Вече ви съобщихме, че Huawei ще инсталират предварително 70 приложения за Android на бъдещите си смартфони. Това е един от начините, с които компанията ще се опита да компенсира липсата на достъп до Google Play в новите си устройства. През последните месеци Huawei работят усилено над собствен магазин за приложения, който се казва AppGallery. Китайският производител продължава да търси начини, за да привлече вниманието на водещите разработчици към този портал, който ще има ключово значение за мобилния им бизнес.

 

Стратегията на Huawei изглежда, че започва да дава желаните резултати, тъй като онлайн магазина за приложения скоро ще предложи Facebook, Instagram и Twitter. Данните бяха потвърдени от шефа на мобилната дивизия на компанията, Ричард Ю, съобщава GizChina. Със сигурност интеграцията на приложения от ранга на Facebook, Instagram и Twitter ще превърне новите смартфони на Huawei в още по-атрактивен избор за потребителите. Припомняме ви, че премиерата на флагманите Huawei P40 и P40 ще е на 26 март в Париж.

 

Ако дотогава Facebook, Twitter и Instagram са налични за изтегляне в AppGallery това ще накара още повече хора да си купят смартфоните. От Huawei ще продължат да инвестират внушителните средства, за да увеличат каталога от заглавия, които предлага AppGallery на потребителите. Няма да е изненадващо, ако скоро към Facebook, Instagram и Twitter скоро се присъединят и други популярни приложения. По този начин компанията ще може да изгради богата екосистема, която да им позволи да станат лидер в пазар на смартфони.

 

Oще от Digital: Huawei, Oppo, Vivo и Xiaomi ще разработват аналог на Google Play