Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1 резултата за facebook lasso
Facebook Lasso
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook е компания, която обича да експериментира с алтернативни приложения. Само преди няколко дни беше спряма поддръжката на Hobbi - заглавие създадено като конкурент на Pinterest. Сега разбираме, че същата съдба ще последва и още един тестов продукт на Facebook и това е Lasso. Мобилното приложение е разработено като конкурент на TikTok с идеята да привлече по-голяма аудитория сред тийнейджърите. Въпреки интересната концепция, обаче Facebook Lasso така и не успя да се превърне в хит. Именно заради това Facebook са решили да прекратят този проект и да се насочат към други инициативи.  Компанията е взела решение да спре приложението и това ще се случи само след броени дни, а именно на 10 юли. Вече се разпространяват нотификации до потребителите с детайлни инструкции как да изтеглят и респективно запазят своите клипове след като бъде прекратена поддръжката на Facebook Lasso.  Едва ли има много хора са използвали приложението досега, което в голяма степен оправдава решението на Facebook.     Припомняме ви, че официалната премиера на Facebook Lasso бе през ноември 2018г., когато дебютира за водещите платформи за смартфони. Водещият слоган, с който се популяризираше заглавието в Google Play и App Store гласи, че всеки потребител може лесно и бързо да създава видео клипове със забавни ефекти.  Разнообразните опции за споделяне предлагат и директен ъплоуд към Facebook. Допълнителни камера ефекти и музикални оформления "обещаваха" на потребителите атрактивен и забавен начин да проявят своята креативност с Facebook Lasso.  По всичко личи, че интеграцията на Facebook не е достатъчен мотив да привлече повече хора към приложението. Определено можем да кажем, че компанията не успя в този си опит да конкурира TikTok. Няма да е изненадващо, обаче ако продължат да опитват с нови заглавия в App Store и Google Play.   Още от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
DMCA.com Protection Status