Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3 резултата за bose
Bose
Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
Добавената реалност е атрактивна технология, която има потенциала да подобри възможностите на мобилните джаджи, като ни предостави изцяло различен начин да взаимодействаме с мултимедийното съдържание. Водещите платформи за смартфони вече поддържат приложения с добавена реалност, като техния брой ще продължи да се увеличава. Bose AR е първата аудио платформа в света, която използва тази технология и се фокусира изцяло върху това, което чуват потребителите, за разлика от нещата, които виждат,  предаде AndroidHeadlines     Това означава, че Bose няма да проектират виртуални обекти върху заобикалящата ни реалност, а ще работи като "саундтрак с добавена реалност на света около нас".Така например платформата ще осъзнава къде се намира даден човек и ще може да изпълнява ролята на екскурзовод. Ако се намирате в центъра на Париж може да чуете звуци свързани с Айфеловата кула или песни от викторианската епоха, в случай че се разхождате в Лондон. Bose AR ще предоставя и допълнителна информация за туристите.     Платформата би могла да преведе меню, да препоръча маршрут, обхващащ няколко различни забележителности и ще функционира като виртуален гид за потребителите. Bose искат да използват звук, за да ни потопят изцяло в местата, които посещаваме дори и без да махаме аудио слушалките от главата си. Разработчиците ще получат достъп до специален пакет от софтуерни инструменти, с които да адаптират технологията към бъдещите си продукти и да подобрят работата на Bose AR.   Вижте смартфоните ще са ключов фактор в развитието на технологиите за добавена реалност
сигурност
Обвиниха Bose, че следят потребителите си
Обвиниха Bose, че следят потребителите си
Компанията Bose е обвинена, че следи навиците на потребителите си. Срещу нея е заведено дело в САЩ, което я обвинява в нарушаването на няколко закона, съобщава TechRadar.   Искът е подаден от Кайл Зак, потребител, който твърди, че Bose не го е информирала какви данни събира. Според него информацията е достатъчна, за да може компанията да си създаде доста подробни профили с личните предпочитания на потребителите, любима музика, хараткер, поведение и дори политически възгледи.   Зак твърди още, че Bose събира информация за слушаната музика, подкасотве,...
Bose
Bose искат да сложат край на безсънните ни нощи със слушалките Sleepbuds
Bose искат да сложат край на безсънните ни нощи със слушалките Sleepbuds
Bose е популярно име със солидна репутация в сферата на аудио продуктите и акесоарите. Компанията вече работи над нов интересен продукт, който вече събира финансиране в Indiegogo. Bose предлагат възможността на потребителите да изпробват възможностите на новия им модел на промоционална цена. Цялата кампания е с мотото "Help us put an end to sleepless nights" и е мотивирана от желанието им да получат обратна връзка на тестърите преди да пуснат на пазара финалната версия.      Новите аудио слушалки се казват Sleepbuds и както името подсказва се разработват, за да гарантират максимално качествен сън, изолирайки ни изцяло от околната среда. Bose Sleepbuds са тънки, компактни и безжични. Сегашните прототипи са базирани на технология на стартъпа Hush, с който компанията си партнира от няколко месеца. Елегантният дизайн ги прави максимално комфортни за носене, а вградената батерия осигурява две нощи с едно зареждане, предаде CNet.     Sleepbuds ще се продават и допълнителен калъф, който осигурява още едно допълнително зареждане. Интересен факт е, че слушалките не позволяват да пускаме музика. Вместо това Bose ще възпроизвежат специално подбрани тихи звуци, които осигуряват максимален покой. В момента първите прототипи могат да се купят за $150, като доставките стартират през февруари. След обратна връзка с тестърите Bose планират да продават финалната версия до края на 2018г. за $250.   Вижте защо 3.5 мм. аудио жак за слушалки е толкова важен за потребителите