Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
914 резултата за facebook
Facebook
Как да решим проблема с Facebook нотификациите
Как да решим проблема с Facebook нотификациите
Липсата на известие във Facebook може да има много неприятни последствия. Но установяването на причините, поради които вашият смартфон не изпраща Facebook известия, не е лесна задача, тъй като потенциалните виновници са многобройни.   Проблемът ви може да е причинен от приложение на трета страна, което управлява процесите във фонов режим (като например Greenify). Също така, този проблем често се среща при производителите, които използват потребителски версии на Android, които са много агресивни с методите си за пестене на батерията. Добър пример за това е EMUI на Huawei, който забранява на някои приложения да работят във фонов режим, когато телефонът е неактивен. iOS на Apple има подобен подход, но много по-лесно е да включите обратно уведомленията.   Ако се питате как да решите проблема с Facebook нотификациите на телефона си, разгледайте информацията на appuals. Преди  обаче да започнете да следвате ръководството по-долу, има няколко прости настройки, които трябва да опитате:   1. Уверете се, че опцията „App Notifications“ е включена. Пътят до нея ще се различава според устройството, което имате, но трябва да е нещо от рода на Settings > Sound and notifications > App Notifications. Трябва да видите списък с всички приложения, които работят с известия. Докоснете „Facebook“ и се уверете, че известията не са блокирани.   2. Опитайте да изчистите кеш данните от приложението Facebook и приложението Messenger. Ако известията все още не се показват, опитайте да преинсталирате приложението.   3. Проверете дали във вашето приложение Facebook има ограничения за фоновите данни и дали не сте активирали режими за пестене на батерията, който би могъл да попречи на известията. Не се съсредоточавайте само върху функциите за икономия на енергия и проверете дали имате приложения за пестене на батерията на трета страна.   Метод 1 - активиране на автоматичната синхронизация на Android 1. Отидете на началния екран и натиснете „Menu“. 2. Докоснете „Settings“ и превъртете надолу до „Accounts and Sync“. Името на тази опция може леко да се различава при различните производители. 3. Проверете дали Facebook профилът ви е конфигуриран за това устройство. Ако виждате опцията Facebook в списъка с профили, всичко е наред. Ако не натиснете „Add account“ и въведете вашите потребителски идентификационни данни за Facebook.     4. Докоснете иконата с три точки в горната дясна част на екрана ((More за някои персонализирани версии на Android).     5. Проверете дали е активирана автоматичната синхронизация. Ако не е, докоснете „Enable auto sync“ и натиснете „OK“, за да потвърдите избора си.     Метод 2 - Разрешаване на нотификациите на iPhone, iPad и iPod   1. Отидете до Menu -> Settings и превъртете надолу до списъка с инсталирани приложения. 2. Докоснете „Facebook“ и изберете „Push Notifications“. 3. Включете „Messages“.   Метод 3 - Фиксиране на известия във Facebook на Huawei EMUI 1. Отидете до Settings -> Advanced Settings -> Battery Manager -> Protected Apps, намерете приложенията Facebook и Facebook Messenger и ги добавете към защитения списък. Това ще гарантира, че фоновите процеси за тези приложения няма да се спират, за да се пести живота на батерията. 2. Отидете до Settings > Apps > Advanced и докоснете „Ignore battery optimizations“. Потърсете приложението Facebook и след това повторете процедурата с Facebook Messenger. 3. Отидете до Settings -> Notification panel & status bar -> Notification center, намерете приложението Facebook и активирайте „Allow Notifications и Priority Display“. Повторете стъпките и за приложението Messenger.   Метод 4 - Фиксиране на Android нотификациите от десктоп версията на Facebook 1. Влезте във Facebook акаунта си от компютъра и отворете „Settings“.     Ако нямате достъп до компютър или лаптоп, можете да посетите уеб версията на Facebook директно от Android, като използвате Chrome. Поставете адреса на Facebook в адресната лента, натиснете бутона за действие и активирайте „Request desktop site“. 2. Кликнете върху Apps.     3. Под „Logged in with Facebook“ премахнете всички профили. Не се притеснявайте, това няма да затвори нито един от профилите ви и няма да загубите никакви покупки, които може да сте направили чрез тях. Това ще деактивира само регистрирането в този Facebook акаунт, така че няма да бъде нанесена никаква вреда.     4. Когато изтриете списъка, кликнете върху бутона „Edit“ под „Apps, Websites and Pages“ и натиснете „Disable Platform“.     5. Вземете телефона си и отворете приложението Facebook. Разгънете лентата за действия, разположена в горната дясна част на екрана и натиснете „Notifications“. Преместете плъзгача от позиция „OFF“ на „ON“.     Вижте как да разберем кой ни е блокирал във Facebook  
социални мрежи
Facebook тестват по-добра функция за разглеждане на снимки в профилите ни
Facebook тестват по-добра функция за разглеждане на снимки в профилите ни
Facebook е платформа, създадена да улесни комуникация между потребителите. Огромната популярност на социалната мрежа, обаче промени значително  предназначението ѝ  през годините. Така например днес доста хора използват своите акаунти, за да откриват атрактивно съдържание и да стават част от различни общности във Facebook. Няма да е пресилено да кажем, че голяма част от потребителите използват профилите си, за да разглеждат снимките на приятелите си.   Именно това продължава да бъде една от най-използваните функции на социалната мрежа. От компанията са наясно със ситуацията и експериментират с нов дизайн на секцията, от която можем да отваряме изображения във Facebook. Концепцията предвижда да се оптимизира интерфейса на този раздел по такъв начин, че да е максимално удобна за собствениците на смартфони. Данните са на софтуерния инженер Джейн Уонг, която често ни е съобщавала за предстоящи подобрения в социалната мрежа.     Досега бе много трудно да различите две изображения, които изглеждат еднакво и се опитвате да ъплоуднете в своя профил. Това е така, тъй като няма как да ги видите във "Full Screen", за да прецените сами. Новата версия на мобилното приложение на Facebook ще отстрни този проблем като позволи да уголемите снимките. Необходимо е да задържите продължително пръстта си върху малката икона на сминката, като функцията вероятно ще е налична и за iOS.   Още от Digital: Как да възстановите Facebook акаунт, който сте спрели да използвате
социални мрежи
Защо не трябва да използваме Facebook, според съоснователя на Apple
Защо не трябва да използваме Facebook, според съоснователя на Apple
Съоснователят на Apple често е търсен да коментира актуални теми в света на технологиите. Последното интервю на Стив Возняк за TMZ разкрива какво е мнението му за социалните мрежи. От думите му разбираме, че той не е привърженик на тези платформи, които стават все по-популярни в интернет, съобщава GIzmodo. Стив Возняк сподели, че още през миналата година е изтрил своя профил във Facebook и подканва всички потребители да последват неговия пример.   Oсновният мотив е факта, че социалните мрежи търгуват личните ни данни със своите рекламодатели, за да генерират приходи. Така например, когато харесате дадена публикация вие всъщност не давате "Like" на човека, който я е качил, а на рекламните партньори на Facebook. Подобни практики не толерират поверителността на личните ни данни и според Стив Возняк е компромис, който не е склонен да направи. Именно заради това подканва и други хора да обмислят подобно решение.     Съоснователят на Apple дори предложи кат евентуално решение предоставянето на избор. Според него доста хора биха се съгласили да платят определена сума, за да си гарантират, че данните им са на сигурно място. По този начин бихме могли да имаме повече контрол над нещата, които рекламодателите знаят за всеки от нас. При всички положения, обаче Стив Возняк не е доволен от това колко разнообразни начини за шпиониране на потребителите съществуват днес.   Още от Digital: Пест лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
сигурност
5 ефективни начина да решим проблема с Facebook нотификациите в Android
5 ефективни начина да решим проблема с Facebook нотификациите в Android
Уведомленията или така наречените нотификации улесниха живота ни. Те ни спестяват време, като ни уведомяват, ако нещо си струва вниманието ни. Но понякога нотификациите за някои приложения не работят така като се очаква. Едно такова приложение, което постоянно създава проблеми на хората по отношение на уведомленията, е приложението Facebook.   По някаква причина звуковите сигнали за известията на приложението Facebook за Android спират да се чуват. Въпреки това, когато отворите приложението Facebook, то показва броя на известията, които обикновено се показват в иконата за уведомяване. По принцип трябва да отворите приложението, за да видите нови известия.    Ако ви се случи не се притеснявайте, има начини да се справите с това. От Guiding Tech знаят пет ефективни начина за решаване на проблема с Facebook уведомленията на Android. Ето кои са те:   1. Проверете настройките за уведомяване по телефона си Това е първото нещо, което трябва да проверите, ако сте изправени пред подобен проблем. Android има вградена настройка за нотификациите от приложенията. Можете да включвате и изключвате известия за отделни приложения директно от настройките на телефона.   Понякога обаче ще откриете, че известията от приложенията са изключени. Това може да се случи поради грешка в системата, причинена от приложение или по друга неизвестна причина. И когато това се случи, нотификациите спират да се появяват.   За да проверите дали нотификациите за приложението Facebook са включени, изпълнете следните стъпки:   Стъпка 1. Отидете в Settings –> Apps (или Apps & notifications).     Стъпка 2. Под „Apps“ докоснете „Facebook“, а след това „App notifications“.     Стъпка 3: На следващия екран се уверете, че известията са включени. Ако известията са изключени ги включете.   2. Проверете настройките за уведомяване на приложението Facebook В допълнение към вградените настройки за известяване на Android за приложенията, повечето приложения имат собствени настройки за известяване. Това важи и за приложението Facebook. Можете да променяте, активирате или деактивирате настройките за известяване от приложението Facebook. Ако известията са деактивирани във Facebook приложението, това може да е причината за вашите проблеми. Следователно трябва да проверим настройките за уведомяване във Facebook.   За да направите това, отворете приложението Facebook на Android телефона си и докоснете иконата с три черти в горния десен ъгъл. Превъртете надолу и изберете „Notifications Settings“.   Тук ще намерите различни видове дейности, за които Facebook може да ви изпраща известия. Докоснете „Activity About You“. На следващия екран проверете дали опцията „Push“ е включена. Ако е изключена я включете.     3. Проверете ограниченията за данните Друга вградена настройка на Android, която може да бъде отговорна за проблема с уведомяването, е ограничението на данните. Ако е активирана, приложенията не синхронизират данните във фонов режим и няма да бъдете известявани.   За да проверите дали синхронизирането на фоновите данни е активно за приложението Facebook, отидете в Settings –> Apps (или Apps & notifications) на телефона. Докоснете „Facebook“, а след това „Data usage“. Потърсете опцията „Background data“ и я активирайте.     4. Изтрийте кеш паметта Изчистването на кеша на приложението може да помогне, но не е задължително. Това зависи от устройството, което използвате и настройките. Нищо не губите, пробвайте дали ще помогне при вас.   Ето как да го направите. Отидете в Settings -> Apps. Потърсете „Facebook“. След това докоснете „Storage“. Под „Storage“, докоснете „Clear Cache“. Ако все още не получавате известия, опитайте да преинсталирате приложението Facebook от Play Store.   5. Излезте от всички устройства За някои потребители проблемът може да е специфичен за профила и да не е свързан с устройството. Може би очаквате, че ако влезете с друг Facebook акаунт на телефона си, ще започнете да получавате известия. Това обаче не се случва.   За да разрешите този проблем, изпълнете следните стъпки:   Стъпка 1: Отидете във Facebook на компютъра и докоснете малката стрелка сочеща надолу в горния десен ъгъл и изберете „Settings“ от менюто.     Стъпка 2: От лявата странична лента кликнете върху „Security and login“. Под „Where you're logged in“, кликнете върху „See More“.     Стъпка 3: Превъртете надолу и кликнете върху „Log out of all sessions“. Така ще излезете от всички регистрирани устройства.     Стъпка 4: Влезте в Facebook от телефона си. Трябва вече да получавате известия.   Вижте как да деактивираме досадните нотификации в уеб браузъра
Facebook
Как да настроим кои приятели във Facebook могат да ни виждат онлайн
Как да настроим кои приятели във Facebook могат да ни виждат онлайн
Facebook мечтае за свят, в който всеки е свързан по всяко време. Може би затова е толкова трудно да се показваме офлайн във Facebook Chat. Самата идея за „офлайн“ или „невидим“ е антитеза на всичко, в което социалната мрежа вярва.   За щастие, възможно е да държите завесата на неприкосновеността на личния си живот, като същевременно оставяте най-близките си приятели и семейство да знаят, че можете да говорите с тях ако искат. От Make Use Of знаят как да изберем кои приятели от Facebook да ни виждат онлайн и кои не. Процесът е разделен на две части: - Трябва да организирате приятелите си в списъци. - Трябва да решите в кои списъци искате да се показва вашето онлайн състояние.   Създайте списъци с приятели За да започнете, трябва да създадете някои списъци с приятели. Те ще формират основата за останалата част от процеса. Разбира се, списъците с приятели са полезни за много повече от изключването на състоянието на вашата дейност само за някои контакти. Те ви позволяват също да филтрирате споделяното от вас съдържание, да създавате персонализирани информационни емисии и лесно да каните групи от подходящи хора към събития.   Не забравяйте, че вашите списъци нямат отношение към това кой може да ви изпраща директни съобщения. Всеки, с когото сте приятели, може да се свърже с вас частно. Ако не искате това, отворете Settings -> Blocking -> Block Messages и въведете име. Ето как да създадете списък с приятели:     За да създадете нов списък с приятели (и да видите кои списъци вече съществуват), влезте в Facebook акаунта си и изберете „Friend Lists“ от панела в ляво. Веднага ще забележите, че Facebook вече е създал някои списъци от ваше име. Списъците могат да бъдат разделени в три категории: списъци с предварително зададени настройки, интелигентни списъци и персонализирани списъци. Предварително зададените списъци са списъци, които Facebook е създал за вас, като близки приятели, познати и ограничени (приятели, които могат да виждат само обществени публикации).   Смарт списъците също са създадени от Facebook за вас. Те се попълват въз основа на местоположението ви, къде сте ходили на училище, къде сте работили, членовете на вашето семейство и т.н.   Потребителските списъци са списъци, които създавате сами. Можете да редактирате членовете на всички предварително съставени списъци, като кликнете върху името на списъка, като разширите падащото меню „Manage List“ (в горния десен ъгъл на страницата) и изберете „Edit List“.   За да направите нов списък, кликнете върху „Create List“ в горната част на страницата. Дайте име на списъка и въведете имената на приятелите си в полето „Members“. Когато сте готови, натиснете „Create“.   Сега ще бъдете отведени до главната страница на списъка. В горния десен ъгъл можете да добавите още хора към списъка. Уверете се, че сте напълно доволни от списъка, преди да продължите.     Как да покажете (или скриете) вашата онлайн активност? След като създадете списъците си, време е да покажете или скриете активния си статус във Facebook. Има няколко метода, които можете да използвате, за да направите това. Можете да решите кой конкретно не може да ви вижда онлайн или да решите кой конкретно може да ви види онлайн. Зависи от подхода, който искате да предприемете. Не забравяйте, че ако има само няколко конкретни хора, с които не искате да говорите, отделянето им по име ще отговаря на нуждите ви.   Независимо от подхода, който ще изберете, трябва да направите някои промени в настройките на Facebook Chat. Върнете се към началната страница на Facebook. В дясната страна на екрана ще видите полето за чат. Кликнете върху иконата на зъбно колело в долния десен ъгъл, за да започнете. В менюто кликнете върху „Разширени настройки“. Ще се появи нов прозорец. Ще видите три опции: - Изключете чата само за някои контакти. - Изключете чата за всички контакти, с изключение на. - Изключете чата за всички контакти.   Трите варианта са очевидни. Ако искате да ограничите достъпа до няколко души или сте създали списък с хора, които искате да ограничите, изберете „Изключване на чата само за някои контакти“.     Ако кликнете върху някоя от първите две опции, Facebook ще ви подкани да въведете името на дадено лице или името на списъка. Започнете да въвеждате името на списъка, който току-що създадохте и полето трябва да се попълни автоматично. Последната опция ви кара да изглеждате офлайн за всички.   Вижте как да разберем кой ни е блокирал във Facebook
Facebook Stiudy
Приложението Facebook Study ще плаща на потребителите, за да ги следи какво правят със смартфоните
Приложението Facebook Study ще плаща на потребителите, за да ги следи какво правят със смартфоните
Oгромното количество информация, която споделяме с Facebook едновременно улеснява комуникациятa с важните за нас хора, но е и проблем свързан с поверителността на личните ни данни. В крайна сметка всеки потребител преценява сам за себе си какви данни да ъплоудне в своя профил. Следващата идея на компанията извежда тази идея на съвсем различно ниво и е свързана с мобилно приложение, което се казва Facebook Study, съобщава CNet.   Идеята на този софтуер е да следи активността на потребителите в ежеднeвната им работа със смартфоните. В замяна на това ще бъдат възнаградени финансово. Всъщност Facebook Study представлява нов начин за социалната мрежа да ни накара да споделим информация как използваме мобилните приложения на устройствата си. Събираните данни включват кои програми отваряме най-често, колко време прекарваме в тях всеки ден и друга статистическа информация.     Важно е да споменем, че не всеки човек може да се възползва от това предложение на компанията. Facebook ще възпроизвеждат реклами на Study в социалната мрежа и интернет. Кликването върху тях ще ви накара да въведете още лична информация преди да разберете дали сте избрани. След това ще получите уведомление на началния екран, която ви  подканва да инсталирате приложението. За да го използвате не се изисква верификация с Facebook акаунт.   Oще от Digital: Как да възстановите Facebook акаунт, който сте спрели да използвате
сигурност
6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
    Ако има нещо, което всички научиха от скандалите покрай Facebook е, че социалната мрежа знае много за потребителите си. И докато компанията полага големи усилия да защитава данните и да намалява риска от злоупотреби, по-голямата част от отговорността остава в ръцете на потребителите.   Facebook дава доста допълнителни възможности на потребителите да увеличат сигурността на своя профил. CNET показва тези опции, които си струва всеки потребител да разгледа.   Използване на силна парола и двуфакторна...
Facebook
Facebook ще представят собствена криптовалута на 18 юни
Facebook ще представят собствена криптовалута на 18 юни
Вече ви информирахме, че Facebook започват тестове със собствена криптовалута. Желанието на компанията да навлезе в този сравнително нов пазарен сегмент е доста интересна. Този проект вече е във финалната си фаза, тъй като официалната премира на виртуалната валута ще е на 18 юни. Кодовото име е "Libra". Oт Facebook се надяват да предизвикат голям интерес сред големите инвеститори и също така ще обвържат "Libra" с курсовете на няколко реални валути.   Така ще sсе гарантира, че няма да има драстични промени в стойността на криптовалутата, което се случва с биткойн. Премиерата на "Libra" може да положи нова ера в онлайн пазаруването и извършването на мобилни плащания в социалната мрежа. Отстраняването на таксите при извършването на транзакции с кредитни карти също ще направи използването на виртуалната валута по-евтино. Facebook вече преговарят с редица водещи брандове относно плановете си.     Виртуалната валута ще може да се изпраща и обменя без никакви такси във всички приложения на компанията като Messenger, Instagram и WhatsApp. Вече се са стартирали преговори с водещите търговски вериги с идеята да интегрират "Libra" към своите системи. Facebook също така ще предложат допълнителни оферти при използването на криптовалутата. Обмисля се идеята за физическо устройство, което да позволи теглене от банкомати.   Плановете на Facebook са изключително сериозни като е предвиден внушителен бюджет, за да се гарантира, че стабилността на криптовалутата. Спечелването на доверието на инвеститорите ще е ключово за успеха на този проект. Името "Libra" е кодово, което може да не намери място във финалния продукт. Според данни на BBC реалната премиера на пазара ще стане през 2020г. с името "GlobalCoin."   Още от Digital: Kaква е разликата между криптовалутите биткойн и етереум
Facebook Messenger
Новият дизайн на Facebook Messenger вече е достъпен и за уеб версията
Новият дизайн на Facebook Messenger вече е достъпен и за уеб версията
Собствениците на смартфони имат достъп до актуализирания дизайн на Facebook Messenger oще от края на миналата година. Изчистената визия е фокусирана изцяло върху концепцията да улесни работата ни с мобилното приложение. Успоредно с това Facebook Messenger предлага допълнителни възможности за персонализация на чатовете, като съдържанието вече е разделено само в три раздела, а не девет, както досега. Toва са "Chats", "People" и "Discover".   По този начин ще можете още по-бързо да откривате съдържанието, което искате и да общувате с любимите си хора от смартфоните. Вече няма да се налага да изтегляте мобилните приложения, за да изпробвате новия дизайн. тъй като компанията вече го разпространява за уеб версията и десктоп клиента на Messenger. Eдинственият елемент, който няма да се поддържа е нощния режим, но всички други компоненти от мобилния Messenger ще са налични и за десктопите.     Идеята е Facebook Messenger да изглежда и работи по един и същи начин независимо какво устройство използвате, съобщава mspoweruser. Компанията ще ъпдейтне първо уеб версията на Messenger към актуализирания дизайн. Очаква се десктоп клиентите на приложението да получат ъпдейта в следващите седмици. Това означава, че скоро ще можете да изпробвате новите функции от мобилния Messenger, докато говорите с любимтие си хора от компютрите.   Още от Digital: Как да създаваме прякори на приятелите си във Facebook Messenger
Facebook
Facebook ще плати $5 млрд. глоба, заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
Facebook ще плати $5 млрд. глоба, заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
Facebook е обект на много критики за начина, по който съхранява и предоставят достъп до личните ни данни на своите рекламни партньори. Това е водещ източник на приходи за компанията и ще продължи да бъде един от най-важните елементи от бизнес стратегията им. От Facebook са постигнали ключово споразумение с представители на Федералната комисия по търговията в САЩ (FTC), което е свързано с Cambridge Analytica скандала, който избухна в началото на 2018г.   Данните разкриват, че социалната мрежа ще бъде принудена да плати сума от внушителните $5 млрд. като глоба за действията си и изтичането на лични данни. Всъщност това ще се превърне в най-голямата финансова санкция налагана от FTC срещу технологична компания, съобщава CNBC. Самата глоба е изчислена в процентово съотношение, което представлява 9% от приходите на Facebook през 2018г. Досегашната най-голяма финансова санкция на FTC е срещу Google и е в размер на едва $22.5 млн.     Представителите на Федералната комисия по търговия са взели решението с 3:2 гласуване в полза на санкцията. Въвеждането на глобата е подкрепено от републиканците, докато демократите се обявяват против подобни мерки. Следващата стъпка е споразумението да бъде разгледано и одобрено от Министерството на правосъдието. Рекордната глоба от $5 млрд. предизвика противоречиви реакции в САЩ сред политиците и обикновените потребители в страната.   Още от Digita: ЕС може да принуди Facebook да изтрива коментари от профилите в социалната мрежа
Facebook
Facebook ще представят мобилни приложения с новия бранд NPE Team
Facebook ще представят мобилни приложения с новия бранд NPE Team
Една от основните мисии на Facebook да предоставя най-бързия и удобен начин на милиарди души да комуникират помежду си всеки ден. Социалната мрежа постоянно експериментира с различни идеи, с които да ни предоставят още по-добри възможности за общуване и откриване на атрактивно съдържание. От Facebook сега потвърдиха, че скоро ще започнат да представят мобилни приложения под съвсем различен бранд, предаде Engadget.   Компанията e сформирала изцяло нов екип с името "NPE Team, from Facebook", който ще е натоварен с разработването на нови продукти. Всъщност "NPE" e съкращение от "New Product Experimentation", което по-най-добър начин акцентира върху експерименталния характер на тази концепция. Създаването на "NPE Team" трябва да предостави на потребителите изцяло ново преживяване в социалната мрежа, извън съществуващите платформи на Facebook.     NPE Теam ще бъде малък екип, които много по-бързо ще разработват приложения и няма да се поколебаят да ги спрат, ако резултатите не са съгласно очакванията. Facebook потвърдиха, че очакват много неуспешни продукти, но предпочитат да спестят проблемите от различно естество на потребителите. NPE Team ще оперира като самостоятелно дружество и всеки успешен продукт ще бъде достъпен за изтегляне от Google Play и App Store с този бранд.   Oще от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
Facebook
Facebook тестват функция за премахване на червените точки на нотификациите в профилите ни
Facebook тестват функция за премахване на червените точки на нотификациите в профилите ни
Ако използвате активно социалната мрежа вероятно сте забелязали как нотификациите в профила ви се появвяват с една червена точка. Тази система на уведолемия обхваща всички ключови категории на Facebook, сред които Groups, Watch и др. Доста потребители не са доволни и биха искали да могат да премахнат червените точки от нотификациите, които виждат. Така биха могли да се фокусират върху важните неща и да не отличат вниманието си от иконите с уведомления във Facebook.     Добрата новина е, че компанията тества функция, която позволява спирането на нотификациите с червените точки в акаунтите. На този етап е достъпна за ограничен брой собственици на смартфони с Android и iOS. За да се възползвате е необходимо да отворите менюто с настройки и да изберете последователно " Settings & Privacy -> Settings -> Notifications -> Notification Dots.". След това ще видите опцията "“Choose which shortcuts will show you notifications dots”"     Разполагате с четири различни възможности: “Videos On Watch”, “Profile”, “Groups”, “Menu”, съобщава TechCrunch. Компанията вече ще показва и нов раздел с името "Notification Dots", от който да персонализирате настройките. За да видите всички неща, които имат разрешение да ви показват уведомления  отворете " Settings & Privacy -> Settings -> Notifications -> Notification Settings -> Mobile". Предвидени са възможности да спрете всяко едно от тях, както и да блокирате звука.   Още от Digital: Пет ефективни начина да решите проблема с Facebook уведомленията на Android
Facebook Libra
Facebook представиха официално виртуалната валута Libra
Facebook представиха официално виртуалната валута Libra
Вече ви информирахме, че виртуалната валута на Facebook (Project Libra) получи финансиране от PayPal, Uber и MasterCard. Компанията сега представи дългоочаквания си продукт, който заведно с дигиталния портфейл Calibra ще са достъпни за потребителите от 2020г. Libra е децентрализирана криптовалута, която ще позволи да изпращате пари в WhatsApp, Instagram или Меssenger, както и да извършвате мобилни плащания в интернет. Facebook имат доста амбициозни планове с иновативния си проект.   Новата криптовалута е подкрепена от неправителствената организация Libra Association, в която членуват редица корпорации и големи инвеститори. Сред тях личат имената на  Mastercard, Visa, PayPal, Stripe, eBay, Uber, Lyft, Spotify, Coinbase, Xapo, Andreessen Horowitz, Union Square Ventures, Mercy Corps и Women's World Banking. Всяка една от тях може да взема решения свързани с виртуалната валута на Facdebook. Идеята е общият брой участници в проекта да достигне до 100, информира Mashable.     Facebook също така твърдят, че няма да имат привилегия и специално право на глас спрямо другите акционери на Libra. Oчаква се стабилността на валутата да се гарантира от обвързването с американския долар. Другият интересен елемент от стратегията на компанията е, че стойността на Libra няма да може да се увеличава или намалява с повече от 10% в рамките на едно денонощие, както често се случва с биткойн. Валутата ще е достъпна за всички потребителски профили на социалната мрежа.   Още от Digital: Kaква е разликата между криптовалутите биткойн и етереум
Facebook
Виртуалната валута на Facebook (Project Libra) получи финансиране от  PayPal, Uber и MasterCard
Виртуалната валута на Facebook (Project Libra) получи финансиране от PayPal, Uber и MasterCard
Вече ви информирахме как Facebook ще представят собствена криптовалута на 18 юни. Този проект е доста интересен и може да промени изцяло начина, по който извършваме мобилни плащания. Виртуалната валута на компанията се разработва с кодовото име "Project Libra" и вече е провокирала интерeс сред някои от най-големите инвеститори. От WallStreetJournal информират, че PayPal, Uber и MasterCard са сред първите компании, които се съгласят да финансират виртуалната валута на Facebook.   Всеки инвеститор става част от консорциум, който ще гарантира стабилността на "Project Libra". Даннитe разкриват, че засега PayPal, Uber и MasterCard са подкрепили проекта на социалната мрежа със суми от $10 млн. Целта на Facebook е да осигурят финансиране в размер на $1 млрд., за да обезпечат създаването и популяризирането на виртуалната валута на пазара. Една от идеите е "Project Libra" e да бъде обвързана към валутните курсове на няколко реални валути, което да гарантира максимална стабилност.     През последните седмици са проведени множество разговори с външни инвеститори и платформи, които да се включат в проекта. Facebook искат да ангажират максимален брой партньори, за да дадат успешен старт на виртуалната валута. По този начин ще гарантират, че това ще е основен метод за плащане не само във Messenger и Instagram, но също в други приложения и услуги в интернет. Участието на PayPal е само потвърждение за амбициозните планове на компанията за тази инициатива.   Още от Digital: Десет сектора, които технологията блокчейн ще промени завинаги
хардуер
Facebook ще представят нови смарт дисплеи за видео разговори Portal през есента
Facebook ще представят нови смарт дисплеи за видео разговори Portal през есента
Kомпанията вече направи първите си сериозни стъпки в сферата на хардуера с премиерата на умните джаджи Facebook Portal. Всъщност това са мултимедийни устройства, които имат съответно 10" и 15" дисплеи, което ги прави подходящи да откривате съдържание в интернет или да провеждате видеоразговори. Джаджите могат да се управляват с гласови команди, благодарение на поддръжката на Amazon Alexa и са оборудвани с мощния високоговорители и 12-мегапикселови камери в предната част.   Желанието на компанията да започне да продава хардуер изненада доста потребители и повдигна въпроса със сигурността на личните ни данни. Доста хора видяха във Facebook Portal поредната възможност да бъдат подслушвани и постоянно да споделят информация със социалната мрежа. Въпреки подобни коментари от Facebook не са се отказали от плановете си в тази пазарна ниша. Вицепрезидентът на AR/VR дивизията на компанията Андрю Босуърт определи продажбите на Facebook Portal, като "доста добри".     От изявлението му разбираме, че ще видим нови версии на смарт джаджите през есента, като актуализираните модели ще имат различни форм фактори, предаде TechCrunch Кодовите имена са "Ripley" и "Cheddar", като второто от тях представлява преносима камера, която може да се закачи към телевизор. По този начин ще можем да стартирам видео чата директно на по-големия екран. Все още не разполагаме с информация за другите подобрения, които ни очакват в новите умни джаджи.   Oще от Digital: Facebook ще конкурират Google и Apple със собствен гласов асистент с изкуствен интелект
социални мрежи
ЕС може да принуди Facebook да изтрива коментари от профилите в социалната мрежа
ЕС може да принуди Facebook да изтрива коментари от профилите в социалната мрежа
Facebook е подходяща платформа за комуникация с хора, които се намират далече от нас, както и за откриване на атрактивно съдържание в интернет. Най-голямата социална мрежа има над 2 млрд. потребители, които ежедневно споделят огромно количество информация за себе си и любимите хора. Toва може да се превърне в проблем, тъй като води до разпространението на фалшиви новини и невярно съдържание.   Компанията полага много усилия да филтрира секцията с коментари във Facebook, за да не пуска постове с откровено обидно и нецензурно съдържание. Регулаторните органи в някои държави вече повдигнаха въпроса за възможността да могат да принуждават компанията да изтрива коментари. Исканията им са това да е възможно за постове, нарушаващи правилата на платформата или дискриминират хората по етнически и религиозен признак.     Мачей Спунар е името на генерален адвокат и съветник към Върховния съд на ЕС, който смята, че трябва да бъде предоставена подобна мярка за контрол над Facebook. Според него е нужен инструмент, който да принуди компанията да изтрива определени коментари от профилите при наличие на съответна съдебна заповед. Тази идея все още няма законодателен характер, но се обсъжда между юристите в ЕС.     Още от Digital: Как да заобиколим алгоритмите на Facebook за показване на съдържание