Facebook официално обявиха партньорство с Luxottica, които са известни с производството на популярните очила с бранда Ray-Ban. Причината за общия им проект е желанието на Марк Зукърбърг да пуснат на пазара собствени смарт очила, които поддържат добавена реалност. Едва ли има по-добър партньор за реализиране на идеята от най-разпознаваемият бранд в тази пазарна ниша. 

Двете компании не пожелаха да коментират конкретни параметри параметри на финалния продукт, но изразиха задоволство, че партньорството им ще бъде дългосрочно. Първият прототип на смарт очила с добавена реалност ще е достъпен за разработчиците с името Project Aria. Oт Facebook ще позволят на своите служители да го носят в офиса и на публични локации, за да дадат обратна връзка за подобряване на хардуера

 

 

Ако всичко върви по план това ще се случи до няколко седмици, което означава, че скоро вероятно ще разберем повече за това атрактивно устройство на Facebook и Ray-Ban, съобщава TheVerge.

От доста време се спекулира с желанието на компанията да представи подобен продукт и изглежда, че постепенно се приближават към премиерата. Смарт очилата няма да бъдат показани през настоящата година, но плановете предвиждат продажбите им да стартират през следващата година.

 

Още от Digital: Учени откриха как смарт очилата да стриймват видео без да се изразходва батерията