Google вече представиха нова версия на Gmail, която е достъпна за десктоп компютрите и е базирана на Material Design езика на компанията. Както се очакваше актуализирана визия ще стане част и от останалите популярни услуги на Google. Следващият продукт, чиито интерфейс се променя с Material Design Theme дизайна е Google Drive. Новата визия е достатъчно интуитивна да се използва на всички видове устройства и наподобява начина, по който изглеждат другите приложения на компанията като Gmail и Google Calendar.

 

 

Първоначално Material Design Theme езика ще е достъпен единствено за уеб версията на Google Drive, като на по-късен етап е предвидена поддръжка за мобилните клиенти на услугата, съобщава TechCrunch. Самият дизайн е свързан единствено с визуалния начин, по който изглеждат компонентите от интерфейса и не се отразява на функционалността. Потребителите ще забележат веднага промяна в разположението на някои ключови икони и бутони в своя профил.

 

 

Актуализираният дизайн включва обновен New бутон, но също така различни шрифтове и бели изображение във фоновия режим, вместо досегашното, което беше сиво. Иконата за достъп Help Center и менюто с настройки също са обект на минимални промени. Очаква се до броени дни новия дизайн на Google Drive да е достъпен за всички потребителите. В следващите месеци този дизайн ще стане част и от другите популярни приложение на технологичния гигант.

 

 

Oще от Digital: Как да имате достъп до Google Drive файловете си офлайн