Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1146 резултата за facebook
Facebook
Facebook приложението отчита 30% спад в популярността през април
Facebook приложението отчита 30% спад в популярността през април
Facebook остава водеща социална мрежа, въпреки многобройните проблеми свързани със сигурността на личните данни, на които станахме свидетели. Само преди седмици разбрахме, че 533 млн. потребители са станали жертва на пропуск в сигурността. Компанията стана обект на още няколко неприятни кибератаки, което в допълнение към агресивните рекламни методи създава основателни критики срещу Facebook. Независимо от тези трендове Facebook остава едно от най-изтегляните мобилни приложения. Популярността на TikTok, обаче се превръща в сериозна заплаха за социалната мрежа в увеличаващ се брой държави по цял свят. Статистическите данни на AppFigures потвърждават, че Facebook е 5-тото най-изтегляно приложение в App Store за април 2021г. Втората позиция в Google Play не е достатъчно да компенсира и изоставането от TikTok, кoето отчита със 7 млн. повече изтегляния в Google Play и  AppStore, които достигат до 52 млн, спрямо 45.2 млн. на Facebook за периода. Instagram отчита 46.5 млн. инсталации за Android и iOS през април, съобщава 9to5mac.     Aктуалните данни показват приблзиително 11 млн. инсталации  за мобилните платформи от Facebook, което представлява 30% спад, в сравнение със същия период преди година. Пазарните набллюдатели твърдят, че този негативен тренд има стабилен характер и от месеци лимитира влиянието на Facebook. Сериозно влияние върху резултатите оказаха промените в iOS 14, които предизвикаха конфликт между Apple и Facebook. Нова функционалност се казва App Tracking Transparency показва на потребителите какви лични данни събира всяко приложение. Необходимо е дадете разрешение да продължи да се следи вашата активност, както досега или да изберете новата опция "Аsk App Not To Track". В този случай данните ви ще останат скрити за външни приложения и респективно няма да позволят Facebook да ви таргетира с реклами. Според анните на AppFigures най-популярното приложение в App Store и Google Play за април е TikTok. Разликата между приложниеето и Facebook е 6 млн. инсталации повече за iOS и почти 1 млн. за Android в полза на TikTok през изминалия месец.   Още от Digital: 8 полезни трика във Facebook, които може би не знаете
Facebook Messenger
Facebook Messenger е третото приложение, което не е създадено от Google и има 5 млрд. инсталации в Google Play
Facebook Messenger е третото приложение, което не е създадено от Google и има 5 млрд. инсталации в Google Play
Android е най-популярната операционна система за смартфони, която се използва от над 3 млрд. устройства в световен мащаб. Платформата е обект на непрестанни ъпдейти от Google, но също и предизвиква все по-голям интерес сред хакерите. Google Play предлага най-разнообразната колекция от мобилни приложения, която включва програми, игри, аудио книги, подкасти и друго мултимедийно съдържание. Някои от заглавията на Google вече успяха да преминат границата от 1 млрд. изтегляния, заради големия брой устройства, които се продават с предварително инсталирани версии. Подходящ пример са популярни приложения като Google Maps, Gmail и YouTube, които вече са част от престижния списък, които са реализирали над 5 млрд. инсталации за смартфоните с Android.     Екосистемата от мобилни приложения на Facebook също се радвaт на голям успех сред устройствата с най-популярната операционна система за смартфони. Едва ли ще се изненадате, да научите, че Facebook Messenger също вече е преминало границата от 5 млрд. изтегляния в Google Play. Това е впечатляващо постижение, което е привилегия за 13 други заглавия за Android. Любопитен факт е, че Facebook Messenger е третото приложение с този успех, което не е разработено и популяризирано от Google. Другите две външни заглавия преминали 5 млрд. инсталации в Google Play също са на Facebook. Oфициалното приложение на социалната мрежа постигна това още преди три години. След това WhatsApp също достигна това рекордно постижение в началото на 2020г. Сега към тях се присъединява и Facebook Messenger.   Oще от Digital: Facebook Messenger може да се превърне в най-неочаквания конкурент на Zoom до края на 2021г.
ъпдейти
Какви са подобренията в новата версия на Facebook Messenger
Какви са подобренията в новата версия на Facebook Messenger
Facebook официално потвърдиха, че разпространяват ъпдейт с няколко нови функционалности за Facebook Messenger. Все повече хора използват платформата за комуникация с приятелите и любимите хора. Именно заради това компанията работи усилено, за да оптимизира комуникацията и откриването на съдържание във Facebook Messenger. Актуализацията предоставя и по-разнообразни начини да изрязваме себе си в приложението за комуникация. На първо място трябва да отбележим, че феновете на Star Wars и Selena: The Series продукцията на Netflix ще останат доволни. Потребителите ще могат да персонализират чатовете с цветни теми базирани на популярните герои. По този начин може да промените фоновите изображения на чатовете в духа на Star Wars и Selena: Тhe Series Въпросните теми са достъпни и в Instagram Chat. За да ги активирате трябва да отворите менюто с настройки на чатовете и да кликнете върху "Theme".     Новите стикери на Facebook Messenger ще позволят на потребителите да повишават своята осведоменост относно ключови проблеми, които са важни за азиатско-тихоокеанската общност. Това е само една от идеите, с които компанията опитва да сплоти общността от милиони потребители, които използват приложението. Камерата на KIds Manager също ще предлага стикери, за да отбележим подобаващо тази общност. Актуализацията включва функция за визуален отговор към директните съобщения в Instagram за устройствата с iOS. Трябва само да изберете иконата с камерата, за да добавите собствена снимка или видео. Стартирането на аудио съобщения вече ще изисква едно кликване, а не продължително задържането на бутона за запис. На по-късен етап можем да очакваме и интеграция за Instagram. Потребителите на Facebook Messenger вече ще могат да архивират съобщения с плъзгане на пръста на екрана. Instagram Chat вече ще показва и дали другите потребители са видяли съобщенията ви, което може да е полезно в много ситуации.   Oще от Digital: Facebook разкриха защо спират някои функционалности на Messenger и Instagram в Европа
Instagram
Instagram ще ни позволят да избираме дали да виждаме харесвания в публикациите
Instagram ще ни позволят да избираме дали да виждаме харесвания в публикациите
Instagram стартираха последната фаза от интеграцията на функция за скриване на броя на харесванията, които отчитат публикациите в приложението. Реалните тестове започнаха още преди две години, но вече са изчистени всички бъгове преди всички да имаме достъп до функцията. Този път Instagram ще позволят да избираме дали да виждаме колко харесвания имат публикациите в акаунтите. Възможността да избираме ще предостави пълен контрол над експериментите, които провежда компанията. Teстовете показват, че потребителите имат различни предпочитания, което налага намирането на по-гъвково решение. В опит да предложи най-доброто Instagram стигат до идеята да предложат три алтернативни опции. Едната е да скривате натисканията на Like бутона в постовете на други хора, премахването на същите данни от вашите постове или третия вариант е да продължите да виждате харестванията. Всеки акаунт ще може да направи своя избор съобразно личните предпочитания, както и да регулира функцията от менюто на приложението.     Спед приключването на тестовете се планира същата функция да бъде интегрирана към Facebook профилите. На този етап няма информация колко дълго Instagram ще продължат с тестовете, но предоставянето на повече свобода на всеки потребител вероятно ще допадне на много хора. Има много случаи, в които бихте искали да скриете харесванията на пост в Instagram. Съществуват и моменти когато желаете да покажете колко популярна е дадена публикация. От компанията изглежда търсят перфектния баланс с новата функционалност.   Oще от Digital: 7 хитрости с които можете да правите страхотни снимки за Facebook и Instagram със смартфона си (Видео)
любопитно
Защо трябва да игнорираме броя на „харесванията“ в социалните мрежи
Защо трябва да игнорираме броя на „харесванията“ в социалните мрежи
Социалните мрежи са мощен инструмент за комуникация, но не всичко от тях е положително. Те имат и своите тъмни страни, като например създаването на зависимост в хората да разчитат на социалните мрежи, за да преценяват доколко са популярни и харесвани от останалите. Голяма роля за това има броят „харесвания“, които потребителите получават на техните публикации. Според MakeUseOf обаче хората не трябва да обръщат внимание на този показател. Той създава погрешна и токсична представа в очите на хората.   Защо ни интересуват „харесванията“ толкова...
Facebook Messenger
Нова фишинг атака излага на риск потребителите на Facebook Messenger
Нова фишинг атака излага на риск потребителите на Facebook Messenger
Facebook Messenger e водещо приложение за комуникация от собствениците на смартфони. Не е тайна, че компанията полага  много усилия, за да гарантира сигурността на своите потребители. Въпреки това никога не можете да бъдете 100% уверени, че няма да бъдете изложени на риск от действията на хакери. Дори Facebook понякога не могат да реактират максимално бързо и ефективно. Представители на компанията Group-IB, която специализира в сферата на киберсигурността сега предупреждават за нова заплаха, която се разпространява в Messenger. Тестовете им показват, че в момента се провежда масивна фишинг атака над профили на потребители по цял свят. Споре информацията на Group-IB хора от поне 80 държави са засегнати oт тази неприятна кампания във Facebook Messenger. За съжаление има и европейски страни, което налага да бъдете много внимателни. Хакерите прибягват до много интересен метод, за да се опитат да заблудят потребителите в мобилното приложение, съобщава TechRadar.     Tова става с разпространение на фалшиви реклами, които подканят да ъпдейтнете Facebook Messenger към нова версия. В същото време, обаче кликването върху тях няма да актуализира вашия профил. Хакерите използват сходни имена като Messanger, Maseenger, Massengar и др., които са допълнени от традиционното лого на Facebook Messenger. Когато натиснете банера ще се отвори сайт за логин в Messenger, който изглежда легитимен, но всъщност цели да копира името и паролата ви, след като ги въведете. Потребителите дори са "подканени" да тестват нови функции, като например да видят кой е разглеждал профилите им или да отварят изтрити съобщения, които реално не съществуват. Group-IB откриват, че поне 1000 фалшиви профила се използват за разгръщане на кампанията. Трудно е да се изчислят засегнатите акаунти, но поне 5700 души са опитали да инсталират фалшивата версия на Facebook Messenger на своите устройства.   Oще от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с връзката във Facebook Messenger
Facebook Soundbites
Какво е Facebook Soundbites
Какво е Facebook Soundbites
Facebook aктуализираха своето портфолио с премиерата на няколко решения, насочени към водещите аудио платформи. Компанията е създала конкурент на приложението Clubhouse, както и инструменти за авторите на подкасти да споделят дълги аудио записи. Предвидена е интеграция на Spotify за слушане на музика, както и нов формат с името Soundbites. Потребителите ще могат да проявят своята креативност със заснемане на забавни мигове, шеги и други вълнуващи мигове, които ни заобикалят. Тестовете със Soundbites стартират през следващите месеци с малък брой автори на съдържание. Facebook се нуждаят от време, за да извлекат пълния потенциал от новия формат. Концепцията наподобява функциите, които предлага Instagram Reels, но разликата е, че Soundbites ще включват единствено аудио. Алгоритмите на Facebook ще селектират най-интересното аудио съдържание. Скролването между файловете ще стана с едно кликване на екрана. Шефът на Facebook смята, че кратките аудио файлове са подходящи да изразим различни емоции и неща от ежедневието, които обхваща множество различни жанрове и теми.     Mарк Зукърбърг потвърди, че се работи над инструменти за хората, които следват подкасти и автори на съдържание във Facebook Pages, но сега нямат достъп до подобно съдържание в социалната мрежа. Планираните подобрения ще предложат по-лесен и удобен начин за откриването на аудио и стартирането му, дори във фонов режим. Интеграцията на Spotify също е интересна новост. Този проект ще позволи да споделяте артисти, албуми, плейлисти, включително и подкасти в своя Facebook профил. Вградения плейър на Facebook ще позволи да стартирате съдържанието без да напускате своя профил.   Oще от Digital: Приложението Clubhouse ще бъде достъпно за Android до края на май
Facebook Stories
Facebook Stories вече ще поддържа субтитри във вдиеоклиповете
Facebook Stories вече ще поддържа субтитри във вдиеоклиповете
Социалните мрежи са изключително подходящи за убиване на време, заради огромното количество съдържание, което предлагат. Скролването във Facebook също така е един от предпочитаните начин за забавление, докато пътуваме. Ако обичате чест ода гледате видео клипове във вашите акаунти вероятно сте попадали в ситуация, когато сте навън, но нямате слушалки. По този начин не можете да чуете звука, който идва от клипа. За в бъдеще няма да се налага да чакате докато откриете по-тихо място или аудио слушалки. Facebook вечер тестват интересна функция, която ще превръща думите от видео клиповете в преведен текст със субтитри на екрана. Така може да разберете какво се случва, дори без да включвате звука, което е доста полезно, когато сте в движение. Разработчиците вече тестват функцията Automatic Captions, която ще превърне гледането на видео във Facebook Stories още по-приятно, дори когато наоколо е шумно. Все още не знаем кога всички потребителите ще могат да се възползват от този полезен инструмент.     Софтуерен разработчик с името Aлесандро Палузи откри доказателства за наличието на функцията в кода на Facebook Stories. Негова публикация в Twitter разкрива как ще работят автоматичните субтитри. Самият текст е наличен в стилизиран вид, който се появява по модерен начин на екрана, заемайки пространството около човека, който говори. Добрата новина е, че потребителите ще могат да преместват субтитрите на различни позиции, което допълнително ще улесни работата с функцията. Включването на "Automatic Captions" ще става от лентата в дясната част, където са иконите за стикери, рисунка, ефекти, тагване на потребители и заглушаване на разговора.   Още от Digital: Facebook ще конкурират Zoom с новата функция за групови разговори Messenger Rooms
Facebook
Какви нови неща можем да правим във Facebook Messenger и Instagram
Какви нови неща можем да правим във Facebook Messenger и Instagram
Facebook искат да бъдат винаги с една стъпка напред от своите конкуренти, за да доминират атрактивния сегмент на приложенията за комуникация. Компанията е собственик на три от най-популярните заглавия в световен мащаб, които дори планира да слее в една обща екосистема. Ако използвате активно Facebook Messenger и Instagram е добре да знаете, че за подобренията в последната актуализация, предлагаща много новости. Интеграцията на Chat Archives e практично решение, което позволява само с едно кликване да архивирате чат в своя профил. По този начин ще може да го възстановите на по-късен етап, но няма да се налага да го изтривате напълно от Facebook Messenger. Записването на аудио съобщения вече ще изисква натискане на бутона с форма на микрофон, а не продължителното му задържане. Потребителите също така ще могат да се възползват от нова селекция стикери за камерата, както и допълнителни цветови теми, с които да персонализирате чатовете и своите разговори във Facebook Messenger, информира GizChina.     Компанията е обърнала внимание и на Instagram, тъй като ъпдейта включва няколко интересни подобрения. Ако разполагате с iOS устройство ще имате възможността да изпратите визуален отговор на директните съобщения. Работи се над оптимизация за Android, но процеса изисква повече време. Когато получите съобщение, което съдържа снимка или видео ще може да кликнете върху камера иконата и да запишете мултимедия. След това този файл може да го споделите като отговор на първоначалното съобщения. Новият ъпдейт ще улесни комуникацията, като ви позволи да виждате от своята входяща кутия, когато съобщенията ви са прочетени от другите потребители. На практика това ще ви спести отварянето на отделен чат, тъй като ще може да видите информацията директно от екрана с всички контакти. Актуализацията вече се разпространява до всички профили във Facebook Messenger и Instagram. По този начин с няколко подобрения от компанията се надяват да направят общувате в приложенията още по-приятна, лесна и удобна задача.   Още от Digital: Защо Facebook и Instagram спряха да показват превю на линковете в Европа
видео
Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
Тука ще ви покажем една много голяма хитрост, която много потребители в Instagram използват, когато искат да се изфукат, че имат стотици хиляди харесвания на снимките си. За целта изобщо няма да ви се налага да правите ефектни снимки, да им измисляте популярни хаштагове, да трупате с години последователи и да се молите снимката ви да стане популярна.  
Facebook
Какво ще представлява Facebook Project Boombox
Какво ще представлява Facebook Project Boombox
Facebook е комуникационна платформа създадена да ни накара да бъдем максимално активни в своите профили. Вече можем да гледаме разнообразно видео съдържание, включително и излъчвания на живо на други потребители. Традиционните публикации и статус ъпдейти от доста време не са приоритет в социалната мрежа, която предлага разнообразие от функции за забавление и общуване. Ако използвате активно Facebook вероятно ви се е искало да има по-лесен начин да слушате аудио в профилите си. Именно това е целта на нов проект с кодовото име "Project Boombox". Специалистите на компанията работят над плейър за слушане на музика, който да подобри значително този аспект на профилите във Facebook. Най-любопитното е, че "Project Boombox" е съвместна инициатива със Spotify. Партньорството с най-популярната стрийминг услуга за музика ще позволи да стартираме съдържание директно от Spotify, докато разглеждаме публикации във Facebook. Интеграцията ще задълбочи пълноценното партньорство между двете страни и може да превърне слушането на аудио във важно предимство на социалната мрежа.     Новият аудио плейър ще предостави за първи път възможност да стриймвате музика директно от Spotify без да напускате своя профил. Освен достъп до плейлисти и албуми, които съхранявате в своя акаунт ще може да се забавлявате с подкасти. През последните седмици Spotify инвестираха внушителни средства за създаването на подобно съдържание. Този компонент също допринася за сътрудничеството между двете компании. Търсенето и стартирането на подкасти от Facebook е част от стратегията да слушаме повече аудио. Опцията ще е налична и за собствениците на безплатни профили. Премиум акаунтите ще имат достъп до повече функции. Тестовете с новия аудио плейър във Facebook ще продължат с ограничен брой потребителите в следващите седмици.   Oще от Digital: Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Facebook
Facebook ще пита потребителите дали са доволни от съдържанието в News Feed
Facebook ще пита потребителите дали са доволни от съдържанието в News Feed
Алгоритмите на Facebook търсят оптималния баланс между най-дoброто съдържание, публикувани от приятели и групи и страниците, които следваме. Предоставянето на най-важната информация на челно място в профилите е сериозно предизвикателство. Facebook използват най-усъвършенстваните системи с изкуствен интелект, но все още има какво да направят, за да направят News Feed още по-полезен за потребителите. Компанията възнамерява да стимулира обратната връзка с потребителите и през следващите месеци ще започне нова инициатива. Профилите ще бъдат подканени да се включат в онлайн анкети, които да покажат дали са доволни от съдържанието, което виждат в News Feed. Все още не е финaлизиран пълния списък с въпроси, които да станат част от базата данни. Специално внимание ще се обърне на политическите и етническите настроения и дали потребителите имат "негативно изживяване" по този показател, докато сърфират във Facebook профилите.     Намаляването на публикациите, които предизвикват негативни реакции е важен приоритет за социалната мрежа. Успоредно с това Facebook ще опитат да разберат и кои публикации се определят като вдъхновяващи. Настройването на алгоритмите за всеки отделен профил е много сложна задача. Постоянните оптимизации се опитват да направят съдържанието по-качествено, но също да предизвиква положителна реакция сред потребителите. Facebook често са обект на критики, че толерират определени постове, което създава напрежение в някои държави. Обратната връзка с потребителите ще има все по-голямо значение при подбора на публикации в News Feed. Друг интересен инструмент ще позволи да избираме "X" бутон и да премахваме постове, които не искаме да виждаме в акаунтите. Всички тези промени ще станат факт в следващите месеци, включително и за европейските потребители.   Oще от Digital: Как да добавим музика в профила си във Facebook
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 21 април в digital.bg (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 21 април в digital.bg (Видео)
Facebook Messenger e водещо приложение за комуникация от собствениците на смартфони. Не е тайна, че компанията полага  много усилия, за да гарантира сигурността на своите потребители. Въпреки това никога не можете да бъдете 100% уверени, че няма да бъдете изложени на риск от действията на хакери.   1. Нова фишинг атака излага на риск потребителите на Facebook Messenger Дори Facebook понякога не могат да реактират максимално бързо и ефективно. Представители на компанията Group-IB, която специализира в сферата на киберсигурността сега предупреждават за нова...
Facebook
Как да прехвърлим снимките и публикациите от Facebook в други сайтове
Как да прехвърлим снимките и публикациите от Facebook в други сайтове
Социалната мрежа е основно средство за комуникация и достъп до новини за милиони потребители, независимо от устройството, което използват. Внушителното количество информация, което споделяме във Facebook, обаче крие рискове за сигурността на личните данни. Увеличава се броя на потребителите, които не са доволни от политиката на компанията да превръща информацията в мощен източник на приходи. Отношенията с рекламните партньори за ключови за бизнеса на Facebook и партньорството им най-вероятно ще продължи да се задълбочава. Има много причини да искате да изтеглите своите снимки и публикации от Facebook профилите. Вече може да изтеглите информацията от своя акаунт в ZIP файл или да качите мултимедия в Google Photos или Dropbox. Компанията вече позволява да прехвърлим снимки, видео, публикации и бележки във външни сайтове. Ето как да го направите, според CNet:     1. Стартирайте Facebook на десктопа и изберете стрелката, която сочи надолу в горния десен ъгъл. 2. Изберете последователно върху меню "Settings & Privacy" и "Settings". 3. Кликването върху "Your Facebook Information" ще покаже съхраняваната информация за вашия профил. 4. Изтеглянето на данните изисква натискане на oпцията "Transfer a Copy of Your Information". 5. Верифицирайте своята самоличност с паролата на профила. 6. Остава да изберете каква част от информацията да бъде изтеглена.   Ако изберете снимки или видео клипове ще видите опция, която ви подканя да изтеглите всички файлове. Можете и по-прецизно да търсите по албуми, дата и др. Тази допълнителна функция няма да е достъпна при изтегляне на постове и бележки, които съхранявате във Facebook. Oт падащото меню трябва да изберете в коя външна платформа искате да прехвърлите данни. Необходимо е да се логнете в услугата и накрая да потвърдите трансфера с "Confirm Transfer". Компанията също така уточнява, че правилата за използване на Facebook ще бъде приложени при изтеглянето и използването на вашите данни.   Още от Digital: Защо Facebook и Instagram спряха да показват превю на линковете в Европа
приложения
Facebook ще представят конкурент на Clubhouse до часове
Facebook ще представят конкурент на Clubhouse до часове
Facebook искат да притежават най-мащабната платформа за комуникация в технологичната индустрия. Амбициозната им цел да слеят чатовете на Messenger, Instagram и WhatsApp изисква време за реализация. От компанията също така експериментират с много идеи и имат специална дивизия, която разработва нови приложения за забавление и общуване с логото на Facebook. През последните седмици се появи непознато заглавие, което се превърна в голям хит сред най-младата аудитория. Името на софтуера е Clubhouse, като разработката е подкрепена от няколко известни личности, сред които инвеститора Maрк Андреесен. Мобилното приложение позволява да се присъединявате към различни аудио стаи и да обсъждате разнообразие от теми. По този начин Clubhouse предлага алтернативен аудио формат, който има голям потенциал да привлече по-голяма аудитория. На този етап използването на приложението изисква покана от друг потребител, но вероятно ограничението ще бъде премахнато през следващите месеци. Участие в аудио чатовете, които предлага Clubhouse вече направиха Опра Уинфри, Аштън Къчър, Илон Мъск и др.     Шефът на Facebook също се включи във виртуалните стаи за дискусии на Clubhouse. Някои хора се изненадаха от интереса на Марк Зукърбърг към платформата, но изглежда е искал сам да провери как работи приложението. Вече се работи над алтернативно залгавие, което да се конкурира директно с Clubhouse в новия аудио формат. Основният акцент ще бъде аудио чата, но с подобна функция ще се добави интерактивен елемент, който не е наличен в конкурентните платформи. Всеки потребител може да избере дали да бъде слушател или да е активен участник по време на дискусиите. Алгоритмите на Facebook автоматично ще записват разговорите, което е подходящо в редица случаи. Новият софтуер е създаден от New Product Experiment (NPE) дивизията и предлага сходни функционалности с Clubhouse и Twitter Spaces. Все пак голямата разлика е поддръжката за видео, което позволява на потребителите да включат камерата по време на разговор и да зададат въпрос. Името вероятно ще бъде Hotline, а премиерата ще стане факт до броени часове.   Още от Digital: 10 типа хора, които всеки има сред контактите си във Facebook
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Aнализаторите са уверени, че 5G мрежите са една от най-големите иновации в сферата на технологиите досега. Вече се продават първите смартфони с технологията и мобилните оператори започнаха да предлагат функцията на своите клиенти. В следващите години се очаква бум в продажбите на устройства, които осигуряват 5G свързаност.   1. Huawei ще представят 6G мрежи до 2030г. Докато продължава изграждането на необходимата инфраструктура някои компании вече са насочили вниманието  си към 6G мрежите. Един от най-големите производители в индустрията също вече е доста...
DMCA.com Protection Status