Google още веднъж предлага модерно решения за еволюция на брандинга в своите популярни приложения. Компанията актуализира корпоративната визия на всички продукти от G Suite, включително и на Gmail. Новото име на добре познатата колекция от приложения G Suite вече е Google Workspace.

Това име отговаря по най-добър начин на акцента върху повишаване на продуктивността и креативността на потребителите, които предлагат  Google Calendar, Docs, Sheetsm Slides и Google Meet. От Google не само ребрандират софтуерните решения, които ежедневно използват милиони потребители, но обещават и по-дълбока интеграция.

В следващите месеци ни очаква серия от ъпдейти, които ще предложат още по-добри възможности за колаборация между групи от хора в приложенията от Google Workspace. Новият бранд не е фокусиран само върху бизнес средите, но също така ще има ползи и за обикновените потребители.

Интеграцията между Gmail, Chat, Meet, Docs и Tasks обещава да спести ценно време, но също и да редуцира разходите. Промените обхващат не само интерфейса, но също корпоративния имидж и ценовите абонаменти.

Няма как да не обърнем внимане на актуализираното лого на Gmail - едно от най-важните приложения в портфолиото на Google. Обновеният символ е в традиционните четири цвята на компанията: червен, жълт, зелен и син, изобразявайки силуета на писмо, което наподобява буквата "M".

По този начин визията на Gmail изглежда още повече в синхрон с логото на Google. Дизайнерите на компанията са работели над различни варианти за заместил на традиционния пощенски плик, който изобразява иконата на Gmail.

В това число дори премахването на буквата M и традиционния червен цвят, с който асоциираме приложението. Финалният вариант на логото включва сериозен акцент върху този цвят и запазва главното "M", визуализиращо стария символ и възможностите за комуникация, които предлага Gmail.

Google искат да осигурят по-добър визуален синхрон между визията на корпоративните символи на Gmail. Google Calendar, Google Drive, Sheets и Google Meet. Всички тези промени ще улеснят потребителите, като им позволят по-бързо и лесно да свържат своята работа, дори когато са в движение.

 

Oще от Digital: 9 полезни трика за по-добра работа с Gmail