социалната мрежа.     По този начин компанията се надява да спечели вниманието на всички онези хора, които нямат Facebook но биха могли да се възползват от предимствата на Messenger. Новата опция предоставя възможност на бизнеса да общуваме в реално време с потребителите, чрез техния собствен уеб сайт.  Първата версия на тази чат функцията бе представена още преди три години, но досега изискваше задължително актуален акаунт в социалната мрежа. Премахването на това ограничение може да се използва от всички хора, които не използват Facebook, но имат достъп до Messenger.  Компанията изрази увереност, че с подобни решения ще предостави повече опции на своите потребители да генерират приходи по време на социалната изолация. Разработчиците ще могат лесно да адаптират чат плъгина към своите уеб сайтове и да се възползват от новата функционалност.  За целия процес са нужни само няколко кликвания във "Facebook Page" настройките на профилите.   Още от Digital: Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 27 юли в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 27 юли в digital.bg (Видео)
Първата половина от календарната година премина под сянката на пандемията от COVID-19, но през следващите седмици ни очакват премиерата на доста интересни устройства. Водещи производители като Samsung, Huawei и Apple подготвят ново поколение смартфони, което ще предложи разнообразни възможности за избор на премиум устройства до края на 2020г.    1. Премиерата на iPhone 12 ще е на 8 септември Сега вниманието ни е привлечено от дългоочакваната премиера на iPhone 12, на която ще видим първия смартфон с 5G и 5-нанометров процесор на Apple. В интернет изтече...
Facebook Messenger
Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Компанията е собственик на някои от най-популярните мобилни приложения в индустрията. Facebook също така вече разкриха плановете си за сливане на Messenger, WhatsApp и Instagram в обща платформа. Подобна миграция е свързна със сериозни технологични препятствия и ще изисква дълго време.  Въпреки това проекта постепенно започва да придобива реални измерения. Главният оперативен директор на Facebook, Шерил Сандберг представи официално ново приложение на компанията с името Facebook Business Suite. Както името подсказва този софтуер е предназначен за представителите на малкия бизнес и ще им позволи да виждат съобщенията си в една входяща поща.  По този начин ще могат да виждат от едно място нещата, които получават в своите профили във Facebook, Messenger и Instagram, което е доста полезно и ще спести ценно време при обратната връзка с клиентите, събощава TheVerge.     Другото голямо предимство на мобилното приложение е, че ще позволи на малбия бизнес да публикува едновременно във Facebook и Instagram. Статистически данни ще разкриват повече за екективността на рекламните кампанни на всеки бизнес.  В момента подобна функционалност вече е налична за администраторите на Instagam бизнес акаунти, които са свързани към Facebook Pages. Интеграцията между три от най-популярните приложения вълнува стотици милиони потребители, но може да предизвика недоволството на регулаторите.  Премиерата на Facebook Business Suite е само поредната стъпка за реализиарането на тази амбициозна цел. След като се логнат във Facebook потребителите ще могат да виждате коментари, съобщения и данни за другата активност на своите клиенти в трите приложения. Facebook се надяват така да помогнат на малкия бизнес да се справи в икономическата криза около пандемията.   Още от Digital: 7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
Facebook
Facebook вече позволява на потребителите да прехвърлят снимки и видеоклипове в Dropbox
Facebook вече позволява на потребителите да прехвърлят снимки и видеоклипове в Dropbox
Facebook е своеобразно хранилище за снимки и видео на много потребители. Досега изтеглянето им беше сложно. Facebook обаче вече ще улесни потребителите чрез нова функция за прехвърлянето на това съдържание до облачна услуга като Dropbox, събщава Engadget.
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Прехвърлянето на вашите данни от един телефон на друг, днес е много по-просто, отколкото беше преди. Често най-големият риск е дублиране на данни, а не от загуба на данни.   1. Как да прехвърлите контактите си от Android на iPhone Можете да прехвърляте всякакви данни от Android на iPhone, включително контакти, снимки и приложения. Възможно е също да копирате различни други видове данни – от видеоклипове и документи до акаунти на имейли. Има обаче много важна стъпка, която трябва да направите, преди да прехвърлите данните си от Android на...
технологични новини
 Какво се случи в технологиите на 21 август в digital.bg (Видео)
Какво се случи в технологиите на 21 август в digital.bg (Видео)
Съвременните лаптопи са изключително мощни машини, но извличаме ли максимума от тях? Има някои полезни съвети и скрити функции, от които може да се възползвате, ако вашия отговор на този въпрос е отрицателен. 1. 5 начина да извлечете максимума от вашия лаптоп Предимството на съветите описани по-долу е, че повечето от тях могат да бъдат изпълнени от всеки, без значение какво е нивото на уменията му, а и много от тях са напълно безплатни! 2. Най-полезните трикове за Facebook Messenger Facebook е най-популярното приложение за социални медии в света, не по-малко...
Facebook Messenger
Най-полезните трикове за Facebook Messenger
Най-полезните трикове за Facebook Messenger
Facebook е най-популярното приложение за социални медии в света, не по-малко популярно е и другото приложение на компанията - Facebook Messenger. Почти всеки, който използва Facebook, използва Messenger за разговори с приятели. Повечето хора обаче не знаят за страхотните функции, които Facebook е добавил към приложението Messenger. В публикацията на Hongkiat са изброени някои от най-добрите и най-полезните съвети за Facebook Messenger. Блокиране на съобщения от бизнеса Някога сте имали разговор с бизнес страница във Facebook Messenger, но сега ви досаждат с техните промоции. Е, има просто решение да се отървете от това. 1. Отворете разговора, който сте водили с бизнеса. 2. В горния десен ъгъл докоснете иконата на синята маркировка и след това докоснете „Turn Messages Off“. 3. Ако докоснете „More options“ ще можете да скриете, изтриете или деблокирате разговора. Скриване на реклама Въпреки че рекламите във Facebook Messenger не са толкова досадни, може да ги скриете. 1. В таба „Chats“, прекарайте пръст наляво върху рекламата. 2. Докоснете иконата за менюто (три хоризонтални линии), която се показва и изберете „Hide ad“. Търсене в разговор Ето как да го направите: 1. Отворете разговор и докоснете снимката на потребителския профил на вашия контакт. 2. В Settings докоснете „Search in conversation“. 3. Сега в полето за търсене въведете ключова дума, с която искате да търсите. Ще се появят всички резултати, съответстващи на ключовата ви дума. Създаване на Messenger Room Интересна функция на Facebook Messenger е Messenger Room. Това е стая за видео чат, в която можете да се свържете с хора чрез споделяне на линк и всеки, който има този линк, може да се присъедини, дори ако няма акаунт във Facebook или Messenger. 1. Отидете на „People“ и докоснете „Active“. 2. Тук докоснете „Create a Room“ и после „Try It“. Сега камерата на вашето устройство ще бъде активирана за видеообаждане. На този етап обаче ще видите две опции за добавяне на участниците: - People with the link (всеки имащ линка може да се присъедини към стаята) - Only people on Facebook (само хората, които имат Facebook акаунт, могат да се присъединят към стаята) 3. След като решите кой може да се присъедини към вашата стая, докоснете „Share Link“, за да поканите хората във вашия видео чат. Включване на тъмен режим Тъмният режим е най-новата тенденция в потребителския интерфейс сред приложенията и операционните системи. Подобно на много други приложения, можете да промените потребителския интерфейс на вашия Facebook Messenger в режим Dark. Ето как можете да го активирате: 1. Докоснете снимката на потребителския си профил, за да отидете в Settings. 2. Тук докоснете Dark mode -> On. Използване на настолната версия Има мобилно приложение за Facebook Messenger и в браузъра ви има Messenger, до който можете да получите достъп чрез Facebook. Но знаете ли, че има трети начин за достъп до Messenger, тоест чрез messenger.com? Въпреки че messenger.com няма всички функции на приложението Facebook Messenger, може да бъде добра опция, когато не можете да получите достъп до Messenger по друг начин. Стартиране на таен разговор Има моменти, когато искате да проведете поверителен разговор с някой от контактите си във Facebook. В такъв случай Facebook Messenger ви позволява да започнете таен разговор, който е криптиран от край до край. За да започнете таен разговор в приложението Messenger, следвайте тези стъпки: 1. Докоснете иконата на ново съобщение в горния десен ъгъл. 2. Докоснете „Secret“ и след това изберете контакта, с когото искате да проведете тайния разговор. 3. Можете също да промените съществуващ разговор в таен, като докоснете името на човека в горната част и изберете „Go to Secret Conversation“. Интересното при тайните разговори е, че можете да зададете таймер за всяко съобщение, като докоснете иконата на таймера в текстовото поле и след това изберете време между 5 секунди до 1 ден. След изтичането на това време, съобщението ще изчезне. Ако не виждате тази опция в приложението Messenger, ще трябва да я активирате в настройките. Ето как: 1. Докоснете снимката на потребителския си профил в горния ляв ъгъл. 2. Отидете на „Secret conversations“ и включете опцията като изберете „On“.   Вижте Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
Facebook Messenger
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook e влиятелно име в дигиталния свят, в който живеем, тъй като всеки ден свърза стотици милиони потребители по цял свят. Социалната мрежа, обаче е само един от важните компоненти в стратегията на компанията, която включва още Instagram и WhatsApp. Това са две от най-популярните приложения за комуникация в света, които представляват бъдещето за бизнес модела, който следва Facebook. Желанието на компанията да разгърне още повече своята екосистема е свързана и с по-дълбока интеграция, позволяваща Facebook Messenger и WhatsApp да могат да изпращат съобщения помежду си.  Вече разбрахме за тези мащабни планове на компанията, които да доведат до създаването на най-голямата интегрирана платформа за комуникация в интернет. Това все още е сфера, в която Facebook имат предимство пред Google и алтернативни приложения като Zoom, Skype. WeChat и др. Решението да се слеят WhatsApp, Instagram и Messenger е свързано и с технологични затруднения, но продължава да бъде дългосрочен приоритет за Марк Зукърбърг.   По всичко личи, че компанията работи активно над този проект и някои потребители започнаха да виждат съобщения свързани с интеграцията на Facebook Messenger и Instagram. Самите нотификации ги информират, че вече е възможно да общуват по нов начин в своя Instagram профил, като се свържат с приятелите използващи Facebook.  Функцията е активна, както за Аndroid, така и за устройствата с iOS. След като изберете опцията за ъпдейт обикновената икона за директни съобщения в горния десен ъгъл на Instagram ще бъде заместена от логото на Facebook Messenger.  Чатовете в Instagram също така са налични в по-различна цветна тема, като скролването променя нюансите между синьо и лилаво. Засега само ограничен брой потребители виждат "There's a New Way to Message on Instagram" съобщението. Aктуализацията обещава още поддръжка на "Swipe-To-Reply" и повече емоджита.     Още от Digital: Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
Facebook
Facebook заведе дело срещу антитръстовия регулатор на ЕС
Facebook заведе дело срещу антитръстовия регулатор на ЕС
ЕС продължава активно да разследва най-големите технологични компании и непрестанно следи за спазването на законодателството. Регулаторите често налагат солидни глоби на брандове като Facebook и Google, като не дават сериозни индикации за промяна на своята стратегия.  Може да ви прозвучи доста странно, но сега ситуацията обърна ролите. Причината е, че Facebook са предприели на свой ред съдебни действия срещу антитръстовите органи на ЕС. Информацията бе потвърдена официално от компанията.  Един от адвокатите на Facebook потвърди официално, че са завели иск срещу Европейската комисия (ЕК), в който излагат мотивите си, че регулаторите изискват достъп до твърде голям обем информация. Социалната мрежа твърди, че през цялото време сътрудничи на властите, но е изненада от внушителния обем данни, които се изискват за оперативната им работа.  Toва е необходимо за разследванията, които вече са стартирали в ЕС срещу компанията и имат за цел да установят дали има доказателства за нелоялни бизнес практики, създаване на монополна позиция, нарушаване на естествената конкуренция и др.     Една от препоръките на ЕС е да предоставят достъп до имейли между служители, които включват над 2500 термина и думи, сред които "big question", "shut down", "not good for us" и др. Желанието на антитръстовите органи да изяснят ситуацията, обаче е свързано с изискването на нереално количество информация.  Юридическият екип на Facebook продължава да си сътрудничи с ЕС, но някои от документите изискани от разследването нямат нищо общо с конкретните обвинения отправени срещу компанията, съобщава BusinessInsider. Около този мотив е базирана идеологията на казуса пред европейския съд.  Досега компанията е предоставила достъп до повече от 315 хил. документа на разследващите, което според тях не е правилно. Facebook искат да бъдат въведени промени в законодателството, които да прекратят подобни дела свързани с личната информация на потребителите на територията на ЕС.  Определено ще е много интересно как ще се развива този казус за в бъдеще и дали компанията наистина може да осъди антитръстовите регулатори на континента.    Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Facebook Messenger
 Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
Вероятно ви се е случвало да дадете смартфона на приятел, който да попадне на съобщение, което не бихте искали да види. В определени случаи това може да е доста неприятно, особено когато става въпрос за Facebook Messenger, където традиционно комуникираме с много хора. Добрата новина е, че компанията обръща все по-сериозно на този проблем и вече е готова с решение, което ще допадне на доста хора. Oт Facebook са готови с няколко нови функции в мобилното приложение, като вероятно най-интересната от тях се казва "App Lock".  Както името подсказва това е опция, която позволява да заключите Facebook Messenger и така да не позволите други хора да видят чатовете и комуникацията. По този начин компанията се надява да добави още едно ниво на сигурност и да накара потребителите да се чувстват комфортно, дори ако друг човек използва мобилното им устройство.  Функцията "Аpp Lock" е напълно опционална и може да се активира от менюто на Facebook Messenger.     Според официалните данни на компанията "App Lock" ще се съобразява с активните настройки на сигурност, които използвате на мобилното устройство. Това означава, че след като заключително мобилното приложение ще може да го активирате обратно съобразно метода, с който отключвате екрана, като парола, лицево разпознаване или идентификация със сензор за пръстов отпечатък.  Биометричната информация няма да се съхранява в сървърите на Facebook обещават от компанията. За да стартирате "App Lock" в своя профил е необходимо да отвoрите менюто с настройки и секцията "Privacy". Първоначално функцията ще бъде достъпна за iPhone и iPad. От Facebook работят над интеграция за Android, но се нуждаят от повече време.  Много скоро ще разполагаме с още една интересна възможност, а именно да създаване параметри за филтриране на хората, които могат да виждат съобщенията ни във Facebook Messenger. Това ще е възможно и за гласовите обаждания в Messenger и работи по сходен начин с опцията за контрол над съдържанието в Instagram.   Още от Digital: Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
DMCA.com Protection Status