Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
8 резултата за bosch
Bosch
Bosch представиха първия си електрически велосипед с ABS система и бордови компютър
Bosch представиха първия си електрически велосипед с ABS система и бордови компютър
Велосипедите са един от най-удобните начини да се предвижвате в натоварените градски условия. Другите им неоспорими предимства са свързани с ниските разходи за поддръжка и факта, че не са вредни за атмосферата. Модерните технологии вече доведоха до премиерата на електрически велосипеди, които вече можем да купим на пазара.  Bosch едва ли е първата асоциация, която може да си направите, когато чуете думата велосипед, но е факт, че компанията има интересни идеи за този сегмент. Дизайнерите им вече са разработили концепция на електрически велосипед с името еBike Design Vision.  Основната цел на проекта е да покаже, че този тип превозни средства могат да бъдат достатъчно леки и да се отличават с футуристичен дизайн. Създателите на eBike Design Vision са се постарали да изпипат всеки един детайл на електрическия велосипед, който сами определят като "спортен градски крузер", съобщава TechRadar.  Концептуалният модел е базиран на най-модерните технологични разработки на Bosch, които тепърва ще намират място в бъдещите им продукти.     Една от иновациите, която ни предлага eBike Design Vision е интеграцията на бордовия компютър Nyon от последна генерация. Този интерактивен модул е позициониран в средната част на рамката, между двете дръжки.   Потребителите могат да управляват компютъра със специални сензори, вградени в краищата на дръжките. Кабелите и хидравликата са прибрани във вътрешността, а спирачните лостове са със същия цвят като кормилото и буквално се сливат в него. Инoвативния велосипед на компанията използва и Bosch eBike ABS система, която стабилизира тялото при завои, регулира налягането в предната спирачка и предотвратява повдигане на задната част. Тази функция се активира всеки път при силно натискане на спирачките.  Самият ABS модул е скрит зад предния багажник, който има LED светлина за подобрена видимост. Представянето на концептуалния еBike Design Vision oтбелязва 10 години от първата система на Bosch за задвижване на електрически велосипеди. Този компонент е интегриран в карбоновата рамка/ Батерията на електрическия велосипед е разположена в долната част, като кутията може лесно да се вади за презареждане.        Още от Digital: Ще станат ли електрическите велосипеди хитът на следващото десетилетие
Bosch
Bosch Light Drive са първите прозрачни  смарт очила, които издържат цял ден с едно зареждане
Bosch Light Drive са първите прозрачни смарт очила, които издържат цял ден с едно зареждане
Смарт очилата са интересни аксесоари, които доста потребители не използват, тъй като не са удобни за използване през целия ден. Другият проблем пред продуктите от този тип са батериите, тъй като не гарантират достатъчно време за работа с едно зареждане. Инженерите на Bosch смятат, че могат да предложат решение на тези два проблема с премиерата на Light Drive системата, съобщава SlashGear.     От компанията твърдят, че очилата им са първите в света, които имат прозрачни стъкла и могат да издържат цял ден с едно зареждане. Компактните размери също са предимство на  Light Drive, тъй като теглото им е едва 10 грама. Устройството разполага с MEMS стъкла, оптични елементи, сензори и "Onboard Processing Unit" изчислително звено. Системата не използва вградена камера, както и външен дисплей.     От Bosch твърдят, че Light Drive са съвместими с извити и коригиращи лещи. Иновативните очила са подходящи за навигация, обаждания, нотификации от приложения и др. Компанията смята, че очилата им представляват и подходящо решение за водачите на автомобили. Официалната премиера се очаква на CES 2020, което започва след броени дни. Плановете са продажбите да стартират през 2021г.     Oще от Digital: Създадоха смарт очила, които автоматично фокусират обектите  
самоуправляващи автомобили
Как TomTom и Bosch ще направят радарите на автономните автомобили по-добри
Как TomTom и Bosch ще направят радарите на автономните автомобили по-добри
TomTom и Bosch стартираха съвместен проект, чиято цел е да подобри системите за навигация на автомобилите. Двете компании търсят начини как по-ефективно да се използват сигналите от радарите им за създаването на пътни карти с по-висока резолюция. Системата им носи кодовото име "Radar Road Signature". Базата данни се обработва в реално време от сървърите на компаниите и се предоставя на водача, предаде Engadget.   Новата система дава приоритет на сигналите от радара, които в повечето случаи са най-прецизни. След това информацията се ъпдейтва в софтуера за навигация на TomTom и се появява на централната конзола. Teстовете показват, че "Radar Road Signature" е в състояние да разбере точно къде се намира даден автомобил на платното с точност до няколко милиметра. Общата им платформа е оптимизирана за навигация на самоуправляващи автомобили.     Съвместният им софтуер използва популярната LIDAR система за навигация и има няколко важни предимства. Системата може да работи оптимално дори при липса на достатъчно светлина и независимо от атмосферните условия. Очаква се публични тестове на "Radar Road Signature" да стартират още до края на годината. Ако всичко върви по план първите автомобили, които се възползват от тази концепция на TomTom и Bosch ще са достъпни през 2020г.   Вижте кои градове най-много допринасят за навлизането на самоуправляващи автомобили
автомобили
NVIDIA и Bosch ще създават изкуствен интелект за автомобили
NVIDIA и Bosch ще създават изкуствен интелект за автомобили
Бързо след като Intel похарчи $15 млрд., за да придобие компанията MobilEye и обяви, че ще разработва софтуер автономни автомобили, Nvidia също обяви подобни намерния в сегмента. Компанията е сключила договор за партньорство с Bosch, съобщава Engadget.   Nvidia и Bosch ще разработват заедно компютър с изкуствен интелект, който да може да управлява автономни автомобили. Компаниите планират да са готови със своята компютърна система до 2020 г. Целта на компютъра е да може да се прилага лесно в автомобили за масово производство и да бъде достъпен като...
автомобили
Bosch показаха революционен сенник за автомобили с прозрачен LCD дисплей
Bosch показаха революционен сенник за автомобили с прозрачен LCD дисплей
Bosch предизвикаха голям интерес на CES 2020, демонстрирайки модерна версия на една от най-старите концепции в автомобилите. Атрактивният им продукт се казва Virtual Visor и както името подсказва представлява по-добър сенник, който използва прозрачен LCD дисплей. Kомпанията твърди, че прототипа може едновременно да замъглява слънчевите лъчи, за да не пречи на водача, но и да им позволява да виждат пътя пред себе си. Това е възможно, тъй като само малка част от сенника предоставя видимост.    Ако потребителите преместят главата си по този начин се променя пространството, което позволява да виждат пътното платно пред себе си. Bosch Virtual Visor използва вградена камера, която гледа към купето, както и специализиран софтуер за следене на движението на очите. По този начин умната система успява да разбере в коя посока гледа водача на автомобила и респективно каква част от слънчевите очи да бъдат блокирани. Това се случва в реално време и отнeма частици от секундата.     Bosch Virtual Visor заема същото пространство, както традиционните сенници и използва еднакъв механизъм за прикрепване. По този начин умния сенник може лесно и бързо да се вгради към настоящите автомобили с минимални усилия и модификации. Концепцията донесе престижната CES 2020 Innovation Awards "Best of Innovation" награда за Bosch в категорията "In-Vehicle Entertainment". В заключение ще отбележим, че Virtual Visor е система разработена от трима инженери на компанията в свободното им време.   Oще от Digital: Нови дискови спирачки на Bosch ще намаляват вредните емисии на автомобилите
Bosch
Нови дискови спирачки на Bosch ще намаляват вредните емисии на автомобилите
Нови дискови спирачки на Bosch ще намаляват вредните емисии на автомобилите
Въглеродният диоксид е най-сериозният замърсител на атмосферата, но за съжаление автомобилите отделят и много други вредни газове. Специалисти от Bosch например твърдят, че спирачките и гумите са отговорни за 32% от всички вредни емисии, които замърсяват околната среда. Компанията не само обръща внимание на тази тревожна цифра, но и е подготвила собствено решение на този проблем. Bosch са създали следващото поколение дискова спирачка, която е кръстена с името iDisk.   Oфициалните данни на дъщерното дружество Bosch Buderus Guss, които са натоварени с производството на този продукт разкриват, че iDisk генерира с 90% по-малко прах от конвенционален спирачен диск. Стойност, която ще позволи на автомобилите да намалят значително вредните емисии в атмосферата, предаде Engadget. От Bosch смятат, че подобренията в iDisk биха се усетили най-много в натоварените градски условия, където трафика и задръстванията са най-големи.     Всяко едно решение, което би намалило замърсяването и смога в урбанизираните зони е добре дошло за всички. iDisk притежава всички  качества да се превърне в заместител на сегашните спирачни дискове, които се използват в индустрията. Другите предимства на този продукт са свързани с това, че е много по-издръжлив, а покритието от волфрамиев карбид гарантира, че джантите и купето остават чисти за по-дълъг период от време. Масовото производство стартира до края на месеца.   Вижте десет технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz и Bosch ще разработват самоуправляващи таксита
Mercedes-Benz и Bosch ще разработват самоуправляващи таксита
Daimler, които притежават Mercedes-Benz официално потвърдиха, че ще си партнират с Bosch в разработването на самоуправляващи автомобили. Двете компании планират да създадат ново поколение таксита, които се движат автономно. Финансовите параметри на сделката между двата германски банда не са обявени публично. Bosch ще имат задачата да създадат софтуерните алгоритми, с които ще работят съвместните им автомобили.    Партньорството им е интересно, защото слага край на опитите на Mercedes-Benz сами да разработват автономни автомобили. В момента компанията разполага с два отделни екипа, в които участват над 500 инженера и тестват различни прототипи, съобщава Reuters. Колите, които не изискват намеса на водача по време на пътуване имат съвсем различна структура и са оборудвани с множество сензори, радари и камери, с които се ориентират в пътната обстановка.    Анализаторите предвиждат до 2025г. самоуправляващите автомобили да се превърнат в бизнес за $96 млрд. Десет години по-късно този сегмент ще генерира внушителните $290 млрд., според данните на Goldman Sachs. Желанието на Mercedes-Benz да се възползват максимално от тази тенденция не е случайно, но ще ги изправи в много сериозна конкуренция. Освен големите производители на автомобили много технологични компании като Google, Intel, NVIDIA и Qualcomm също проявяват огромен интерес към тази пазарна ниша.   Вижте защо самоуправляващите автомобили ще станат популярни както смартфоните 
Aвтомобили
Нова система на ще ни позволи да намираме паркинг места от смартфона или таблета
Нова система на ще ни позволи да намираме паркинг места от смартфона или таблета
Автомобилите на водещите производители стават все по-умни с всяка изминала година заради опитите на компаниите да използват в тях най-модерните технологични решения и системи за безопасност. Инженерите на Bosch сега работят над интересна идея, която може да им позволи да отстранят един от големите проблеми на големите градове, а именно откриването на място за паркиране. Иновативната система на компанията също така е проектирана така, че самите свободни места да информират водачите и да ги насочват как да стигнат до тях, съобщава Gizmag.   Oт своя страна този ефект се постига със серия от миниатюрни сензори, които са вградени в земята и анализират кое от тях е свободно и на кое има друг автомобил, а след това изпращат данните до самите потребители. От своя страна те са с диаметър от около три сантиметра и са програмирани да извършват трансферите с информацията безжично директно до сървърите на Bosch, които я препращат до мобилните устройства на водачите. Сензорите разполагат с вградени батерии, което означава, че не е необходимо системата да използва кабели, като според компанията всеки един паркинг може да бъде оборудван с нея за по-малко от 24 часа.    Ниската консумация на енергия също така ще гарантира, че те могат да работят без проблеми в продължение на цели седем години, което е другото основно предимство на тази технология на Bosch. Системата ще им предложи и собствен уеб портал и мобилно приложение, с което потребителите могат от своите смартфони и таблети лесно да откриват наличните паркинг места, в района, който се намират. Все още не разполагаме с данни кога можем да очакваме тя да намери реално приложение, но от компанията са сигурни, че тя ще привлече голям интерес в глобален мащаб.   Вижте нова технология на Volvo ще гарантира сигурността ни на пътя 
DMCA.com Protection Status