Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за bytedance
TikTok
Шефът на TikTok напусна след 100 дни в компанията
Шефът на TikTok напусна след 100 дни в компанията
Собствениците на ByteDance назначиха бившия специалист на Disney за свой главен изпълнителен директор в опит да отворят приложението към западната аудитория. Кевин Майер бе назначен на най-важния пост в TikTok в средата на май, но изглежда бъдещето му в компанията вече е приключило.  Самият той потвърди информацията, че се оттегля от своя пост, което се случва около 100 дни след като стана шеф на TikTok. Причината за това решение е свързана с комплицираната ситуация, в която се намират разработчиците на приложението. В началото на август Доналд Тръмп издаде заповед, която постави бъдещето на TikTok на карта.  Вече ви съобщихме, че САЩ ще забрани TikTok и WeChat, ако не бъдат купени от американски компании до 15 септември. Този срок след това беше удължен с още 45 дни и сделката може да се реализира до средата на ноември, като преговорите продължават с пълна сила.  Оттеглянето на шефа на TikTok от може да е индикация, че може да се избегне санкцията на американското правителство.     Голямата критика срещу ByteDance е, че информацията споделяна от потребителите се съхранява в китайски сървъри и местните власти имат достъп до нея. Това е основният мотив зад желанието на САЩ да бъде отделен и продаден бизнеса на TikTok в Северна Америка.  По този начин ще се сложи край на спекулацииите и новия собственик може да гарантира, че данните в TikTak се запазват на безопасно място. Изглежда, че фигурата на Кевин Майер също е допринасяла за подобни обвинения и оттеглянето му може да ускори преговорите за финализиране на сделката.  Длъжността главен изпълнителен директор ще се изпълнява временно от генералния мениджър на TikTok, Ванеса Папас, съобщава TechCrunch. Бившият шеф на приложението вече е информирам своите служители, че няма да работи повече за компанията и изтъква, че не е доволен от ролята на TikTok в ескалирането на напрежението между САЩ и Китай.   Още от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
TikTok
ТikTok искат да се дистанцират от своя разработчик, за да избегнат забрана в САЩ
ТikTok искат да се дистанцират от своя разработчик, за да избегнат забрана в САЩ
Ако до преди няколко месеца не бяхте чували името TikTok едва ли някой щеше да изненада. Днес, обаче приложението е световен феномен, което генерира все по-голям трафик предимно сред най-младата аудитория. Според официалните данни повече от 1.5 млрд. души вече са инсталирали TikTok на своите устройства.  Другият голям индикатор за успеха на приложението е факта, че ByteDance, собственика на TikTok вече е най-скъпият стартъп в света. Глобалната експанзия на компанията, обаче се сблъска с неочаквани проблеми през последните седмици. Политическите отношения между Индия и Китай ескалира до такива граници, че двете страни въведоха рестрикции на своите граждани. Вече ви съобщихме, че Индия забрани над 60 китайски приложения и технологии. Сред тях попада и TikTok, което е сериозен удар за приложението, тъй като се използва от десетки милиони потребители в страната. Малко след това разбрахме, че близките връзки между приложението и режима в Китай могат да предизвикат още един сериозен бан, но този път на територията на САЩ.     Ако това се случи със сигурност ще има сериозно негативно влияние върху популярността на TikTok. Припомняме ви, че освен настоящата забрана в Индия самото приложение не е достъпно в Китай, а блокирането му в САЩ ще се отрази на неговата популярност. Именно заради това вече се обмислят варианти как TikTok да се дистанцират от своите разработчици от ByteDance. Това е част от стратегията им да не бъдат спрени в САЩ, съобщава IndiaToday.  Икономическият съветник на Белия дом, Лари Кудлоу също изрази мнение, че скъсването на връзките с компанията ByteDance е важна стъпка към избягването на подобна санкция. Според него, ако TikTok оперира като самостоятелна компания и не поддържа "близки контакти" с правителството на Китай ще продължи да е достъпно за американските потребители. На този етап не са взети никакви официални решения относно бъдещето на мобилното приложение.  Дистанцирането на TikTok от настоящите разработчици е едно от логичните решения, които могат да спестят бъдещи проблеми за набиращата популярност платформа за споделяне на кратки видео клипове.   Oще от Digital: Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
ByteDance
ByteDance, собственика на TikTok вече е най-скъпият стартъп в света
ByteDance, собственика на TikTok вече е най-скъпият стартъп в света
ByteDance е името на компанията, която разработва TikTok - популярно приложение, което продължава да регистрира впечатляваща популярност. Въпреки някои проблеми свързани с качеството на съдържанието тази платформа е сериозен хит сред най-младата аудитория.  Само преди дни ви съобщихме, че Кевин Майер е новият шеф на TikTok. Един от неговите приоритети е да ускори навлизането на TikTok сред повече потребители на европейския пазар. За да реализира амбициозните бизнес планове за развитие на приложението е необходимо да се подобри съдържанието в платформата.  От една страна TikTok се използва от все повече потребители, а от друга много от тях качват обидни или неподходящи видео материали. Необходимо е време алгоритмите на приложението да станат достатъчно прецизни и да се справят бързо с подобни проблеми. Актуалната ситуация с рейтингите в Google Play също изисква твърди действия от страна на новия шеф на TikTok. Само така може да се възстанови доверието на огромната потребителска база, с която разполага приложението за споделяне на кратки видео клипове.     Всички тези процеси, обаче не са оказали съществено влияние върху финансовото състояние на разработчиците на TikTok. Само през последната година ByteDance са генерирали впечатляващи приходи в размер на $17 млрд.  Оперативната печалба за периода е $3 млрд. Тази сума е събраната от активните покупки в мобилното приложение. Цената на 100 от виртуалната валута в TIkTоk е $0.99, докато 500 са налични за $4.99. Всичко това превръща ByteDance в най-скъпия стартъп в света, като компанията е успяла да удвои своите приходи спрямо година по-рано, откакто започна впечaтляващия успех на TikTok. Особенно сред китайските потребители TikTok се превръща във все по-голям конкурент на Facebook и Google.  Oчакванията са през тази година ByteDance да бъдат дори още по-успешни и да подобрят собствения си рекорд за приходи до края на годината. Анализаторите прогнозират, че до края на годината компанията ще наеме повече от 40 хил. нови служители. В момента разработчиците на ByteDance разполагат с наличен капитал от $6 млрд.   Още от Digial: Знаете ли, че: 60 милиона потребители прекарват средно 45 минути в TikTok дневно
ByteDance
ByteDance води преговори с индийската компания Reliance Industries, за да запази бизнеса си с TikTok
ByteDance води преговори с индийската компания Reliance Industries, за да запази бизнеса си с TikTok
Собствениците на популярните приложения продължават да бъдат изправени пред доста сложна ситуация, която доведе до забраната на TikTok в Индия. През последните дни усилено се коментира и за възможността това да се случи и в САЩ, което може да окаже сериозно влияние върху бизнеса на компанията.  Алтернативните решения, които подготвят ByteDance включва и дискусии с представители на индийския иггант Reliance Industries Limited. Основната цел на дискусиите са потенциалните възможности компанията да инвестира в TikTok. Подобна подкрепа би имала стратегическо значени за плановете на ByteDance отново да възстановят операциите на приложението в многолюдната страна.  Припомняме ви, че в началото на юли Индия забрани над 60 китайски приложения и технологии, сред които и TikTok. Решението на локалните власти е провокирано от конфликта между двете страни, включително и от съображения за сигурност. TikTok често е обект на критики, че споделя поверителна информация за своите стотици милиони потребители с китайското правителство, съобщавa TechCrunch.      Желанието на разработчиците да привлекат инвестиции от Reliance Industries Limited не е случайно, тъй като в Индия компанията има повече от 200 млн. потребители. Според официалните данни служителите на ByteDance в стараната надхвърлят 2000 души. Спирането на TikTок в страната заплашва цялостната им бизнес стратегия, като им оставя единствено два варианта.  Oт ByteDance могат или да опитат да убедят индийското правителство да премахне рестрикциите, което е изключително трудна задача или да намерят купувач за своя бизнес в Индия. Вторият изглежда доста по-вероятен и именно тази идея стои зад дискусиите между ByteDance и Reliance. Разговорите продължават вече няколко седмици, като на този етап не е постигната обща позиция. Според анализаторите бизнеса на TikTok в Индия се оценява на $3 млрд. Много ключови служители на ByteDance в страната вече напуснаха и станаха част от други комапнии, което е друг проблем свързан със забраната на TikTok в Индия.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
Huawei
Huawei, Lenovo, Xiaomi, ByteDance и OnePlus са сред най-ценните брандoве в Китай
Huawei, Lenovo, Xiaomi, ByteDance и OnePlus са сред най-ценните брандoве в Китай
Китай има огромно влияние над еволюцията на технологичния сектор и през последните години се превърна в световния център за производство на потребителска електроника. Най-големите компании от западния свят са изнесли своята продукция в многолюдната страна и тази ситуация едва ли ще се промени скоро.  Любопитен факт е, че много от брандове в Китай, които познаваме днес не съществуваха преди повече от десетилетие. Динамичните темпове, с които се развива индустрията, обаче значително изостриха конкуренцията с появатa на нови компании и производители на китайския пазар. Ако ви е любопитно как се развива технологичния сектор в страната ще ви запознаем с резултатите в последната класация на Brandz, в която попадат най-ценните 50 бранда в Китай. Данните разкриват, че някои компании за първи път намират място в престижната селекция.  Лидер в списъка за най-ценни марки на китайския пазар е Huawei, които получават 1938 точки и така изпреварват Lenovo, които са втори с резултат от 1881.   Третата позиция е за търговския гигант Alibaba Group, които притежават редица дъщерни дружества като UCWeb, Lazada и Alibana Pictures. От BrandZ оценяват компанията със 1666 точки. Невероятният успех на приложението TikTok е причината неговите разработчици от ByteDance да заемат четвъртото място, отчитайки 1368 точки.  Xiaomi допълват списъка с челните пет производители, като компанията има резултат от 1098 точки. Нито един друг бранд, който попада в списъка не успява да премине границата от 1000 точки. Друг популярен производител на смартфони, който е оценен високо е OnePlus, които отчитат 771. Това е с 20% по-добър резултат, спрямо предходната класация.  Oppo са на 12-та позиция (518), докато Vivo и Honor могат да се похвалят съответно с 20 и 21 позиция, което дължат на своите 348 и 345 точки. В първите 25 попадат още TCL и Tencent, както и популярния производител на аксесоари за мобилни устройства Anker.   Още от Digital: Huawei се изкачва в класацията на най-ценните марки на BrandZ
DMCA.com Protection Status