Facebook от месеци работят над нов дизайн на социалната мрежа. За последно видяхме скрийншоти през лятото на миналата година. Снимките бяха споделени от продуктовия мениджър на компанията, Антъни Де Роса. Тестовете продължават с пълна сила и новият дизайн на Facebook вече е достъпен за ограничен брой потребители, съобщава mspoweruser. Taка разбираме повече детайли за подготвяните промени.

 

 

Оказва се, че Facebook разпространяват покани на случаен принцип до някои профили, подканяйки ги да изпробват и споделят мнение за новия дизайн. По този начин можем да разберем повече за начина, по който изглежда променената визия на социалната мрежа. Снимките също така потвърждават наличието на Dark Mode режим. Променени са иконите, като съпътстващите ги описания са с по-големи размери, включително и логото на Facebook.

 

 

Системата за нотификации също работи по различен начин. Веднага ще забележите, че горната част на страницата с личния ви профил заема по-голямо пространство. Въведени са промени, които улесняват откриването и добавянето на приятели. На този етап още не знаем кога актуализираният дизайн ще бъде достъпен за всички потребители, но сегашните данни са доказателство, че тестовете са в своята заключителна фаза.

 

 

Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората