Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
56 резултата за bmw
Porsche
Porsche и BMW създадоха станция, което може да зареди електрически автомобил за 15 минути
Porsche и BMW създадоха станция, което може да зареди електрически автомобил за 15 минути
Само след няколко години производителите ще спрат да създават модели, които използват като гориво бензин или дизел. Навлизането на компактни хибриди, които са подходящи за градски условия е само част от дългия процес на трансформация към електромобилите. Предимствата им са разнообразни, като основният е, че са безвредни за околната среда. Големият проблем пред електрическите автомобили е времето нужно за зареждане, както и максималния пробег преди да се наложи ново захранване, предаде SlashGear.   Две от най-големите имена в индустрията Porsche и BMW са разработили ефективно решение на този проблем. Съвместен екип от инженери на компаниите са разработили нова станция, която може да зареди електромобил на пълен капацитет за 15 минути. Мощността на DC станцията е 450kW, като тя е в състояние да осигури пробег от 100 километра за по-малко от три минути. За да добиете представа ще споменем, че сегашните станции за зареждане на ЕV автомобили изискват между три и четири пъти повече време.     Другото предимство на станцията е, че може да се адаптира към различните видове електрически автомобили и може да зарежда батерии с капацитет от 400V и 800V. На този етап има само една FastCharge станция, която е достъпна безплатно за потребителите. По този начин Porsche и BMW искат да демонстрират на всички възможностите на технологията и да са сигурни, че е достатъчно безопасна, за да се използва масово от милиони хора. Тепърва ще разбираме повече за популяризирането на станцията на пазара.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
BMW iNEXT
Eто как ще изглежда футурустичния автомобил BMW iNEXT
Eто как ще изглежда футурустичния автомобил BMW iNEXT
BMW представиха новата си концепция iNEXT, която разкрива вижданията на компанията за развитието на съвременните автомобили. Германският производител предвижда бъдеще, в което се движим свободно с автономни автомобили, които се управляват сами и са безвредни за околната среда. Това е последният амбициозен проект от "i" проекта на BMW, който стартира преди шест години с  премиерата на напредничави за времето си автомобили като BMW i3 и i5.     Сегашният iNEXT модел ще е част от нова продуктова категория в продуктово портфолио на BMW, която се казва Sports Activity Vehicle (SAV), информира Engadget. Тук е момента да уточним, че масовото производство на iNEXT няма да стартира преди 2021г., а реалната премиера вероятно ще стане факт година по-късно. Дизайнът на предната решетка е променен, а самият под е напълно плосък, което позволява разнообразни оформления на седалките.      Предвидена е опция да ги завъртате на 90%, което улеснява комуникацията с другите пътници. BMW iNEXT няма централна конзола, тъй като е заместена от два големи тъчскрийна. Левият панел се казва Boost и показва данни за телеметрията и ключовите показатели на машината, а другия е кръстен Ease и е предназначен за забавление. BMW iNEXT покрива Level 3 стандарта за самоуправляващи автомобили и може да поеме контрола над управлението с натискане на логото на компанията в средата на волана.     Oще от Digita: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW
Първият смарт часовник на BMW ще се продава на пазара от 2019г.
Първият смарт часовник на BMW ще се продава на пазара от 2019г.
BMW планират да изненадат феновете и милиoните си клиенти по цял свят, като стартират продажбите на свой смарт часовник. Ако всичко върви по план умната джаджа ще е налична на глобалния пазар през 2019г. Според официалните данни BMW са избрали Fossil Group за официален партньор в този проект и респективно ще са натоварени с производството на часовника. Tова ще е първият продукт от нов бранд, който съчетава модерните технологии и eлегантния дизайн на BMW.   Все още не знаем какви ще са техническите спецификации на първия смарт часовник с логотo на BMW. Все пак може да предположим, че устройството ще предложи класически кръгъл форм фактор и поддръжка за Wear OS. Собствениците на автомобили на германския производител ще имат достъп до разнообразни функции, с които да си взаимодействат с тях от разстояние, съобщава TechRadar. Tака например ще могат да ги отключват, управляват климатика, пускат стерео уредбата и др.     Fossil Group е производител, който създава смарт часовници за компании като Diesel, Emporio Armani, Kate Spade и Michael Kors. Присъединяването на име от ранга на BMW е поредната стъпка за популяризирането на това име в индустрията. Oт Fossil Group са впечатлени от възможността да работят заедно с един от най-емблематичните производители на автомобили за всички времена. В заключение ще уточним, че съвместното им партньорство ще продължи до 2023г.   Още от Digital: За какво използват потребителите своите смарт часовници
2019 BMW 8 Series
Ето как изглежда 2019 BMW 8 Series
Ето как изглежда 2019 BMW 8 Series
Германският производител представи официално новото си впечатляващо купе, което се казва 2019 BMW 8 Series и до няколко месеца ще е налично на пазара. Автомобилът бе показан за първи път преди година, но сега разбираме повече детайли за този модел, който включва уникално съчетание луксозен интериор и спортни характеристики. Първият представител на серията 20109 BMW 8 Series ще се казва M850i xDrive и ще може да се купи на европейския континент през есента. Това е първият модел, който ще следва новия дизайнерски език на BMW.      Всеки член на гамата ще предложи като стандартно оборудване с full-LED фарове и осветление в задната част с технологията LaserLight. Бързата скорост се гарантира от 4.4-литров V8 двигател с два турбокомпресора, гарантиращи максимална мощност от 523 конски сили. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 3.6 секунди, предаде CNet. Новият автомобил ще използва последната версия на BMW xDrive системата за задвижване на четирите колела. Интересен факт е, че M850i xDrive ще се продава само във версии с осемстепенна автоматична трансмисия.      Максималната скорост достига до 250 км/ч. като е предвидена и версия с покрив от карбон. Моделът поддържа Adaptive M Suspension система за адаптивно окачване и може да се стартира директно със смартфон, благодарение на технологията Digital Key. Бъдещите собственици на BMW M850i xDrive ще могат да се възползват от предимствата на нова система за круиз контрол, която може да функционира при скорост до 210 км/ч. Официалните продажби стартират през есента като BMW допълнително ще разкрият детайли за цената.      Още oт Digital: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW
Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили
Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили
BMW вече инвестират активно в разработването на електрически автомобили и планират да предлагат 25 подобни модела в следващите седем години. Германският производител разкри допълнителни детайли за предстояща модулна платформа, която ще има ключово значение за стратегията им в EV сегмента. Концепцията на BMW предвижда добавянето на определени компоненти към моделите, които да им позволят да се зареждат с електричество, но да заместят поставянето на отделна голяма батерия, предаде CNet.   Това означава, че потребителите ще могат да избират с какъв капацитет да бъде батерията и респективно да добaвят по-големи или по-малки компоненти към своите автомобили. Новата платформа може да се приложи не само към електрическите автомобили, но също към хибридите и моделите, които имат бензинови двигатели. Официалната премиера на платформата ще е през 2021г. Ако всичко върви по план до края на 2025г. портфолиото на BMW ще включва 12 изцяло задвижвани от електричество автомобили.     BMW също така планират да добавят 48-волтова електрическа система към моделите, които използват двигатели с вътрешно горене. Модулната архитектура ще може да се приложи към автомобилите от всички класове и ще допринесе за унифициране на портфолиото на германския производител. Бъдещите собственици на моделите ще разполагат с възможността сами да изберат какъв капацитет батерия да използват и да създават конфигурацията, която отговаря най-добре на индивидуалния им стил на шофиране.   Oще от Digital: BMW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW
BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW разкриха своята визия за развитието на технологиите по време на изложението MWC 2018, което започна преди броени часове. Германския производител смята, че съвременните иновации ще улеснят значително начина, по който пътуваме и прекарваме ежедневието си. BMW показа нов прототип на електрическия автомобил i3 на мобилния конгрес, но също така демонстрираха и как може да се отключва директно от смартфона, информира TechCrunch.     Концепцията предвижда от специално мобилно приложение да въведете локацията си и от разстояние да повикате своя автомобил. След като BMW i3 пристигне не само го отключвате със смартфона, но можете да седнете на задната седалка и да контролирате от устройството си инфотейнмънт системата в предната част. По този начин само с няколко кликвания може да промените настройките на климатика, да въведете GPS локация, да стартирате музика и др.      Идеята на BMW определено ще се хареса на много потребители, но засега е само футуристична концепция. Нужни са години преди технологиите да оставят ключовете за автомобили в миналото, за сметка на модерните смартфони. Все пак компанията вярва, че бъдещето крие много изненади и това е само една от тях. Eдна от най-големите иновации, които ни очаква в следващите няколко години е навлизането на софтуер с изкуствен интелект и повече автономни функции в автомобилите.   Вижте бъдещите автомобили на BMW М ще имат системи за задвижване на задните колела
BMW
BMW ще построят тестова писта за самоуправляващи автомобили в Чехия за €100 млн.
BMW ще построят тестова писта за самоуправляващи автомобили в Чехия за €100 млн.
Вече ви информирахме как ще изглежда първият самоуправляващ автомобил на BMW. Германският производител вече работи усилено върху първите си прототипи, които се движат автономно и не крият амбицията си да се превърнат в лидер в този сегмент. Последните данни на Reuters разкриват, че BMW планират да инвестират приблизително €100 млн. в изграждането на тестово трасе за самоуправляващи и електрически автомобили. Любопитен факт е, че пистата ще бъде построена в Чехия.   Информацията бе потвърдена официално от компанията, която е получила и одобрението на местните власти, за да реализират проекта. Ползите от изграждането на тестовото трасе ще имат и двете страни. Конструкцията ще създаде стотици нови работни места в Чехия и представлява първата подобна инвестиция в Източна Европа. От друга страна BMW ще се облагодетелстват от факта, че разходите са строежа и поддръжката на пистата ще са по-евтини, отколкото в Германия.   Самото трасе ще е разположено около град Соколов в Карловарския край на Чехия, който се намира близо до границата с Германия. BMW са имали възможността да избират между 82 различни локации. В следващите няколко години компанията ще проведе серия от тестове с прототипи на автономни и електрически автомобили, както и с различни технологии и системи за безопасност на пътя. Aко всичко върву по план строежа на трасето ще започне до няколко месеца.   Вижте осем компании, кoито ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.
BMW
BMW и Daimler ще конкурират заедно Uber в пазара на автомобили под наем
BMW и Daimler ще конкурират заедно Uber в пазара на автомобили под наем
Представете си ситуацията, в която пътувате в непознат град и трябва да се придвижите до няколко различни ситуации. Градският транспорт и метрото са удобни възможности да го направите, но не и най-добрите. Оптималният вариант би бил да имате на разположение собствен автомобил. Именно заради това все повече компании предлагат различни възможности да наемете техни коли за определен период от време. Uber и Lyft вече предлагат подобни услуги на клиентите си.   Тази идея вече привлича вниманието на традиционни производители на автомобили като BMW и Daimler, предаде CNet. Двата бранда дори планират да комбинират усилията си, за да предоставят най-доброто в сферата на наемането на коли. Оказва се, че BMW и Daimler са взели решение да слеят в едно своите бизнеси в тази сфера, които се казват съответно DriveNоw и Car2Go. Информацията е от главния изпълнителен директор на Sixt, които имат 50% дял в DriveNow.   Желанието на двете компании да си партнират е провокирано от все по-голямата популярност на услуги като Uber и Lyft. В последните месеци се забелязва голям интерес към наема на автомобили в големите градове, тъй като услугите DriveNow и Car2Go предлагат редица специални предложения. Клиентите могат да се възползват от оферти като безплатен паркинг и намаления в бензиностанции. Предстои да видим как BMW и Daimler ще променят този сегмент.   Вижте десет неща, които е добре да имат бъдещите автомобили
BMW
BMW, Vodafone и Ericsson поискаха EС да въведе 5G стандарт за автомобили
BMW, Vodafone и Ericsson поискаха EС да въведе 5G стандарт за автомобили
Aвтомобилите, които се управляват сами и са свързани към интернет ще станат реалност до няколко години. Водещите производители продължават да инвестират внушителни средства в този сегмент, за да ускорят навлизането им на пазара. Превозните средства, които си комуникират помежду си, обаче ще изискват въвеждането на специални регулации. BMW, Vodafone и Ericsson поискаха от Европейската комисия (ЕК) да предприемат мерки за стандартизирането на тази пазарна ниша.      Представителите на трите компании са изпратили официално писмо до ЕК, както и до държавите-членки на ЕС. В него се повдигат изискания за лицензиране на технологии, които ще гарантират Wi-Fi и 5G свързаност на автомобилите. Трите комaпнии също така изразяват надежда, че ЕС ще избере да въведе няколко различни стандарта за комуникация на превозните средства. По този начин ще се гарантира максимална свобода за производителите, съобщава CNet.     Стандартизирането нa автомобилите, които оперират в 5G мрежи ще улесни исъздаването на хардуер, който да гарантира максимална сигурност. Тук е момента да отбележим, че има два стандарта, като първия от тях се казва C-V2X и се разработва от BMW, Daimler, Huawei, Intel, Qualcomm и Samsung. Същестwува алтернативен стандарт с името ITS-G5, който е дело на VW, Renault, NXP, Autotalks и Kapsch TrafficCom. Идеята е ЕС да въведе и двете технологии на континента.    Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили
BMW
BMW ще представи виртуален асистент за автомобилите си през 2019г.
BMW ще представи виртуален асистент за автомобилите си през 2019г.
BMW разкриха повече детайли за един от най-интересните си проекти, над които работят инженерите им. В случая става въпрос за умен персонален асистент, който може да се управлява изцяло с гласови команди. Компанията потвърди, че официалната премиера на услугата ще стане факт през 2019г. Кодовото име на платформата засега е Intelligent Personal Assistant, като BMW сега направиха първата публична демонстрация на този иновативен софтуер, информира Engadget.   Собствениците на автомобили на компанията ще разполагат с доста възможности да си взаимодействат с инфотейнмънт системите без да отличат вниманието си на пътя. Системата е разработена да бъде "винаги в готовност" и да слуша потребителите. Активирането на персоналния асистент ще става с командата "Hey BMW". По този начин клиентите на компанията ще имат достъп до ключови параметри на колата, но също да стартират музика и да използват много други команди само с гласа си.   ;   С течение на времето Intelligent Personal Assistant ще се учи от навиците на всеки потребител, за да е максимално полезна във всяка една ситуация. BMW ще работят със своите партньори, за да разширят допълнително възможностите на услугата. Компанията потвърди, че системата ще предложи интеграция на Google Assistant, Siri и Amazon Alexa, но също така ще е налична за смарт високоговорители, смартфони и други умни джаджи. Премиерата ще е през март 2019г.   Oще от Digital: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW
BMW инвестира $4.7 млрд. в производството на китайски батерии за електромобили
BMW инвестира $4.7 млрд. в производството на китайски батерии за електромобили
Водещите производители на батерии за електромобили и фабриките им са разположени в Азия. Този факт създава известни затруднения на европейските компании, особено ако се нуждаят от повече доставки за новите си хибриди. BMW решиха да променят стратегията си, като отстранят проблема, сключвайки сделка с китайският бранд CATL. Името е съкращение от Contemporary Amperex Technology Ltd., а финансовите параметри на споразумението достигат до внушителните $4.7 млрд.    Плановете им предвиждат BMW да изкупуват голяма част от батериите, които произвежда CATL в Ерфурт, Източна Германия. Предвидени са и допълнителни доставки за новите електрически автомобили на компанията, които ще дойдат от съоръженията им в Азия, предаде CNet. Добиването на необходимите материали за производството ще бъде ангажимент на CATL. Крайната цена ще бъде намалена с договаряне на по-евтини такси за покупка на материали като кобалт и литий.     Анализаторите смятат, че с тази сделка BMW ще се опита да си спечели важно преимущество пред останалите производители на автомобили от Германия. Все още не знаем кой ще бъде първият модел на компанията, който използва батериите на CATL и кога ще стартира продажбите му на пазара. Набавянето на достатъчен брой компоненти за бъдещите хибриди на BMW е много важен фактор, от който зависи стратегията им в индустрията.   Oще от Digital: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW M5 2019
Eто как ще изглежда 2019 BMW M5
Eто как ще изглежда 2019 BMW M5
BMW възнамеряват да зарадват своите най-големи фенове с премиерата на един от най-добрите си седани досега с премиерата на 2019 BMW M5. Според официалните данни новият модел взаимства всички най-добри характеристики на своя предшественик, но добавя много подобрения. Това вероятно ще го превърне в най-добрия представител на популярната BMW 5 Series гама досега. В това число можем да отбележим по-мощния двигател, променената система на очакване и динамичния спортен дизайн.     Според официалната информация Competition версията на автомобила ще използва 4.4-литрова V8 двигател с два турбокомпресора, които осигуряват 617 конски сили, предаде CNet. Новият модел може да ускори от 0 до 100 км/ч. за едва 3.1 секунди и е в състояние да развива максимална скорост от 305 км/ч., което е минимална преднина пред най-големия му конкурент Mercedes-AMG 363 Sedan. От компанията твърдят, че автомобила се нуждае от 10.8 секунди, за да развие от 0 до 200 км/ч.     Другите техночески параметри, които знаем за модела са осемстепенната скоростна кутия, както и поддръжката за XDrive системата за задвижване на четирите колела. Масовото производство на 2019 BMW M5 започва през юли, като цената на Competition версията ще е $110 995. С наближаването на европейската премиера ще научим повече детайли за останалите спецификации и цените на другите версии на новия автомобил.     Oще от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили 
BMW iX3
BMW iX3 е първият електрически SUV автомобил на компанията
BMW iX3 е първият електрически SUV автомобил на компанията
BMW потвърдиха официално, че ще покажат работеща версия на дългоочаквания iX3 по време на автомобилното изложение Auto China 2018. Събитието ще се проведе между 24 и 28 април в Пекин, Китай. Докато очакваме с нетърпение да видим впечатляващия модел разбираме повече детайли за първия електрически SUV автомобил на германския производител. Aко всичко върви по план серийната версия на BMW iX3 ще е достъпна за потребителите през 2020г.   Компанията също така загатна, че предстоящия автомобил ще разполага с характерната за BMW агресивна решетка в предната част, информира Engadget. По време на Auto China 2018 ще научим повече детайли за мощността на двигателите и какъв пробег с едно зареждане на батерията ще ни предложи BMW iX3. Стратегията на BMW предвижда до 2025г. да предлагат на потребителите разнообразно портфолио, което включва поне 12 модела с електрически двигатели.     Инженерите на компанията вече работят усилено над няколко интересни проекта, сред които електрическо купе и луксозен автомобил, който се управлява автономно. BMW също така инвестираха в голяма фабрика за производство на батерии за електрически автомобили. Германския бранд заедно с други големи имена от автомобилната индустрия стартираха общ проект за изграждане на мащабна мрежа от станции за зареждане на територията на Европа в опит да популяризират EV aвтомобилите.   Още от Digital: Пет електрически SUV, които ще можем да управляваме до 2020г.
BMW
BMW искат да продадат 500 хил. електрически автомобила до края на 2019г.
BMW искат да продадат 500 хил. електрически автомобила до края на 2019г.
Вече ви информирахме, че BMW ще ускорят премиерата на първите си електрически автомобили. Германският производител планира да увеличи инвестициите си в този сегмент и да се превърне в глобален лидер в пазара на EV автомобили. Следващата цел на BMW е да удвоят продажбите на хибриди и електромобили, които трябва да достигнат 500 хил. броя до края на 2019г. Данните са от изявление на шефа на BMW, Харалд Крюгер за немското издание WirtschafttsWoche.   Първоначалните прогнози на компанията са постигане на двуцифрен растеж в продажбите на електрически автомобили през календарната 2018г. BMW възнамеряват да произвеждат масово 12 EV модела до 2025г., като те ще могат да изминат до 700 километра с едно зареждане, предаде Reuters. Най-голям интерес към автомобилите от този сегмент демонстрират потребителите в Западна Европа и САЩ.     BMW ще продължи да произвежда автомобили, които имат двигатели с вътрешно горене. Това е необходимо, за да се осигури нужното финансиране на новото поколение електромобили и хибриди. Трябва да минат още няколко години преди бензиновите и дизеловите коли да остават в миналото. BMW смятат постепенно да извършат тoзи преход и да оглавят пазара на EV автомобили в дългосрочен план.   Вижте електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години  
BMW M
Бъдещите автомобили BMW M ще имат системи за задвижване на задните колела
Бъдещите автомобили BMW M ще имат системи за задвижване на задните колела
Eдва ли някой би оспорил факта, че BMW M е една от най-атрактивните и обичани серии автомобили в цялата индустрия. През последното десетилетие основният акцент в стратегията на компанията са предимно моделите от i-гамата като BMW i3 и i8. Именно това е водещият фокус на германския бранд, който обачe се отразява негативно върху разработката на превозни средства от култовата BMW M серия. По всичко личи, че компанията е обърнала внимание на този проблем и възнамерява скоро да го отстрани.   Германският производител смята да вдъхне нов живот на популярната гама. BMW се радват на много по-голямо търсене на моделите от нея, отколкото предварително са очаквали. Tака например М2 версиите генерират с 40-50% повече доставки от предварителните прогнози, като половината от тях имат ръчна скоростна кутия. BMW M2 е най-чистия автомобил от серията и проправя път за разработването на нова генерация GTS и CSL базирани модели, информира DigitalTrends.   Инженерите на компанията нямат никакво намерение да представят автомобил от серията с предно предаване. BMW ще продължат да се придържат към системите за задвижване на задните колела, както и върху All-Wheel Drive при някои от моделите. Германският производител ще продължи да се вслушва в мнението на своите милиони фенове, за да представя автомобили, които да отговорят на високото търсене към тях. Все още не знаем кога ще видим следващата версия на BMW M2.   Вижте десет технологии, които е добре  да имат бъдещите автомобили
автомобили
Новите BMW ///M Серия с 6768 конски сили и 7205 Nm въртящ момент
Новите BMW ///M Серия с 6768 конски сили и 7205 Nm въртящ момент
Специално за феновете на баварската марка и по-конкретно на Motorsport подразделението ///M, в тази своя статия, екипът на Digital.bg ще ви запознае с всеки един от тези зверски автомобили.