Компанията е собственик на някои от най-популярните мобилни приложения в индустрията. Facebook също така вече разкриха плановете си за сливане на Messenger, WhatsApp и Instagram в обща платформа. Подобна миграция е свързана със сериозни технологични препятствия и ще изисква дълго време. 

Въпреки това проекта постепенно започва да придобива реални измерения. Главният оперативен директор на Facebook, Шерил Сандберг представи официално ново приложение на компанията с името Facebook Business Suite. Както името подсказва този софтуер е предназначен за представителите на малкия бизнес и ще им позволи да виждат съобщенията си в една входяща поща. 

По този начин ще могат да виждат от едно място нещата, които получават в своите профили във Facebook, Messenger и Instagram, което е доста полезно и ще спести ценно време при обратната връзка с клиентите, съобщава TheVerge.

 

 

Другото голямо предимство на мобилното приложение е, че ще позволи на малкия бизнес да публикува едновременно във Facebook и Instagram. Статистически данни ще разкриват повече за ефективността на рекламните кампании на всеки бизнес. 

В момента подобна функционалност вече е налична за администраторите на Instagam бизнес акаунти, които са свързани към Facebook Pages. Интеграцията между три от най-популярните приложения вълнува стотици милиони потребители, но може да предизвика недоволството на регулаторите. 

Премиерата на Facebook Business Suite е само поредната стъпка за реализирането на тази амбициозна цел. След като се логнат във Facebook потребителите ще могат да виждате коментари, съобщения и данни за другата активност на своите клиенти в трите приложения.

Facebook се надяват така да помогнат на малкия бизнес да се справи в икономическата криза около пандемията.

 

Още от Digital: 7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил