Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
356 резултата за ec
аудио слушалки
Новите геймърски слушалки Logitech G333 вече се продават в България на цена от 99,99 лв.
Новите геймърски слушалки Logitech G333 вече се продават в България на цена от 99,99 лв.
Logitech G, марка на Logitech и водещ иноватор при геймърските технологии и оборудване, обяви пускането на нов модел в своето награждавано портфолио от геймърски аудио продукти - геймърските слушалки Logitech G333. Специално разработени за игра, G333 се различават от традиционните слушалки тип „тапи“, благодарение на двата отделни говорителя във всеки корпус. Един от тях е предназначен за ниските честоти, а другият – за средните и високите. Тази архитектура осигурява мощно звуково преживяване с богата сцена, разкриваща всеки детайл от геймърската среда и ясно...
видео ревю
Logitech MX Master 3 - Компютърна мишка за професионалисти
Logitech MX Master 3 - Компютърна мишка за професионалисти
По всичко личи, че MX Master 3 е създадена да прави работата на професионалистите по-лесна и приятна. Освен стандартните бутони горе, MX Master 3 има програмируеми бутони и с допълнителен скрол в ляво. С тях може да се мести напред и назад в отворените брауз прозорци или да се вкролва из Tumbnail-овете. Те са разположение така, че до тях да имате бърз достъп с палеца си. За различни програми и приложения, бутоните използват различни функции. Например във Photoshop със страничният скрол избрате размера на четката, а при програмите за видео обработка се предвижвате в таймлайна на файла. При видео разговори двата бутона са за старт и стоп на видео, както и за спиране и пускане на звука.  
Twitter
Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter може да не е първата асоциация, когато стане въпрос за социални мрежи. Въпреки това микроблогинг платформата се използва активно от над 300 млн. потребители. Приложението е популярно в някои страни, като голяма част от аудиторията е локализирани в САЩ. Доста европейски граждани също разчитат на Twitter за ежедневен достъп до новини, интересни публикации и ексклузивно съдържание. Компанията опитва да избяга директната конкуренция с Facebook и притежава сериозен финансов ресурс. Така например преди месеци ви информирахме, че Twitter също искат да купят TikTok. Възможността да купят приложението се появи след като американското правителство принуди разработчиците да продадат бизнеса си в САЩ. Офертата на Twitter все пак не бе приета, но е показателен пример за начина, по който компанията да търси възможности за експанзия в индустрията. Един от приоритети за годината ще бъдат увеличените инвестиции във виртуална валута, както и придобиването на обещаващи приложения, които обещават бъдещ растеж.     Сега разбираме, че представители на Twitter са установили контакти и бизнес срещи с индийския стартъп ShareChat. Любопитна подробност е, че компанията вече инвестира повече от $100 млн. за развитието на социално медийната платформа. По този начин Twitter опитват да разширят влиянието си в Индия, която е втория най-голям интернет пазар. Според информация на TеchCrunch преговорите са достигнали финална фаза и Twitter са предложили сума от $1.1 млрд., за да купят бизнеса на петгодишния стартъп. Успоредно с това се обещават допълнителни инвестиции за още $900 млн. Конкретният мотив за сделката е желанието на Twitter да придобият контрол над Moj - приложение за споделяне на кратки клипове. Предложената сума може да превърне Moj в по-сериозен конкурент на TikTok и респективно в солиден източник на приходи за Twitter в Индия. Разговорите между двете страни все още не са довели до постигане на финално споразумение, но интереса към ShareChat изглежда става все по-сериозен.   Още от Digital: Twitter представиха нов Share бутон за Android
EC
ЕС ще си партнират със Samsung и TSMC, за да стимулират производството на полупроводници
ЕС ще си партнират със Samsung и TSMC, за да стимулират производството на полупроводници
ЕС продължават да  провеждат последователна и  доста активна политика в технологичния сектор. Намирането на оптималния баланс между ефективни регулации и стимули а икономиката е доста трудна задача. Антитръстовите органи на континента са безкомпромисни и вече въведоха рекордни глоби на компании от ранга на Google, Аmazon и Facebook. Действията срещу най-големите имена в IT индустрията са пряко свързани с новите законодателни инициативи, обсъждани в Европейския парламент. Основен приоритет е гарантирането на неприкосновеността на личните данни на потребителите и осигуряването на максимални възможности за свободен избор в дигиталното пространство. Регулаторите полагат много усилия, за да ни предпазят от нелегитимни бизнес практики при работа с водещите онлайн платформи. В същото време EC трябва да намерят как да привличат повече инвестиции за развитието на технологиите на континента. Вече се обсъждат различни програми, които да направят локалните технологични компании по-конкурентни в световен мащаб. Сега разбираме за амбициозен план, чиято цел е да се увеличи производството на полупроводници на територията на континента.     Детайлите разкриват, че ЕС търсят начини как да подобрят възможностите на 5G технологията достъпна за европейските граждани. Конкретните планове включват изграждането на мрежа от фабрики и производствени съоръжения сред държавите-членки. Най-интересният елемент от хардуерната стратегия е включването на най-големите имена в технологичната индустрия. В опит да ускорят проекта вече се обсъжда идеята за сътрудничество със Samsung и TSMC. Това са производителите, които в най-голяма степен доминират иновациите при полупроводниците, особено в мобилния сектор. Целта е изграждането на производствено съоръжение, в което с помощта на Samsung и TSMC да се произвеждат процесори от ново поколение. Първоначално това ще става с 10-нанометрови технология, но в следващите няколко години се предвижда преминаването към 2nm процес. Представителите на Европейската комисия (ЕК) също са дали съгласие за проекта, в който ще се включат поне 17 държави-членки. В момента на контиента се произвежда по-малко от 10% от световната продукция на полупроводници. Целта е цифрата да премине 20% в следващите няколко години.   Още от Digital: EC ще инвестират $1млрд. в разработването на суперкомпютри
процесори
EC ще инвестират €145 млрд. за разработка на ново поколение 2nm процесори
EC ще инвестират €145 млрд. за разработка на ново поколение 2nm процесори
Технологичните иновации допринесоха за впечатляващи нововъведения в домовете и ежедневието на милиони хора от всяка точка на планетата. Смартфоните се превърнаха в преносими компютри, без които не можем и непрестанно ни предоставят информацията, от която се нуждаем. Умните джаджи в интелигентните домове ни вече могат да комуникират помежду си, да разбират гласови команди и да се адаптират към навиците на всеки член на семейството. Развитието на IT сектора сред европейските държави също се развива с впечатляващи темпове. Вече ви съобщихме, че ЕС представи дигитална стратегия за лидерство в света на технологиите. Специален акцент в амбициозната програма ще има производството на полупроводници. Нова декларация, подписана от 17 държави-членки на ЕС описва механизми за съвместно сътрудничество в сферата на хардуера. Специалният документ е само началото на дългогодишно партньорство, което ще оптимизира настоящите технологии и ще позволи да се създават усъвършенствани 2-нанометрови процесори. За да се подпомогнат усилията на 17 държави-членки ще бъде осигурено финансиране на ЕС в размер на внушителните €145 млрд., информира eetimes.eu.     Съвместният проект е фокусиран към подобряване на сътрудничеството, стимулиране на инвестициите и подобряване на настоящата верига от доставчици на компоненти. Идеята е осигурения капитал да обхване всеки един елемент от производството на полупроводници, включително проектирането на хардуера, тестовете с нови материали и др. Европейските фондове в тази насока ще са съобразени с актуалните дигитални и екологични програми на ЕС.Държавите одобрили декларацията извеждат седем конкретни области, които ще са ключови за мобилизирането на всички заинтересувани в индустрията за реализацията на амбициозния проект. Предвиденият бюджет от €145 млрд. ще бъде използван за целите на проекта в следващите две-три години. ЕС искат да се превърнат в световен лидер и да изпреварят САЩ и Китай в създаването на първите 2-нанометрови процесори в света. Държавите-членки, които вече са чат от проекта са Белгия, Франция, Германия, Хърватска, Естония, Италия, Гърция, Малта, Испания, Холандия, Португалия, Австрия, Словения, Словакия, Румъния, Финландия и Кипър. На този етап няма индикация дали България ще се присъедини към инициативата през 2021г.   Oще от Digital: ЕС искат да въведат правото да бъдеш офлайн
EC
EС въвеждат нови мерки срещу онлайн платформите
EС въвеждат нови мерки срещу онлайн платформите
Антитръстовото законодателство на ЕС се отличава с най-стриктните регулации в технологичния сектор. Водещите компании са принудени да се съобразяват със широк набор от клаузи и ограничения залегнали в актуалните дигитални споразумения. Специален акцент за регулаторите са опити на компании от ранга на Google и Facebook да се възползват от доминиращата си позиция и да ограничават правата на гражданите. Рекордните глоби срещу технологичните гиганти са само един от инструментите на ЕС да контролират свободния пазар и сигурния обмен на информация на континента. Европейската комисия (ЕК) също така вече одобри дигитална стратегия за лидерство в света на технологиите, която задава основните приоритети и насоки в следващите години. Вече са работи над законодателна инициатива, която цели да лимитира влиянието на онлайн платформите в интернет. ЕС въвеждат няколко нови правила, с които ще се противопоставят на възможността услуги като Amazon или AliExpress да имат нелоялно предимство пред конкурентните продукти. Подготвяните мерки ще бъдат представени официално в следващите дни, съобщава FinancialTimes.     От Брюксел искат да елиминират възможността онлайн платформите да развият твърде голям бизнес, който създава предпоставки за нелоялна конкуренция. Регулаторите използват специална система, с която анализират икономическите показатели и измерват математически представянето на компаниите. Този проект се ръководи лично от вицепрезидента на ЕС и отговарящ за дигиталните политики на ЕС, Маргрете Вестагер. Законодателната инициатива е насочена предимно към големите корпорации и бизнес холдинги, които ще бъдат обект на по-стриктни ограничения и разследвания на континента. Вече се подготвя списък с установени методи, които позволяват на големите онлайн платформи да се развиват за сметка на по-малките и локални платформи. Със сигурност идеите на ЕС няма да бъдат възприети позитивно от някои големи компании, които се радват на сериозно превъзходство в ключови сегменти. Дългосрочната цел на ЕС предвижда изграждането на гъвкава инфраструктура, която стимулира лоялната конкуренция и работи в услуга на по-малките представители на бизнеса в европейското дигитално пространство.   Още от Digital: EC искат да позволят на потребителите да изтриват предварително инсталираните приложения в смартфоните
LG
LG стартират продажбите на първия смартфон с навиващ дисплей през март 2021г.
LG стартират продажбите на първия смартфон с навиващ дисплей през март 2021г.
Китайският производител активно работи над алтернативни дизайни и форм фактори, с които да превърне смартфоните си в хит на пазара. Още преди няколко месеца ви  съобщихме за дизайнерския език LG Velvet. Toва е само първата стъпка от нова стратегия на LG да се конкурират успешно с производителите на Android. След това компанията изненада всички с LG Wing - смартфон с двоен, въртящ се дисплей, тройна камера, Snapdragon 765G процесор и 4000mAh батерия.  Концепцията предлага устройство със стандартен дизайн, което има втори дисплей. Ако държите смартфона във вертикална посока може да извадите допълнителния екран хоризонтално и да разполагате с повече пространство за снимки, приложения, навигация и мултимедия. LG Еxplorer Project е дивизия на корейския бранд, която експериментира с мистериозен модел, който има навиващ дисплей. Кодовото име на устройството е LG Project B. Идеята е потребителите, които го използват да могат да разгънат дисплея в едната посока и да го превърнат в голяма интерактивна повърхност.     Специалния механизъм ще го прибира в основата, когато не се нуждаете от големия екран. Със сигурност LG B Project ще грабне вниманието на доста хора и има потенциал да предложи нещо различно, практично и интересно на масовия потребител. LG разполагат с няколко уникални патента на смартфон с гъвкав дисплей. Трябва да отбележим също, че тази иновация не е новост за компанията. Корейския производител вече представи нова серия OLED навиващи се телевизори. Оптимизацията за по-малки дисплеи крие известни технически предизвикателства, но LG са уверени, че ще ги отстранят навреме за премиерата, която планират през март 2021г.     Още от Digital: LG B Project или LG G Foldable – Новият флагман смартфон на компанията ще е с навиващ или със сгъваем дисплей (Видео)
BOE Technology
BOE искат да изпреварят Samsung по продажба на OLED дисплеи до 2024г.
BOE искат да изпреварят Samsung по продажба на OLED дисплеи до 2024г.
BOE Technology е водещ производител на дисплеи, който си постави амбициозната цел да генерират 40% от продажбите на OLED дисплеи до 2024г. Според официалните данни компанията  сега разполага с 20.3% дял в сегмента на гъвкави екрани с технологията. Желанието за удвояване на тази стойност означава, че ако постигнат подобни резултати BOE Technology ще изпреварят настоящия лидер при OLED дисплеите, а именно Samsung. Анализаторите прогнозират, че гъвкавите екрани с OLED технологията са бизнес за почти $50 млрд. Китайският производител планират да продължат с внушителните инвестиции, за да скъсят още повече дистанцията пред своя конкурент. Стратегията им в следващите пет години ще е свързана с увеличаване на производствения капацитет и разработката на уникални OLED дисплеи. Oт BОЕ oчакват да произвеждат една трета от световната продукция  в следващите 3-5 години.     Нарушаването на дългогодишната доминация на Samsung ще бъде доста сложна задача. Въпреки това BOE Technology са оптимистично настроени за дългосрочната си стратегия. На този етап производствените съоръжения на компанията произвеждат около 144 хил. субстрата месечно. Годишната продукция на гъвкави OLED дисплеи ще премине границата от 40 млн. панела, което е около 25% от дистрибуцията планирана от Samsung. Нови три фабрики на BOE ще започнат да оперират през 2021г.   Още от Digtial: BOE Technology ще доставя OLED дисплеите за смартфоните от серията Huawei Mate 40
EC
ЕС ще инвестират €300 млрд. в изграждането на 5G инфраструктура до 2025г.
ЕС ще инвестират €300 млрд. в изграждането на 5G инфраструктура до 2025г.
Петата генерация комуникационни технологии ще бъдат един от водещите стълбове в европейската икономика през следващото десетилетие. ЕС вече предприеха мащабни стъпки, с които да ускорят навлизането на 5G технологията сред държавите-членки. Внушителните финансови инвестиции вече започнаха да утвърждават ЕС като един от водещите световни райони във въвеждането на тази иновация. Вече са проведени над 181 мащабни тества на 5G инфраструктура в 478 различни града на територията на европейския континент. Покритието на мрежата сред държавите-членки надхвърля 36%, но е концентрирано предимно в най-развитите страни. Инвестициите надхвърлят милиарди долари, тъй като 5G технологията ще допринесе за развитието на икономическия сектор и създаване на работни места. Прочувания на анализаторите показват, че ЕС може да генерира БВП, който надхвърля €11 млрд. в следващите пет години. Актуалните програми предвиждат инфраструктурата на 5G мрежи в ЕС да създаде повече от 2.4 млн. нови позиции в европейската икономика за същия период, съобщава TechRadar.     Aктуалният доклад на ETNO, която представлява интересите на операторите на телекомуникационна инфраструктура на континента показва, че е необходима инвестиция от €300 млрд. Тази сума трябва да бъде усвоена до 2024г. В противен случай няма да бъдат реализиран пълния потенциал на 5G мрежите и оптимизиране на ползите за масовия потребител. Самият капитал е разделени на две отделни пера, като €150 млрд. са предвидени са изпълнение на оптималния 5G план на ЕС. Същата сума е необходимо за ъпгрейд и поддръжка на настояща инфраструктура към по-високата скорост, която предлага технологията. Необходими са стимули за бизнеса, които да осигурят плавната транзиция на компютърните системи към 5G. Фонд на стойност €40 млрд. ще финансира подобряването на техническия потенциал на представителите на SMB сектора, тъй като 60% от тях все още не са преминали към модерни облачни платформи. В допълнение към новите работни места се очаква 5G мрежите да създадат изцяло нови начини за работа и развитие на смарт градовете, включително и намаляване на водородните емисии.   Още от Digital: EС искат безплатният мобилен роуминг да остане още десет години
EC
EС искат безплатният мобилен роуминг да остане още десет години
EС искат безплатният мобилен роуминг да остане още десет години
Европейското законодателство и регулации се различават драстично от актуалните правила и норми в другите държави по цял свят. Антитръстовите органи на ЕС са изключително активни, като цялостната политика е фокусирана към защитаване на гражданите. За разлика от САЩ, Китай и други страни хората, които живеят в ЕС могат да се похвалят, че властите полагат много усилия за гарантиране на личните права и свободи. Едно от най-големите предимства за живот в държавите от ЕС е възможността за извършване на безплатни разговори и използваме на мобилен интернет, когато пътувате в Европа. За първи път концепцията за роуминга като модерна форма на комуникация бе въведена още през 2021г. и продължава да е неизменна част от дигиталното ежедневие на ЕС. Навлизането на 5G технологията на територията на континента обещава още по-впечатляващи възможности за комуникация, забавление, гледане на мултимедия и сърфиране в интернет. EС вече приеха единна стратегия за изграждане на необходимата инфраструктура за общата 5G мрежа на държавите-членки.     Представителите на ЕС планират да въведат нова регулация, която ще увеличи продължителността на безплатния роуминг с още десет години. Първоначално този срок трябваше да изтече през 2022г. Изглежда това няма да се случи, като мобилния роуминг ще продължи да не струва нищо в държавите-членки на ЕС до 2032г., съобщава CNet. Eдно от големите предимства на идеята е, че всеки гражданин може лесно да пътува в другите страни, като използва настоящия си план към локалния мобилен оператор. Някои специални номера в различните страни също ще са налични за безплатно обаждане на хората, които пътуват.  Предложението за безплатен роуминг ще е достъпно за всички държави-членки на ЕС. Това няма да обхване Великобритания, заради процедурата по Брекзит. На този етап мобилните оператори в страната твърдят, че не планират да спират мобилния роуминг. Все пак няма гаранция, че ситуацията няма да се промени в следващите месеци и години.   Още от Digital: Ще се повишат ли цените на роуминга след излизането на Великобритания от ЕС след 31 Януари 2020г?
приложения
Приложението Apple TV вече е достъпно за стрийминг джаджата Chromecast с Google TV
Приложението Apple TV вече е достъпно за стрийминг джаджата Chromecast с Google TV
Вероятно сте чували за джаджите Google Chromecast, които има размери на USB флашка и позволяват да стриймвате съдържание на големите екрани на телевизорите.  Teзи устройства не използват потребителски интерфейс, вместо това възпроизвеждат мултимедия, която качвате от външни устройства, като смартфони, лаптоли и др. Увеличава се броя приложения, които са налични с активиран Chromecast. Те имат специален бутон Cast, който ще копира визуалният и аудио изхода им на телевизионния екран. Цените варират между $30-$70, което е една от причината все повече потребители да проявяват интерес към Chromecast. Google изглежда са доволни от настоящия успех на джаджите за стрийминг и ще продължат да развиват екосистемата. Най-атрактивното устройство с този бранд се казва Google Chromecast with Google TV и от края на миналата година се продава на цена от приблизително $50. Aко все още не сте преценили дали се нуждаете от подобно устройство ще ви информираме за любопитна интеграция, която може да улесни личния ви избор.     Аpple и Google са конкуренти, но и намират винаги начини как да си партнират, когато това има полза за двете страни. Компаните са постигнали договорка, която позволява на приложението Apple TV да работи с Chromecast with Google TV. Това е още един забавен начин да се наслаждавате на разнообразния каталог от съдържание, което предлага платформата. След като инсталирате приложението и се логнете ще имам как да гледате любимите телевизионни шоута и сериали в 4K HDR качество. Необходимо е телевизора, който имате също да поддържа функцията. Персоналният асистент Google Assistant също ще улеснява управлението на съдържанието, позволявайки да откривате и стартирате видео само с гласови команди.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
EC
EC въвеждат нови регулации, които ще принудят Google и Facebook да плащат за новини
EC въвеждат нови регулации, които ще принудят Google и Facebook да плащат за новини
Антитръстовите органи на ЕС вече създадоха доста проблеми на големите технологични компании. Регулаторите наложиха рекордни финансови санкции и принудиха брандове като Facebook и Google да се съобразяват със законодателството. Последните дела, които се водят срещу най-големите представителите на IT сектора предвиждат и много промени в начина, по който работят популярните им услуги. ЕС винаги дават приоритет на поверителността на личните данни и гарантиране на интересите на крайния потребител. Вече е започнала работа над нова рамка, която предвижда допълнителни регулация в дигиталния сектор на ЕС. Основната цел на инициативата е да наложи правила, които да принудят Google и Facebook да започнат да плащат за новинарско съдържание. По този начин ще се гарантират правата на издателите и ще се предостави достъп до по-достоверна информация на читателите.  Подобни мерки вече се обсъждат и в Австралия, като Google дори заплашиха да спрат да предлагат услугите си в страната. Скоро това може да се случаи и на територията на ЕС.     Представителите на Европейския парламент вече провеждат активни дискусии относно въвеждането на две нови регулации : Digital Services Act (DSA) и Digital Markets Act (DMA), съобщава Financial Times. Някои от предложените реформи ще изискват Google и Facebook да съобщават на издателите за промени в начина, по който агрегират резултатите при търсенето. Създаването на по-силна и независима позиция на авторите на съдържание в разговорите с големите технологични компании е водещ приоритет в предвижданите регулации. Постигането на лицензионно споразумение между Google и издателите ще става съобразно прозрачни критерии, които са одобрени от EC. Възможността компании от ранга на Facebook и EC да отделят средства за достъп до новинарско съдържание изисква намирането на оптимален баланс между интересите на двете страни. Google вече са осигурили бюджет от $1 млрд. за подобни инициативи в следващите три години. Въвеждането на DSA и DMA ще ограничи влиянието на големите компании за сметка на самите потребители.   Oще от Digital: ЕС подготвят по-стриктни санкции срещу Apple, Amazon, Facebook и Google
EC
ЕС въвежда нови правила за контрол над технологичните компании
ЕС въвежда нови правила за контрол над технологичните компании
Технологичните гиганти ще трябва да бъдат много внимателни, за да избегнат нови разследвания и финансови глоби на европейския континент. Причината е, че Европейската комисия (ЕК) подложи на обсъждане и одобри нови мерки, които въвеждат още по-стриктен контрол над дейността на Google, Facebook и др. Най-голямо внимание предизвикат две конкретни законодателни промени в новия Digital Markets Act. ЕС искат да въведат достатъчно гъвкава рамка, която да регулира поведението на най-големите технологични компании. В противен случай са подготвени серия от финасови санкции. Мерките са провокирани изцяло от идеята да се гарантират правата и свободите на потребителите във всяка една ситуация при използването на дигитални технологии. Една от важните идеи залегнала в Digital Markets Act е идеята компании да не толерират своите продукти в резултатите за търсене, информира MacRumors. Вместо това Apple и Google трябва да показват на водещо място приложенията на други независими разработчици, което на свой ред ще подобри избора и естествената конкуренция.     Oбсъжда се активно възможността собствениците на смартфони да могат по-лесно да изтрият всяко едно приложение, което е предварително инсталирано на хардуера. ЕС искат още данните за начина, по който използваме устройствата да се споделят безплатно с рекламодателите, издателите и разработчиците. Ако дадена компания не спазва тези регулации ще бъде глобена с 10% от годишните приходи. Специален акцент в Digital Markets Act е неподходящото съдържание. Онлайн платформите ще бъдат стимулирани да подобрят своите инструменти и да премахват подобни клипове, снимки и приложения. Някои от по-крайните мерки дори предвиждат компании да продават част от бизнеса си, ако не спазват новите правила на територията на държавите-членки на ЕС. Тези средства целят да редуцират влиянието на големите компании, като предоставят по-голяма свобода и избор на крайния потребител. Въвеждането на унифицирани правила в Digtial Markets Act ще има важно значение за бизнес климата на континента, като обсъжданията ще продължат активно в следващите месеци.   Още от Digital: ЕС представи дигитална стратегия за лидерство в света на технологиите
Logitech G Pro X Superlight
Logitech G Pro X Superlight е най-леката безжична мишка за геймъри на компанията
Logitech G Pro X Superlight е най-леката безжична мишка за геймъри на компанията
Logitech са предпочитан избор за компютърна периферия заради разнообразието от аксесоари, впечатляващото качество и атрактивните цени. Компанията предлага продукти за всеки един потребител, които са оптимизирани за водещите операционни системи. Специално внимание се обръща на геймърите, тъй като Logitech предлагат богато портфолио от периферия за любителите на игрите. Най-новото предложение на компанията се казва Logitech G Pro X Superlight и както името подсказва представлява  компютърна мишка ориентирана към най-запалените геймъри. Всъщност това е най-лекият аксесоар за гейминг в този сегмент, който сме виждали досега. Според официалните данни на Logitech теглото е едва 63 грама. Aко премахнете капачето в долната част, за да стигнете до мястото за батерии, където е USB приемника ще намалите тази стойност до под 60 грама. Новият модел представлява олекотена версия на Logitech G Pro Wireless, която се продава за $130 и е доста популярно решение за геймърите. Теглото на тази мишка, обаче достига до 80 грама, информира TheVerge.     От компанията се надяват теглото да бъде достатъчно леко, за да не усещате Logitech G Pro X Superlight и да се фокусирате изцяло върху геймплея. Дизайнерите на Logitech са премахнали няколко компоненти, включително и броя на LED диодите разположени около бутона за скролване. Мишката използва само един LED, който функционира като индикатор за батерията. Въпреки това Logitech G Pro X Superlight може да работи до 70 часа без да се наложи зареждане. Предходният модел има живот от 48 часа. Новата компютърна мишка разполага с HERO 25 600 DPI сензор, както G PRO Wireless. Изчистеният дизайн на G Pro X Superlight също така премахва подвижните бутони на предходния модел. Можете да превключвате в различни DPI режими на работа, като тази настройки може да се направи от G Hub софтуера. Официалните продажби на Logitech G Pro X Superlight стартират в началото на декември. Цената на най-леката мишка за геймъри на компанията досега е $150.       Още от Digital: Компютърните мишки Logitech G ще имат нов оптичен сензор, който подобрява прецизността при работа
EC
EС търсят нов собственик на .eu домейните
EС търсят нов собственик на .eu домейните
Европейският съюз (ЕС) официално стартира процедура за намиране на нов собственик на регистъра от .eu домейни. Бъдещият купувач ще бъде офертиран да подпише договор с продължителност пет години. Този контракт ще му осигури контрол над 3.6 млн. домейна и ще влезе официално в сила през октомври 2022г. Дотогава ще се изпълняват параметрите на настоящото споразумение за собственост на домейните, съобщава ТheRegister. Официален говорител на Главната дирекцията на ЕС за комуникационни мрежи, съдържание и технологии потвърдиха за подновяването на търга за .еu домейните. Шефът на звеното за бъдещи мрежи, Пиър О'Донъхи ще се заеме лично със задачата да привлече вниманието на DNS индустрията. В следващите месеци предстоят работни срещи с оператори на регистри за домейни, на които ще се обсъжда евентуалната продажба на част от 3.6 млн. домейна "eu". Това е често срещана практика в индустрията. През последните години бяха подновени много договори за управление и собственост на домейни в интернет.     Регулаторите разкриха много случаи на задкулисни бизнес практики, правни заплахи и сигнали за корупция, включително домейните ".co", ".au" и ".in". Най-лошият пример за подобни действия доведе до обвинение на министъра на технологиите в Колумбия за сключване на тайна сделка с американската компания Afilias. EС планират да проведат серия от разговори със своите партньори, за да избегнат възможността пакета от ".еu" домейни да попаднат в чужди ръце и ще гарантират прозрачна процедура при одобряване и изпълнение на договора. Ефективна регулация срещу тези практики е изискването бъдещите собственици да бъдат неправителствени организации, а не частни компании.   Още от Digital: Продават най-опасния домейн в Интернет за $1.7 млн.
НР Spectre x360 14
НР Spectre x360 14 (2020) е 14" лаптоп с Intel Core процесор от 11-та генерация и 17 часа живот на батерията
НР Spectre x360 14 (2020) е 14" лаптоп с Intel Core процесор от 11-та генерация и 17 часа живот на батерията
HP са водещ производител на лаптопи, който винаги е предлагат впечатляващ дизайн, оптимално качество и солидна софтуерна поддръжка. Технологичният гигант сега представи официално най-новия си модел, който се казва Spectre x360 14 и представлява атрактивен хибрид с компактни размери. Всъщност това е първото устройство, което е част от бранда Spectre, което има дисплей със съотношение на екрана от 3:2. От компанията обещават потребителите да се възползват от 20% повече вертикално пространство, спрямо 16:9 формата. Другата интересна иновация е, че HP Spectre x360 14 (2020) e първият модел на компанията, който използва подобрената "All-In-One" клавиатура. Съотношението между екрана и корпуса надхвърля 90%, което ще гарантира оптимално мултимедийно изживяване и минимални рамки около екрана. Другите характеристики на 14-инчовия OLED дисплей са контраста от 1 000 000:1, 100% цветовете от DCI-P3 гамата и допълнителни възможности за цветно калибриране с Delta Е. Това ще гарантира оптимално реалистично качество на кадрите, коиго гледате.     Потребителите ще могат да се възползват от ергономичния дизайн и също така да използват няколко допълнителни бутона за затвора на камерата, HP Command Center, спиране на микрофна, както и сензор за пръстов отпечатък. Високата производителност се гарантира от Intel Core процесори от 11-та генерация, които гарантират с 34% по-добра скорост от предхното поколение. Впечатляваща характеристика на HP Spectre x360 14 (2020) e дългия живот на батерията, тъй като лаптопа издържа до 17 часа с едно зареждане. Устройството използва модерни технологии за свързване като Wi-Fi 6 и Bluetooth 5.0, гарантиращи три пъти по-бърза скорост, както и Thunderpolt 4 портове. Предвидена е и поддръжка за стилуси. Официалните продажнби стартират до края на месеца на цена от $1199.   Още от Digital: Новите бизнес лаптопи HP ProBook 445 G7 и ProBook 455 G7 имат AMD Ryzen 4000 процесори и са подходящи за работа от вкъщи
DMCA.com Protection Status