Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
8 резултата за faceboоk
Faceboоk
Facebook вече ще ни подканва първо да отворим и прочетем публикациите преди да ги споделим
Facebook вече ще ни подканва първо да отворим и прочетем публикациите преди да ги споделим
Споделянето на информация е неизменен компонент на социалната мрежа, който принуждава потребителите да прекарват повече време в своите профили. Следващият път, когато опитате да изпратите дадена публикация без да я прочетете първо ще бъдете подканени от Facebook да промените своето решение. Компанията вече е стартирала експерименти с нова функция, чиято цел е да ни стимулира да отвори и четем съдържанието преди да го споделим с другите потребители.Информацията бе потвърдена официално, като в момента около 6% от всички потребители на Android са част от тестовете.  Припомняме ви, че друга популярна услуга в интернет, а именно Twitter също вече предлагат подобна функция. Официалната премиера за масовия потребител стана факт през септември и изглежда, че Facebook ще последват примера на микроблогинг платформата. Новият инструмент е част от aмбициозната стратегия на социалната мрежа да се бори активно още по-активно с разпространението на недостоверна или подвеждаща информация между профилите, съобщава Recode.     Решението на Facebook e да предложи инструмент, който гарантира, че всеки човек ще отвори и прочете дадено съдържание преди да го сподели онлайн. Много често хората са подведени от провокативно заглавие без да се запознят със самите факти или да разберат контекста на дадена публикация. Новата функция ще възпроиде нотификация на екрана, която ви съобщава, че споделяте публикация, която не сте прочели. Конкретният текст на съобщението е “You’re about to share this article without opening it. Sharing articles without reading them may mean missing key facts.” В долната част ще видите и бутон, който предлага опция да стартирате поста в нов прозорец. Публикуването на огромно количество информация в интернет, чиято достоверност не е проверена се превръща във все по-голям проблем. Социалната мрежа инвестира доста средства и усилия, за да се бори ефективно срещу такива процеси. Тестовете на новата функция са само част от стратегията на Facebook да се противопоставят на фалшивите новини.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
Faceboоk
 Facebook придобива испанската гейминг компания PlayGiga за €70 млн.
Facebook придобива испанската гейминг компания PlayGiga за €70 млн.
Facebook официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият PlayGiga. Toва е стартъп, който предлага облачна геймърска услуга на европейския пазар. Според данни на Cinco Dias финансовите параметри на сделката достигат до €70 млн. Информацията бе потвърдена официално от Facebook и PlayGiga, като двете страни изразиха задоволство от придобиването, съобщава TechRadar.   Интеграцията на PlayGiga към геймърската дивизия на Facebook е интересно решение, което ще позволи на Facebook конкурират по-успешно Google Stadia. Разбира се няма как да не обърнем внимание на факта, че все повече хора използват профилите си в социалните мрежи, за да играят заглавия като Farmville. Сделката ще подобри и този компонент на популярната платформа.   Koмпанията още не е коментирала официално своите планове за развитие на PlayGiga и какво да очакваме от придобиването. Акцентът върху облачните технологии за гейминг е най-вероятната причина за тази интересна покупка. PlayGiga обещава възпроизвеждане на AAA игри директно от облака при достатъчно добра връзка към интернет без значение какво устройство използвате. което е доста добро предложение.   Oще от DIgital: Седем лесни начина да откривате нови игри за смартфони, които си заслужават
Faceboоk
Обвиниха Facebook, че принуждава потребителите в ЕС да използват технологиите за лицево разпознаване
Обвиниха Facebook, че принуждава потребителите в ЕС да използват технологиите за лицево разпознаване
Facebook е обект на много критики относно начина, по който съхранява, използва и споделя личните данни на потребителите. Компанията сега е обвинена, че принуждава европейските граждани да се съгласят да използват системата за разпознаване на лица в социалната мрежа. Проблемът е провокиран от новите законодателни мерки въведени в ЕС, които изискват Facebook и другите технологични компании да получат изрично разрешение от всеки потребител да използват технологията в профилите им. Именно заради това компанията започна да разпространява съобщение, с което иска съгласието им.     Въпреки това някои потребители забелязаха, че единствените две опции, с които разполагат са да се съгласят с използването на лицево разпознаване от бутона "Accept and Continue" или да изберат "Маnage Settings". Ако заложат на втория вариант се отваря допълнително меню, от което в детайли е описано защо и как точно социалната мрежа използва технологията, информира BusinessInsider. Eдва след като скролнете до дъното и изберетe "Continue" ще видите нов прозорец, в който има как да изберете между двете опции "Аllow Facebook to recognise me in photos or videos" и "Don't allow Facebook to recognise me in photos or videos".     Фактът, че тази опция е скрита толкова дълбоко в менюто предизвика редица негативни коментари, които обвиниха Facebook, че манипулира избора на потребителите и ги принуждава да се съгласят с технологията. Много хора просто биха се съгласили вместо да скролват и губят време да открият опцията, с която да се откажат от тази възможност. След няколко седмици влизат в сила нови законодателни промени, които защитават личните данни на гражданите и със сигурност ще създадат допълнителни проблеми за Facebook на територията на ЕС.   Oще от Digital: Шефът на Facebook разкри, че може да направи социалната мрежа платена
Faceboоk
Facebook официално представиха услугата Facebook at Work
Facebook официално представиха услугата Facebook at Work
Facebook at Work цели да направи комуникацията между бизнес партньори толкова приятна, колкото и разговорите между приятели.
Faceboоk
Facebook разработват коронавирус бутон
Facebook разработват коронавирус бутон
Facebook вече предлагат специална секция в профилите ни, където можем да откриваме актуална информация за COVID-19. Компанията постоянно използва удобни начини да припомни да бъдем отговорни и да стоим в домовете си, докато продължава кризата с коронавируса. Лично шефът на Facebook също вече потвърди, че работи от вкъщи, за да спазва мерките за социална изолация. Потребителите могат да очакват още ъпдейти и добавяне на нови функционалности, които да улеснят общуването в социалната мрежа.   Сега разбираме за следващата интересна идея на Facebook, която е свързано с интеграцията на още един бутон за реакция в профилите ни. Този нов елемент в интерфейса на Facebook ще представлява COVID-19 бутон. Припомняме ви, че преди пет години компанията предизвика голям отзвук сред потребителите с премиерата на шест подобни емотикони, които изразяват различни емоционални състояния. В момента това продължава да бъде една от най-отличителната функции за комуникация, която ни предлага Facebook.     Тестовата версия на новия бутон включва същото лого на "Stay Home" стикера в Instagram и Facebook, който ни подканя да спазваме социална дистанция. Самият символ показва сърце, което е разположено на лилав фон. Компанията също потвърди, че експериментира с тази функция без да разкрива повече детайли за предстоящия бутон. Идеята вероятно е свързана с оказване на съпричастие и подкрепат към хората, които са най-засегнати от коронавируса по цял свят.   Засега не разполагаме с повече информация за вдъхновения от COVID-19 бутон в социалната мрежа. Добавянето на седма емотикона към настоящите шест, които са добре познати на потребителите определено е доста любопитно решение. Времето ще покаже дали компанията няма да ни изненада с функциите, които ни предлагса коронавирус бутона в социалната мрежа. Със сигурност ни очакват интересни неща около компанията в следващите месеци.   Още от Digital: Световната здравна организация (СЗО) ще представи собствено COVID-19 приложение за смартфони
Faceboоk
Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook освен, че притежават най-популярната социална мрежа са собственици на някои от най-известните приложения за комуникация, като Messenger, WhatsApp и Instagram. Компанията обмисля сериозно възможността да слее тези заглавия в една обща платформа, която да улесни значително общуването с приятелите и любимите хора. Интеграцията между мобилните приложения е важна, тъй като ще позволи например да пратите съобщения във Facebook Messenger от своя WhatsApp профил или обратното. Това не е възможно сега, предаде mirror.co.uk.   Сливането на мобилните приложения в един продукт, не само ще улесни потребителите, но и ще накара повече хора да го използват вместо конкурентните платформи на Google и Apple. С течение на времето това ще се превърне и в един от основните източници на приходи за Facebook, тъй като всеки от нас ще разполага с възможности да извършва различни покупки и дори да изпраща пари до други хора в своя профил. Опцията да добавяме контакти от WhatsApp или Facebook Messenger към Instagram Direct със сигурност е полезна и ще се хареса на доста потребители.     Концепцията за сливането на WhatsApp, Messenger и Instagram ще позволи на потребителите да комуникират по-бързо, лесно и удобно в екосистемата от приложения на Facebook. Aнализаторите обаче твърдят, че подобна интеграция ще изложи на сериозен риск сигурността на потребителите. Регистрацията във Messenger например изисква профил потребителско име и активен имейл, докато WhatsApp налага да въведете телефонния си номер. Голям проблем може да възникне и при споделянето на данните на потребителите с трети страни и рекламните партньори на компанията.   Oще от Digital: Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Faceboоk
Facebook ще представят новинарското приложение Notify до броени дни
Facebook ще представят новинарското приложение Notify до броени дни
Вече ви информирахме, че компанията разработва ново приложение, което се казва Notify и е създадено с идеята да промени начина, по който откривате актуални и интересни новини в своите профили във Facebook. Социалната мрежа също така вече е осигурила и сериозен списък с партньори, които да показват съдържанието си в него, като сред тях личат имената на The Washington Post, CNN, Mashable, Vogue. Сега разбираме, че Facebook са почти готови с новото си приложение, което ще бъде представено официално другата седмица, което означава, че само след броени дни ще можем да изпробваме сами възможностите му, информира TheVerge.    Oт своя страна то ще позволи на потребителите да се абонират за новинарските емисии на различни уеб сайтове и автори на съдържание и да получават в реално време нотификации, когато те ъплоуднат нова публикация. Facebook Notify е разработено, за да улесни максимално собствениците на смартфони и таблети в откриването на това, което търсят в интернет без да се налага да напускат своите профили в социалната мрежа. Данните разкриват, че все повече издатели проявяват интерес към този проект и се очаква техния брой да се увеличи значително в седмиците след официалната премиера на приложението.    В голяма степен Notify ще функционира по същия начин, както компанията ни информира за статус ъпдейтите, снимките и другите постинги на приятелите ни във Facebook. Основната разлика е, че в случая става въпрос само за актуални новини, които ще се ъпдейтват в реално време и ще бъдат предварително селектирани от вас, съобразно личните ви предпочитания и интереси. Ще е интересно да видим дали този път компанията няма да представи едновременно Android OS и iOS версии на заглавието, тъй като по традиция толерира платформата на Apple, а останалите потребители обикновено чакат малко по-дълго.   Вижте какво представлява Facebook Notify и как работи 
Bing
Защо Faceboоk спират да показват резултати от търсачката Bing
Защо Faceboоk спират да показват резултати от търсачката Bing
Компанията сега официално потвърди, че ще промени начина, по който работи търсачката в най-популярната социална мрежа.
DMCA.com Protection Status