Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
341 резултата за ec
EC
EС търсят нов собственик на .eu домейните
EС търсят нов собственик на .eu домейните
Европейският съюз (ЕС) официално стартира процедура за намиране на нов собственик на регистъра от .eu домейни. Бъдещият купувач ще бъде офертиран да подпише договор с продължителност пет години. Този контракт ще му осигури контрол над 3.6 млн. домейна и ще влезе официално в сила през октомври 2022г. Дотогава ще се изпълняват параметрите на настоящото споразумение за собственост на домейните, съобщава ТheRegister. Официален говорител на Главната дирекцията на ЕС за комуникационни мрежи, съдържание и технологии потвърдиха за подновяването на търга за .еu домейните. Шефът на звеното за бъдещи мрежи, Пиър О'Донъхи ще се заеме лично със задачата да привлече вниманието на DNS индустрията. В следващите месеци предстоят работни срещи с оператори на регистри за домейни, на които ще се обсъжда евентуалната продажба на част от 3.6 млн. домейна "eu". Това е често срещана практика в индустрията. През последните години бяха подновени много договори за управление и собственост на домейни в интернет.     Регулаторите разкриха много случаи на задкулисни бизнес практики, правни заплахи и сигнали за корупция, включително домейните ".co", ".au" и ".in". Най-лошият пример за подобни действия доведе до обвинение на министъра на технологиите в Колумбия за сключване на тайна сделка с американската компания Afilias. EС планират да проведат серия от разговори със своите партньори, за да избегнат възможността пакета от ".еu" домейни да попаднат в чужди ръце и ще гарантират прозрачна процедура при одобряване и изпълнение на договора. Ефективна регулация срещу тези практики е изискването бъдещите собственици да бъдат неправителствени организации, а не частни компании.   Още от Digital: Продават най-опасния домейн в Интернет за $1.7 млн.
НР Spectre x360 14
НР Spectre x360 14 (2020) е 14" лаптоп с Intel Core процесор от 11-та генерация и 17 часа живот на батерията
НР Spectre x360 14 (2020) е 14" лаптоп с Intel Core процесор от 11-та генерация и 17 часа живот на батерията
HP са водещ производител на лаптопи, който винаги е предлагат впечатляващ дизайн, оптимално качество и солидна софтуерна поддръжка. Технологичният гигант сега представи официално най-новия си модел, който се казва Spectre x360 14 и представлява атрактивен хибрид с компактни размери. Всъщност това е първото устройство, което е част от бранда Spectre, което има дисплей със съотношение на екрана от 3:2. От компанията обещават потребителите да се възползват от 20% повече вертикално пространство, спрямо 16:9 формата. Другата интересна иновация е, че HP Spectre x360 14 (2020) e първият модел на компанията, който използва подобрената "All-In-One" клавиатура. Съотношението между екрана и корпуса надхвърля 90%, което ще гарантира оптимално мултимедийно изживяване и минимални рамки около екрана. Другите характеристики на 14-инчовия OLED дисплей са контраста от 1 000 000:1, 100% цветовете от DCI-P3 гамата и допълнителни възможности за цветно калибриране с Delta Е. Това ще гарантира оптимално реалистично качество на кадрите, коиго гледате.     Потребителите ще могат да се възползват от ергономичния дизайн и също така да използват няколко допълнителни бутона за затвора на камерата, HP Command Center, спиране на микрофна, както и сензор за пръстов отпечатък. Високата производителност се гарантира от Intel Core процесори от 11-та генерация, които гарантират с 34% по-добра скорост от предхното поколение. Впечатляваща характеристика на HP Spectre x360 14 (2020) e дългия живот на батерията, тъй като лаптопа издържа до 17 часа с едно зареждане. Устройството използва модерни технологии за свързване като Wi-Fi 6 и Bluetooth 5.0, гарантиращи три пъти по-бърза скорост, както и Thunderpolt 4 портове. Предвидена е и поддръжка за стилуси. Официалните продажнби стартират до края на месеца на цена от $1199.   Още от Digital: Новите бизнес лаптопи HP ProBook 445 G7 и ProBook 455 G7 имат AMD Ryzen 4000 процесори и са подходящи за работа от вкъщи
EC
EC искат да позволят на потребителите да изтриват предварително инсталираните приложения в смартфоните
EC искат да позволят на потребителите да изтриват предварително инсталираните приложения в смартфоните
Смартфоните на различните производители се продават на пазара с различна колекция от предварително инсталирани на приложение. Това е част от стратегията на компаниите да промотират своите софтуерни решения и да разширят своята екосистема Големият проблем за потребителите е, че няма как да изтрият подобни приложения и заглавията ще продължат да заемат свободно пространство в смартфоните. Другият недостатък е, че предварително инсталирания софтуер може да се използва за таргегиране на досадни реклами и нотификации на началния екран. ЕС изглежда са наясно със ситуацията и планират да въведат нови регулации, които ще принудят OEM производителите на смартфони да позволят потребителите да изтриват подобни приложения. Тези възгледи са заложени в т.нар. "Digital Service Act", който предвижда различни законодателни мерки, предпазващи потребителите и контролиращи работата на технологичните компании в ЕС. Ако всичко върви по план предвижданите промени трябва да бъдат одобрени още преди края на годината, информира xda-developers.     Приемането на тази регулация на практика ще принуди производителите на устройства с Android да се съгласят с промените без да има как да се противопоставят на действията на ЕС. Трябва да отбележим също, че принципите заложени в Digital Services Act oбхващат и други ключови аспекти на мобилните услуги. Специално внимание се обръща на агресивните методи, с които производителите събират информация за своите потребители. EС смятат, че има какво да се направи, за да се защитят правата на гражданите, като им се предостави повече свобода при избор на софтуер. Любопитен параграф в предвиждания законопроект ще въведе нови изисквания срещу компании като Amazon и Google. Tехнологичните гиганти ще трябва да гарантират, че събираните от тях данни не се използват единствено за собствените им търговски дейности. Вместо това информацията трябва да бъде достъпна за други компании, изпълняващи сходна дейност. Обсъжданията на Digtial Services Act предстоят в следащите седмици, като взетите решения ще важат единствено за европейския пазар.   Oще от Digital: ЕС ще накарат производителите да създават смартфони, които могат да се ремонтират лесно
Logitech MX Anywhere 3
Logitech MX Anywhere 3 е компютърна мишка с бутони за разговори в Zoom
Logitech MX Anywhere 3 е компютърна мишка с бутони за разговори в Zoom
Logitech MX Anywhere е атрактивна серия от компактни мишки, които могат да се изполват на всяка повърхност. Това го прави подходящи за дома и офиса, но също, когато пътувате. Компанията актуализирана популярната гама с премиерата на MX Anywhere 3. Новият представител на серията освен компактният размер предлага впечатляващ живот на батерията от 70 дни.  Потребителите могат да зареждат бързо Logitech MX Anywhere 3, чрез USB Type-C конектор. Интеграцията на Logitech MagSpeed технологията гарантира, че компютърната мишка може да се движи със скорост от 1000 реда в секунда. От Logitech обещават максимална прецизност, тъй като Logitech MX Anywhere 3 e достатъчно точна, за да спре на индивидуален пиксел. Мишката осъзнава на каква повърхност искате да я използвате и се адаптира за оптимална производителност. В това число влизат и стъклени повърхности. Ергономичният дизайн ще гарантира, че ръкатва ви се чувства комфортно дори про придължителна работа. Logitech твърдят, че MX Anywhere 3 е разработена да издържа ежедневни изпускания.      Предвидена е възможност за персонализиране на функциите на бутоните на Logitech MX Anywhere 3. Използването на Logitech Options софтуера например ще ви позволи да натиснете страничния бутон. за да стартирате или спрете видео фиид. По този начин можете още да заглушите микрофона по време на разговор в Zoom или Microsoft Teams.  Потребителите ще разполагат с възможността да свържат до три устройства с Bluetooth, които да използват с компютърната мишка. Превключването между тях ще става с натискане на бутон. Една минута зареждане ще гарантира повече от три часа време за работа. Logitech MX Anywhere 3 е атрактивно предложение, което привлича внимание с опцията за задаване на специфични команди в различни приложения. Подобна функционалност ще стимулира продуктивността на потребителите, но първоначално ще бъде ограничена единствено до екосистемата на Apple.  Необходимо е устройствата да за получили ъпдейт към macOS 10.15/iPadOS 13.4 или по-високи версии на операционните системи. Цената на Logitech MX Anywhere 3 ще бъде $80.     Oще от Digital: Logitech G Color Collection е нова серия компютърни акесоари за стрийминг в социалните мрежи
Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Google са компания, която разчита предимно на софтуерните технологии, но вече проявява все по-голям интерес и към хардуера. Смартфоните с бранда Google Pixel не са единствения пример за тази стратегия. Вероятно сте чували за джаджите Google Chromecast, които има размери на USB флашка и позволяват да стриймвате съдържание на големите екрани на телевизорите.  Компанията вижда голямо понтенциал в тези устройства и ще продължава да инвестира сериозни средства за разработката на Google Chromecast. От няколко месеца се провеждат усилено тестове с предстояща стрийминг джаджа, която носи кодовото име "Sabrina".  Потребителите ще могат да избират между два цвята на устройството, а именно син и сив, както и да се възползват максимално от поддръжката на Android TV. Oчакванията са джаджата да се продава на цена от порядъка на $50 и да може да възпроизвежда съдържание с 4K резолюция. Сега разбираме още повече детайли за новия мултимедиен продукт на Google.     Според информация на Droid-Life официалното име на устройството ще бъде "Google Chromecast with Google TV". Любопитното е, че компанията не използва Android TV, за да акцентира върху тази функционалност, вместо това залагат на Google TV. Новата стрийминг джаджа ще се продава на пазара и с допълнително зарядно устройство, което ще улеснява работата на потребителите. Този аксесоар се разработва с името "Abbey". Все още не разполагаме с други детайли за спецификациите на тази джаджи.  От гледна точка на дизайна едва ли можем да очакваме съществени промени спрямо настоящите предложения с бранда Google Chromecast. Компанията подготвя премиерата на подобрен Nest високоговорител, като е възможно "Google Chromecast with Google TV" да бъде представена заедно с предстоящите смартфони от серията Pixel, които вероятно ще видим през октомври.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
Samsung Electronics
Samsung Electronics очакват $8.42 млрд. приходи през третото тримесечие
Samsung Electronics очакват $8.42 млрд. приходи през третото тримесечие
Първата половина на календарната година бе изпълнена с редица затруднения за много от водещите производители. Директните ефекти от световната пандемия се очаква постепенно да бъдат компенсирани в месеците оставащи до края на 2020г.  Samsung Electronics са един от най-големите технологични гиганти, който също очаква процесите на възстановяване да окажат позитивно влияние върху представянето им през третото тримесечие. От SamMobile ни съобщават, че очакваните приходи за периода ще достигнат до $8.42 млрд. Анализаторите също очакват стабилен ръст в продажните на телевизори, интелигентни домакиснки уреди и смартфони. В случай, че Samsung Electronics отговорят подобаващо и наистина отчетат подобни резултати това ще бъде първият път от две години, когато е премината психологическата граница от 10 трилиона корейски вона ($8.42 млрд.) Ако всичко върви по план Samsung ще обявят официално финансовите резултати за третото тримесечие през октомври.      Разликите между прогнозите на различните анализатори са изключително минимални, като всички очавкат най-доброто тримесечие за Samsung от две години насам. Продажбите на смартфони също ще бъдат водещ движещ фактор, тъй като на пазара ще бъдат продадени с 49% повече устройства с бранда Galaxy. Припомняме ви, че през последните няколко седмици компанията реализира премиерата на няколко атрактивни устройства, сред които Samsung Galaxy Note 20, Galaxy Note 20 Ultra, Galaxy Z Flip 5G, Galaxy Tab S7, Galaxy Tab S7+ и Galaxy Z Fold 2. Потребителите вече могат да се сдобият и с най-евтиния смартфон с 5G технологията на компанията, а именно Galaxy A42 5G, но също и бюджетния Galaxy M51.  Разнообразното портфолио е една от основните причини за солидното присъствие на Samsung в индустрията. Световният пазар на телевизори ще се стабилизира през третото тримесечие, когато компанията очаква над 40% ръст в продажбите на устройства с QLED диспплеи.   Още от Digital: Samsung ще работи със Corning върху създаване на собствено защитно стъкло за гъвкави смартфони
Logitech G Color Collection
Logitech G Color Collection е нова серия компютърни акесоари за стрийминг в социалните мрежи
Logitech G Color Collection е нова серия компютърни акесоари за стрийминг в социалните мрежи
Aко сте се замисляли да стартират нов профил за излъчване на живо в социалните мрежи или акаунт в стрийминг услуги като Twitch вероятно вече знаете, че качеството на съдържанието зависи изцяло от оборудването. Инвестицията в по-скъпа камера, по-добър микрофон и подходящо осветление може да предизвика неочакван ръст в броя на хората, които следват вашия профил.  Logitech са подготвили специално предложение за потребителите, които се интересуват от подобна възможност. Компанията е разработила G-Series Color Collection гамата, която включва няколко интересни устройства, покриващи всичките ви мултимедийни нужди.  Първият продукт, който е част от G-Series Color Collection представляват атрактивни слушалки със сменяеми каишки, които имат и покрития върху микрофоните. Новата гама на Logitech предлага още атрактивна клавиатура, както и две компютърни мишки, като едната от тях е безжична, а другата се нужда е от кабел, за да функционира, съобщава Engadget.     Logitech G733 са аудио слушалки, които предлагат премиум качество и са базирани на DTS Headphone:X технологията, осигуряваща максимално качество на звука. RGB осветлението и гласовите филтри обещават да забавляват аудиторията ви по време на стрийминг.  Компанията обещава, че с 50% от силата на звука можете да очаквате повече от 29 часа време за слушане на музика. Logitech G733 са оптимизирани и за PlayStation 4. Цената е $139, като продажбите стартират в четири цвята: син, лилав, бял и черен. Logitech VG915 KL е геймърска клавиатура, предлагаща сходни опции за персонализация.  Другите опции включват механични бутони и безжичната Lightspeed технология. Продажбите стартират на цена от $230. Другите аксесоари, които стават част от G Color Collection серията са мишките Logitech G305, като безжичната версия струва %60 и ще трябва да платите $40 за базовия модел. Новите устройства ще са налични за потребителите от септември и са само първите представители на G Color Collection бранда на Logitech.     Още от Digital: Logitech G923 e новият геймърски волан за компютри и конзоли на компанията
любопитно
Eвропейски уеб сайтове споделят данни за потребителите от Google Analytics и Facebook със САЩ
Eвропейски уеб сайтове споделят данни за потребителите от Google Analytics и Facebook със САЩ
Teхнологичните компании са принудени да се съобразяват с все по-стриктните регулации на антитръстовите органи в ЕС. Едва ли е изненадващо, че Google и Facebook бяха най-силно засегнати от финансовите и административни наказания наложени срещу двата бранда в Европа.  Само преди месец разбрахме, че Върховния съд на ЕС определя стратегическото споразумение за трансфер на информация със САЩ като недостатъчно сигурно. В случая става въпрос за "Privacy Shield" споразумението, което регламентира отношенията между антитръстовото законодателство в ЕС изискванията на САЩ. Регулаторите критикуват начина, по който се споделя и обменя ежедневно информация за милиони потребителите. Сега разбираме, че европейската онлайн групировка noyb, която подкрепя активните действия за гарантиране сигурността на личните данни заведе съдебен иск срещу 101 уеб сайта в регионалните оператори на ЕС, които нерегламентирано споделят данни със САЩ. Това се случва с използването на външни платформи като Google Analytics и Facebook Connect, съобщава TechCrunch.     Oбвинението на noyb обхваща компютърните системи на представители на бизнеса от редица сфери като интернет технологиите, телекомуникациите, банковото дело, образователните институции и др. Сред тях са Allied Irish Banks. Danske Bank, Fastweb, МТV Internet,  Sky Deutschland. Takeaway.com, Tele 2 и др., съобщава TechCrunch. Събирането на доказателства за споделянето на данни включва кратък анализ на HTML кода на водещи сайтове в ЕС, които показват активна интеграция на Google Analytics и Facebook Connect. Това означава, че няколко седмици след разпореждането на Съда на Европейския съюз (CJEU) доста компании продължат да не го спазват.  Google и Facebook продължават да използват "Privacy Shield", дори след като тези действия бяха осъдени от съдебните власти на ЕС. На този етап технологичните гиганти не са коментирали новото обвинение срещу тях в CJEU. Темата е доста деликатна и може да се превърне в нов източник на напрежение между представителите на ЕС и администрацията на Доналд Тръмп.   Oще от Digital: EC обмислят връщане на батериите за смартфони, които се сменят лесно от потребителите
BOE Technology
BOE искат да изпреварят Samsung по продажба на OLED дисплеи до 2024г.
BOE искат да изпреварят Samsung по продажба на OLED дисплеи до 2024г.
BOE Technology е водещ производител на дисплеи, който си постави амбициозната цел да генерират 40% от продажбите на OLED дисплеи до 2024г. Според официалните данни компанията  сега разполага с 20.3% дял в сегмента на гъвкави екрани с технологията. Желанието за удвояване на тази стойност означава, че ако постигнат подобни резултати BOE Technology ще изпреварят настоящия лидер при OLED дисплеите, а именно Samsung. Анализаторите прогнозират, че гъвкавите екрани с OLED технологията са бизнес за почти $50 млрд. Китайският производител планират да продължат с внушителните инвестиции, за да скъсят още повече дистанцията пред своя конкурент. Стратегията им в следващите пет години ще е свързана с увеличаване на производствения капацитет и разработката на уникални OLED дисплеи. Oт BОЕ oчакват да произвеждат една трета от световната продукция  в следващите 3-5 години.     Нарушаването на дългогодишната доминация на Samsung ще бъде доста сложна задача. Въпреки това BOE Technology са оптимистично настроени за дългосрочната си стратегия. На този етап производствените съоръжения на компанията произвеждат около 144 хил. субстрата месечно. Годишната продукция на гъвкави OLED дисплеи ще премине границата от 40 млн. панела, което е около 25% от дистрибуцията планирана от Samsung. Нови три фабрики на BOE ще започнат да оперират през 2021г.   Още от Digtial: BOE Technology ще доставя OLED дисплеите за смартфоните от серията Huawei Mate 40
Google Chromecast with Google TV
Стрийминг джаджата Google Chromecast with Google TV ще се продава за $50
Стрийминг джаджата Google Chromecast with Google TV ще се продава за $50
Google разполагат със собствено портфолио от хардуерни продукти, което включва достъпни лаптопи с Chrome OS и смартфоните Pixel. Компанията също така има силно влияние при стрийминг устройствата с представителите на бранда Chromecast. Вече ви съобщихме, следващият модел от серията ще се казва Google Chromecast with Google TV. Технологичният гигант сега официално представи стрийминг устройството, потвърждавайки не само името, но много от предварителните очаквания. Така например Chromecast with Google TV запазва сходен дизайн със своите предшественици, но предлага и няколко подобрения. Потребителите вече могат да използват дистанционно, което се продава заедно със стрийминг устройството. Стандартният HDMI кабел може да се включи директно в телевизор или друг AV приемник, като зареждането става, чрез USB Type-C конектор. Chromecast with Google TV е в състояние да възпроизвежда видео с 4K резолюция при честота от 60Hz. Предвидена е още поддръжка за Dolby Vision, HDR10 и HDR10+, което ще гарантира максимално качество на съдържанието.     Новата джаджа е оптимизирана за аудио технологиите Dolby Digital, Dolby Digital Plus и Dolby Atmos. Сериозно подобрения ни очаква и по отношение на софтуера, тъй като устройството работи с Google TV. Интуитивният интерфейс е създаден да улесни стартирането на видео, което сте гледали, както и откриване на ново съдържание в любимите жанрове.  Алгоритми на Google ще ви препоръчат неща, които вероятно бихте харесали съобразно досегашната ви история. Функцията Watchlist е интегрирана към Google профила и предлага възможност да добавяте съдържание за гледане от всяко едно  приложение или устройство, което има достъп до интернет. Компанията също така допълни, че Google TV ще е налична за избрани телевизори на Sony и големите им партньори в началото на 2021г. Успоредно с това стартират поръчките на Google Chromecast with Google TV на цена от $50. Реалните доставки ще се изпълняват до края на месеца, като стрийминг джаджата ще е налична във версии със Snow, Sunrise и Sky.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
EC
ЕС обмислят въвеждането на по-стриктни санкции срещу технологичните компании
ЕС обмислят въвеждането на по-стриктни санкции срещу технологичните компании
Eвропейският съюз (ЕС) и САЩ са икономически структури, които оперират независимо един от друг и следват различни правила и стратегии за развитие. Регулациите в технологичния сектор не са уницифирани, но е факт, че компании като Google и Facebook стават обект на все по-сериозни финансови глоби. Aнтитръстовите органи на ЕС определено са по-активни в прилагането на местното законодателство.  Вече се работи над нов пакет от допълнителни мерки, които ще позволят на ЕС да предприемат още по-сериозни санкции срещу технологичните компании. Европейската Комисия (ЕК) ще предложи за обсъждане нова регулация с името Digital Service Act, която ще увеличи отговорността на социалните медии за съдържанието хоствано в техните платформи, съобщава Reuters.      Предвижданите санкции включват продажба на част от европейските операции на дадена компания при злоупотреби с личните данни и монополна позиция. Европейският комисар за вътрешния пазар, Тиери Бретон уточни, че новите средства за защита на потребителите ще бъдат използвани само в екстремни ситуации. Най-крайните мерки включват санкции за изключване на големи технологични групи от единния пазар. Работи се над публична система за рейтинг на IT компаниите и начина, по който обработват личните данни и съдържанието в своите платформи.   Още от Digital: ЕС представи дигитална стратегия за лидерство в света на технологиите
Logitech G HERO 25K
Компютърните мишки Logitech G ще имат нов  оптичен сензор, който подобрява прецизността при работа
Компютърните мишки Logitech G ще имат нов оптичен сензор, който подобрява прецизността при работа
Logitech официално актуализирана HERO оптичния сензор, който намира място в популярните компютърни мишки на компанията. Първата версия на този продукт бе представена преди четири години. След това през 2018г. видяхме G PRO безжичната мишка, която използваше HERO 16K сензор за първи път.  Технологиите са позволили на Logitech да оптимизират допълнително този ключов елемент на компютърните аксесоари. Основното подобрение в новия оптичен сензор е, че подобрява DPI фактора от настоящите 16 000 до 25 6000. Това е причината името да бъде HERO 25K, съобщава SlashGear. Още по-интересното е, че няма да се налага да си купувате нова мишка, за да изпробвате сами възможностите на сензора. тъй като Logitech подготвят голям софтуерен ъпдейт за по-старите си модели. Това ще подобри значително прецизността им на работа.     Според официалните данни актуализацията ще бъде налична за следните модели: G903 HERO, G502 Lightspeed, PRO Wireless, G703 HERO, G604, G502 HERO и G403 HERO. Имайте предвид, че G903, G703, G502 и G403 представляват актуалитизирани версии на оригиналната мишка на Logitech, която дебютира с първия HERO 16K сензор.  В официално изявлние от компанията потвърдиха, че HERO 25K е първият сензор в света, който може да следи движенията на суб-микронно ниво. Този компоннет генерира с десет пъти по-малко енергия от всички досегашни предложения на компанията в този сегмент.  Ако имате някой от гореизоброените модели ще можете да се възплзвате безплатно от предстоящия Logitech G Hub ъпдейти. В противен случай ще трябва да купите нова мишка с HERO 25K сензора.   Още от Digtial: Logitech MK295 Silent Wireless Combo са безжична мишка и клавиатура, които премахват 90% от шума при писане
иновации
Logitech MK295 Silent Wireless Combo са безжична мишка и клавиатура, които премахват 90% от шума при писане
Logitech MK295 Silent Wireless Combo са безжична мишка и клавиатура, които премахват 90% от шума при писане
Logitech представи своето MK295 Silent Wireless Combo – издръжлива и комфортна клавиатура и мишка, включващи новата собствена технология SilentTouch, която премахва 90% от шума при писане и кликване в сравнение с Logitech MK270. Новото комбо, налично в цветове графит и бяло, предлага познатото чувство при писане и кликване на най-добре продаващото се комбо в света – Logitech MK270 - без натрапчивите звуци около вас.   Независимо дали работите от вкъщи или в офис, знаем че една от най-сериозните пречки за креативността, ученето и...
Mercedes-AMG
Мercedes-AMG стартират реални състезателни тестове на суперавтомобила Project One
Мercedes-AMG стартират реални състезателни тестове на суперавтомобила Project One
Германският производител разкри за първи път амбициозната концепция Project One преди три години по време на International Morot Show (IAA) във Франкфурт. Впечатляващият модел представвлява двуместен суперавтомобил, който се очаква да струва повече от €2.2 млн.  Премиерата на финалната версия ще превърне Project One ще реализира най-мащабния проект в историята на Mercedes-AMG досега. Компанията планира да произведе лимитирана серия от 275 бройки на автомобила, който ще използва модерните технологии oт Formula 1. Амбициозната концепция се разработва от най-добрите специалисти на F1 и АМG екипите на германския гигант, за да гарантират спиращо дъха представяне и дизайн. Добрата новина е, че Mecedes-AMG продължават да работят усилено и се доближават все повече до официалната премиера на Project One.     Вече се провеждат усилени тестове на пистата, които демонстрират нагледно на какво е способен Project One в реални условия. Mercedes-AMG ще използват хибридна система за задвижване, която включва 1.6-литров V6 двигател с турбокомпресор, който е електрически подсилен от допълнителен агрегат с мощност от 90kW при мощност от 120 к..с. Новият суперавтомобил има още един електрически двигател със 120 kW (161hp) параметри, което увеличава мощността до 500kW (670 к.с) с този горивен агрегат. Конструкцията е много по-издръжлива от тези в олидите от F1 и ще гарантира 50 хил. километра пробег преди нужда от ремонт. В предните колела са позициониранои още два електрически двигателя с 50 000 rpm/120 kW (161hp), с което общаната мощност достига до 740kW (1000 к.с.)   Купето изглежда като състезателен автомобил от видео игра и волан, който сме свикнали да виждаме в болиди. Ускорението от 0 до 200 км/ч. става за по-малко от шест секунди, а максималната скорост е ограничена до 350 км/ч. Със сигурност тези показатели ще превърнат Project One в един от най-мощните автомобили в света.  Първите тестове вече са факт и са фокусирани основно върху показателите на двигателя, динамиката на трасето, активната аеродинамична система и кормилната уредба. Неслучайно автомобила е покрит в камуфлаж, за да се скрият отличителните му дизайнерски линии и извивки. Следващата стъпка е да се проведат тестове на легендарнот отрасе Nurburgring Nordschliefe, когато ще разберем и капацитета на вградените батерии.      Още от Digital: Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
технологични новини
 5 значими новини от технологичния свят на 24 август в digtal.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 24 август в digtal.bg (Видео)
Собствениците на смартфони на Huawei ги очаква голяма софтуерна актуализация, която ще е достъпна до няколко седмици. Предстоящият ъпдейт е част от традиционната стратегия на компанията да предоставя нова версия на потребителския интерфейс EMUI през втората половина на годината. Вече ви информирахме, че Huawei EMUI 11 (Android 11) ще бъде представена през третото тримесечие на 2020г.   1. Kaкви подобрения ни очакват в Huawei EMUI 11 Актуализацията ще се разпространява до над 30 настоящи смартфона и ще достигне до 250 млн. потребители по цял свят. EMUI е важен...
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Повечето съвременни телефони привличат вниманието ни с красивия си дизайн и неограничените възможности, които предлагат.   1. Защо съвременните телефони са толкова крехки джаджи За съжаление, въпреки огромната си мощ от вътре, външно това са едни изключително крехки устройства. А цената им никак не е малка и искаме когато си купуваме скъп телефон да го ползваме без страх, че може да го изпуснем на земята. 2. Epic Games започва война срещу Apple и Google след като премахнаха играта Fortnite от AppStore и Play Store Frotnite е едно от най-популярните...
DMCA.com Protection Status