Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
66 резултата за bmw
BMW
 BMW представиха новото лого на компанията
BMW представиха новото лого на компанията
Германският производител направи най-голямата промяна в своя бранд от премиерата на легендарната емблема, която бе представена през 1917г. Актуализираното лого на BMW е създадено да запази визията на класическия символ, като успоредно с това въвежда две съществени промени. Първата от тях е интеграцията на по-плосък дизайн, който премахва голяма част от 3D ефектите и сенките, които дебютираха през 1997г. в подобрена версия на логото си от 1963г., съобщава TheVerge.   Втората промяна е свързана с премахването на черния външен пръстен на логото, който вече е заместен от прозрачен фон. Концепцията на дизайнерите е така символа да придобие по-модерен и минималистичен вид. Новото лого също така символизира отвореният подход и иновациите на BMW в сегмента на автомобилите през дългогодишната им история. Факт е, че компанията е една от малкото в съвременната индустрия, която използва подобен подход в комерсиализацията на своя бранд.     Използването на прозрачен фон не е много разпространена маркетингова техника в днешния корпоративен свят. Според някои този дизайн изглежда недовършен, като другата критика е факта, че много приложения и реални надписи залагат на бял фон, за да е по-четлив текста. В този ред на мисли прозрачните елементи в новото лого на BMW е възможно да доведат до "визуален конфликт" при някои потребители. Засега няма официална информация кой ще бъде първия автомобил с актуализирания символ на пазара.    Още от Digital: Aвтомобилите на BMW ще поддържат Android Auto през 2020г.
BMW
BMW и Samsung ще представят първия електрически SUV с поддръжка на 5G през 2021г.
BMW и Samsung ще представят първия електрически SUV с поддръжка на 5G през 2021г.
BMW си поставиха амбициозната цел да се превърнат в първия водещ производител, който стартира продажбите на сериен автомобил с 5G функционалност. Германският бранд вече е стартирал съвместен проект със Samsung, който да превърне идеята в реалност. Oказва се, че BMW подготвят премиерата на SUV автомобил с електрически двигател и 5G технологията. Това ще бъде първия по рода си модел в световен мащаб, предаде DigitalTrends.     Плановете на BMW предвиждат потребителите да се възползват от предимствата на 5G технологията с вградена SIM карта. По този начин няма да се налага да свързват смартфон, който поддържа тази функционалност. Samsung потвърдиха данните и изразиха задоволство, че ще работят заедно с BMW в разработката на 5G компоненти за автомобили. Електрическият SUV ще предлага и достъп до премиум дигитални услуги на Samsung и BMW.     Това означава, че ще могат да се забавляват със стрийминг услуги, джаджи с виртуална реалност и да гледат филми с 4K резолюция, докато пътуват. Интеграцията на 5G технологията ще позволи на BMW да добавят редица функции за автономно управление в предстоящия SUV. Aко всичко върви по план масовото производство на първия 5G автомобил на германския гигант ще стартира през 2021г. Допълнително ще разберем каква ще е цената за Европа.     Още от Digital: Автомобилите на BMW ще поддържат Android Auto през 2020г.
aвтомобили
Автомобилите на BMW ще поддържат Android Auto през 2020г.
Автомобилите на BMW ще поддържат Android Auto през 2020г.
Германският производител потвърди, че ще позволи на своите клиенти да работят с Android Auto. Toва ще се случи в средата на следващата година, когато софтуерен ъпдейт ще позволи на някои от автомобилите им да използват платформата. Koнкретните данни на BMW разкриват, че Android Auto ще е съвместима единствено с моделите, които имат iDrive 7.0 и са базирани на "Live Cockpit Professional" хардуер.   Въвеждането на гореспоменатото изискване ще ограничи поддръжката на операционната система единствено до автомобилите от BMW 3, 5, 7 и 8 Series, съобщава AndroidAuthority. Компанията също така потвърди, че Android Auto ще е достъпна още за предложенията им с бранда BMW X3, X5, Х6 и X7.Актуализациите към Android Auto  за съвместимите модели ще стартират официално през юли 2020г.     Собствениците на автомобилите ще могат да свързват безжично смартфоните към инфотейнмънт системата. BMW вече предлагат Apple CarPlay в някои от своите модели и ето, че след няколко месеца ще предложат и поддръжка на Android Auto. Имайте предвид, че е необходимо мобилното ви устройство да поддържа тази функционалност. Допълнително ще разбираме повече за плановете на BMW в пазарa на автомобили през 2020г.   Oще от Digital: Новият дизайн на Android Auto вече е достъпен за всички потребители
BMW
BMW ще започнат да използват М в името на новите си мотоциклети
BMW ще започнат да използват М в името на новите си мотоциклети
BMW планират да променят начина, по който избират имената на своите мотоциклети от висок клас. Компанията вече е подала молба за регистриране на няколко нови търговски марки на европейския континент. Документите разкриват, че BMW смята да прекратят използването на "HP" на най-мощните си модели. Вместо това мотоциклетите от премиум сегмента на BMW Motorrad в ще използват добре познатия бранд "M".     В продължение на десетилетия любителите на високите скорости свързват "BMW M" с подразделението за спортни автомобили на компанията. По всичко личи, че германският производител иска да се възползва от популярността на този бранд и в следващото си поколение мотоциклети. Така например можем да видим "M" версии на фокусирания към любителите на предизвикателствата R 1250GS или S 1000 XR, съобщава CNet.     Досега първата буква се използваше за индикация с какви конфигурации на двигателите се продава, като "G" е са машините с един цилиндър, a "К" и "S" за тези с четири. Въвеждането на променената система би означавало, че R 1250 GS вече ще бъде M 1250 GS, докато F 850 ще бъде М 850 и т.н. Новата стратегия може да се превърне в допълнителен стимул за по-високите продажби на мотоциклети на компанията.       Още от Digital: BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV
електрически автомобили
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Вече ви информирахме, че BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV. Компанията не крие амбициозните си планове да се превърне в лидер в този сегмент. BMW са осигурили солиден бюджет, който ще бъде инвестират в новата им генерация EV автомобили от висок клас. Един от финансираните проекти включва и името на известния германски композитор на филмова музика, Ханс Цимер. Той е работил в популярни продукции като Interstellar, Inception, The Dark Knight Trilogy, 12 Years a Slave, Blade Runner 2049 и др.     Неговата роля е да създаде звука на следващото поколение от електрически автомобили на компанията. Това е необходимо, тъй като EV моделите за разлика от традиционните бензинови и дизелови двигатели са почти безшумни. Ханс Цимер ще си партнира заедно с аудио специалиста на BMW, Ренцо Витале в композирането на най-подходящите звуци за предстоящата серия EV автомобили не германския производител. Това е част от иновативната платформа "BMW IconicSounds Electric" на компанията, съобщава TheVerge.   Ханс Цимер (вдясно)   От една страна компанията иска да накара автомобилите им да звучат максимално естествено, докато преминавате през улиците на големите градове. В същото време BMW желаят да придадат различен звук на всеки свой електромобил, за да го отличава от останалите и да му създадат собствена индивидуалност.  Футурустичният BMW  Vision M Next ще се превърне в първия автомобил на компанията, който ще се възползва от креативния проект на BMW и популярния композитор на филмова музика.   Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили  
Porsche
Porsche и BMW създадоха станция, което може да зареди електрически автомобил за 15 минути
Porsche и BMW създадоха станция, което може да зареди електрически автомобил за 15 минути
Само след няколко години производителите ще спрат да създават модели, които използват като гориво бензин или дизел. Навлизането на компактни хибриди, които са подходящи за градски условия е само част от дългия процес на трансформация към електромобилите. Предимствата им са разнообразни, като основният е, че са безвредни за околната среда. Големият проблем пред електрическите автомобили е времето нужно за зареждане, както и максималния пробег преди да се наложи ново захранване, предаде SlashGear.   Две от най-големите имена в индустрията Porsche и BMW са разработили ефективно решение на този проблем. Съвместен екип от инженери на компаниите са разработили нова станция, която може да зареди електромобил на пълен капацитет за 15 минути. Мощността на DC станцията е 450kW, като тя е в състояние да осигури пробег от 100 километра за по-малко от три минути. За да добиете представа ще споменем, че сегашните станции за зареждане на ЕV автомобили изискват между три и четири пъти повече време.     Другото предимство на станцията е, че може да се адаптира към различните видове електрически автомобили и може да зарежда батерии с капацитет от 400V и 800V. На този етап има само една FastCharge станция, която е достъпна безплатно за потребителите. По този начин Porsche и BMW искат да демонстрират на всички възможностите на технологията и да са сигурни, че е достатъчно безопасна, за да се използва масово от милиони хора. Тепърва ще разбираме повече за популяризирането на станцията на пазара.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
BMW iNEXT
Eто как ще изглежда футурустичния автомобил BMW iNEXT
Eто как ще изглежда футурустичния автомобил BMW iNEXT
BMW представиха новата си концепция iNEXT, която разкрива вижданията на компанията за развитието на съвременните автомобили. Германският производител предвижда бъдеще, в което се движим свободно с автономни автомобили, които се управляват сами и са безвредни за околната среда. Това е последният амбициозен проект от "i" проекта на BMW, който стартира преди шест години с  премиерата на напредничави за времето си автомобили като BMW i3 и i5.     Сегашният iNEXT модел ще е част от нова продуктова категория в продуктово портфолио на BMW, която се казва Sports Activity Vehicle (SAV), информира Engadget. Тук е момента да уточним, че масовото производство на iNEXT няма да стартира преди 2021г., а реалната премиера вероятно ще стане факт година по-късно. Дизайнът на предната решетка е променен, а самият под е напълно плосък, което позволява разнообразни оформления на седалките.      Предвидена е опция да ги завъртате на 90%, което улеснява комуникацията с другите пътници. BMW iNEXT няма централна конзола, тъй като е заместена от два големи тъчскрийна. Левият панел се казва Boost и показва данни за телеметрията и ключовите показатели на машината, а другия е кръстен Ease и е предназначен за забавление. BMW iNEXT покрива Level 3 стандарта за самоуправляващи автомобили и може да поеме контрола над управлението с натискане на логото на компанията в средата на волана.     Oще от Digita: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW
Първият смарт часовник на BMW ще се продава на пазара от 2019г.
Първият смарт часовник на BMW ще се продава на пазара от 2019г.
BMW планират да изненадат феновете и милиoните си клиенти по цял свят, като стартират продажбите на свой смарт часовник. Ако всичко върви по план умната джаджа ще е налична на глобалния пазар през 2019г. Според официалните данни BMW са избрали Fossil Group за официален партньор в този проект и респективно ще са натоварени с производството на часовника. Tова ще е първият продукт от нов бранд, който съчетава модерните технологии и eлегантния дизайн на BMW.   Все още не знаем какви ще са техническите спецификации на първия смарт часовник с логотo на BMW. Все пак може да предположим, че устройството ще предложи класически кръгъл форм фактор и поддръжка за Wear OS. Собствениците на автомобили на германския производител ще имат достъп до разнообразни функции, с които да си взаимодействат с тях от разстояние, съобщава TechRadar. Tака например ще могат да ги отключват, управляват климатика, пускат стерео уредбата и др.     Fossil Group е производител, който създава смарт часовници за компании като Diesel, Emporio Armani, Kate Spade и Michael Kors. Присъединяването на име от ранга на BMW е поредната стъпка за популяризирането на това име в индустрията. Oт Fossil Group са впечатлени от възможността да работят заедно с един от най-емблематичните производители на автомобили за всички времена. В заключение ще уточним, че съвместното им партньорство ще продължи до 2023г.   Още от Digital: За какво използват потребителите своите смарт часовници
автомобили
BMW M2 Competition в екстравагантно сътрудничество с FUTURA 2000
BMW M2 Competition в екстравагантно сътрудничество с FUTURA 2000
Първият плод на сътрудничеството е ръчно изрисувано BMW M2 by FUTURA 2000, в което акцент ще бъдат цветовете, концентричните форми и кинетични композиции.
aвтомобили
Ето как изглежда компактният градският автомобил BMW i3 Urban Suitе
Ето как изглежда компактният градският автомобил BMW i3 Urban Suitе
BMW са твърдо убедени, че следващото поколение автомобили ще предложат същия комфорт, какъвто очакваме от дивана във всекидневната. Германският производител смята, че модерните технологии могат да задоволят всяка една потребност по време на пътуването. Това е причината концептуалния i3 Urban Suite премахва традиционната задна седалка с по-удобно кресло, което често намира място във фоайето на луксозните хотели. Виртуална реалност на предното стъкло ще се грижи за забавлението на пътниците.     Хората отзад ще могат да регулират възглавницата за краката, както и да се възползват от страничната маса, която замества втората седалка. Има и лампа с приятна светлина, която се включва с докосване. Аудио системата е разположена по такъв начин, че да предостави максимално силен звук независимо в коя част на купето сте седнали. В тавана е вграден подвижен сензорен екран, който е подходящ за гледане на мултимедия, филми, както и за игри. Интериорът в купето е от дърво, кожа и рециклирани материали.     BMW i3 Urban Suitе използва алгоритми с изкуствен интелект, добавена реалност и машинно обучение, за да гарантира сигурността и комфорта дори при дълго пътуване. Tози прототип представлява концепцията на компанията за градския автомобил на бъдещето, който освен, че изглежда модерно има електрически двигател и автономен режим на движение. BMW работят и над виртуален асистент, който да позволи на пътниците да се чувстват максимално удобно, докато пътуват с i3 Urban Suite и бъдещите им автомобили.     Още от Digital: Автомобилите на BMW ще поддържат Android Auto през 2020г.
технологии
Електромобилът BMW i4 Gran Coupe ще бъде представен през 2021г.
Електромобилът BMW i4 Gran Coupe ще бъде представен през 2021г.
Всички знаем, че електромобилите са бъдещето и всяка следваща година на пазара се появяват нови и нови модели. През 2013г., BMW беше една от марките, които първи пуснаха на пазара компактен електромобил. За отрицателно време BMW i3 се превърна в световен бестселър, който след по-скоро технически фейслифт i3S все още е в продажба  с милиони фенове.       С това амбициите за алектрификация на "баварците" не спря - хибридите навлезнаха с пълна сила в редиците на марката, а през 2020г. се очаква появата на първият електрически кросоувър...
aвтомобили
Снимки разкриват визията на 2020 BMW M8 Gran Coupe
Снимки разкриват визията на 2020 BMW M8 Gran Coupe
BMW зарадваха феновете си като публикуваха снимки и нови детайли за предстоящ автомобил, който ще видим за първи път през ноември. Официалната премиера на четириместния 2020 M8 Gran Coupe ще бъде на изложението LA Auto Show 2019 след няколко седмици. Любителите на високите скорости също така ще могат да се сдобият и с по-бърза "Competition" версия на автомобила. Новият модел използва същия двигател, както двуместните им предложения.     В случая става въпрос за V8 агрегат с два турбокомпресора, който гарантира максимална мощният от 600 конски сили. Ако изберете "Competition" версията ще получите допълнителни 17 конски сили, информира CNet. Другите подобрения, които ни очакват в 2020 BMW M8 Gran Coupe включват осемстепенна автоматична скоростна кутия и xDrive система за задвижване на четирите колела. Ускорението от до 100 км/ч. става за три секунди.     Компанията уточни, че четириместната версия на M8 Grand Coupe ще е с 9.1 инча по-дълга, с 1.4 инча по-широка и с 2.3 инча по-висока от модела с две врати. Разстоянието между гумите е увеличено с 7.9 инча. Бъдещите собственици ще могат да се възползват от модерни иновации като Advanced Driver Assistance System (ADAS), Driving Assistance Package и Active Protection. Цените на стандартния M8 Gran Coupe стартират от $130.995, докато "Competition" модела ще струва допълнителни $13 хил.     Още от Digital: Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
aвтомобили
BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV
BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV
BMW инвестират все по-сериозни средства за разработката на EV автомобили. Въпреки това компанията все още не разполага със собствен конкурент на Tesla Model S. Германският производител планира да промени ситуацията и сега разкри повече детайли за иновативния прототип, който се казва "Power BEV". Визията във външната част наподобява традиционните седани от култовата "5 Series" гама на компанията. Голямата разлика е, че Power BEV използва eлектрически двигатели.     Автомобилът използва системи от пета генерация на BMW, както и съвместни технологии, които се разработват с Jaguar Land Rover. Според официалните данни BMW Power BEV има три електрически двигателя, като един е отпред, докато другите два агрегата са в задната част, съобщава SlashGear. Инженерите на компанията твърдят, че общата мощност надхвърля 530 kW или 720 конски сили. Тези характеристики позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч. за по-малко от 3 секунди.     Всеки един от задните двигатели на автомобила може да се контролира независимо. Така например водача има как да определи колко мощност да отиде във всяка една от гумите, съобразно пътната обстановка. Концепцията на Power BEV е да се захранва изцяло от електричество по подобие на Tesla Model, който се радва на голяма популярност сред потребителите. Технологиите в този модел ще се използват още в други хибриди от 5 Series и 7 Series.     Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили
BMW
BMW, Vodafone и Ericsson поискаха EС да въведе 5G стандарт за автомобили
BMW, Vodafone и Ericsson поискаха EС да въведе 5G стандарт за автомобили
Aвтомобилите, които се управляват сами и са свързани към интернет ще станат реалност до няколко години. Водещите производители продължават да инвестират внушителни средства в този сегмент, за да ускорят навлизането им на пазара. Превозните средства, които си комуникират помежду си, обаче ще изискват въвеждането на специални регулации. BMW, Vodafone и Ericsson поискаха от Европейската комисия (ЕК) да предприемат мерки за стандартизирането на тази пазарна ниша.      Представителите на трите компании са изпратили официално писмо до ЕК, както и до държавите-членки на ЕС. В него се повдигат изискания за лицензиране на технологии, които ще гарантират Wi-Fi и 5G свързаност на автомобилите. Трите комaпнии също така изразяват надежда, че ЕС ще избере да въведе няколко различни стандарта за комуникация на превозните средства. По този начин ще се гарантира максимална свобода за производителите, съобщава CNet.     Стандартизирането нa автомобилите, които оперират в 5G мрежи ще улесни исъздаването на хардуер, който да гарантира максимална сигурност. Тук е момента да отбележим, че има два стандарта, като първия от тях се казва C-V2X и се разработва от BMW, Daimler, Huawei, Intel, Qualcomm и Samsung. Същестwува алтернативен стандарт с името ITS-G5, който е дело на VW, Renault, NXP, Autotalks и Kapsch TrafficCom. Идеята е ЕС да въведе и двете технологии на континента.    Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили
BMW
BMW ще представи виртуален асистент за автомобилите си през 2019г.
BMW ще представи виртуален асистент за автомобилите си през 2019г.
BMW разкриха повече детайли за един от най-интересните си проекти, над които работят инженерите им. В случая става въпрос за умен персонален асистент, който може да се управлява изцяло с гласови команди. Компанията потвърди, че официалната премиера на услугата ще стане факт през 2019г. Кодовото име на платформата засега е Intelligent Personal Assistant, като BMW сега направиха първата публична демонстрация на този иновативен софтуер, информира Engadget.   Собствениците на автомобили на компанията ще разполагат с доста възможности да си взаимодействат с инфотейнмънт системите без да отличат вниманието си на пътя. Системата е разработена да бъде "винаги в готовност" и да слуша потребителите. Активирането на персоналния асистент ще става с командата "Hey BMW". По този начин клиентите на компанията ще имат достъп до ключови параметри на колата, но също да стартират музика и да използват много други команди само с гласа си.   ;   С течение на времето Intelligent Personal Assistant ще се учи от навиците на всеки потребител, за да е максимално полезна във всяка една ситуация. BMW ще работят със своите партньори, за да разширят допълнително възможностите на услугата. Компанията потвърди, че системата ще предложи интеграция на Google Assistant, Siri и Amazon Alexa, но също така ще е налична за смарт високоговорители, смартфони и други умни джаджи. Премиерата ще е през март 2019г.   Oще от Digital: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели
BMW
BMW инвестира $4.7 млрд. в производството на китайски батерии за електромобили
BMW инвестира $4.7 млрд. в производството на китайски батерии за електромобили
Водещите производители на батерии за електромобили и фабриките им са разположени в Азия. Този факт създава известни затруднения на европейските компании, особено ако се нуждаят от повече доставки за новите си хибриди. BMW решиха да променят стратегията си, като отстранят проблема, сключвайки сделка с китайският бранд CATL. Името е съкращение от Contemporary Amperex Technology Ltd., а финансовите параметри на споразумението достигат до внушителните $4.7 млрд.    Плановете им предвиждат BMW да изкупуват голяма част от батериите, които произвежда CATL в Ерфурт, Източна Германия. Предвидени са и допълнителни доставки за новите електрически автомобили на компанията, които ще дойдат от съоръженията им в Азия, предаде CNet. Добиването на необходимите материали за производството ще бъде ангажимент на CATL. Крайната цена ще бъде намалена с договаряне на по-евтини такси за покупка на материали като кобалт и литий.     Анализаторите смятат, че с тази сделка BMW ще се опита да си спечели важно преимущество пред останалите производители на автомобили от Германия. Все още не знаем кой ще бъде първият модел на компанията, който използва батериите на CATL и кога ще стартира продажбите му на пазара. Набавянето на достатъчен брой компоненти за бъдещите хибриди на BMW е много важен фактор, от който зависи стратегията им в индустрията.   Oще от Digital: BМW искат да заменят ключовете за автомобили със смартфони в бъдещите си модели