GoPro е най-популярният производител на екшън камери в света, която има лоялна база от милиони фенове по цял свят. Компанията също се присъедини към много друго технологични брандове, за да ни забавляват максимално по време на кризата с коронавирус. GoPro смятат, че социалната изолация може да бъде много по-интересна, ако притежавате тяхно устройство, докато сте под домашна карантина. Именно заради това компанията се стартира интересна инициатива, с който подканват всички свои потребители да проявят своята креативност и да станат част от #HomePro Challenge, съобщава TechRadar.

 

Kакто името подсказва това предизвикателство е за всеки потребител, който скучае вкъщи докато се изолира от останалия свят заради пандемията от COVID-19. Изискването е да създадете кратко видео, с което да покажете ситуацията в дома си по оригинален и атрактивен начин. Може да се включи всеки желаещ, който създаде подобен клип и се присъедини към #HomePro Challenge. За да позволят на повече хора да участват от GoPro са "отворили" предизвикателството за видео заснето от смартфон с Android или iOS. Eдинственото изискване е да го качите с мобилното приложение на GoPro за двете платформи.

 

 

Самият конкурс ще се провежда до 30 април, като при повече интерес съществува възможност компанията да удължи този срок. Всеки ден ще бъдат избирани по пет клипа заснети от потребители от целия свят, които ще получат много приятни награди. Победителите ще могат да изберат или HERO8 Black или MAX 360 камера, както и безплатен абонамент за GoPro PLUS за период от пет години. Всъщност това са два атрактивни продукта, които са насочени към съвсем различни аудитории, тъй като MAX 360 предлага опция за запис на 360-градусови клипове, докато HERO8 Black е стандартна екшън камера.

 

Желаещите могат да участват като ъплоудват желаното видео с хаштаг #HomePro Challenge в популярни платформи в интернет като YouTube, Facebook и TikTok.Изборът на приложението на GoPro не е случаен, тъй като предлага разнообразни възможности за допълнително редактиране и монтиране на клиповете. Настоящата инициатива на GoPro е едновременно забавна, но и свързана с доста добри награди за печелившите. Все пак инициативата #HomePro Challenge е и атрактивен начин за компанията да популяризира допълнително своите продукти сред потребителите по цял свят.

 

Още от Digital: Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи