Само преди броени часове от компанията направиха голям ъпдейт на своята платформа за стриймване на клипове в реално време Facebook Live, с която иска да се конкурира по-успешно с YouTube и Periscope на Twitter. Потребителите вече ще могат много по-лесно да откриват интересно съдържание, но също да виждат интерактивна карта, показваща какви клипове се консумират от хората по цял свят, като тази платформа вече предлага и по-добри филтри за търсене. Facebook Live предлага възможност да гледате клиповете в черно-бяло, като обещаха скоро да включат и опция за добавяне на стикери и вече е достъпна и за българските потребители.

 

Не е тайна за никого, че компанията печели предимно от реклама и не е изненада, че нейните маркетингови партньори проявяват огромен интерес към тази функция на социалната мрежа, съобщава DigitalTrends. В същото време Facebook започнаха да окуражават популярни личности да използват тази платформа още преди нейната официална прeмиера, както и да стимулират финансово автори на съдържание и уеб сайтове да използват Facebook Live. Представителите на компанията потвърдиха за тази инициатива, като сред най-интересните имена, които получават възнаграждение от нея са BuzzFeed, The Huffington Post, Vox Media и The New York Times.

 

Друга популярна видео мрежа в интернет Tastemade, която е фокусирана върху кулинарията и пътуванията също е партньор на Facebook Livе и скоро ще започнат да излъчват по 100 видео клипа на месец в нея. Комбинацията от всички тези действия има за цел тази функция да стане акрактивна за потребителите независимо какъв тип видео искат да видят или качат, и ще има важно значение за бъдещата стратегия на компанията. Въпрос на време е да разберем дали Facebook Live има потенциала да се конкурира успешно с YouTube, видео услугата на Snapchat и Periscope на Twitter.

 

Вижте Facebook и Twitter искат да излъчват телевизионни предавания на живо