Все повече потребители използват смартфоните, за да се забавляват с игри. Тази тенденция не остава незабелязана от водещите разработчици. Според статистическите данни на Newzoo през последната година 46% от всички приходи в индустрията са от мобилни устройства. В момента има над 3.2 млрд. активни смартфона на пазара, в сравнение със 50 млн. продадени Xbox One, повече от 102 млн. PlayStation 4 и около 53 млн. конзоли Nintendo Switch, съобщава Engadget.

 

 

Неслучайно вече видяхме адаптации на култови заглавия от конзолите за водещите мобилни платформи. Добър пример в това отношение е Call Of Duty Mobile, разработена заедно от Аctivision и Tencent. Сега разбираме, че EA също искат да последват примера им като представят версия на Apex Legends оптимизирана за устройствата с Android и iOS. Компанията работи с китайски партньор и ще се опита да привлече вниманието на геймърите в многолюдната държава.

 

 

Решението им не е изненадващо, тъй като в момента има над 604 млн. потребители в Китай, които използват смартфони, за да играят. Ако добавим и колко популярен е шутъра спокойно можем да кажем, че мобилната версия на Apex Legends ще се превърне в хит. Все още не разполагаме с детайли за интерфейса, както и кога ще бъде официалната премиера. ЕА ще oпитат да превърнат китайския пазар в поредния сериозен източник на приходи.

 

Още от Digital: Най-добрите видео игри за 2019г.