Вече ви информирахме, че Facebook ще продуцират собствени телевизионни предавания. Компанията обръща все по-голямо внимание на оригиналното съдържание и иска да се превърне в предпочитана платформа за гледане на спортни събития. Последните данни на Sports Business Journal разкриват, че Facebook са готови да инвестират милиарди долари, за да получат правата за най-популярните спортни събития. Идеята е потребителите да могат да ги стриймват в реално време в профилите си в социалната мрежа.

 

В случая става въпрос за състезания в различни спортове, сред които крикет и американски футбол. Анализаторите са изненадани не толкова от желанието на Facebook да стриймват спортни събития, а от сумата, която са готови да платят. Така например компанията ще трябва да инвестира около $600 млн. само за правата на индийския крикет, който се радва на голяма популярност в световен мащаб. По всичко личи, че Facebook са доста сериозни в опита си да станат предпочитана спортна дестинация в интернет.

 

Излъчването на подобни предавания ща накара милиони души да прекарват още повече време в профилите си, което ще се превърне в допълнителен източник на приходи от реклама за Facebook. В момента се водят начални преговори за реализирането на този проект. Компанията все още не е коментирала официално желанието си да започне да излъчва спортни събития на живо в акаунтите ни. Идеята определено е доста интересна и би се харесала на доста потребители. 

 

Вижте пет ограничения на Facebook, които могат да бъдат решени лесно