Софтуерните инженери на Facebook са започнали работа върху ново мобилно приложение, което е с кодовото име Lasso. Компанията се надява с него да успее да привлече вниманието на тийнейджърите и най-младата аудитория. Moбилното приложение ще им позволи да записват и споделят клипове на себе си, как танцуват и се забавляват на популярни музикални парчета. Facebook вече са установили контакт с представителите на най-големите звукозаписни студия. 

 

 

Ако социалната мрежа успее да предложи най-разнообразната колекция от лицензирано съдържание определено може да превърне Lasso в световен хит. Новото мобилно приложение на Facebook ще бъде позиционирано като конкурент на Musical.ly, което е изключително популярно сред тийнейджърите. В момента потребителската му база надхвърля 60 млн. потребители и скоро бе придобито от китайския гигант ByteDance на цена от $1млрд. съобщава TechCrunch. 

 

 

Сделката също така интегрира Musical.ly към мобилното приложение TikTok. Aлтернативният продукт на Facebook се разработва от членове на Video и Watch екипите на социалната мрежа под ръководството на Брейди Вос. Концепцията на компанията предвижда Lasso да привлече повече потребители и постепенно да се утвърди като допълнителен източник на приходи. Тепърва ще научаваме повече детайли за Facebook Lasso.

 

Oще от Digital: Как да разберем какво знае за нас Facebook