Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за bose
роботи
Robosen T9 e робот, който може да се трансформира
Robosen T9 e робот, който може да се трансформира
Модерните играчки използват разнообразни технологии, за да привлекат интереса на потребителите. Едва ли е изненадващо, че един от най-продаваните продукти в този сегмент са роботите, които наподобяват героите от "Transformers". Компанията Robosen също се възползва от тяхната популярност с премиерата на уникалния Robosen T9. Това е първият интелигентен робот, който може да възприема различни форми, съобщава TheVerge.     Самата играчка е тегло от 1.45 килограма и разполага с 22 серво задвижвани мотора, които позволяват да ходи, да скочи, да танцува и др. Бъдещите собственици на Robosen T9 ще могат да програмират собствени жестове и действия, които да извършва работа. Управлението става изцяло от тъчскрийн джойстик, оптимизиран за смартфони и таблети. Приложението предлага и поддръжка на гласови команди.     Частите на корпуса са разположени по такъв начин, че лесно да ускорят трансформацията между кола и робот. Robosen T9 e продукт, който се разработва в продължение на девет години и се състои от над 3000 различни компонента. Тялото е едновременно леко и издръжливо. Опцията да настройвате сами движения и звуци на робота е уникална. Цената е $500, като продажбите стартират през лятото.   Още от Digital: Технологиите с изкуствен интелект и виртуална реалност ще направят роботите по-евтини и по-добри
Bose
Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
Добавената реалност е атрактивна технология, която има потенциала да подобри възможностите на мобилните джаджи, като ни предостави изцяло различен начин да взаимодействаме с мултимедийното съдържание. Водещите платформи за смартфони вече поддържат приложения с добавена реалност, като техния брой ще продължи да се увеличава. Bose AR е първата аудио платформа в света, която използва тази технология и се фокусира изцяло върху това, което чуват потребителите, за разлика от нещата, които виждат,  предаде AndroidHeadlines     Това означава, че Bose няма да проектират виртуални обекти върху заобикалящата ни реалност, а ще работи като "саундтрак с добавена реалност на света около нас".Така например платформата ще осъзнава къде се намира даден човек и ще може да изпълнява ролята на екскурзовод. Ако се намирате в центъра на Париж може да чуете звуци свързани с Айфеловата кула или песни от викторианската епоха, в случай че се разхождате в Лондон. Bose AR ще предоставя и допълнителна информация за туристите.     Платформата би могла да преведе меню, да препоръча маршрут, обхващащ няколко различни забележителности и ще функционира като виртуален гид за потребителите. Bose искат да използват звук, за да ни потопят изцяло в местата, които посещаваме дори и без да махаме аудио слушалките от главата си. Разработчиците ще получат достъп до специален пакет от софтуерни инструменти, с които да адаптират технологията към бъдещите си продукти и да подобрят работата на Bose AR.   Вижте смартфоните ще са ключов фактор в развитието на технологиите за добавена реалност
сигурност
Обвиниха Bose, че следят потребителите си
Обвиниха Bose, че следят потребителите си
Компанията Bose е обвинена, че следи навиците на потребителите си. Срещу нея е заведено дело в САЩ, което я обвинява в нарушаването на няколко закона, съобщава TechRadar.   Искът е подаден от Кайл Зак, потребител, който твърди, че Bose не го е информирала какви данни събира. Според него информацията е достатъчна, за да може компанията да си създаде доста подробни профили с личните предпочитания на потребителите, любима музика, хараткер, поведение и дори политически възгледи.   Зак твърди още, че Bose събира информация за слушаната музика, подкасотве,...
бизнес
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose са водещо име в сферата на аидо аксесоарите и музикалното оборудване. Компанията разполага с мащабна мрежа от търговски обекти по цял свят. Малко известен факт е, че първият физически магазин на Bose отваря врати през 1993г. Сега 27 години по-късно разбираме за ключова промяна в стратегията на Bose. Оказва се, че компанията ще затвори настоящите си магазини в четири ключови локации по цял свят и това са Северна Америка, Европа, Япония и Австралия, предаде TheVerge.   Физическите локации на Bose в тези райони постепенно ще спрат да функционират в следващите месеци, Най-осезаемо новата стратегия на специалистите в аудио оборудването ще се усети от феновете им в САЩ, където имат най-силно присъствие. За в бъдеще Bose ще насочат вниманието си към онлайн присъствието си, тъй като все повече хора използват интернет, за да пазаруват. Решението за намаляването на броя на физическите магазини на Bose не е свързано с финансови проблеми.     Разнообразното им портфолио се простира извън класическите аудио слушалки с технология за блокиране на околния шум и включва смарт високоговорители и дори умни очила. Според данните на Bose ще бъдат затворени 119 физически магазина в Северна Америка, Европа, Япония и Австралия. Компанията ще продължи да оперира, както досега в много други региони, сред които Китай, където има 130 магазина, ОАЕ, Индия и Южна Корея. Продуктите на Bose са достъпни от водещите онлайн платформи.   Още от Digital: Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
Bose
Bose искат да сложат край на безсънните ни нощи със слушалките Sleepbuds
Bose искат да сложат край на безсънните ни нощи със слушалките Sleepbuds
Bose е популярно име със солидна репутация в сферата на аудио продуктите и акесоарите. Компанията вече работи над нов интересен продукт, който вече събира финансиране в Indiegogo. Bose предлагат възможността на потребителите да изпробват възможностите на новия им модел на промоционална цена. Цялата кампания е с мотото "Help us put an end to sleepless nights" и е мотивирана от желанието им да получат обратна връзка на тестърите преди да пуснат на пазара финалната версия.      Новите аудио слушалки се казват Sleepbuds и както името подсказва се разработват, за да гарантират максимално качествен сън, изолирайки ни изцяло от околната среда. Bose Sleepbuds са тънки, компактни и безжични. Сегашните прототипи са базирани на технология на стартъпа Hush, с който компанията си партнира от няколко месеца. Елегантният дизайн ги прави максимално комфортни за носене, а вградената батерия осигурява две нощи с едно зареждане, предаде CNet.     Sleepbuds ще се продават и допълнителен калъф, който осигурява още едно допълнително зареждане. Интересен факт е, че слушалките не позволяват да пускаме музика. Вместо това Bose ще възпроизвежат специално подбрани тихи звуци, които осигуряват максимален покой. В момента първите прототипи могат да се купят за $150, като доставките стартират през февруари. След обратна връзка с тестърите Bose планират да продават финалната версия до края на 2018г. за $250.   Вижте защо 3.5 мм. аудио жак за слушалки е толкова важен за потребителите
DMCA.com Protection Status