Facebook искат да се превърнат в основен източник на информация и видео съдържание за стотици милиони потребители. Компанията вече ни показва най-актуалните новини и за в бъдеще планира да акцентира изцяло върху събитията, които се случват около нас. За целта Facebook ще започнат да приоритизират локалните новини и публикациите на локални вестници, радио станции и телевизионни предавания. Вече се експериментира с тази функция, която скоро ще е достъпна за всички профили в социалната мрежа.

 

Лично Марк Зукърбърг коментира информацията като сподели, че "хората постоянно се свързват с Facebook с молбата да виждат повече местни новини във Facebook", предаде TheVerge. Според него локалните новини са полезни не само да разберем какво се случва около нас, но също да осъзнаем проблемите и ценностите на обществото, в което живеем. Именно заради това компанията планира да започне да показва повече подобно съдържание в News Feed, като си партнира с местните автори.

 

Новият им проект ще позволи техните публикации да достигнат до повече хора и респективно да генерират повече приходи. Самите потребители ще имат постоянен достъп до най-актуалната информация в района, в който се намират. От друга страна така Facebook ще се превърне в по-атрактивна платформа за откриване на ново съдържание. В заключение ще отбележим, че Марк Зукърбърг изрази желание да се намали броя на публикациите в News Feed за сметка на тяхното качество.

 

Вижте Facebook вече ще ни показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed