Facebook искат да прекарваме повече време в профилите си и това не е тайна за никого. Все пак социалната мрежа си има редица практични функции, които ни карат да сме толкова активни с публикациите си. Компанията вече въведе няколко промени в интерфейса на Facebook приложението за смартфони през последните месеци и продължава да експериментира с нови идеи. 

Изглежда, че вниманието на Facebook продължава да е насочено към Pages секцията, която скоро може да стане обект на сериозна актуализация. Разработчиците вече експериментират с нов изглед на страниците във Facebook Pages. Според данните потребителите вече няма да могат да използват "Like" бутона като отварят тази секция на акаунтите си. 

Минималистичният дизайн на Facebook Pages няма да показва броя на харесванията и ще използва различен шрифт, за да акцентира върху информацията за всеки профил. След ъпдейта ще се показва информация за броя на "Follower" акаунти, което разкрива колко хора получават дневни Pages публикации в емисията с новини на Facebook.

 

 

Компанията тества и допълнителни функции за управление и превключване между няколко активни профила и организация на активността в Pages секцията на социалната мрежа. От Facebook искат да улеснят откриването на съдържание в този раздел на профилите като опростят максимално интерфейса. 

Показването на ключова информация с по-голям шрифт ще е съпътствано oт Follow бутoн и данни за броя на хората, които са получили съответния пост в News Feed. Собствениците на страници ще могат по-лесно да се свързват със своите последователи като сърфират в тяхната емисия с публикации. 

Новата функция "Edit Access" ще осигури пълен контрол над хората, които промотират Facebook Pаges съдържание, споделят директни съобщения, създават реклами или отговарят над коментари. Така Facebook ще опитат да допринесат за пълна прозрачност на трафика. 

Престоящият ъпдейт взаимства някои дизайнерски елементи от Instagram и е поредната функционалност, с която Facebook oпитват да конкурират Twiiter и другите популярни платформи за комуникация и споделяне на информация в интернет.

 

Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни