Facebook официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият PlayGiga. Toва е стартъп, който предлага облачна геймърска услуга на европейския пазар. Според данни на Cinco Dias финансовите параметри на сделката достигат до €70 млн. Информацията бе потвърдена официално от Facebook и PlayGiga, като двете страни изразиха задоволство от придобиването, съобщава TechRadar.

 

Интеграцията на PlayGiga към геймърската дивизия на Facebook е интересно решение, което ще позволи на Facebook конкурират по-успешно Google Stadia. Разбира се няма как да не обърнем внимание на факта, че все повече хора използват профилите си в социалните мрежи, за да играят заглавия като Farmville. Сделката ще подобри и този компонент на популярната платформа.

 

Koмпанията още не е коментирала официално своите планове за развитие на PlayGiga и какво да очакваме от придобиването. Акцентът върху облачните технологии за гейминг е най-вероятната причина за тази интересна покупка. PlayGiga обещава възпроизвеждане на AAA игри директно от облака при достатъчно добра връзка към интернет без значение какво устройство използвате. което е доста добро предложение.

 

Oще от DIgital: Седем лесни начина да откривате нови игри за смартфони, които си заслужават