Bose са водещо име в сферата на аудио аксесоарите и музикалното оборудване. Компанията разполага с мащабна мрежа от търговски обекти по цял свят. Малко известен факт е, че първият физически магазин на Bose отваря врати през 1993г. Сега 27 години по-късно разбираме за ключова промяна в стратегията на Bose. Оказва се, че компанията ще затвори настоящите си магазини в четири ключови локации по цял свят и това са Северна Америка, Европа, Япония и Австралия, предаде TheVerge.

 

Физическите локации на Bose в тези райони постепенно ще спрат да функционират в следващите месеци. Най-осезаемо новата стратегия на специалистите в аудио оборудването ще се усети от феновете им в САЩ, където имат най-силно присъствие. За в бъдеще Bose ще насочат вниманието си към онлайн присъствието си, тъй като все повече хора използват интернет, за да пазаруват. Решението за намаляването на броя на физическите магазини на Bose не е свързано с финансови проблеми.

 

 

Разнообразното им портфолио се простира извън класическите аудио слушалки с технология за блокиране на околния шум и включва смарт високоговорители и дори умни очила. Според данните на Bose ще бъдат затворени 119 физически магазина в Северна Америка, Европа, Япония и Австралия. Компанията ще продължи да оперира, както досега в много други региони, сред които Китай, където има 130 магазина, ОАЕ, Индия и Южна Корея. Продуктите на Bose са достъпни от водещите онлайн платформи.

 

Още от Digital: Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия